Şimdi Ara

Digitürk servisi ve kampanya olayı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mağazanın birinden lg marka 3d ve smart özellikli full hd bir tv alırken personelin bunların kampanyası var 3 ay hd kanallar bedava ve taraftarı oldugunuz klübün maçları 1 ay bedava demesiyle; tamam alalım yararlanırız dedik tv yi aldık.

    Kampanya ile ilgili basvuru işlemleri yapıldı bikaç gün sonra kampanya aktivasyon şifresi geldi digitürk mh ni arayıp kampanyaya katılalım dedik.
    Evde halihazırda bir digitürk üyeliği ve kutusu bulunduğunu söylediğimde bana yan oda üyeliği olarak bu kampanyadan yararlanabileceğim ve sadece 30 tl aktivasyon ücreti vereceğim söylendi ki lg kampanyasında bu durum belirtiliyor bende tamam kabul ediyorum dedim servisi yönlendirmelerini rica ettim.bunun dışında kurulum için herhangi bir ücret alınmayacağı söylenmişti

    Bikaç gün sonra servis elinde digitürk plus kutusuyla ve bir kutu kablo ile geldi.Elindeki bir aleti çatıdan gelen kabloya taktı sinyal çok zayıf dedi bununla sağlıklı yayın seyredemezsiniz dedi yeni bir kablo çekelim yoksa hd yayınlarda seyredilmez dedi.çatıya çıkarak yeni kabloyu eve soktu.Sonra yeniden catıya cıkarak yukarıdaki kutudan kontrol edeceğini yayının gittiğini kendisine haber vermemi istedi birkaç denemeden sonra yayın kesildiğini kendisine söyledim.tam bu anda karşı dairedeki komşu kapıya çıkarak kendi digitürk yayınında kesildiğini söyledi.Servisçi abi yeniden çatıya çıkarak kutuya baktı ve dedi ki iki daireninde yayını kutudan paralel çekilmiş yani her ikimizde aynı çıkıştan yayını alıyormuşuz.bunu hallederiz dedi yeniden yukarıya çıktı bir 10 dk sonra karşı dairenin yayını geri geldi.Bunlar olup biterken ben bir yandan da arkadaşa yoruluyor uğraşıyor diye çay demliyorum.

    Sonra döndü geldi getirdiği digitürk plus kutusunu açtı yukardan yeni çektiği hattan arkasına bağlantı yaptı kurulum yapmaya çalıştı.hızlı kurulumdan 88 kanal buldu alet.
    burda bir yanlışlık var dedi yeniden çatıya çıktı geldi.Başka kutu deneyeceğim dedi arabasına gitti humax 9504 hd kutu getirdi açtı denedi aynı şey değişmedi.
    birkaç telefon konusması yaptıktan sonra çanaktaki lnb bu kutularla uyumsuz mdu 5 lnb olması lazım sizdeki mdu 3, bu yüzden olmuyor dedi,elimde mdu 5 lnb de yok birkaç gün içinde gelir getirir takarım dedi.

    sonra işin en can alıcı noktasına geldi gitmeden.lnb değişimi 55 tl kablolama 30 tl aktivasyon ücreti 30 tl toplam 115 tl hesap çıkardı
    Uzun tartışmadan sonra 60 tl parayı aldı lnb gelirde değişirsek 55 tl daha alırım dedi bastı gitti.Giderkende getirdiği herşeyi hd kutuyu falan geri götürdü lnb değişmeye gelirken getiririm, humax 9504 kutunu ayırıyorum sana malum piyasada artık bulunmuyor dedi.

    DG müşteri hizmetlerine yukarıdakileri anlattım.1. gün şikayet kayıdı aldılar.24 saat içinde aranacaksınız dediler.tahmin ettiğiniz gibi arayan soran yok.
    2. gün ben yine aradım mh ni yine dinlediler dinlediler,yeniden merkeze gönderecekleri şikayet formunu hazırladılar aranacaksınız dediler.Bekliyoruz aranmayı...Aktivasyon ücreti ödediğimi düşünürken üyelik biilgileri bomboş duruyor herhangi bir aktivasyon yok.

    ne tv alırken ne lg kampanyasına basvururken nede tv kampanya aktivasyon şifresi gelip digitürke şifreyi yazdırıp servis gönderilicek diye bilgi alırken kurulum paralı, kutu,lnb değişimi,yeni kablo çekimi, başka dairenin yayınımın hattını alma kullanma paylaşılmasını düzeltme gibi akla gelebilecek sacmasapan nedenlerle para talep edileceği aklımın ucuna gelmedi ve bana böyle bir bilgi verilmedi sadece 30 tl aktivasyon (veya kutu ücreti her ne ise) vererek bu kampanyadan yararlanabileceğimi düşünürken ; sonuç 60 tl alındı + 1 bardak çay içildi ama müşteriye sunulan hizmet sıfır !

    An itibariyle yayın sinyali biraz güclenmiş olarak eski üyeliğimizle eski kutuyla sd yayınları alarak herhangi bir kampanyadan yararlanmadan beklemedeyiz.







  • Kesinlikle MDU5 LNB değişimi için para verme servis benden de istedi online işlemlerden digiturk müşteri hizmetlerine yazdım arkasından telefon açtılar ve üzerine basa basa sordum bir ücret karşılığında mı değiştiriliyor hayır kesinlikle ücret yok dedi ve servis yönlendirdiler MDU4 LNB'yi ücretsiz olarak MDU5 ile değiştirdiler.
    Servisler böyle kopardığını kâr sanıyorlar benden de çanaktan gelen hattı diğer dairelere dağıtmak için kullandıkları 4'lü splitter için 40 TL ücret aldılar bunun 8'li olanı 12-15 TL ama ben sanıyoruz ki adamlar farklı bir parça takacaklar iş işten geçtikten sonra anladım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.