Şimdi Ara

Drift oyunu geliştiriyorum. İstekleriniz nelerdir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Unity3D oyun motoru ile bir oyun geliştirmekteyim. Hep freelancer olarak başkalarına oyun geliştirdim ama artık kendim içinde çalışmam gerekiyor. Bu yüzden bir drift oyunu ile başlangıç yapmak istedim.

    Şuan araba scriptini yazıyorum. Marketlerden diğer araba oyunlarına bakarak kullanıcıların neler istediğini not alıyorum fakat genelde "xxx arabayı ekleyin" tarzında yorumlar oluyor.

    Oynanış ile ilgili sizin istekleriniz nelerdir ? Diğerlerinden farklı olarak oyunda ne olmasını veya oyunun nasıl olmasını istersiniz ?

    Şuan için aklımdakiler ;
    - En az 5 adet farklı şekilde yarış pisti
    - Güneşli, yağmurlu, karlı ve gece modları
    - Arabaların reflection(yansıma) özellikleri
    - Neon ışıklar
    - NOS
    - Hassasiyet ayarı(Direksiyon, ivme ve buton kontrolü için)
    - (Belki o anki haritanın liderlik tablosundaki en yüksek drift skorunu ekranda gösterebilirim)

    Not : Araba modelleri hariç arayüz, scriptler ve diğer modelleri kendim geliştireceğim/yapacağım. Yapboz tarzı tüm paketler hazır kullanıp yapılan bir oyun olmayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Clavery -- 12 Şubat 2017; 21:16:1 >







  • Var drift oyunu yapmayın. Yeter 1 milyon tane oldu 1 tane daha eklemeye gerek yok bence illada yapıcam diyorsan emek verilmiş bir şey olsun başarılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zafer Korkmaz

    Var drift oyunu yapmayın. Yeter 1 milyon tane oldu 1 tane daha eklemeye gerek yok bence illada yapıcam diyorsan emek verilmiş bir şey olsun başarılar

    Oyunu geliştirmemdeki amaç hesabımı araba oyunları ile doldurup her yerden reklam çıkartıp para kazanmak değil. Kendi araba oyunumu geliştirip araç fiziğini nasıl çalıştığını öğrenmek ve ileride birisiyle konuşurken "hazır asset kullandım" demek yerine kendi scriptimi yazdım diyebilmek.

    Zaten emek vereceğim için konuyu açıp görüşlerinizi almak istedim.

    Yorumun için teşekkürler




  • Hazır fizik kullanmak kötü bir şey değil ki? İllada ben yapacağım çok performanslı olacak vs diyorsan. Wheel collider ve rigidbody kullanmadan kendi vektörel fiziklerini yaz. Ama ortaya kalitesiz fizikler de çıkabilir bu yüzden wheel collider ve rigidbody ile yazmanı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxyDogy -- 13 Şubat 2017; 11:40:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FoxiDogi

    Hazır fizik kullanmak kötü bir şey değil ki? İllada ben yapacağım çok performanslı olacak vs diyorsan. Wheel collider ve rigidbody kullanmadan kendi vektörel fiziklerini yaz. Ama ortaya kalitesiz fizikler de çıkabilir bu yüzden wheel collider ve rigidbody ile yazmanı tavsiye ederim.

    Tabiki Wheel Collider kullanıyorum. Hazır Assetlerden kastım Realistic Car Controller gibi araba scriptleri.
    Bu oyunu yapmaktaki amacım arabanın nasıl hareket ettiğini öğrenmek.
  • Nasıl haraket ettiğini öğreneceksen wheel collider ve rigidbody kullanma, zaten wheel collider kullanarak hazır fizik kullanmış oluyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.