Şimdi Ara

Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
583
Cevap
52
Favori
30.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun o zaman. bende vardı belki ama uzun süre kullanmadığım için mopları belki de fark etmedim.

  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt
    Cihaz kapatmış kendini ulaşamadım uzaktan, sanırım fişini çekmişim, 1-2 saate sonucu yazarım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Diğer hatalar gitmiş sanırım ama hala su vermiyor. Yere sprey sıkıyorum servisle uğraşmak istemiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme numarası nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ADeniz3553 A kullanıcısına yanıt
    4 3 3 1307

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lecnotr kullanıcısına yanıt
    Cihazı sıfırlayın hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt
    Sıfırlama dahil, yabancı forumlarda ki bütün çözümleri bile denedim hocam, kendi kendine düzelirse artık kısmet. Süpürmesinden memnunum. İade, yeni cihaz işlerine ayıracak vaktim yok. Vaktim oldukça kurcalıyorum kısmet. ;)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lecnotr kullanıcısına yanıt
    Şuan tekrar denedim bir odayı paspas yaptırdım ve sonuç yine su vermedi 😂 ciddi manada sinirlerim bozuldu artık kafayı yemek üzereyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benim servisle yaşadığım sorun düzelir oldu. 😃

    Bağlanmak biraz uzun sürse de çağrı merkezinden müşteri temsilcisine bağlanmaya başladım.

    Geçen cumartesi servise ulaşan cihazımın, servis girişi dün yapıldı ve bugün mesai bitene kadar sorun tespit edildi.

    Yani 3 gün servis kaydı için bekledi, 2 günde ise cihazdaki sorun tespit edildi. Tespit edilme süresi çok iyi.


    Sonuç olarak (sanırım) teker arıza çıktı garantiden değiştirileceği bildirildi ve şuan yedek parça tedarik aşamasında.

    Bu aşamada cihazımı geri isteyip, alacağım servis çıktısıyla ayıplı mal kapsamında iade isteyebilirim.

    Aklım tamir ettirmek ya da iade edip, Xiaomi Robot Vacuum S10+ almak arasında gidip geliyor. 🤔




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChevroleBey -- 13 Ocak 2024; 0:2:1 >
  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt
    Kasmaya gerek yok ya paspasları ıslatıp tak zaten bu cihazlar öyle süper bi mop yapmıyor. İstasyona dönüp sıcak suyla mopları yıkayan bişey değil sonuçta.Tozu alsa yetiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben bu urunu almayi dusunene almamasini oneriyorum. Supurme performansi cok iyiydi, ancak 1 yil dayandi bize, sonra calistirdigimda "Internal Error" diyip temizlemiyordu. O ara tasinma surecinde pek ilgilenemedim, bir kac ay sonra Genpaya goturdum, satin alirken garantisi genpa idi. Genpa C1 teknik servis bakiyor dedi. yine bir kac ay bekledikten sonra C1 e goturdum, 1 hafta sonra C1 Ouno'ya teslim etmis. 1 aydan fazladir Ouno'da. Ouno'ya bir kere telefonla ulasabildim gecen hafta, yedek parca bekleniyor dedi. sonra bir daha ulasamadim. Bugun Tuketici Hakem Heyetine basvurdum iade ya da degisim icin. Umarim iade olur, baska bir urun alirim.


    Ariza yasadiginizda ortada kalmaniz garanti gibi derim. O yuzden performansi ne kadar iyi olsa da tavsiye etmiyorum bu urunu.

  • sicknessss kullanıcısına yanıt

    C1 bakarken herkes memnundu. Bu ouno hiç iyi olmamış. Umarım başımıza iş gelmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ouno nun servis kayıt formu bile çalışmıyor ya risk alıp göndereceksiniz kargoya verip yada elden vereceksiniz atıyorum sivasta yaşıyorsunuz kalkıp istanbula gideceksiniz ki cihazı servise verebilesiniz yıl olmuş 2024 yaşadığımız saçmalığa bak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sorun yaşayanlar dreame türkiye sitesindeki telefon ve mailler ile şikayet oluştursun bence hem dreameye hem ounoya. olur olur bi yerden birine ulaşır.

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Defalarca yazdım her türlü iletişim kanalından sıfır cevap

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt

    Maalesef büyük bu büyük olumsuzluk.

    Sitelerindeki kargo koduyla gönderince, teslim alındıktan sonra 5 güne kadar servis kaydı açılıp SMS ile bilgisi geliyor.

    Mutlaka seri numaranın yazdığı fatura nüshası gerekiyor. Yazmıyorsa satıcıya yazdırıp kaşe-imza yaptırılması gerekiyor.

    Ayrıca bir kağıda sorunu yazmak işinizi hızlandırır.

  • Güncelleme geldi yapan varmı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt

    Ben yaptım. 2 defa tüm evi temizlettim. Hiç sol teker arızası vermedi. Herhalde yazılımla sorunu çözdüler. Eskiden 5 6 defa teker hatası verirdi. Belkide çözmediler birşey diyemem. Birazdaha temizlik yaptırdıktan sonra kesinleşir arızayı yazılımla çözüp çözmedikleri.

  • goki3301 G kullanıcısına yanıt

    Nasıl, hiç hata verdi mi? Şuan bir problem var mı?

  • Yazılımdan buyana 3 defa temizlik yaptırdım. Halı serili olan 2 odayı ise sürekli x2 olucak şekilde temizlik yaptırıyorum. Normalade bu 3 defa yapılan temizlikte , en az 15 defa sol tekerlek hatası vermesi gerekirdi. Enteresan bir şekilde hiç vermedi. Ben sol tekerlek hatasını 3 aydır alıyordum , istisnasız her temizlikte. Bir aydaha kullanayım kesin sonucu yazarım.

  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.