|
Almayı düşünen çok kişi var, ben de kararsız kaldım. İkisinide kullanan arkadaşlar varsa artı/eksi yönlerini yazarsa güzel bir konu olur. Özellikle: – Tutukluk durumu – Parça kalitesi – Tepme ve konfor – Uzun kullanımda sorun çıkarıyor mu yazarsanız alacak olan herkese rehber olur 👍 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furkan000061 -- 19 Nisan 2026; 18:9:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






