Şimdi Ara

DSG GERÇEKTE KAÇ PARA? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
3.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    DSG VW'nin KASSEL fabrikasında üretiliyor. Ama artık Çin'de de üretilecek.

    Merak edenlere;

    Amerikalılara DSG 650 EURO (JETTA'da DÜZ ve DSG farkı 1.000 USD)
    Türklere DSG 6500 EURO (PASSAT CC'de 1.8 TSI alırken DÜZ ve DSG farkı 6.500 EURO)


    Arada uçurum var..

    Arada Atlas Okyanusu var...

    JETTA'da DSG farkı $1,100

    Yani "Lütfen al, bak ne kadar ucuz!" anlamında $1,100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    DSG VW'nin KASSEL fabrikasında üretiliyor. Ama artık Çin'de de üretilecek.

    Merak edenlere;

    Amerikalılara DSG 650 EURO (JETTA'da DÜZ ve DSG farkı 1.000 USD)
    Türklere DSG 6500 EURO (PASSAT CC'de 1.8 TSI alırken DÜZ ve DSG farkı 6.500 EURO)


    Arada uçurum var..

    Arada Atlas Okyanusu var...

    JETTA'da DSG farkı $1,100

    Yani "Lütfen al, bak ne kadar ucuz!" anlamında $1,100

    Evet düzeltiyorum Okyanus var..




  • Amerikadaki fiyatlandırma ve garanti süresi dikkate alınacak olursa bize reva görülen muamele karşılığında DSG'nin 5 para bile etmemesi gerekiyor.


    Ama öpen değerli oluyor bizde maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    DSG VW'nin KASSEL fabrikasında üretiliyor. Ama artık Çin'de de üretilecek.

    Merak edenlere;

    Amerikalılara DSG 650 EURO (JETTA'da DÜZ ve DSG farkı 1.000 USD)
    Türklere DSG 6500 EURO (PASSAT CC'de 1.8 TSI alırken DÜZ ve DSG farkı 6.500 EURO)


    Off zaten nane molla bi şanzumandı, artık iyice pert mamuller gelir çin malı olacak ise

    Bu arada abd ile tr arasındaki fiyat farkı resmen soygun.

    abd de hem 10 kat daha ucuz hemde ustune bu ucuzluğa hediye olarak +10 yıl garanti var.

    böyle bi olay görmedim ben hayatım boyunca




  • amerikayla burayı karşılaştırmak komik.ingiltere,almanya ve fransadan bile daha iyi şartlar var orada.kalkmışız türkiyeyle orayı kıyaslıyoruz.azıcık mantıklı olalım.
  • Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

    sataşmadığın bi taner göde kalmıştı o da tamam oldu...
  • Yazık insanımızın bu durumuna .Her şeyin en pahalı bizde bu duruma rağmen tüketime devam ediyoruz , kıytırık araçları dış tasarıma aldanıp alıyoruz üstüne bir dünya para döküyoruz.

    DSG diye çıkan son oyunda vatandaşı kandırmanın bir başka oyunu.Haddinden yüksek değerlerle poh pohlanmaya devam ediliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

    Cevap yazıyorum diye Taner Göde'yi savunuyorum anlaşılmasın. Arkadaşı biliyoruz, başkasının kelimelerine, savunmasına en son ihtiyaç duyacak kişi.

    Utku arkadaşım, bu dediğini kendi duygularımdan yola çıkarak cevaplamak istiyorum. 3 farklı kasa Corollam oldu. Birini babam diğer ikisini ben aldım. Corolla ki biliyorsun genel olarak en iyi fiyat performans araçlarından birisi, ikinci eli kuvvetli. Yalnız ne var ki hiç birisinde aman da ne ucuzmuş diyerek almadım. Her alışverişimde fiyatını, donanım farklarını eleştirdim.
    Fakat sonuç olarak gittim eleştirdiğim araca yine de parayı bastım. İktisatta bir kaide vardır, teorem kurarken tüketicinin her zaman rasyonel olduğunu baz alırsınız. Gerçekten de öyledir. Taner hoca benim gibi fiyatları, satış politikalarını eleştirebilir ama sonuçta araca ihtiyacı vardır, kendisi için en iyiyi, faydayı sağlayacak karşılaştırmayı yapmıştır. Sonuçta o aracın direksiyonuna her gün o adam oturuyor. Tek başına piyasayı etkilememek için diye neden alışkanlıklarından, konforundan ve beklentilerinden vazgeçsin ki?
    Sadece duygularıyla hareket ettiğini, paranın kolay kazanıldığını mı düşünüyorusun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 25 Kasım 2011; 11:45:08 >




  • @electrostatic
    NE alaka arkadaşım? türkiye'nin ekonomisi çok bozukda bu yüzdenmi doğuş 6500 euro istiyor malzememi değişik insan modelimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

    Volkswagen'i değil, Doğuş Otomotiv'i eleştiriyorum.

    Kaldı ki geçen ay aldığım 1.6 TDI PASSAT VARIANT'ı Almanya'daki satış fiyatından 4.000,00 EURO daha ucuza aldım. Eleştirdiğim Doğuş Otomotiv'in donanımdan çalması ve DSG gibi opsiyonları fahiş fiyata satması.

    Ocak 2008'de 49.000 TL'ye 1.4 TSI PASSAT'ı 2.000 TL takas indirimi ile almıştım, Euro o zaman 1,75 TL seviyelerindeydi, Almanya'daki fiyatı ile başabaş geldi, kaldı ki aradan geçen zamanda araç bedelinin tamamı da amortizasyona gitti. Bu aracın şimdiki fiyatını hesaplamak için gizli devalüsyonla % 40 artan Euro kurunu hesaba koyarsanız 49.000 TL + 2.000 TL = 51.000 TL net araç bedeli X % 40 = 71.400 TL

    Halbuki şu anda Yeni Passat 1.4 TSI 122 PS BlueMotion Technology Comfortline 65.900 TL'ye satılıyor, metalik renk farkı ile birlikte 67.000 TL civarında fiyat çıksa da Kasım ayı için geçerli % 4 indirim ve eş-dost-akrba tenzilatıyla bu fiyat 65.000 TL'ye de düşer, belki daha da düşer. Demek ki araç fiyatı kur artışı karşısında doğru ama TL karşısında ne yazık ki yenilmiş.

    Bana göre (benim) hesap tam. Euro bazında araç fiyatı fahiş artsaydı aracı alp almamayı düşünürdüm.

    Yanlış birşey yapmadım. Araçlarımın ikisinden de çok memnunum.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

    Taner Abi, Doğuş Oto'nun pazarlamasını ve satış fiyatlarını eleştiriyor, distribütörle markayı bir tutacaksak kimsenin Mazda(bkz: geçmişteki mermerler sorunu) almaması lazım. Toyota da bu aralar ardı ardına zam yapıyor, yeni Yaris fyatları şaka gibi ama ben eminim bir sürü kişi fiyatına bile bakmadan yine alacak o Corollayı, Aurisi bilmemneyi.

    Ya da Kia.. Çelik Motoru doğuştan bile beter buluyorum, kimse alınmasın ama 5 sene önce teneke sattıklarını unutmuşlar, şimdi showroomda rolls royce pazarladıklarını sanıyorlar (bkz: doğuş) ama bu Kia'nın modellerinin ve araçlarının (artık) iyi olduğu gerçeğini değiştirir mi? Hayır. Sportage hala çok pahalı bana göre ama yok satıyor, LPG'ye uyumsuz motoruna rağmen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku
    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

    Cevap yazıyorum diye Taner Göde'yi savunuyorum anlaşılmasın. Arkadaşı biliyoruz, başkasının kelimelerine, savunmasına en son ihtiyaç duyacak kişi.

    Utku arkadaşım, bu dediğini kendi duygularımdan yola çıkarak cevaplamak istiyorum. 3 farklı kasa Corollam oldu. Birini babam diğer ikisini ben aldım. Corolla ki biliyorsun genel olarak en iyi fiyat performans araçlarından birisi, ikinci eli kuvvetli. Yalnız ne var ki hiç birisinde aman da ne ucuzmuş diyerek almadım. Her alışverişimde fiyatını, donanım farklarını eleştirdim.
    Fakat sonuç olarak gittim eleştirdiğim araca yine de parayı bastım. İktisatta bir kaide vardır, teorem kurarken tüketicinin her zaman rasyonel olduğunu baz alırsınız. Gerçekten de öyledir. Taner hoca benim gibi fiyatları, satış politikalarını eleştirebilir ama sonuçta araca ihtiyacı vardır, kendisi için en iyiyi, faydayı sağlayacak karşılaştırmayı yapmıştır. Sonuçta o aracın direksiyonuna her gün o adam oturuyor. Tek başına piyasayı etkilememek için diye neden alışkanlıklarından, konforundan ve beklentilerinden vazgeçsin ki?
    Sadece duygularıyla hareket ettiğini, paranın kolay kazanıldığını mı düşünüyorusun?

    Kapitalist düzen de bunun üstüne kurulu işte.

    Kimse tek başına piyasayı etkileyeceğini düşünmediği için tüketim alışkanlıklarından vazgeçmez. Hal böyle olunca da hiçbir şey değişmez. Ama o zaman devamlı olarak eleştirmek de bana samimiyetsiz bir davranış gibi gözüküyor. Popülist mesajlar verme kaygısı olarak gözüküyor. Bir şey yapmayacaksan, eleştirmeyeceksin de. Sen onu zaten kabullenmişsin, ortada eleştirebileceğin bir şey kalmamış. Ha örgütlenmeye çalışırsan ya da bireysel tepkini koyarsan buyur meydan senin. İstediğin gibi eleştir. Bu lafım size değil, geneledir.

    Tabii ki para kolay kazanılmıyor ama otomobil alım sürecinde duygusal faktörler de çok önemli. Ben açıkçası 70.000 lirayı çıkardığım zaman sadece mantıklı olan modeli almam. Beni etkileyen modeli alırım. Taner Bey'de de benzer bir durum olabilir, saygı duyarım. Olduğunu da düşünüyorum ama bu kısmı beni ilgilendirmez zaten.

    İsteyen istediği arabayı alır, biner. Ama devamlı fiyatlarından şikayet ettiği bir markadan da vazgeçemiyorsa burada ya duygusal etkenler belirleyici oluyordur; ya da şikayetlerinde ve eleştirilerinde samimi değildir.

    Devamlı olarak benzin zamlarından şikayet edip, ilk fırsatta LPG'ye laf atan, bomba gibi göstermeye çalışan insanlar benim gözümde benzin fiyatlarından şikayet edemez. Şikayet edince fiyatlarda düşüş olacağını düşünüyor musunuz? Bence olmayacak. O zaman bireysel olarak bir şeyler yapmalıyız. Benzin fiyatlarına tepki göstermenin en sert yolu şu anda LPG kullanmaktır. Patlar, çatlar diyen varsa benzin kullanmaya devam etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 25 Kasım 2011; 12:26:28 >




  • yahu ne garip insanlarsınız hergün vw - dsg konusu açmazsanız biyeriniz mi yamuluyor ?? tadı kaçtı bu aptallıklarınızın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETTEL99 -- 25 Kasım 2011; 12:33:47 >
  • Sayın "Utku" bu mantıklı açıklamalarınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku
    Sayın Tane Göde, Volkswagen'in fiyatlandırmalarını devamlı eleştiriyor olmasına rağmen gidip Vw aldı mı? Aldı.

    Fiyatların neden böyle olduğu anlaşılmıştır sanırım.

    Cevap yazıyorum diye Taner Göde'yi savunuyorum anlaşılmasın. Arkadaşı biliyoruz, başkasının kelimelerine, savunmasına en son ihtiyaç duyacak kişi.

    Utku arkadaşım, bu dediğini kendi duygularımdan yola çıkarak cevaplamak istiyorum. 3 farklı kasa Corollam oldu. Birini babam diğer ikisini ben aldım. Corolla ki biliyorsun genel olarak en iyi fiyat performans araçlarından birisi, ikinci eli kuvvetli. Yalnız ne var ki hiç birisinde aman da ne ucuzmuş diyerek almadım. Her alışverişimde fiyatını, donanım farklarını eleştirdim.
    Fakat sonuç olarak gittim eleştirdiğim araca yine de parayı bastım. İktisatta bir kaide vardır, teorem kurarken tüketicinin her zaman rasyonel olduğunu baz alırsınız. Gerçekten de öyledir. Taner hoca benim gibi fiyatları, satış politikalarını eleştirebilir ama sonuçta araca ihtiyacı vardır, kendisi için en iyiyi, faydayı sağlayacak karşılaştırmayı yapmıştır. Sonuçta o aracın direksiyonuna her gün o adam oturuyor. Tek başına piyasayı etkilememek için diye neden alışkanlıklarından, konforundan ve beklentilerinden vazgeçsin ki?
    Sadece duygularıyla hareket ettiğini, paranın kolay kazanıldığını mı düşünüyorusun?

    Kapitalist düzen de bunun üstüne kurulu işte.

    Kimse tek başına piyasayı etkileyeceğini düşünmediği için tüketim alışkanlıklarından vazgeçmez. Hal böyle olunca da hiçbir şey değişmez. Ama o zaman devamlı olarak eleştirmek de bana samimiyetsiz bir davranış gibi gözüküyor. Popülist mesajlar verme kaygısı olarak gözüküyor. Bir şey yapmayacaksan, eleştirmeyeceksin de. Sen onu zaten kabullenmişsin, ortada eleştirebileceğin bir şey kalmamış. Ha örgütlenmeye çalışırsan ya da bireysel tepkini koyarsan buyur meydan senin. İstediğin gibi eleştir. Bu lafım size değil, geneledir.

    Tabii ki para kolay kazanılmıyor ama otomobil alım sürecinde duygusal faktörler de çok önemli. Ben açıkçası 70.000 lirayı çıkardığım zaman sadece mantıklı olan modeli almam. Beni etkileyen modeli alırım. Taner Bey'de de benzer bir durum olabilir, saygı duyarım. Olduğunu da düşünüyorum ama bu kısmı beni ilgilendirmez zaten.

    İsteyen istediği arabayı alır, biner. Ama devamlı fiyatlarından şikayet ettiği bir markadan da vazgeçemiyorsa burada ya duygusal etkenler belirleyici oluyordur; ya da şikayetlerinde ve eleştirilerinde samimi değildir.

    Devamlı olarak benzin zamlarından şikayet edip, ilk fırsatta LPG'ye laf atan, bomba gibi göstermeye çalışan insanlar benim gözümde benzin fiyatlarından şikayet edemez. Şikayet edince fiyatlarda düşüş olacağını düşünüyor musunuz? Bence olmayacak. O zaman bireysel olarak bir şeyler yapmalıyız. Benzin fiyatlarına tepki göstermenin en sert yolu şu anda LPG kullanmaktır. Patlar, çatlar diyen varsa benzin kullanmaya devam etsin.


    Güzel yazmışsın tebrikler


    Kapitalist düzen = insanların en zayıf noktaları olan egolarini ve nefislerini kullanıp, mantıklarını egale ederek sömürme sanatı.


    En iyi işlediği sektör ise otomobil ve cep telefonu sektörüdür heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    3 mantigi var:

    1. Bazi modellerde duz vites versiyonlarda ESP ve Hill Holder yok. Bunlar yalnizca DSG'li versiyonda geliyor. Golf'te durum bu. O yuzden Golf'te DSG'yi secince yaninda bir de fazladan ESP ve Hill Holder farki oduyorsunuz. Jetta da bu donanimlar Comfortline'dan itibaren, Passat'ta ise Trendline'dan itibaren duz vites modellerde de standart. O acidan bakildiginda Jetta Trendline ve Polo DSG'li versiyonlar epeyce kazik bir fiyata satiliyor.

    2. Arac siniflari arasindaki farklar. Jetta-Passat ve Ibiza-Leon-Altea arasindaki farki bence bu aciklar.

    3. Pazarlama (tuketiciyi yolma) taktigi.



    doğru cevap
  • Almanya'daki KASSEL şehrinde bulunan VOLKSWAGEN fabrikasında Almanlar DSG şanzımanları üretiyorlar.

    Aşağıdaki fotoğrafta bir papaz üretilen bir DSG'yi (ya da onu üreten ve Alman olmadığı her haliden belli olan bir işçiyi) kutsuyor.

     DSG GERÇEKTE KAÇ PARA?


     DSG GERÇEKTE KAÇ PARA?


     DSG GERÇEKTE KAÇ PARA?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Almanya'daki KASSEL şehrinde bulunan VOLKSWAGEN fabrikasında Almanlar DSG şanzımanları üretiyorlar.

    Aşağıdaki fotoğrafta bir papaz üretilen bir DSG'yi (ya da onu üreten ve Alman olmadığı her haliden belli olan bir işçiyi) kutsuyor.

     DSG GERÇEKTE KAÇ PARA?


     DSG GERÇEKTE KAÇ PARA?


     DSG GERÇEKTE KAÇ PARA?



    bence dsg şanzımanı kutsuyor. sorun çıkmasın diye




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.