Şimdi Ara

E39 Soul !!!....... This is the Rhythm of The BMW E39 :)) (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
531
Cevap
10
Favori
99.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ee naaptın veya yapacaksın dostum

    az yukarıdaki mesajları okudum, arabayı yeni aldın sanırım
    e39 ların kronik belkide tek en tehlikeli yanı soğutma sisteminde kullanılan plastik parçalar

    http://www.youtube.com/watch?v=Mco77TK94GU
  • 2 gündür Ankara'daydım, hem işlerim vardı, hem de aracın eksiklerini yaptırdım.

    -Komple ön düzen (Lemförder)

    -Direksiyon kutusu (boşluk alındı, ayarlandı vs. bozuk zemindeki aylardır sinir eden tıngırtı bitti.

    -Şanzıman yağı değişti

    -Direksiyon açı sensörü yanıyordu, yenisi ile değişti, kalibrasyonu yapıldı vs.

    Ön düzen sıfır araç gibi oldu resmen, taş gibi sımsıkı. Bir tek arka lastik ya da jantlarda balans sorunu kaldı.
  • bende uzun uğraşlar sonunda sıkıntıyı gıderdım gıbı butun plastık aksamını degıstırttım sogutma sistemının küçük yerde ve işi bilmeyenlerden kaynaklı bır sıkıntı oldu bundan sonra mecbur kalmadıkca kurcalatmayacagım arabamı her yerde

    emrebozkurt800 hocam hayırlı olsun inş kazasız belasız sorunsuz bınersınız ankarada nerde yaptırdınız ve kac tl ye yaptırdınız bu belırttıklerınızi.
  • hobarahey H kullanıcısına yanıt
    İyi sevindim sorunu giderdiğinize.

    Benim araca 3000TL civarı sıkışmış

    Neyse ki açı sensörünü orada yaptırdım. O işçilik buralarda pek yok.
  • üzülerek arabamı satma kararı aldım. önceki arabamı da ödemeler sıkıştırdığı için satmıştım. yine aynı sorundan e39umu satıyorum. elime para geçince yine bi e39 ya da e46 almak istiyorum onu da merak ediyorum. sahibindene koyduk bekliyoruz bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    2 gündür Ankara'daydım, hem işlerim vardı, hem de aracın eksiklerini yaptırdım.

    -Komple ön düzen (Lemförder)

    -Direksiyon kutusu (boşluk alındı, ayarlandı vs. bozuk zemindeki aylardır sinir eden tıngırtı bitti.

    -Şanzıman yağı değişti

    -Direksiyon açı sensörü yanıyordu, yenisi ile değişti, kalibrasyonu yapıldı vs.

    Ön düzen sıfır araç gibi oldu resmen, taş gibi sımsıkı. Bir tek arka lastik ya da jantlarda balans sorunu kaldı.



    Merhabalar,
    Aracınıza yapılan bakım kalemleri arasında şanzıman yağı değişimi dikkatimi çekti. Bu konu ile ilgili birkaç sorum olacak. Fırsat bulur da cevaplıyabilirseniz memnun olurum.
    1. Şanzıman yağı değişimi ihtiyacını nasıl hissettiniz?
    2. Yağ değişimden sonra farklılık oldu mu?
    3. Ankarada bu işi hangi ustaya ve kaça yaptırdınız? (Toplam rakamı vermişsiniz ancak ben sadece yağ değişiminin maliyetini merak ediyorum.)
    Şimdiden teşekkürler...




  • elagance45 kullanıcısına yanıt
    Mrb,

    Yağ değişimi sonrası daha 1000km olmadı ama geçişler biraz rahatladı diyebilirim. 450 TL gibi bir rakam idi sanırım. Ankara TBS Oto'da yapıldı. Ben başka yere elletmiyorum aracımı.

    İçindeki yağ 12 senelik olduğundan dolayı artık işlevini yitiriyor, hiçbir yağ o kadar uzun süre hizmet edemiyor maalesef. Zaten çıkan yağı görseydiniz resmen çamur gibiydi. Tamam işini iyi yapmış ama zamanında. İyi ki değiştirmişim, görünce anladım.

    Yoksa herhangi bir vuruntu veya sorun yoktu.

    İyi günler
  • merhaba
    parçaları eğer biliyorsanız marka model paylaşalım

    #Bullshitt hayırlı olsun,

    ilan linkini ver de bakalım dostum.
  • izmir de 98 model 520i e39 aracımın bakımı için iyi bir usta arıyorum. tavsiye ederseniz çok sevinirim.
  • bugün 3 . sanayide bmw ci bir ustayla tanıştım içerde 3 tane e39 vardı 10 dk ayaküstü sohbet ettik bende bakım için gidicem bikaç zarflı soruma gayet teknik cevaplar verdi dscnin n-versiyonundan tutunda lemförderin faydasından falan sağlam birine benziyor , 3 .sanayi içinde köprüden karşıya geçince volvo emreyi solda bırakıp çıkmazda en sona gidin en sonda solda kalıyor adını hatrlayamadm şuan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    bugün 3 . sanayide bmw ci bir ustayla tanıştım içerde 3 tane e39 vardı 10 dk ayaküstü sohbet ettik bende bakım için gidicem bikaç zarflı soruma gayet teknik cevaplar verdi dscnin n-versiyonundan tutunda lemförderin faydasından falan sağlam birine benziyor , 3 .sanayi içinde köprüden karşıya geçince volvo emreyi solda bırakıp çıkmazda en sona gidin en sonda solda kalıyor adını hatrlayamadm şuan

    teşekkür ederim. bulmaya çalışacağım :)
  • e39 için double orjinale yakın navigasyonlu cihaz tavsiyesi istiyorum , cd değiştirici direksiyon düğmeleri aracın kendi amfisini kullanabilelim yine bu özellikler öenmli tv olmasada olur ama ger kamera ve navi sd giriş olmalı , bc desteği olsun , sahibindende dynavin d99 buldum ama fiyatı biraz abartı gibi geldi , şunu kullanıyorum bu güzel diyen varsa o yönde araştırma yapacağım
  • Arkadaslar dun basimdan gecen olayi paylasiyorum

    Aracima benzin ve gaz almak icin yola ciktim once isittim sonra aldim d ye kucuk kucuk rolantide yol aldim

    Benzinciye vardigimda motoru stop ettim farlarimi kapattim anahtari kontaktan cikarttim ki klima koloriferi hala devrede.:(

    Sandimki reset tusuna bastim motor sicagini belli sure iceri verecek sonra otomatik duracak.

    Neyse doldurduk vergiyi geldik otoparka

    Araci park ettim cikarttim anahtari
    Ana gene klima ufluyor yarim saat bekeledim bastim kumandaya baktim hala ufluyor ama klima panalden kapali yani..

    Neyse actim bagaji akunun eksisini cikardim arac komple elektrik kesti 10 dk bekledim kutup basini gene taktim hop gene uflemeye basladi

    Tam kutup basini gene soktum sivri zeka arkadasim :) bagaji kapatmaz mi :)

    Aracin tum kapilari aciliyor bagaj ne anahtar ne bisey acilmiyor

    Akude bagajda kutup basi sokuk bagaji acamiyiruz :)

    Gittim diger arabami aldim
    Motorun icinde takviye icin + var artiyi bagladim eksiyide motorun biryerine dikundurdum araba calisti

    Sonradan bagaj kitlenmiyecek sekilde kutup basini sokulu biraktim ve garajdan ayrildim

    Sabah yakinimin yanina topkapi sanayie gittim kaloriferin icerdeki ufleme motorunun tezistansi gitmis bmw logolu 250 yansanaii 150 tl bulduk taktik sorun cozuldu yani iscilik dahil 180 lira sikisti gece gece karda camurda bize heyecan yaptirdi

    Eger aracinizin akusu biter yada benim gibi kutup basi sokerseniz


    KESINLIKLE BAGAJI KAPATMAYIN ACAMIYORSUNUZ
    Valla guzel heyecan yasadim siz yasamayin:)

    herkese iyi forumlar




  • WARNİNG kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun. Çocuklar naz yapıyor bazen böyle işte, baba para ver diyorlar, biz de kıramıyoruz
  • malesef kıramıyoruz canı sagolsun :)
  • Bu arada benim arabanın ön düzeni ve direksiyonu pamuk gibi, pıtır pıtır oldu, nazar değmez İnşallah.
  • Ben de e46 kasalara bayılıyorum bkz.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broxx -- 15 Aralık 2013; 22:12:01 >




  • merb arkadaşlar aracım çok şükür bu aralar sıkıntı çıkartmıyor bana yalnız aklıma bazı şeyler takıldı eskiden kalma bu devirdaim olayı ile ilgili devirdaim yapmadığından dolayı hortumlarda şişme sertleşme oluyordu bıraz araştırdım silindir kapağında çatlak olma veya blok çatlaması gıbı durumlarında sebep olma ihtimali varmış eğer blokta catlak varsa bir araçta bunun belirtileri nelerdir paylaşırsanız merakımı gidermek için sevinirim yada motor üst kapağı sökülmeden her hangi bir testle garanti sonuç alınır mı belirlenebilirmi böyle bir sorun.
  • Bullshitt B kullanıcısına yanıt
    ilan ı var mı baksak
  • Valla bu kadar m5 sevdalısı olması güzel ama bu araba zevk arabası değel lüks arabası lüksün değeri de dünya genelinde pahabiçilemez e bende lüksüme düşkünüm param var diyorsan alacan binecen zevk arabası m3 e36-e46 dır. E36-328i coupe kullanıcı olaraktan m3 e çevirmeye bi tarafım yemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.