Şimdi Ara

Direkteki boya(işlemsiz ve lokal) çok önemli mi? i (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
13.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hocam eğer Çamurluk boyandı ise zaten ton farkı olmasın diye vernik yüzeye geniş atılır Buda direğe kadar çıkar önemli olan direk deki micron kalınlığı boyamı vernikmi anlaşılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adorer

    Böyle problemli arkadaşlar yüzünden piyasa bu hale geldi

    Alıntıları Göster
    problemli olmak için camurluk boyalı almam demek gerekir yada tampon. direğinde işlem olan araçlar genellikle anlamsız su alıyor, garip sesler cıkarıyor, sasinin esnediği anlarda gacırdı gıcırtı tıkırtıya sebep oluyor ayrıca herhangi bir kaza esnasında o kısmın mukavemeti tasarlandığı dayanım kadar olamayacak güvenlik zaafiyetine sebep olacaktır, kötü toplanan örneklerinde araç yengeç gibi gidiyor, rot tutmuyor. direkte işlem olması için ne kadar ciddi bir darbe alması gerekir hiç hayal edebiliyormusunuz? tüm bu ihtimallere karşı galerici agzı yapmak da bana mantıklı gelmedi.




  • Hayırlı olsun hocam o kısma frangart deniyor genellikle arka camurluk boyanırken o kısımda boyanabiliyor ama şöyle birşey var keşke bununla alakalı aracı satan kişiden indirim alsaydın belki sizin için bir önem farketmez ama satarken bu boyayı beyan edin citti bir durum degil ama takılan bir kesim çıkabilir. İkiye ekli arabalar satılıyor bumu satılmicak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4153B7648 -- 18 Mart 2020; 12:24:40 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.