Şimdi Ara

Digitürk Teklifleri, Hangi Paketi? Kaç TL'ye İzliyoruz? (2696. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
12 Misafir (3 Mobil) - 9 Masaüstü3 Mobil
5 sn
54.023
Cevap
672
Favori
3.069.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26942695269626972698
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. 3 ocak itibariyle 6 aylık full paket hediyem bitiyor. Haziran ayında 199 tl'ye yıllık anlaştık digiturkle. Haziran ayına kadar maçları izlemek için nasıl bir yöntem izlemeliyim? En uygun tekli nedir şu an?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • plusboxxt P kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba
    Aralık 15-20 gibi müşteri hizmetleri ordan iptal birimine bağlanın iptal talebi oluşturun.Ocak ayının 3 gibi kanallar kapansın diye belirtirsiniz.
    İptale istinaden genel merkez dönüş olacak son aramaya kadar bekleyin.Ya uygun teklif sunarlar yada hediye tanımlama yaparlar.
    Şuan güncel 199 paket yeni geçenler sezon sonuna süper lig hediye iptal talebi ile 2.ci 6 ay dönem hediye yenileme olur.
    Ona göre adım atarsınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam şu an paket fiyatları 199 tl mi süper ligli olan? Doğru mu anladım ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • plusboxxt P kullanıcısına yanıt
    Güncel senin kullandığın eğlencenin avrupanin yıldızı paketi 199 tl sezon sonuna kadar süper lig hediye.
    Ondan dedim gelecek ayın 15-20 iptali verirsin.Son aramaya kadar bekle büyük ihtimalle teklif yada 2.ci altı ay hediye verirler.
    Uygun teklif hediye olmadımi.Ocak 2 de iptali kaldırırsin.
    Enson aramada yıldız dolu spor yıldızı paketi kullananlara 199 tl teklif ediliyor.
    Bircok spor yıldızı ve yıldız dolu üye olanlar hem fiyat hemde hediyesi ile uyguna getirmiş oluyor.
    Seninde aynı paket olduğu için sezon sonuna süper lig hediye yenileme olur.
    İptali verirken durumu izah edersin.Ayni paketi kullananlara sezon sonuna kadar yıldızlı dolu.
    Bana verilen hediye 6 ay sinirli ona göre adım atarlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1071V-DRMS -- 30 Kasım 2024; 20:27:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    Tamam abi tesekkurler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • plusboxxt P kullanıcısına yanıt
    Birsey değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam avrupanın yıldızını 199 tl ye aldık sezon sonuna kadar süper lig dahil sezon bitince bir sonraki sezon maçları için ne yapacağız acaba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • üyelik bitince uydu cihazını mesela 1 hafta sonra teslim etmek istesem o 1 hafta içinde uydudaki ulusal kanalları izleyebiliyor muyuz ? yoksa üyelik biter bütün kanallar kapanıyor mu ?

  • karahun35 K kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba
    Haziran temmuz ayında kampanya oluyor.iptal talebi vererek paket değişikliği yada iptale istinaden hediye de güncelleme yaparlar.
    Haziran temmuz kampanya takip etmek önemli ona göre iptali vermek.
    Ayin 15-20 gibi müşteri hizmetleri iptal birimine bağlanın gelecek ayın 2-3 kanallar kapansın diye belirtmek.erkenden üyelik ayrılıp cayma bedeli yansimamisin için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, iptal talebini tam olarak hangi gün geri çekmemiz gerekiyor bilginiz var mı? 2’si mi yoksa 3’ü mü?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rua~ R kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba
    iptal talebine istinaden gelecek ayin 2-3 kapansın diye belirtiniz.
    Bir gün önceden iptali talebini kaldırabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    İptal talebim var, pek iyi teklifler de gelmedi. Üyeliği
    bir ay daha uzatma durumum var o yüzden talebi bugün mü iptal etmeliyim yoksa yarın mı bilemedim. O yüzden sormak istedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rua~ R kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba
    Yarın son gün ise iptal talebi için gece 12 geçmeden önce iptali kaldırabilirsin.
    Bir ay uzatmaya dediğin dondurmayı olayimi.199 TL paket sunulmadimi.musteri hizmetlerinden şikayet kaydı açtır.Sikayete istinaden teklif olabilir.
    unutursun edersin dalginlik olur ondan bir gün önce iptali kaldirmak mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1071V-DRMS -- 1 Aralık 2024; 15:56:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam dondurma olayı değil, taahhüt bitişine birkaç ay daha olduğu için iptal talebini kaldırıp daha sonra tekrar talep oluşturmayı kastetmiştim. Maalesef bahsettiğiniz fiyattan bir teklif olmadı, öyle bir paketimiz olsa teklif ederdik vs. vs. denildi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni televizyon aldım modül çalışıyordu. Onu iade edeceğim için eski televizyona tekrar modülü taktım çalışmıyor. Arıyorum Digitürk'ü biz yapabileceğimiz şeyleri yaptık uzaktan, olmuyorsa servis gelmesi lazım 450 TL ücreti var diyor. Bunu ödemeden çözme yolu yok mu az önce çalışan modül eski televizyonda çalışmıyor. Yeni TV gelmeden önce çalışıyordu ama. Ne biçim iş ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rua~ R kullanıcısına yanıt
    Hocam günaydın
    iptal süresini geçirmeden iptal talebinizi kaldırın.paket süresi bitimine 15-20 kala yine iptal talebi vermek.
    İptale süreniz varsa son bir gün kala kadar bekleyin.uygun teklif gelmedi iptali kaldırırsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • paradise37 P kullanıcısına yanıt
    Hocam günaydın
    Eski tv modül takar iken nasıl hata. alıyorsunuz.Yada modülü tam oturmadınız.
    Modülün içindeki kartı çıkarın ucu kuru bezle temizleyin öyle deneyin.Tahminim kartı tam oturmadınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt

    Hocam farklı farklı hatalar var genelde CI modulü bulunamadı veya E06-4 hatası verdi. En son sadece şifreli sinyal yazıyordu ekranda. Kartı her türlü denedim modülü de. Çipi kuru da sildim ıslak da sildim sonra kurulayarak ama ne yapsam düzelmedi. Her yeni tvye takınca Digitürk'ün ayar mı yapması gerekiyor anlamadım. Yeni Tv'de de çalışmamıştı arayınca düzeldi. Şimdi de burdan işlem yaptık ama olmuyorsa servis oluşturalım 450 Tl ücreti var diyor. Ben modüle bir şey yapmadım ki çıkarıp taktım sadece. 450 Tl vermek istemiyorum bunun için.

  • 1071V-DRMS 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam,

    Faturadan anladığım kadarıyla ayın 2’si de faturaya dâhil. Eski faturalara baktığımda ayın 3’ünden başlatmış yeni dönemi hep. Online işlemlerden de baktığımda açıklama kısmında hâlâ “değerlendiriliyor” yazıyor. O yüzden bugün de beklemedeyim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • paradise37 P kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba

    E06-4 , Digital kart ters takıldı veya yerleşmedi.

    Kartın, kutu üzerindeki yuvaya doğru yönde takılı olduğunu ve tam olarak oturduğunu kontrol ediniz. Kart doğru takılı olmasına rağmen bu hata alınıyorsa, kartı çıkartıp kuru ve yumuşak bir bezle silip tekrar takınız. Kartın tam olarak oturduğundan emin olunuz.

    E06 4 ne demek?


    Digital kartın kutuya hatalı takılı olduğu durumlarda görülebilen bir hatadır.

    E06-4 Hatası çözümü

    kartınızı doğru taktıgınızdan emin olduktan sonra digitürk kutunuzu fişten çıkarınız ve tekrar fişe takın kartın tam oturdugundan emin olduktan sonra digitürk kanallarından birini açıp bir süre bekleyiniz yayınlarınız geri gelecektir.

    büyük ihtimalle modul içindekı kartımı ters taktınız.onu kontrol edin derim.

    benim başima geldi.kartin ucunu temizledim.taktım yine hata veriyor.modul içindek karti ters yerlestirmişim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1071V-DRMS -- 2 Aralık 2024; 12:16:15 >
  • 
Sayfa: önceki 26942695269626972698
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.