Bildirim
Discovery arızalandı servise nasıl göndereceğim yardım.
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Orjinal kutusuna faturasi ve garanti belgesiyle birlikte koyun ve içine Ariza durumunu bildiren bir not yazin ve MNG ya da yurtici kargoya verin .ücret yok telpa diyince adres oradan cikiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
faturanin orjinalini gondermeyin kaybolur falan elinizde olsun fotokopisi yeterli olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de göndereceğim fakat ben aldığım bayi ile göndermeyi düşünüyorum
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X