Şimdi Ara

Silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Silinebilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IraArel -- 22 Haziran 2023; 19:57:11 >



  • Hocam Garanti'de uygulamadan ziyade Müşteri Temsilcinizi arayarak daha kârlı bir şekilde alım/satım yapabileceğinizi biliyor musunuz?

    Yani ben bugüne kadar hiç mağdur olmadım, döviz bürosuna gitmeye gerek kalmayacak oranlarda döviz bozdurdum hatta kimi zaman döviz bürolarıyla aynı orandan bozuyorlar.
  • iDoctor kullanıcısına yanıt

    Nasıl yapıyorsunuz hocam acaba?


    Bu arada garanti mh aşırı derecede kötü, en küçük sorunlarda en basit konularda en az 3. aramamda cevap alabiliyorum.

    Bsit bir örnek vereyim, döviz ekstresini ilk açtırdığımda provizyonda işlemler hep tl olarak gözüküyor, mh yi arayıp soruyorum, döviz ekstresi açtırmanız gerekiyor diyor, beni dinlemediniz mi başta söyledim bunu zaten diyorum, ekstre oluşturulunca belli olur diyor, 1 ay bekleyecek miyim, maalesef diyorlar, inanın ya 5. ya 6. kişi provizyonda işlemler tl olarak gözükür, güncele düşünce euro veya dolar olur dedi.

    Bunun gibi örnek çok.

  • IraArel kullanıcısına yanıt
    Müşteri Hizmetlerini değil hocam kişisel Müşteri Temsilciniz çözer bu işi.
  • iDoctor kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Öyle bir temsilci atamadılar bana. Teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.