Şimdi Ara

Dijital Center Bana Kıyak Geçer mi??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ya işte dediğim gibi yanlış ürün alımı tamamen benim hatam. Ama ürünü kullanmaya çalışmadım bile. Sadece kutusundan çıkarma aptallığında bulundum.O ara da biraz zedelendi(kutusu) tabi haliyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mediatic -- 4 Nisan 2005, 14:54:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mediatic

    Ya işte dediğim gibi yanlış ürün alımı tamamen benim hatam. Ama ürünü kullanmaya çalışmadım bile. Sadece kutusundan çıkarma aptallığında bulundum.O ara da biraz zedelendi(kutusu) tabi haliyle


    O halde kullanmamışsanız ve şuan kullanmıyorsanız önce firmaya gidin ve durumu izah edin kabul ederlerse değiştirirler ya da paranızı iade edebilirler.Ancak kabul etmezlerse hakem heyetine başvurun dediğim gibi
    onlar ne yapılması konusunda son kararı verirler.
  • Not ben avukat ya da bilirkişi değilim bildiğim şeyleri aktardım.Siz isterseniz forumlarda ya da internette arama yaptırıp tüketici kanununu bir okuyun derim.Söylediğim şeylerle karşılaşacaksınız.
    Ya da bir tüketici derneğine başvurun ve haklarınızı öğrenmeye çalışın
  • her ne olursa olsun tüketici haklarına göre faturasını götürdüğün takdirde 7 gün içinde almak zorundalar tabi bozmadıysan
  • ya seve seve ya da yine seve seve
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fubo

    her ne olursa olsun tüketici haklarına göre faturasını götürdüğün takdirde 7 gün içinde almak zorundalar tabi bozmadıysan


    bu söylediğiniz şey sadece kapıdan ve uzaktan alışverişlerde geçerli, onun dışında kanunda böyle bir şey olduğunu görmedim ben.

    aşağıdaki adreste yer alan kanuna bir bakın!

    Kanun-Yönetmelik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoulReaver -- 4 Nisan 2005, 15:28:24 >




  • Yaw ben teknosa'dan bir telefon almıştım sonra broşürlerini incelerken daha güzel bir telefonu aynı fiyata buldum ertesi gün gittim teknosa'ya ve bunu değiştirmek istiyorum dedim adam tamam dedi aldı kutunun içine bile bakmadan istediğimi verdi yani bu senin hakkın(veya teknosanın müşteri memnuniyeti)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    Yaw ben teknosa'dan bir telefon almıştım sonra broşürlerini incelerken daha güzel bir telefonu aynı fiyata buldum ertesi gün gittim teknosa'ya ve bunu değiştirmek istiyorum dedim adam tamam dedi aldı kutunun içine bile bakmadan istediğimi verdi yani bu senin hakkın(veya teknosanın müşteri memnuniyeti)


    arkadaşım kanun ve yönetmelik yukarıda yazdığım linkte yer alıyor, lütfen ciddi bir konuda bilginiz olmadan yorum yapmaya kalkışmayın.Ben de şuan sizin gibi tüketici konumundayım ancak tüketici haklarının da bir yere kadar olduğunu düşünüyorum ve bunun suistmal edilmesine karşıyım.Şuan kanun ne derse o dor doğru olan.Ha dersin şu firma sorgusuz sualsiz değiştirdi olabilir o firmanın kendi insiyatifine kalmıştır.Şahsen her firmaların böyle kendi kafalarına göre her iade talebini kabul etmeleri bence hiç de hoş karşılanacak birşey değil.Yani sizin iade etiğiniz ürün zannetmeyin ki satıştan çekilecke ya da daha ucuza defolu ürün diye satılacak, aynı ürün tekrar aynı şekilde paketlenip aynı fiyattan satışa sunulacak ve sonuçta kullanmasanız bile bir ürünü o ürünü satın alan bir başkası kaçıncı el olarak kullandığınıı bilemeyecek bu hiç hoş bir şey değil.
    Ayrıca sizin başınızdan geççen olayda Teknosa yı kınıyorum.ne biçim bir zihniyettir ki ürün test edilmeden hatta kutu içeriğine bile bakılmadan geri alabiliyor aynı ürünü tekrar satışa sunucağını bile bile.Öyle bile olmasa ithalatçı firmanın üstüne kalacaktır büyük ihtimalle o ürün ve iade den önce o ürüne zarar vermiş olunursa bu da pek ahlaki olmasa gerek ithalatçı ya da üretici firma açısından hiç de hoş olmayacaktır.
    Müşteri memnuniyeti tabii ki de çok çok önemlidir hatta en önemli şeydir lakin memnuniyet adına da herşeye gözyummak doğu değildir.öyle olmazsa artık box sıfır diye satın aldığımız ürünler kimbilir kaçıncı el olacaktır.
    Mesela ben bir ekran kartı alırım overclcok yapar ömründen ömür çalarım bir süre sonra beni memnun etmediğini istediğim performansı alamadığımı bahane eder firmaya iade ederim ve yeni bir ekran akrtı alırım hatta çok yüzsüzsem aynı durumu birkaç defa tekrarlarım.Sonra benim iade ettiğim ürün mutlaka tekrar paketlenip aynı fiyattan satışa konur ve o ürünü siz alırsınız ancak sıfır diye aldığınız ürün aslında 2.el dir ve ben sizin kartınızın ömründen çaldığım için kartınızın ömrü az da olsa cok da olsa neticede kısalmıştır.
    Lütfen yukarıda bahsettiğim şeyleri gözönüne alıp iyice araştırmadan ürün satın almaya kalkışmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoulReaver -- 4 Nisan 2005, 17:31:57 >




  • Mesafeli sözleşmelerde bu süre 30 gündür bir ekleme yapayım mesafali söz:internet ortamından alışveriş..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SoulReaver

    quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    Yaw ben teknosa'dan bir telefon almıştım sonra broşürlerini incelerken daha güzel bir telefonu aynı fiyata buldum ertesi gün gittim teknosa'ya ve bunu değiştirmek istiyorum dedim adam tamam dedi aldı kutunun içine bile bakmadan istediğimi verdi yani bu senin hakkın(veya teknosanın müşteri memnuniyeti)


    arkadaşım kanun ve yönetmelik yukarıda yazdığım linkte yer alıyor, lütfen ciddi bir konuda bilginiz olmadan yorum yapmaya kalkışmayın.Ben de şuan sizin gibi tüketici konumundayım ancak tüketici haklarının da bir yere kadar olduğunu düşünüyorum ve bunun suistmal edilmesine karşıyım.Şuan kanun ne derse o dor doğru olan.Ha dersin şu firma sorgusuz sualsiz değiştirdi olabilir o firmanın kendi insiyatifine kalmıştır.Şahsen her firmaların böyle kendi kafalarına göre her iade talebini kabul etmeleri bence hiç de hoş karşılanacak birşey değil.Yani sizin iade etiğiniz ürün zannetmeyin ki satıştan çekilecke ya da daha ucuza defolu ürün diye satılacak, aynı ürün tekrar aynı şekilde paketlenip aynı fiyattan satışa sunulacak ve sonuçta kullanmasanız bile bir ürünü o ürünü satın alan bir başkası kaçıncı el olarak kullandığınıı bilemeyecek bu hiç hoş bir şey değil.
    Ayrıca sizin başınızdan geççen olayda Teknosa yı kınıyorum.ne biçim bir zihniyettir ki ürün test edilmeden hatta kutu içeriğine bile bakılmadan geri alabiliyor aynı ürünü tekrar satışa sunucağını bile bile.Öyle bile olmasa ithalatçı firmanın üstüne kalacaktır büyük ihtimalle o ürün ve iade den önce o ürüne zarar vermiş olunursa bu da pek ahlaki olmasa gerek ithalatçı ya da üretici firma açısından hiç de hoş olmayacaktır.
    Müşteri memnuniyeti tabii ki de çok çok önemlidir hatta en önemli şeydir lakin memnuniyet adına da herşeye gözyummak doğu değildir.öyle olmazsa artık box sıfır diye satın aldığımız ürünler kimbilir kaçıncı el olacaktır.
    Mesela ben bir ekran kartı alırım overclcok yapar ömründen ömür çalarım bir süre sonra beni memnun etmediğini istediğim performansı alamadığımı bahane eder firmaya iade ederim ve yeni bir ekran akrtı alırım hatta çok yüzsüzsem aynı durumu birkaç defa tekrarlarım.Sonra benim iade ettiğim ürün mutlaka tekrar paketlenip aynı fiyattan satışa konur ve o ürünü siz alırsınız ancak sıfır diye aldığınız ürün aslında 2.el dir ve ben sizin kartınızın ömründen çaldığım için kartınızın ömrü az da olsa cok da olsa neticede kısalmıştır.
    Lütfen yukarıda bahsettiğim şeyleri gözönüne alıp iyice araştırmadan ürün satın almaya kalkışmayın.



    Yaw sen teknosa benden aldı sonra da onu test etmeden mi satıyor sanıyorsun sorun çıkarsa da ithalatçıya teslim ediyor ve benimle görüşüp durumu bildiriyor. Zaten banim söylediğim teknosa'nın müşteri hizmetleri'nin bence başarılı olması.

    Sen demişsin ki ekran kartını overclock yapıp ömrünü bitireyim falan ne kadar bitireceksin en geç 7 gün içinde iade etmelisin ve sonra bunu test edecekler sorun çıkarsa senin kapına dayanırlar

    Benim ürüne bakmadı dediğim test edmedi anlamındaydı yoksa ürüne baktı eksik malzeme falan var mı diye




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    quote:

    Orjinalden alıntı: SoulReaver

    quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    Yaw ben teknosa'dan bir telefon almıştım sonra broşürlerini incelerken daha güzel bir telefonu aynı fiyata buldum ertesi gün gittim teknosa'ya ve bunu değiştirmek istiyorum dedim adam tamam dedi aldı kutunun içine bile bakmadan istediğimi verdi yani bu senin hakkın(veya teknosanın müşteri memnuniyeti)


    arkadaşım kanun ve yönetmelik yukarıda yazdığım linkte yer alıyor, lütfen ciddi bir konuda bilginiz olmadan yorum yapmaya kalkışmayın.Ben de şuan sizin gibi tüketici konumundayım ancak tüketici haklarının da bir yere kadar olduğunu düşünüyorum ve bunun suistmal edilmesine karşıyım.Şuan kanun ne derse o dor doğru olan.Ha dersin şu firma sorgusuz sualsiz değiştirdi olabilir o firmanın kendi insiyatifine kalmıştır.Şahsen her firmaların böyle kendi kafalarına göre her iade talebini kabul etmeleri bence hiç de hoş karşılanacak birşey değil.Yani sizin iade etiğiniz ürün zannetmeyin ki satıştan çekilecke ya da daha ucuza defolu ürün diye satılacak, aynı ürün tekrar aynı şekilde paketlenip aynı fiyattan satışa sunulacak ve sonuçta kullanmasanız bile bir ürünü o ürünü satın alan bir başkası kaçıncı el olarak kullandığınıı bilemeyecek bu hiç hoş bir şey değil.
    Ayrıca sizin başınızdan geççen olayda Teknosa yı kınıyorum.ne biçim bir zihniyettir ki ürün test edilmeden hatta kutu içeriğine bile bakılmadan geri alabiliyor aynı ürünü tekrar satışa sunucağını bile bile.Öyle bile olmasa ithalatçı firmanın üstüne kalacaktır büyük ihtimalle o ürün ve iade den önce o ürüne zarar vermiş olunursa bu da pek ahlaki olmasa gerek ithalatçı ya da üretici firma açısından hiç de hoş olmayacaktır.
    Müşteri memnuniyeti tabii ki de çok çok önemlidir hatta en önemli şeydir lakin memnuniyet adına da herşeye gözyummak doğu değildir.öyle olmazsa artık box sıfır diye satın aldığımız ürünler kimbilir kaçıncı el olacaktır.
    Mesela ben bir ekran kartı alırım overclcok yapar ömründen ömür çalarım bir süre sonra beni memnun etmediğini istediğim performansı alamadığımı bahane eder firmaya iade ederim ve yeni bir ekran akrtı alırım hatta çok yüzsüzsem aynı durumu birkaç defa tekrarlarım.Sonra benim iade ettiğim ürün mutlaka tekrar paketlenip aynı fiyattan satışa konur ve o ürünü siz alırsınız ancak sıfır diye aldığınız ürün aslında 2.el dir ve ben sizin kartınızın ömründen çaldığım için kartınızın ömrü az da olsa cok da olsa neticede kısalmıştır.
    Lütfen yukarıda bahsettiğim şeyleri gözönüne alıp iyice araştırmadan ürün satın almaya kalkışmayın.



    Yaw sen teknosa benden aldı sonra da onu test etmeden mi satıyor sanıyorsun sorun çıkarsa da ithalatçıya teslim ediyor ve benimle görüşüp durumu bildiriyor. Zaten banim söylediğim teknosa'nın müşteri hizmetleri'nin bence başarılı olması.

    Sen demişsin ki ekran kartını overclock yapıp ömrünü bitireyim falan ne kadar bitireceksin en geç 7 gün içinde iade etmelisin ve sonra bunu test edecekler sorun çıkarsa senin kapına dayanırlar

    Benim ürüne bakmadı dediğim test edmedi anlamındaydı yoksa ürüne baktı eksik malzeme falan var mı diye


    Elbette kontrol edecektir ancak bu kontrol sence ne kadar sağlıklıdır?Yani ben belki ürüne kısa vadede değil de uzun bir vadede kendini belli edecek bir hasar verdim, bunu da test edebilecek mi firma?En iyi örnek demin verdiğim gibi ekran kartı örneği.Mühim olan overclock ile biten ömrün süresi değildir az da olsa cok da olsa o ürün overclock ile sınırları zorlanmıştır ve tekrar üzerine basabasa söylüyorum kartın ömrü azalmıştır.Kaldı ki bugün bir ekran kartının fanını sokmek bile ekran kartını garanti kapsamı dışına cıkarır, yani
    siz ister overlock edin ister etmeyin bir ekran kartının fanını sökerseniz o ekran kartı garanti kapsamı dışına cıkar kısacası bu işler bu kadar hassastır.Öyle ömrü ne kadar bitecek gibi söylemlerde bulunmak oldukça abestir.Hadi ömrünü de geçtim ürün sonuc olarak herhalukarda 2.el olacaktır ya da artık kaçıncı el olacaksa sıfır ürün statüsünden cıkacaktır.
    Hem sonra diyelim ki kontrol etti ve ürünün calışmadığını farkedip ithalatcıya gönderdi, üretici de bir şekilde masrafa girip ürünü onardı ve ithalatcı yoluyla teknosa ya tekrar ürünü yolladı.Teknosa bu konumda sana ürüde arıza tespit edildi ve giderilmesi şu kadara mal oldu, bu bedeli karşılayın gibilerinden mi mesaj yollıcak yoksa ne hakkında sizi bilgilendirecek onu anlamadım.
    son olarak tam olarak aslında ne demek istediğini bilemem dolayısıyla yanlış anlamalara mahal vermeyecek şekilde ne demek istediğini doğru bir şekilde izah etmek durumundasın.sen kutunun içine bile bakmadı gibi bir ifade kullandın, bundan bahsediyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SoulReaver


    quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    quote:

    Orjinalden alıntı: SoulReaver

    quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    Yaw ben teknosa'dan bir telefon almıştım sonra broşürlerini incelerken daha güzel bir telefonu aynı fiyata buldum ertesi gün gittim teknosa'ya ve bunu değiştirmek istiyorum dedim adam tamam dedi aldı kutunun içine bile bakmadan istediğimi verdi yani bu senin hakkın(veya teknosanın müşteri memnuniyeti)


    arkadaşım kanun ve yönetmelik yukarıda yazdığım linkte yer alıyor, lütfen ciddi bir konuda bilginiz olmadan yorum yapmaya kalkışmayın.Ben de şuan sizin gibi tüketici konumundayım ancak tüketici haklarının da bir yere kadar olduğunu düşünüyorum ve bunun suistmal edilmesine karşıyım.Şuan kanun ne derse o dor doğru olan.Ha dersin şu firma sorgusuz sualsiz değiştirdi olabilir o firmanın kendi insiyatifine kalmıştır.Şahsen her firmaların böyle kendi kafalarına göre her iade talebini kabul etmeleri bence hiç de hoş karşılanacak birşey değil.Yani sizin iade etiğiniz ürün zannetmeyin ki satıştan çekilecke ya da daha ucuza defolu ürün diye satılacak, aynı ürün tekrar aynı şekilde paketlenip aynı fiyattan satışa sunulacak ve sonuçta kullanmasanız bile bir ürünü o ürünü satın alan bir başkası kaçıncı el olarak kullandığınıı bilemeyecek bu hiç hoş bir şey değil.
    Ayrıca sizin başınızdan geççen olayda Teknosa yı kınıyorum.ne biçim bir zihniyettir ki ürün test edilmeden hatta kutu içeriğine bile bakılmadan geri alabiliyor aynı ürünü tekrar satışa sunucağını bile bile.Öyle bile olmasa ithalatçı firmanın üstüne kalacaktır büyük ihtimalle o ürün ve iade den önce o ürüne zarar vermiş olunursa bu da pek ahlaki olmasa gerek ithalatçı ya da üretici firma açısından hiç de hoş olmayacaktır.
    Müşteri memnuniyeti tabii ki de çok çok önemlidir hatta en önemli şeydir lakin memnuniyet adına da herşeye gözyummak doğu değildir.öyle olmazsa artık box sıfır diye satın aldığımız ürünler kimbilir kaçıncı el olacaktır.
    Mesela ben bir ekran kartı alırım overclcok yapar ömründen ömür çalarım bir süre sonra beni memnun etmediğini istediğim performansı alamadığımı bahane eder firmaya iade ederim ve yeni bir ekran akrtı alırım hatta çok yüzsüzsem aynı durumu birkaç defa tekrarlarım.Sonra benim iade ettiğim ürün mutlaka tekrar paketlenip aynı fiyattan satışa konur ve o ürünü siz alırsınız ancak sıfır diye aldığınız ürün aslında 2.el dir ve ben sizin kartınızın ömründen çaldığım için kartınızın ömrü az da olsa cok da olsa neticede kısalmıştır.
    Lütfen yukarıda bahsettiğim şeyleri gözönüne alıp iyice araştırmadan ürün satın almaya kalkışmayın.



    Yaw sen teknosa benden aldı sonra da onu test etmeden mi satıyor sanıyorsun sorun çıkarsa da ithalatçıya teslim ediyor ve benimle görüşüp durumu bildiriyor. Zaten banim söylediğim teknosa'nın müşteri hizmetleri'nin bence başarılı olması.

    Sen demişsin ki ekran kartını overclock yapıp ömrünü bitireyim falan ne kadar bitireceksin en geç 7 gün içinde iade etmelisin ve sonra bunu test edecekler sorun çıkarsa senin kapına dayanırlar

    Benim ürüne bakmadı dediğim test edmedi anlamındaydı yoksa ürüne baktı eksik malzeme falan var mı diye


    Elbette kontrol edecektir ancak bu kontrol sence ne kadar sağlıklıdır?Yani ben belki ürüne kısa vadede değil de uzun bir vadede kendini belli edecek bir hasar verdim, bunu da test edebilecek mi firma?En iyi örnek demin verdiğim gibi ekran kartı örneği.Mühim olan overclock ile biten ömrün süresi değildir az da olsa cok da olsa o ürün overclock ile sınırları zorlanmıştır ve tekrar üzerine basabasa söylüyorum kartın ömrü azalmıştır.Kaldı ki bugün bir ekran kartının fanını sokmek bile ekran kartını garanti kapsamı dışına cıkarır, yani
    siz ister overlock edin ister etmeyin bir ekran kartının fanını sökerseniz o ekran kartı garanti kapsamı dışına cıkar kısacası bu işler bu kadar hassastır.Öyle ömrü ne kadar bitecek gibi söylemlerde bulunmak oldukça abestir.Hadi ömrünü de geçtim ürün sonuc olarak herhalukarda 2.el olacaktır ya da artık kaçıncı el olacaksa sıfır ürün statüsünden cıkacaktır.
    Hem sonra diyelim ki kontrol etti ve ürünün calışmadığını farkedip ithalatcıya gönderdi, üretici de bir şekilde masrafa girip ürünü onardı ve ithalatcı yoluyla teknosa ya tekrar ürünü yolladı.Teknosa bu konumda sana ürüde arıza tespit edildi ve giderilmesi şu kadara mal oldu, bu bedeli karşılayın gibilerinden mi mesaj yollıcak yoksa ne hakkında sizi bilgilendirecek onu anlamadım.
    son olarak tam olarak aslında ne demek istediğini bilemem dolayısıyla yanlış anlamalara mahal vermeyecek şekilde ne demek istediğini doğru bir şekilde izah etmek durumundasın.sen kutunun içine bile bakmadı gibi bir ifade kullandın, bundan bahsediyorum.



    Banim dediğim birkaç günlük overclock kartın ömrünü çok fazla azaltmayacaktır ve bunu anlayabiliyorlardır belki bunu anlayamıyorlarsa fanı söktüğünü nasıl anlıyorlar

    Ayrıca ben herkesi bilmiyorum ama benimkini alırken telefon numaramı vs. aldı ayrıca faturada da yazıyor sorun çıkarsa bana ulaşabilirler

    Son olarak içine bile bakmadı derken kontrol etmedi demek istemiştim özür dilerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Madman -- 4 Nisan 2005, 21:12:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ttopac

    Banim dediğim birkaç günlük overclock kartın ömrünü çok fazla azaltmayacaktır ve bunu anlayabiliyorlardır belki bunu anlayamıyorlarsa fanı söktüğünü nasıl anlıyorlar

    Ayrıca ben herkesi bilmiyorum ama benimkini alırken telefon numaramı vs. aldı ayrıca faturada da yazıyor sorun çıkarsa bana ulaşabilirler

    Son olarak içine bile bakmadı derken kontrol etmedi demek istemiştim özür dilerim


    senin için sorun olmayabilir ama benim için kartın ömrü sıfır olup olmayışı gerçekten önemli.Yani sıfır ürün parası verip bir başkası tarafından türlü şekilde denenmiş bir ekran kartı almak hiç hoş karşılayacağım birşey değildir kaldı ki bu ahlaki değildir yani sıfır ürün adı altında tekrardan paketlenmiş 2.el ürün satmka ahlaki değildir.
    uyarımı dikkate aldığın için de ayrıca teşekkür ederim.

    Ekleme fanın söküldüğünü kartın üzerinde başka bir fan görürlerse ya da fan göremezlerse anlarlar onun dışında nasıl anlaşılır bir fikrim yok ancak sonuçta söküldüğü belli olsun olmasın fanın sökülmesi bile ürünü garanti kapsamı dışına çıkmaya yeterli geldiğinden overclcok gibi bir uygulama bence ürünün sıfır ürün statüsünden cıkması için yeterlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SoulReaver -- 4 Nisan 2005, 21:29:56 >




  • Ben de diyorum ki bunu bizim bilmediğimiz bir yöntemle belki anlayabilirler ve bunu anlarlarsa hiç hoş karşılanmazsın. Ayrıca ekran kartları belki geçmiş(history) kaydını da tutuyordur
  • Gençler tartışmanızı böldüm ama..
    Bugün DC ye gittim ve derdimi anlattım. Ürünü incelediler we bana aslında almak istediğim ürünü werdiler(tabi onun kutusu benim werdiğim kutudan çok daha fazla hasarlıydı. Ama olsun o kadar da biz de kutuya zarar verip götürdük sonuçta oraya)
    Her neyse yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Problemim çözüldü buna ister kıyak deyin ister zorunluluk.Yeni fanımla birlikte mutlu ve huzurluyum artık.
  • Şansına tam denk gelmiş, demek ki daha önceden o ürünü iade etmiş senin gibi birisi daha varmış
  • evet şansın varmış biraz..

    neyse ööle veya bööle işin görülmüş
    sevindim
  • değiştirmek zorundalar
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.