DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Digitürk 2 yıLLık sözleşme bitimi...
4
Cevap
0
Favori
7.347
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> Digiturk >> Digitürk 2 yıLLık sözleşme bitimi...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      32 Mesaj
      24 Şubat 2009 15:55:13 Konu Sahibi
      Arkadaşlar forumda arama yapmadım .. çünkü ne olarak arayacağımı bilemedim... size sormak istediğim bi soru war... digiturk 2 yıLLık kullanıcısıyım 2 yıl doldu...9.90 lık paketten uydu alıcısı kaldı bizde .. şimdi bu 24 aydan sonra digiturk bana haala faturalandırma yapacak mı ? bunu merak ediyorum ? yani kullanıyorum diye 9.90 ödeyecekmiyim ? sonuçda sözleşmem bitti ? şimdiden teşekkürler.



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      300 Mesaj
      24 Şubat 2009 16:17:24
      quote:

      Orjinalden alıntı: Keneee

      Arkadaşlar forumda arama yapmadım .. çünkü ne olarak arayacağımı bilemedim... size sormak istediğim bi soru war... digiturk 2 yıLLık kullanıcısıyım 2 yıl doldu...9.90 lık paketten uydu alıcısı kaldı bizde .. şimdi bu 24 aydan sonra digiturk bana haala faturalandırma yapacak mı ? bunu merak ediyorum ? yani kullanıyorum diye 9.90 ödeyecekmiyim ? sonuçda sözleşmem bitti ? şimdiden teşekkürler.

      direk en ise yarayan onerimi yapiyorum...

      digiturk musteri hizmetlerini ara istanbul telefonu : 0212 4737373 cep numarasindan : 0532 7557373...

      paketim bitti, simdi ne yapmaliyim diye sor. ayni paket fiyati ne kadar, ekonomik ve ya hangi paket izlemek istiyorsan...fiyatlari ogren ve eger artis cok ise istemiyorum kapatiyorum oyleyse de. ertesi gun ararlar, ayni fiyattan devam edersin :)
      denenmis ve onaylanmis bir yontemdir...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      512 Mesaj
      24 Şubat 2009 16:56:13
      merhabalar,

      çok sık görüştüğüm bir arkadaşımın başından geçen olayı anlatayım (1 hafta önce olan olay). 2 yıllık sözleşme süresi dolmuştu 9,90 lık paket kullanıyordu. aradı kapattırıcam pahalı geliyo bu dedi ilk konuşmasında peki kapatalım dediler. ertesi gün aradılar işte çeşitli paketler önerdiler. arkadaşım lig tv sevdiği için 1 sene lig tv ve 1 aylığına da spormaxi şu an 20 tl ye izliyor. ilk maçlarımızı geçen haftasonu izledik. eğer lig tv veya başka kanalları düşünürseniz bu şekilde talepte bulunabilirsiniz.

      kendi başıma gelen olay ise 9,90 lık pakete yeni üye oldum 3 aydır fatura ödüyorum. ilk ay bütün kanallar açıktı sonra kapandı 1 ay kadar 9,90 lık şekilde izledim daha sonra 39,90 lık aile paketini beni arayarak 22,90 a verelim dediler bende kabul ettim.

      kısacası size daha kapsamlı paketi hertürlü uygun fiyata verirler ama konuşurken kararlı olun ve hangi kanalları isteyeceğinizi önceden belirleyin. saygılar
      |
      |
      _____________________________

      Ford S Max Kullanıcısı
    • Çavuş
      68 Mesaj
      02 Mart 2009 01:36:50
      Aynı sekilde 2 yıl sürem doldu kapatma talimatı verdim aldılar hic cekinme ver talimatı ertesi gün sana bir sürü secenek sunacakalrdır bana 30 tl aylık 1 yıl süper paket 19 tl aylık 1 yıl sinema paketi önerdiler bunların dısında 9.9 falan ödemede yok dahada asagı fiyat vermezler herhalde son yaptıkları kamu kampanyasından bile asagıda fiyatlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      36 Mesaj
      02 Mart 2009 12:22:53
      faturalandırılmıyor artık decoder senin istediğini yapabilirsin onunla..paket acmak istersen sadece ucret odersin
      |
      |
      _____________________________

      ölümle yaşamı ayıran çizgi siyahla beyazı ayıramaz ki..
Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
modasor
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,281
1.2.162

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.