Şimdi Ara

DSG kavrama arızası yeni jetta konu ilk mesajda güncel (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
630
Cevap
1
Favori
40.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gecmis olsun.

    Cihan bey hatirliyormusununuz Volvo tartıştığımız bir konuda siz piyasa dedikodusunu kendi tecrubenizmis gibi "Volvo icin 6 ay parça beklersin" demiştiniz.Şimdi goruyorumda ufacık bir parça icin VW 1 ay bekletiyor sizi.Umuyorum insanları yanlış bilgilerle manipüle etmek yerine bundan sonra bu konuyu açarak yaptığınız gibi kendi tecrubelerinizle yon vermek yolunu secersiniz.

    En kısa sürede aracınıza kavuşmanız dileğiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 24 Şubat 2012; 14:27:06 >
  • Alirken 9 ay beklenen

    Parcasi icin 1 ay beklenen

    Markaya ne denir?

    Premium denir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Geçmiş olsun hocam.

    Artık soğursun TDİ + 7-DSG kombinasyonundan diyordum ki hala "hepsinde aynı sorun olacak diye birşey yok" demişsin.

    Bize söyleyecek söz bırakmadın, VW plaket vermeli sana.



    Hocam genel bir ariza olsa mutlaka vw bir mudahalede bulunur bu isler sans isi diyorum ama sunuda soyluyorum

    7 ileri kuru tip sanzimanlarda problem oldugunu soyledi servis danismani

    öncelikle geçmiş olsun,yetkili servis ıslak kavramaya geçecek demiş, bence ateş olmayan yerden duman çıkmaz, kafasından uydurmuş olamaz diyeceğim, ancak hiç bir forumda o şekilde bir bilgiye rastlamadım.
    dsg arızasını engelleyen arkadaşları tebrik ediyorum. Bu enjektörü bozulan aracın, motoru arızalıdır, demek gibi bir şey. Kavrama arızası ile dsg nin yolda bırakması arasında çok büyük fark var...
    kuru kavramalı bütün şanzımanların kavraması, ş.içi durk-kalk ta çok uzun ömürlü olmuyor. ancak değişimi kolay. ıslak kavramalar daha uzun ömürlü ancak değişimi zor...
    birde trafiğe çıkış tarihi neydi aracın?

    ayrıca alıntı bir bilgi paylaşıyorum,
    0AM 198 141 K, coklu baglanti onarim seti >> 30.05.2011 Yilina kadar bu kullanilmistir
    0AM 198 141 P, coklu baglanti onarim seti >> 01.06.2011 - 07.11.2011 Tarihleri arasi kullanilmistir
    0AM 198 140 A, coklu baglanti onarim seti >> 08.11.2011 Tarihinden güncel günümüze kadar, ayni zamanda CKMA, CDGA, CDAA ve CDAB Motorlar icin gecerlidir

    30.05.2011 Yilina kadar üretilen araclarda tahminen "0AM 198 141 K" Kavrama parcasi vardir, 01.06.2011 ila 07.11.2011 Tarihleri üretilen araclarda "0AM 198 141 P" Kavrama parcasi vardir ve daha sonra yenilere ise "0AM 198 140 A" Kavrama vardir

    @cihan bey,

    gözden mi kaçtı, cevap verme gereğimi duymadınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duge86

    Simdi fransiz markasi bir araç olsaydi mevzu bahis, bi cok hans ve caponcunun yorumlari "fransizdan uzak dur" seklinde olurdu. Kimse almandan uzak dur gibi tabirler kullanmamis ama burdaki durumda, dusundurucu..

    Kaçıncı arıza sadece forumda gördüğüm bir sorun var dsg ama ne olduğunu bilemiyorum umarım çözersiniz bütçe harcamadan bunun fransızı japonu almanı yok vites konusunda sorun oldu mu oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Geçmiş olsun hocam.

    Artık soğursun TDİ + 7-DSG kombinasyonundan diyordum ki hala "hepsinde aynı sorun olacak diye birşey yok" demişsin.

    Bize söyleyecek söz bırakmadın, VW plaket vermeli sana.



    Hocam genel bir ariza olsa mutlaka vw bir mudahalede bulunur bu isler sans isi diyorum ama sunuda soyluyorum

    7 ileri kuru tip sanzimanlarda problem oldugunu soyledi servis danismani

    öncelikle geçmiş olsun,yetkili servis ıslak kavramaya geçecek demiş, bence ateş olmayan yerden duman çıkmaz, kafasından uydurmuş olamaz diyeceğim, ancak hiç bir forumda o şekilde bir bilgiye rastlamadım.
    dsg arızasını engelleyen arkadaşları tebrik ediyorum. Bu enjektörü bozulan aracın, motoru arızalıdır, demek gibi bir şey. Kavrama arızası ile dsg nin yolda bırakması arasında çok büyük fark var...
    kuru kavramalı bütün şanzımanların kavraması, ş.içi durk-kalk ta çok uzun ömürlü olmuyor. ancak değişimi kolay. ıslak kavramalar daha uzun ömürlü ancak değişimi zor...
    birde trafiğe çıkış tarihi neydi aracın?

    ayrıca alıntı bir bilgi paylaşıyorum,
    0AM 198 141 K, coklu baglanti onarim seti >> 30.05.2011 Yilina kadar bu kullanilmistir
    0AM 198 141 P, coklu baglanti onarim seti >> 01.06.2011 - 07.11.2011 Tarihleri arasi kullanilmistir
    0AM 198 140 A, coklu baglanti onarim seti >> 08.11.2011 Tarihinden güncel günümüze kadar, ayni zamanda CKMA, CDGA, CDAA ve CDAB Motorlar icin gecerlidir

    30.05.2011 Yilina kadar üretilen araclarda tahminen "0AM 198 141 K" Kavrama parcasi vardir, 01.06.2011 ila 07.11.2011 Tarihleri üretilen araclarda "0AM 198 141 P" Kavrama parcasi vardir ve daha sonra yenilere ise "0AM 198 140 A" Kavrama vardir

    @cihan bey,

    gözden mi kaçtı, cevap verme gereğimi duymadınız?

    Yok hocam musait oldukca yorum yaziyorum inanki basim cok kalabalik

    Ozur dilerim en kisa zamanda cevap yazicam




  • Benim için en önemlisi trafiğe çıkış tarihi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 24 Şubat 2012; 14:32:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Benim için en önemlisi trafiğe çıkış tarihi?

    Aracin jettaninmi
  • İroni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duge86

    Simdi fransiz markasi bir araç olsaydi mevzu bahis, bi cok hans ve caponcunun yorumlari "fransizdan uzak dur" seklinde olurdu. Kimse almandan uzak dur gibi tabirler kullanmamis ama burdaki durumda, dusundurucu..

    WV olursa şans işi , reno olursa ne de olsa fransız arıza yapması normal
  • Şans isi me demek ya? Bir dunya para ver sonra bozulmasi normal de. Sonra niye amerikaliya 10 bize 2 yil garanti de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Geçmiş olsun hocam.

    Artık soğursun TDİ + 7-DSG kombinasyonundan diyordum ki hala "hepsinde aynı sorun olacak diye birşey yok" demişsin.

    Bize söyleyecek söz bırakmadın, VW plaket vermeli sana.



    Hocam genel bir ariza olsa mutlaka vw bir mudahalede bulunur bu isler sans isi diyorum ama sunuda soyluyorum

    7 ileri kuru tip sanzimanlarda problem oldugunu soyledi servis danismani

    öncelikle geçmiş olsun,yetkili servis ıslak kavramaya geçecek demiş, bence ateş olmayan yerden duman çıkmaz, kafasından uydurmuş olamaz diyeceğim, ancak hiç bir forumda o şekilde bir bilgiye rastlamadım.
    dsg arızasını engelleyen arkadaşları tebrik ediyorum. Bu enjektörü bozulan aracın, motoru arızalıdır, demek gibi bir şey. Kavrama arızası ile dsg nin yolda bırakması arasında çok büyük fark var...
    kuru kavramalı bütün şanzımanların kavraması, ş.içi durk-kalk ta çok uzun ömürlü olmuyor. ancak değişimi kolay. ıslak kavramalar daha uzun ömürlü ancak değişimi zor...
    birde trafiğe çıkış tarihi neydi aracın?

    ayrıca alıntı bir bilgi paylaşıyorum,
    0AM 198 141 K, coklu baglanti onarim seti >> 30.05.2011 Yilina kadar bu kullanilmistir
    0AM 198 141 P, coklu baglanti onarim seti >> 01.06.2011 - 07.11.2011 Tarihleri arasi kullanilmistir
    0AM 198 140 A, coklu baglanti onarim seti >> 08.11.2011 Tarihinden güncel günümüze kadar, ayni zamanda CKMA, CDGA, CDAA ve CDAB Motorlar icin gecerlidir

    30.05.2011 Yilina kadar üretilen araclarda tahminen "0AM 198 141 K" Kavrama parcasi vardir, 01.06.2011 ila 07.11.2011 Tarihleri üretilen araclarda "0AM 198 141 P" Kavrama parcasi vardir ve daha sonra yenilere ise "0AM 198 140 A" Kavrama vardir

    @cihan bey,

    gözden mi kaçtı, cevap verme gereğimi duymadınız?

    Hocam benim servis danismanindan aldigim bilgi su mantiklida geldi bana

    Manuel araclarin debriyaj baski balatalari belirli bir km sonra bitiyor asiniyor kavramiyor baskiyi kaciriyor

    Dsg yani cift kavramadada ayni mantik asagi yukari ama aracin bu kadar kisa zamanda kavramasi nasil bitiyor anlamadim arac 31.000 km sehir ici cok dur kalk yapiyorum belki ondan olabilir ama aracin vites gecislerinde seriliginde hic bir problem yok
    Sadece kalkerken ve dur kalklarda titreme yapiyor

    Aracin trafige cikis tarihi 25/01/2011



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 24 Şubat 2012; 14:41:00 >




  • Aracın trafiğe çıkış tarihinden iki ay önce üretildiğini varsayarsak, son dan bir önceki kavrama takılı aracınızda muhtemelen en günceli ile değişecek.
    aynen sebep tamamen yoğun dur-kaklar. Bu durum mmt de de aynı, easytronic dede. Islak kavrama olsa çok daha iyi olacak, ancak bu seferde dur-kalklardaki tüketim artacak, sonradan değişim tamiri zorlaşacak.
    vw nin yapmaya çalıştığı kuru kavramada en sağlam tekniği bulmak bence. BAkalım göreceğiz. ne zaman bitecek bu kavrama değişimleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 24 Şubat 2012; 14:45:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Şans isi me demek ya? Bir dunya para ver sonra bozulmasi normal de. Sonra niye amerikaliya 10 bize 2 yil garanti de.

    şans işi derken, arıza ihtimali şans işi değilmi? Bozulması tabiki normal. Mercedesler, range ler bozulmuyormu?
    ancak arızanın bedelsiz giderilmesi tabiki şans işi değil. o konuda haklısınız.

    vw amerika da kuru kavrama dsg satmıyor,(6 dsg ıslak) ona rağmen 10 yıl garanti veriyor. bence 7 dsg nin 10 yıl garantiye daha çok ihtiyacı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw kullanıyorsan araba şans işi diyemezsiniz sevgili fahri vw bayileri

    onca istatistik araştırma yapılıyor hangisinde vw iyi durumda.yok avrupada lidermiş.

    iyi de bana ne faydası var. işçiliği sana ödetmiyor mu bu nasıl garanti anlayışı.

    sorunsuzlukta hep alt sıralardaki firmayı yok efsane bilmem ne ayaklarıyla ilah yaptınız

    kıçı kırık diye 5 sene önce dalga geçtiğiniz hyundai bile bana göre vw den başarılı.

    Boyle bir sacma yorum birine ne denir siz kendi cevabinizi kendiniz verin bence



    Ben senden cevap beklemiyorum ki sen o arabayı yakında satarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Aracın trafiğe çıkış tarihinden iki ay önce üretildiğini varsayarsak, son dan bir önceki kavrama takılı aracınızda muhtemelen en günceli ile değişecek.
    aynen sebep tamamen yoğun dur-kaklar. Bu durum mmt de de aynı, easytronic dede. Islak kavrama olsa çok daha iyi olacak, ancak bu seferde dur-kalklardaki tüketim artacak, sonradan değişim tamiri zorlaşacak.
    vw nin yapmaya çalıştığı kuru kavramada en sağlam tekniği bulmak bence. BAkalım göreceğiz. ne zaman bitecek bu kavrama değişimleri.

    Bir nevi deneme yanilma yontemi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Geçmiş olsun hocam.

    Artık soğursun TDİ + 7-DSG kombinasyonundan diyordum ki hala "hepsinde aynı sorun olacak diye birşey yok" demişsin.

    Bize söyleyecek söz bırakmadın, VW plaket vermeli sana.



    Hocam genel bir ariza olsa mutlaka vw bir mudahalede bulunur bu isler sans isi diyorum ama sunuda soyluyorum

    7 ileri kuru tip sanzimanlarda problem oldugunu soyledi servis danismani

    öncelikle geçmiş olsun,yetkili servis ıslak kavramaya geçecek demiş, bence ateş olmayan yerden duman çıkmaz, kafasından uydurmuş olamaz diyeceğim, ancak hiç bir forumda o şekilde bir bilgiye rastlamadım.
    dsg arızasını engelleyen arkadaşları tebrik ediyorum. Bu enjektörü bozulan aracın, motoru arızalıdır, demek gibi bir şey. Kavrama arızası ile dsg nin yolda bırakması arasında çok büyük fark var...
    kuru kavramalı bütün şanzımanların kavraması, ş.içi durk-kalk ta çok uzun ömürlü olmuyor. ancak değişimi kolay. ıslak kavramalar daha uzun ömürlü ancak değişimi zor...
    birde trafiğe çıkış tarihi neydi aracın?

    ayrıca alıntı bir bilgi paylaşıyorum,
    0AM 198 141 K, coklu baglanti onarim seti >> 30.05.2011 Yilina kadar bu kullanilmistir
    0AM 198 141 P, coklu baglanti onarim seti >> 01.06.2011 - 07.11.2011 Tarihleri arasi kullanilmistir
    0AM 198 140 A, coklu baglanti onarim seti >> 08.11.2011 Tarihinden güncel günümüze kadar, ayni zamanda CKMA, CDGA, CDAA ve CDAB Motorlar icin gecerlidir

    30.05.2011 Yilina kadar üretilen araclarda tahminen "0AM 198 141 K" Kavrama parcasi vardir, 01.06.2011 ila 07.11.2011 Tarihleri üretilen araclarda "0AM 198 141 P" Kavrama parcasi vardir ve daha sonra yenilere ise "0AM 198 140 A" Kavrama vardir

    @cihan bey,

    gözden mi kaçtı, cevap verme gereğimi duymadınız?

    Hocam benim servis danismanindan aldigim bilgi su mantiklida geldi bana

    Manuel araclarin debriyaj baski balatalari belirli bir km sonra bitiyor asiniyor kavramiyor baskiyi kaciriyor

    Dsg yani cift kavramadada ayni mantik asagi yukari ama aracin bu kadar kisa zamanda kavramasi nasil bitiyor anlamadim arac 31.000 km sehir ici cok dur kalk yapiyorum belki ondan olabilir ama aracin vites gecislerinde seriliginde hic bir problem yok
    Sadece kalkerken ve dur kalklarda titreme yapiyor

    Aracin trafige cikis tarihi 25/01/2011

    Alıntıları Göster
    Aracin trafige cikis tarihi 25/01/2011, şimdi oldu.

    2010 üretiminde eski seri kavrama vardı. değişimden sonra tekrar etmez diye umuyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 24 Şubat 2012; 14:59:51 >




  • Orijinalden alıntı: akifsari

    hh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 24 Şubat 2012; 14:57:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw kullanıyorsan araba şans işi diyemezsiniz sevgili fahri vw bayileri

    onca istatistik araştırma yapılıyor hangisinde vw iyi durumda.yok avrupada lidermiş.

    iyi de bana ne faydası var. işçiliği sana ödetmiyor mu bu nasıl garanti anlayışı.

    sorunsuzlukta hep alt sıralardaki firmayı yok efsane bilmem ne ayaklarıyla ilah yaptınız

    kıçı kırık diye 5 sene önce dalga geçtiğiniz hyundai bile bana göre vw den başarılı.

    Boyle bir sacma yorum birine ne denir siz kendi cevabinizi kendiniz verin bence



    Ben senden cevap beklemiyorum ki sen o arabayı yakında satarsın

    cevap beklemediğini şimdi anladım. artık sana yazmayacağım merak etme.

    ilk mesajında ortaya sorduğunu unutma?

    Valla sonuçta hepimiz aynı gemideyiz bugün sana olan yarın bana olabilir

    ben bu olaylar reno da olsa çok farklı tepki gösterileceğini düşünüyorum ve ona kızıyorum .kişisel birşey algılama .algıladıysan da kusura bakma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw kullanıyorsan araba şans işi diyemezsiniz sevgili fahri vw bayileri

    onca istatistik araştırma yapılıyor hangisinde vw iyi durumda.yok avrupada lidermiş.

    iyi de bana ne faydası var. işçiliği sana ödetmiyor mu bu nasıl garanti anlayışı.

    sorunsuzlukta hep alt sıralardaki firmayı yok efsane bilmem ne ayaklarıyla ilah yaptınız

    kıçı kırık diye 5 sene önce dalga geçtiğiniz hyundai bile bana göre vw den başarılı.

    Boyle bir sacma yorum birine ne denir siz kendi cevabinizi kendiniz verin bence



    Ben senden cevap beklemiyorum ki sen o arabayı yakında satarsın

    cevap beklemediğini şimdi anladım. artık sana yazmayacağım merak etme.

    ilk mesajında ortaya sorduğunu unutma?

    Valla sonuçta hepimiz aynı gemideyiz bugün sana olan yarın bana olabilir

    ben bu olaylar reno da olsa çok farklı tepki gösterileceğini düşünüyorum ve ona kızıyorum .kişisel birşey algılama .algıladıysan da kusura bakma

    yok hocam, sana demedim. diğer kişi ile karıştırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Aracın trafiğe çıkış tarihinden iki ay önce üretildiğini varsayarsak, son dan bir önceki kavrama takılı aracınızda muhtemelen en günceli ile değişecek.
    aynen sebep tamamen yoğun dur-kaklar. Bu durum mmt de de aynı, easytronic dede. Islak kavrama olsa çok daha iyi olacak, ancak bu seferde dur-kalklardaki tüketim artacak, sonradan değişim tamiri zorlaşacak.
    vw nin yapmaya çalıştığı kuru kavramada en sağlam tekniği bulmak bence. BAkalım göreceğiz. ne zaman bitecek bu kavrama değişimleri.

    Bir nevi deneme yanilma yontemi yani

    ama mekaniğin doğasında bu var, hep daha gelişmişi çıkmıyor mu?

    Önemli olan, Arızanın giderilmesi, giderilirken ürün sahibinin mağdur olmamasıdır...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.