Şimdi Ara

Dubai bilişim ve medcell .. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
6
Favori
43.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • n11.com da dubaibilişim ve medceel garantili s3 979 tl alıp kullanan varmı acaba hangi ülke üretimi veya garantili s3 ten farkı varmı ?
  • hiç telefonunu garantiye gönderen var mı?
  • Beyler n11.com Dubai bilişimden s3 aldım imei sorgusunda ;
     Dubai bilişim ve medcell ..


    diyor ne yapabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ubee

    n11.com da dubaibilişim ve medceel garantili s3 979 tl alıp kullanan varmı acaba hangi ülke üretimi veya garantili s3 ten farkı varmı ?


    ben aldım kullanıyorum hocam şimdilik bir sıkıntı yok. medcell sitesinde garantili görnmuyor ama duabi bilişim güncelleme yapılacak dedi. bilmiyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sçsö

    Beyler n11.com Dubai bilişimden s3 aldım imei sorgusunda ;


    diyor ne yapabilirim


    Aldıgınız yer ile iletişime geçin hocam düzeltsinler




  • Limangoda 699 tl S3 mini ama medcell garantili.İnternetten okuduğuma görede biraz sıkıntılı bir firma şikayetvarda cevaplamıyorlar şikayetleri.cihazlarda klonlama olabiliyor.birde tüm sorunlarınızda yasal yollara başvurmadığınız sürece galiba cevap hep KULLANICI HATASI oluyor.Açıkçası kararsız kaldım.Sonuçta 1 kere alınıyor.
  • Konu başlığını görünce bende tecrubelermi yazayim dedim. Yaklaşık 6 ay once S3 almıştım medcell garantili olarak. Telefonun imei kaydinda aparatlarinda kutusunda falan hic eksigi yoktu cok şükür. Sarj cihazida ince versiyondu. 3ay once sarj cihazindan hafif cizirtilar gelmeye basladi surekli olarak. Ayni zamanda kulaklikta kablo temassizligindan oturu cizirti yapmaya basladi. Aradim servisi; hemen actilar telefonu. Problemi söyledim ve su cevabı aldim ve resmen şok oldum:
    -adresinizi ogrenebilir miyim?
    --adresi ne yapacaksınız ki?
    -Yeni bir sarj cihazi ve kulaklik göndericez....
    --Ha tabi tabi hemen vereyim :)
    Dedim. Ve hakikaten de bir gun sonra yenileri geldi...
    Baska hic birsey sormadilar birtek imei numarasini sormuşlardi galiba tam hatırlamıyorum. Gelen urunler de orjinaldi. Sadece şarj cihazı avrupa prizine uygun adaptorlu versiyondu. Bir fikir verebilmisimdir inşallah...
  • Teşekkürler paylaşım için.
  • Bu Medcell Türkiye'de 21 şubede servisimiz var diye mal satıyor.Sitesine girince Doğubank'ın karşısında bir adres çıkıyor birde telefon nosu var.Aradık santralden başka birşey yok.Kimseye ulaşamıyorsun.Teknik servisler kısmında sitede merkez adresinden başka şube bilgisi de yok.Bırak 21'i 1 adresten ve 1 telefondan başka bilgi yok.Biz arkadaşa Note 2 alacaktık vazgeçtik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemege35 -- 2 Mayıs 2013; 8:12:49 >
  • Grupanya dan aldığım S2 telefonumun kablosuz özelliğinin açılmaması nedeniyle araştırma yapınca esas satıcının Dubai Bilişim olduğunu, garanti servislerinin de medcell tarafından verildiğini öğrendim.
    Medcell telefonda darbe tespit ettiklerini, o yüzden garanti kapsamında tamir etmeyeceklerini söyledi.
    Internette araştırınca kablosuz özelliğinin açılmamasının S2 lerde sık rastlanan bir üretim hatası olduğunu gördüm (http://www.stampede-design.com/blog/2012/07/samsung-galaxy-s2-wifi-issue/) .
    Her ne kadar "Bugune kadar kimse telefonumu düşürdü demedi" demekte haklı olsalar da benim sorunum herhangi bir düşme sonrası başlamadı. Kendilerini garantiye almak isterken benim garantim boşa gitmiş oldu.
    Eğer garanti sizin için önemliyle aradaki farkı ödeyip yetkili bayiiden alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemtp -- 3 Mayıs 2013; 13:53:27 >
  • Medcell aslında eski bir firma, eskiden beşkardeşler elektronik adıyla elektronik cihaz (oto teyp, televizyon vs.) ithalatı yapardı. Yaklaşık 15 senedir bildiğim bir firma. Bu tarz paralel ithalat yapan firmaların kötü yanı kendilerinden başka muhatap bulamamak. Diğer distribütör firmalar ürünle ilgili sıkıntınızı gidermediği zaman direkt üreticiye şikayet edebilirsin, ancak medcell benzeri firmalarda bunu yapamazsınız. Şu ana kadar 2 kez garantilik durum yaşadım biri kvk garantili, diğeri ise darty den aldığım paralel ithalat ürün. Darty de sıkıntı yok kendilerine arızalı ürünü teslim ediyorsun onlar ilgileniyor. Kvk ile ilgili sorun yaşadım, ancak nokia nın merkezine şikayet maili yazınca tamiri gerçekleştirdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hosjackal

    Konu başlığını görünce bende tecrubelermi yazayim dedim. Yaklaşık 6 ay once S3 almıştım medcell garantili olarak. Telefonun imei kaydinda aparatlarinda kutusunda falan hic eksigi yoktu cok şükür. Sarj cihazida ince versiyondu. 3ay once sarj cihazindan hafif cizirtilar gelmeye basladi surekli olarak. Ayni zamanda kulaklikta kablo temassizligindan oturu cizirti yapmaya basladi. Aradim servisi; hemen actilar telefonu. Problemi söyledim ve su cevabı aldim ve resmen şok oldum:
    -adresinizi ogrenebilir miyim?
    --adresi ne yapacaksınız ki?
    -Yeni bir sarj cihazi ve kulaklik göndericez....
    --Ha tabi tabi hemen vereyim :)
    Dedim. Ve hakikaten de bir gun sonra yenileri geldi...
    Baska hic birsey sormadilar birtek imei numarasini sormuşlardi galiba tam hatırlamıyorum. Gelen urunler de orjinaldi. Sadece şarj cihazı avrupa prizine uygun adaptorlu versiyondu. Bir fikir verebilmisimdir inşallah...

    Bu bilgiye ben başka bir ekleme yapayım dedim.
    Vatan bilgisayardan Samsung age plus aldım bir sene önce. Samsung! Türkiye! garantili!. Aldıktan 3 ay sonra sarj kablosunda kırılmadan kaynaklı temazsızlık başladı. Vatana götürdüm şarj cihazını ve bana cep telefonunu da isteyeceklerini söylediler. Bende "bir bozuk şarj cihazı için bir ay telefonsuz mu kalacağım ben. başka şarj cihazı ile denedim sorun cepte değil şarj da" dedim. Peki dediler verdiğim bilgiyi not olarak eklediler ve aldılar servise gönderdiler.
    Bir ay sonra sms geldi ürün hazır gelin alın diye. Gittim vatana bana verilen cevap! servis cep telefonunu da istiyor... Direk küfür edip aldım şarjı orada çöpe attım... Buyurun Samsung Türkiye garantisi size...




  • Konuyu görünce yazmak istedim.
    Bende bu işler ile uğraşıyorum (İthalat Belgem olduğu için bazı firmalar için gsm ve elektronik ürünler ithal ediyorum) ve uzun süre samsung 'un bir ithalatçısında yönetici olarak çalıştım.
    Paralel ithalatın aslen diğer ithalatlardan farkı yok, yani ha samsung turkiye ha xxx bilişim ikiside aynı ürünü aynı resmiyetle getiriyor.
    Fark küçük şeylerin büyümesinden kaynaklanıyor.
    Yetkili servis zorunluluğu var, bir malı ithal edecekseniz ürünün cinsine göre min. 7 tse belgeli yetkili servis sunuyorsunuz.
    Bu tse belgeli servisler ise normalde uzaktan yakından bu mal ile alakası olmayan servisler oluyor.
    İthalat yapacak firma gidip servisleri ayarlıyor ve bu servislere "belgenizi kullanacağız siz onarım/tamirat vs yapmayacaksınız sadece adınız görünecek bunun için size yıllık xxxx kadar para vereceğim" diyor ve servislerini ayarlamış oluyor. Sonra bunu bildiriyor ve ithalat yolu açılıyor bu firmaya.
    Başlıyor bol bol cihaz getirme işleri.
    Firma daha sonra gidip yurtdışı bir ülkede tedarikçi ayarlıyor genelde bu tedarikçiler arap ülkelerinde oluyorlar (vergi avantajı sebebiyle) nadirende olsa asya ülkeleride kullanılıyor (özellikle nokia ürünlerde)
    Firma ithalatını yapıp yasal olarak cihazı ülkemize getiriyor ve satışına başlıyor, yukarıda anlattığım gibi yetkili servis şartlarınıda sağladığı için bu durumlarda problem olmuyor. Fakat asıl hile teknik servis kısmında, firma ya 1 merkezde ürün onarımı yapıyor yada 2 yani siz servisi bulup ürün verseniz bile (servis yalandan sadece kağıt üzerinde olduğu için) yinede bu ithalatçının onarım yaptığı servise geliyor.
    Bu cihazların ucuz olma sebepleri hiç bir şekilde garantili ve iadeli alınmamalarından kaynaklanıyor.
    Bu yüzden ithalatçının elinde yedek parça bulunmuyor ve yurtdışında ki üreticiden bunu tedarik edemiyor/etmiyor.
    Servise gelen cihaz ısrarla elektronik devre onarımı ile düzeltilmeye çalışılıyor, eğer olmazsa farklı yollar deneniyor en son durumda yedek parça kullanılıyor.
    Bu sebeplerden ötürü paralel ithalatlarda maalesef çoğu zaman sizinle alakası olmayan sorunlarda bile "kullanıcı hatası" deniliyor.
    Sebepleri toplayacak olursak ithalatçının elinde parça yok, ürünün yurtdışında onarım garantisi yok, servis bilgili değil.
    Normal bir ülke temsilcisi ithalatında durum farklı.
    Mesela samsung türkiye tüm yedek parçaları tedarik ediyor ve bunu servislere sağlıyor.
    Servisin maddi olarak bir kaybı olmadığı için sizden kaynaklanmayan bir hataya asla "kullanıcı hatası" denmiyor, çünkü servisi etkileyen birşey yok.
    Ayrıca bu servisler ülke temsilcinin yetkilendirdiği servisler olduğu için yazılım,ekipman,donanım ve eğitim desteğini tam alıyorlar.
    Bir cihaz piyasaya çıkmadan personel bununla ilgili eğitime giriyor, çip değişimleri nispeten daha düzgün yapılıyor, onarımlar daha sağlıklı oluyorlar.
    Paralel ve Ülke Temsilcisi arasında ki fiyat farkları malum bugun 1000 liraya S3 alınabiliyor paralel olarak 1400 TL civarıda samsung tr ürünü alınıyor, aradaki bu 400 lira farkı samsung tr ürünleri kesinlikle hak ediyor.
    Şimdi birde işin cihaz boyutu var, artık ürünler ülkelere özel üretiliyorlar yazılım zaten farklıyken çoğu zaman donanımda bile değişkenler olabiliyor.
    Örneğin eskiden nokia n serileri avrupa ülkeleri için üretiliyorsa ses kristalleri farklı kullanılırdı (3g sebebiyle) fakat arap ülkeleri için bu olmuyordu.
    Yine nokia ürünlerinde avrupa ülkeleri için wifi modulleri arap ülkelerinden farklıydı, son olarakta samsung un bazı serilerinde gorilla glass yazmasına rağmen arap ülkelerine gorilla glass gitmediğini biliyorum.
    Aldığınız cihaz genellikle ülkemize uygun oluyor arkadaşlar yazılım ve donanım farkı olarak bunlarıda alırken göz önünde bulundurun kesinlikle.
    Son olarak paralel ithalat iyimi kötümü bilemem ama zamanında bu işi hakkı ile yapan bir kaç firmada bilirim.
    Misal 5 yıl önce Nokia 6110 navigator almak istiyordum ve betax ın ithal ettiği ürünü almıştım, servis ve destekte asla sıkıntı yaşamadım.
    Fakat nokia 8800 sirocco aldığımda şemistan ithal etmişti bu ürünü çok problem yaşadım ve mahkeme yolu ile sıkıntıyı çözmüştüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemege35

    Bu Medcell Türkiye'de 21 şubede servisimiz var diye mal satıyor.Sitesine girince Doğubank'ın karşısında bir adres çıkıyor birde telefon nosu var.Aradık santralden başka birşey yok.Kimseye ulaşamıyorsun.Teknik servisler kısmında sitede merkez adresinden başka şube bilgisi de yok.Bırak 21'i 1 adresten ve 1 telefondan başka bilgi yok.Biz arkadaşa Note 2 alacaktık vazgeçtik.

    10 dk önce aynı olayı yaşadım ve şuan bu konuyuda bu yüzden okuyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemtp

    Eğer garanti sizin için önemliyle aradaki farkı ödeyip yetkili bayiiden alın.


    Hocam medcelli filan ben pek bilmemde inanın yetkili bayiden alınan garantide hiçbirişe yaramıyor. s3 arızası için yolladığım yerden hep kullanıcı hatası diye para istediler. ben edindiğim onlarca tecrübeye dayanarak diyorumki garanti HİÇBİR İŞE YARAMIYOR ne yazık ki. kaskolu alın alacaksanız hırsızlıkta bile zararınızı karşılıyorlar. lafım size değil yanlış anlamayın
  • Ayrıntlı bilgi için çok teşekkürler.
  • Biraz önce 6 7 tane telefoncu gezdim muhitin en eski telefoncuları medcell firmasından haberdarlar ve sattıkları ürünlerin samsung ile hiç bir alakası olmadığı sahte olduğunu iddia etmektedirler bu konuda düşünceleriniz nedir söylediklerine göre sahte olanlarda 1mm sapma mevcutmuş orjinal kapak takılınca anlaşılıyormuş.

    Edit: Söylenen 1800 tl altındaki S4 den kork alma şeklinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugracaz -- 8 Haziran 2013; 11:44:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugracaz

    Biraz önce 6 7 tane telefoncu gezdim muhitin en eski telefoncuları medcell firmasından haberdarlar ve sattıkları ürünlerin samsung ile hiç bir alakası olmadığı sahte olduğunu iddia etmektedirler bu konuda düşünceleriniz nedir söylediklerine göre sahte olanlarda 1mm sapma mevcutmuş orjinal kapak takılınca anlaşılıyormuş.

    Edit: Söylenen 1800 tl altındaki S4 den kork alma şeklinde

    Ürünler sahte değil bilmeden sallamışlar.
    Şimdi şöyle izah edeyim bir örnekle.
    Arap ülkelerinden birinde bir adam var adı hacı bin seyid olsun,bu adam gidip çin den veya samsung un pazarı serbest bıraktığı herhangi bir ülkeden (genelde bir arap ülkesi veya doğu ülkeler oluyorlar) 10.000 tane cihaz alıyor faturalı olarak, sonra kendi ülkesine getiriyor. Ardından Medcell,Ben,Başka bir firma vb. gidip o adamdan satın alıyoruz, gerekil belgeleri (sertifikasyonlar, deklerasyonlar, ithalat belgeleri vb.) resmi olarak yapılarak ülkemize geliyor.
    Benim servis ağım daha küçük ve bu yüzden maliyetim daha az, ayrıca ilk alımda ki anlaşmama göre hacı bin seyid den ben geri göndermemek üzere alım yapıyorum.
    Yani 3.000 telefon aldıysam hacı dan adam asla bir garanti ve servis yükü almıyor bu yüzden fiyatı ucuz tutuyor bana satarkende.
    Bende sanayi bakanlığının belirlediği çerçevede servis istasyonları (kendi servisimde olabilir kiralık serviste fark etmiyor) sağladıktan sonra ülkeye getirdiğim malı yasal olarak satabiliyorum.
    Bu durumda ben alırken zaten biraz daha ucuz alıyorum+servis maliyetlerini en aza indirerek oradan bir getiri yapıyorum= 1500 liraya s4 işte böyle satılıyor.
    Fakat dediğim gibi sahte değil sadece garantisi diğer alacağınız servislerden kalite olarak daha düşük olacaktır.
    Firmalar üzerine alınmasın ancak maalesef geneli bu şekilde paralel ithalat servislerinin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugracaz

    Biraz önce 6 7 tane telefoncu gezdim muhitin en eski telefoncuları medcell firmasından haberdarlar ve sattıkları ürünlerin samsung ile hiç bir alakası olmadığı sahte olduğunu iddia etmektedirler bu konuda düşünceleriniz nedir söylediklerine göre sahte olanlarda 1mm sapma mevcutmuş orjinal kapak takılınca anlaşılıyormuş.

    Edit: Söylenen 1800 tl altındaki S4 den kork alma şeklinde

    Ürünler sahte değil bilmeden sallamışlar.
    Şimdi şöyle izah edeyim bir örnekle.
    Arap ülkelerinden birinde bir adam var adı hacı bin seyid olsun,bu adam gidip çin den veya samsung un pazarı serbest bıraktığı herhangi bir ülkeden (genelde bir arap ülkesi veya doğu ülkeler oluyorlar) 10.000 tane cihaz alıyor faturalı olarak, sonra kendi ülkesine getiriyor. Ardından Medcell,Ben,Başka bir firma vb. gidip o adamdan satın alıyoruz, gerekil belgeleri (sertifikasyonlar, deklerasyonlar, ithalat belgeleri vb.) resmi olarak yapılarak ülkemize geliyor.
    Benim servis ağım daha küçük ve bu yüzden maliyetim daha az, ayrıca ilk alımda ki anlaşmama göre hacı bin seyid den ben geri göndermemek üzere alım yapıyorum.
    Yani 3.000 telefon aldıysam hacı dan adam asla bir garanti ve servis yükü almıyor bu yüzden fiyatı ucuz tutuyor bana satarkende.
    Bende sanayi bakanlığının belirlediği çerçevede servis istasyonları (kendi servisimde olabilir kiralık serviste fark etmiyor) sağladıktan sonra ülkeye getirdiğim malı yasal olarak satabiliyorum.
    Bu durumda ben alırken zaten biraz daha ucuz alıyorum+servis maliyetlerini en aza indirerek oradan bir getiri yapıyorum= 1500 liraya s4 işte böyle satılıyor.
    Fakat dediğim gibi sahte değil sadece garantisi diğer alacağınız servislerden kalite olarak daha düşük olacaktır.
    Firmalar üzerine alınmasın ancak maalesef geneli bu şekilde paralel ithalat servislerinin.

    Anladım ozaman duruma şu çerçevede bakalım sizce 1500 TL verip buradan almak mı yoksa 1800 TL gibi ücret ödeyerek herhangi bir samsung distribütöründen mi almak daha mantıklı siz olsanız nereden alırdınız? ayrıca bu imei klonlanması veya kayıt dışı kalmasının sebebi nedir BTK üzerinden kayıt altına alınmıyor mu cihazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugracaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugracaz

    Biraz önce 6 7 tane telefoncu gezdim muhitin en eski telefoncuları medcell firmasından haberdarlar ve sattıkları ürünlerin samsung ile hiç bir alakası olmadığı sahte olduğunu iddia etmektedirler bu konuda düşünceleriniz nedir söylediklerine göre sahte olanlarda 1mm sapma mevcutmuş orjinal kapak takılınca anlaşılıyormuş.

    Edit: Söylenen 1800 tl altındaki S4 den kork alma şeklinde

    Ürünler sahte değil bilmeden sallamışlar.
    Şimdi şöyle izah edeyim bir örnekle.
    Arap ülkelerinden birinde bir adam var adı hacı bin seyid olsun,bu adam gidip çin den veya samsung un pazarı serbest bıraktığı herhangi bir ülkeden (genelde bir arap ülkesi veya doğu ülkeler oluyorlar) 10.000 tane cihaz alıyor faturalı olarak, sonra kendi ülkesine getiriyor. Ardından Medcell,Ben,Başka bir firma vb. gidip o adamdan satın alıyoruz, gerekil belgeleri (sertifikasyonlar, deklerasyonlar, ithalat belgeleri vb.) resmi olarak yapılarak ülkemize geliyor.
    Benim servis ağım daha küçük ve bu yüzden maliyetim daha az, ayrıca ilk alımda ki anlaşmama göre hacı bin seyid den ben geri göndermemek üzere alım yapıyorum.
    Yani 3.000 telefon aldıysam hacı dan adam asla bir garanti ve servis yükü almıyor bu yüzden fiyatı ucuz tutuyor bana satarkende.
    Bende sanayi bakanlığının belirlediği çerçevede servis istasyonları (kendi servisimde olabilir kiralık serviste fark etmiyor) sağladıktan sonra ülkeye getirdiğim malı yasal olarak satabiliyorum.
    Bu durumda ben alırken zaten biraz daha ucuz alıyorum+servis maliyetlerini en aza indirerek oradan bir getiri yapıyorum= 1500 liraya s4 işte böyle satılıyor.
    Fakat dediğim gibi sahte değil sadece garantisi diğer alacağınız servislerden kalite olarak daha düşük olacaktır.
    Firmalar üzerine alınmasın ancak maalesef geneli bu şekilde paralel ithalat servislerinin.

    Anladım ozaman duruma şu çerçevede bakalım sizce 1500 TL verip buradan almak mı yoksa 1800 TL gibi ücret ödeyerek herhangi bir samsung distribütöründen mi almak daha mantıklı siz olsanız nereden alırdınız? ayrıca bu imei klonlanması veya kayıt dışı kalmasının sebebi nedir BTK üzerinden kayıt altına alınmıyor mu cihazlar.

    Paralel ithalatların tamamı BTK nın resmi kaydı altındadır.
    Sadece serviste fark ediyor durum.
    Bu yüzden bence alınacağı zaman kesinlikle türkiye resmi ofisinin desteklediği (samsung türkiye) dist. ürünleri tercih edilmeli (başarı,kvk,telpa,genpa,brightstar vb.)
    S4 'ün ekranı 210 $ (Yurtdışında ki ham maliyet fiyatı) alıma göre 160 $ seviyelerine kadar düşüyor.
    Bizim memlekete gelmesi+işçiliği+cihazın pahalı olması = 350$ bu maliyeti üstlenmek istiyormusunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugracaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugracaz

    Biraz önce 6 7 tane telefoncu gezdim muhitin en eski telefoncuları medcell firmasından haberdarlar ve sattıkları ürünlerin samsung ile hiç bir alakası olmadığı sahte olduğunu iddia etmektedirler bu konuda düşünceleriniz nedir söylediklerine göre sahte olanlarda 1mm sapma mevcutmuş orjinal kapak takılınca anlaşılıyormuş.

    Edit: Söylenen 1800 tl altındaki S4 den kork alma şeklinde

    Ürünler sahte değil bilmeden sallamışlar.
    Şimdi şöyle izah edeyim bir örnekle.
    Arap ülkelerinden birinde bir adam var adı hacı bin seyid olsun,bu adam gidip çin den veya samsung un pazarı serbest bıraktığı herhangi bir ülkeden (genelde bir arap ülkesi veya doğu ülkeler oluyorlar) 10.000 tane cihaz alıyor faturalı olarak, sonra kendi ülkesine getiriyor. Ardından Medcell,Ben,Başka bir firma vb. gidip o adamdan satın alıyoruz, gerekil belgeleri (sertifikasyonlar, deklerasyonlar, ithalat belgeleri vb.) resmi olarak yapılarak ülkemize geliyor.
    Benim servis ağım daha küçük ve bu yüzden maliyetim daha az, ayrıca ilk alımda ki anlaşmama göre hacı bin seyid den ben geri göndermemek üzere alım yapıyorum.
    Yani 3.000 telefon aldıysam hacı dan adam asla bir garanti ve servis yükü almıyor bu yüzden fiyatı ucuz tutuyor bana satarkende.
    Bende sanayi bakanlığının belirlediği çerçevede servis istasyonları (kendi servisimde olabilir kiralık serviste fark etmiyor) sağladıktan sonra ülkeye getirdiğim malı yasal olarak satabiliyorum.
    Bu durumda ben alırken zaten biraz daha ucuz alıyorum+servis maliyetlerini en aza indirerek oradan bir getiri yapıyorum= 1500 liraya s4 işte böyle satılıyor.
    Fakat dediğim gibi sahte değil sadece garantisi diğer alacağınız servislerden kalite olarak daha düşük olacaktır.
    Firmalar üzerine alınmasın ancak maalesef geneli bu şekilde paralel ithalat servislerinin.

    Anladım ozaman duruma şu çerçevede bakalım sizce 1500 TL verip buradan almak mı yoksa 1800 TL gibi ücret ödeyerek herhangi bir samsung distribütöründen mi almak daha mantıklı siz olsanız nereden alırdınız? ayrıca bu imei klonlanması veya kayıt dışı kalmasının sebebi nedir BTK üzerinden kayıt altına alınmıyor mu cihazlar.

    Paralel ithalatların tamamı BTK nın resmi kaydı altındadır.
    Sadece serviste fark ediyor durum.
    Bu yüzden bence alınacağı zaman kesinlikle türkiye resmi ofisinin desteklediği (samsung türkiye) dist. ürünleri tercih edilmeli (başarı,kvk,telpa,genpa,brightstar vb.)
    S4 'ün ekranı 210 $ (Yurtdışında ki ham maliyet fiyatı) alıma göre 160 $ seviyelerine kadar düşüyor.
    Bizim memlekete gelmesi+işçiliği+cihazın pahalı olması = 350$ bu maliyeti üstlenmek istiyormusunuz?


    Hayır tabi bilgileriniz için çok teşekkür ederim sanırım beni büyük bir hatadan döndürdünüz .




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.