Şimdi Ara

Derin Dondurucu Aldık, Sorularım Var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
7.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bosch GSN54AW30 NoFrost Derin Dondurucu aldık, getirdiler bi kaç saate de servis elemanları gelip çalışmasını gösterecekmiş. Yalnız incelerken bazı şeyler dikkatimi çekti.

     Derin Dondurucu Aldık, Sorularım Var  Derin Dondurucu Aldık, Sorularım Var  Derin Dondurucu Aldık, Sorularım Var

    görebileceğiniz üzere arka tarafında sol tarafı temiz iken sağ tarafında oksitlenme tarzı bir şeyler var. Bu, ürünün daha önce kullanıldığına mı işaret eder?

     Derin Dondurucu Aldık, Sorularım Var  Derin Dondurucu Aldık, Sorularım Var

    burada da işaretlemeye çalıştığım köşede soyulma var ya da kaplanamamış. iç çekmecelerinde de ışık tutunca belli olan parmak izleri mevcut.

    özet olarak merak ettiğim şey, bu tarz durumlar herhangi bir sıfır ve sorunsuz derin dondurucu ya da beyaz eşyada da olup olmadığı. yani bunlar normal mi, yoksa defolu ya da teşhir ürünü mü getirmişler bize. 2200 lira para verdik az değil.

    ilginiz için şimdiden teşekkürler.







  • 2200 lira iyi para sahsen ben olsam soyulma filan kabul etmem parmak izi belki normal olabilirde

    Bende 2 sene once altus aldim yetiyor bize 600 liraya almistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sunyy2003 S kullanıcısına yanıt
    ben karşı çıksam da annemin inadından aldılar zaten. o kadar büyük bi şeye ihtiyacımız yoktu şimdi odanın yarısını kaplıyor. ihtiyaca göre almak en doğrusu.

    servis elemanına sordum arkadaki oksitlenme tarzı şey oksitlenme degilmiş fabrikada lehim nedeniyle olan bi şeymiş fazla ayrıntıya girmedik. köşelerdeki durumu da soramadım bizimkiler rahatsız olmadı diye ortalıgı karıştırmayayım dedim. böyle kullanılacak sanırım artık. 6 ay içerisinde 149 lira daha ödeyerek garantiyi 7 yıla çıkartabiliyormuşuz ayrıca.

    bir de hesaba katmadıgımız bi durum varmış, belli aralıklarla buz kırma olayı. hiç aklıma gelmezdi ama buzdolabının buzlugunda da aynı olay var tabi. umarım gece uyurken falan rahatsız edecek derecek olmaz bu olay. şimdilik tek çekincem bu.
  • Boschun buzdolabı var bizde. Servis elemanı kuruma ilk geldiğinde arada pat küt diye ses gelebilir korkmayın demişti. İlk başta anlamadım tabi ne dediğini. Gerçektende o sesler geliyor özellikle gece yakındaysa odanız rahatsız olabilirsiniz. Bir daha bosch almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Weezer

    Boschun buzdolabı var bizde. Servis elemanı kuruma ilk geldiğinde arada pat küt diye ses gelebilir korkmayın demişti. İlk başta anlamadım tabi ne dediğini. Gerçektende o sesler geliyor özellikle gece yakındaysa odanız rahatsız olabilirsiniz. Bir daha bosch almam.
    sanırım o zaman sizinki no frost denilenden oluyor bizdeki ise derin dondurucu arka tarafı bildiğiniz eski buzdolapları gibi telli özellikle böyle bir seçimi yaptık biz annem ve teyzemlerin denemelerinde yiyeceklerde no frost da bir koku ouştuğunu derin dondurucu da bu durumun olmadığını tespit ettiler onun neticesinde çok pahalı olmayan bir şey almaya karar vermiştik işimizi de görüyor

    bende bu dondurucudan sonra şunu anladım alınmış bir şey ne olursa olsun kullanılıyor bir şekilde ilk aldığımızda senede bir kaç ay çalışır ne işimize yarayacak zaten buzdolabının var (buzdolabı da zamanın en büyüklerinden bunun bir büyüğü sanırım dardrop tipi oluyor)
    derken şu anda özellikler yazları filan ağzına kadar doluyor bezelyesinden vişnesine kadar kışın gerçekten büyük iş görüyor yüksek elektrik tüketimi de olmadığı için her şey çok güzel




  • Bn 1 mm boyutundaki bir çizik için bosch çamaşır makinesini kabul etmedim. Magaza çalışanları paldır küldr getirirken köşesini çarptılar. Bn de almadım ve paşa paşa aynı eleman tekrar getirdi yenisini. O soyulmayı asla kabul etmezdim ben.
    Ayrı bir derin dondurucuyu anneler genelde istiyor. Yazın bütün teyzeler bir yarışa giriyor. Ben şunu kuruttum bn bunu dondurdum, kendi aralarında konuşuyyorlar;) halbuki o fondurucuda donan herşeyin tadı değişiyor. Yazın paket paket bezelye domates bamya ıvır zıvır dondurup kışın yemek de anlamlı gelmiyor. Kışın bezelye de yemeyiverelim. Bir dolu kış sebzesi var. Ve birçok kullanıcı da doğru şekilde dondurmadığı için besleyici tüm öğeler yok oluyor. Zaten tadını da hiç sevmem evde dondurulmuş gıdaların. Balığın etin bile tadı değişiyor. Bu yüzden annem bikaç sefer konu açtığında ikna ettim çok da iyi bişey olmadığına.
    Her meyve sebzeyi mevsiminde yemek gerekir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    Bn 1 mm boyutundaki bir çizik için bosch çamaşır makinesini kabul etmedim. Magaza çalışanları paldır küldr getirirken köşesini çarptılar. Bn de almadım ve paşa paşa aynı eleman tekrar getirdi yenisini. O soyulmayı asla kabul etmezdim ben.
    Ayrı bir derin dondurucuyu anneler genelde istiyor. Yazın bütün teyzeler bir yarışa giriyor. Ben şunu kuruttum bn bunu dondurdum, kendi aralarında konuşuyyorlar;) halbuki o fondurucuda donan herşeyin tadı değişiyor. Yazın paket paket bezelye domates bamya ıvır zıvır dondurup kışın yemek de anlamlı gelmiyor. Kışın bezelye de yemeyiverelim. Bir dolu kış sebzesi var. Ve birçok kullanıcı da doğru şekilde dondurmadığı için besleyici tüm öğeler yok oluyor. Zaten tadını da hiç sevmem evde dondurulmuş gıdaların. Balığın etin bile tadı değişiyor. Bu yüzden annem bikaç sefer konu açtığında ikna ettim çok da iyi bişey olmadığına.
    Her meyve sebzeyi mevsiminde yemek gerekir diye düşünüyorum.

    hocam o dediğinde haklısın zamanında yemek doğru ama şuda var

    Kışın bir çok meyve sebze var diyorsun ama yok maalesef üstelik ben markette hangi şartlar altında konserve olduğunu bilmediğim bir şey yemek yerine eski uslup le hazırlanıp dondurulmuş yemeyi tercih ederim evet bak o dediğin doğru lezzet değişiyor ama dedim ya no frost ve dondurucu sanırım bunla alakalı annemlerin tespitinin doğru olduğunu buzdolabı ve derin dondurucuya koyunca yiyecekleri daha açık anlaşılıyor yani ben özellikle derin dondurucudan çıkanların kesinlikle balık hariç tadı değiştiğine inanmıyorum marketten alınmış konserver ürün yerine ev konservesi yada evde dondurulmuş gıdayı tercih ederim




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Karnıbahar
    Ispanak
    Kereviz
    Brokoli
    Turp
    Havuç
    Bal kabağı
    Brüksel lahanası
    Lahana

    Elma
    Ayva
    Nar
    Armut
    Tüm turunçgiller- portakal mandalina greyfurt

    Bunlar ilk aklıma gelen kış sebze ve meyveleri. Kışın 10 kg bezelye alıp ayıklayıp dondurmak mantıklı mı sizce? Annem bazen bezelye falan alıp dondurur. Dondurdukları bitmeden tekrar bahar gelir tazesi çıkardı. Bn de dalga geçerdim. Kaldı ki daha bunun kuru baklagili var, eti tavuğu balığı var.
    Kısacası yazdan sebze meyve alıp dondurma işi bana anlamlı gelmiyor. Hatta yıllar önce electrolux mu bosch mu birisinin avrups sorumlusu türkiyeye geldiğinde şoka uğradığını söylemişti türk kadınlarının bu sebze meyveyi evde dondurma olayını öğrendiğinde. Bize özgü bir durum yani.
    Konserveyi ise daha lezzetli bulurum. Hazır konservedense ev yapımı elbette çpk daha lezzetli ve sağlıklı. Benim karşı oldupum hiçbişey dondurulmasın ya da konserve yapılmasın değil. Bunu abartıp da ayrı bir dondurucu almak ve içini tıka basa dıldurmak. Taze taze et almak varken onu bile tpplu alıp donduranlar var. Balığı kışın ucuzken alıp dondurup yazın yemek mantıklı ama onda da balıkçıların yaptığı gibi dondurma imkanımız olmadığından lezzeti gidiyor. Geçen kış 1-2 adet lüfer ve palamut aldım. 4-5 ay sonra yapayım dedim ama tadı iğrençti ve kimse yiyemedi çöpe attık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    hocam önümüzde kurban bayramı var diye onu bahane ettiler biraz da. gerçi öküz kesseler gene dolmaz gibi bu dolap ama bakalım artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    Karnıbahar
    Ispanak
    Kereviz
    Brokoli
    Turp
    Havuç
    Bal kabağı
    Brüksel lahanası
    Lahana

    Elma
    Ayva
    Nar
    Armut
    Tüm turunçgiller- portakal mandalina greyfurt

    Bunlar ilk aklıma gelen kış sebze ve meyveleri. Kışın 10 kg bezelye alıp ayıklayıp dondurmak mantıklı mı sizce? Annem bazen bezelye falan alıp dondurur. Dondurdukları bitmeden tekrar bahar gelir tazesi çıkardı. Bn de dalga geçerdim. Kaldı ki daha bunun kuru baklagili var, eti tavuğu balığı var.
    Kısacası yazdan sebze meyve alıp dondurma işi bana anlamlı gelmiyor. Hatta yıllar önce electrolux mu bosch mu birisinin avrups sorumlusu türkiyeye geldiğinde şoka uğradığını söylemişti türk kadınlarının bu sebze meyveyi evde dondurma olayını öğrendiğinde. Bize özgü bir durum yani.
    Konserveyi ise daha lezzetli bulurum. Hazır konservedense ev yapımı elbette çpk daha lezzetli ve sağlıklı. Benim karşı oldupum hiçbişey dondurulmasın ya da konserve yapılmasın değil. Bunu abartıp da ayrı bir dondurucu almak ve içini tıka basa dıldurmak. Taze taze et almak varken onu bile tpplu alıp donduranlar var. Balığı kışın ucuzken alıp dondurup yazın yemek mantıklı ama onda da balıkçıların yaptığı gibi dondurma imkanımız olmadığından lezzeti gidiyor. Geçen kış 1-2 adet lüfer ve palamut aldım. 4-5 ay sonra yapayım dedim ama tadı iğrençti ve kimse yiyemedi çöpe attık.

    Hocam peki soyle de diyeyim

    Kisin sebze meyveler daha pahali nuruksel lahanasi olsun enhinar olsun sevmem :) yerim ama sevmem tabu bu bahane degil ama bence olaya sadece bezelye olarak bakmayin
    Ornegin simdi actim ben bizimkini sirf sizin icin baktim bir kac poset yaprak vardi bezelyeler var visneler hazir ornegin kisin visne kompostosu icicez bizim eve misafir veya babam disinda kolay kolay kola yada meyve suyu girmez kendim de recel fabrikasi gezmis biri olarak anlatmayayim bile.hangi sartlarda yapildigini

    Hele et taze taze almaktan bahsetmissiniz hocam acik ve net hic bir kasaba guvenmiyorum kendim kartalda oturuyorum pendik de 1 kartal da 1 kasap var guvendigim daha dun haberlere çıktı bozuk et operasyonu. Sahsen bu sene kurban bayraminin 1 yada 2 gunu bir kucukbas alip dolaba koyup canim istedikce oradan yemeyi düşünüyorum ve en sagliklisinin bu olduguna inanıyorum

    No frost evet bir koku yaratiyor ama derin dondurucu oyle degil en azindan bizdekinden yok oylr bir problem hocam sen gelen yabancilara bakma sasirmis kalmis biz onlar.gibi sabah kahvaltisinda bira ile kek yiyen bir toplum degiliz yada su misir gevregine sut doken yada mc lerde yemek yiyen

    Herkesin kendi dusuncesi ama bixde 2 senedir var cok iyi oldu aldigimiz diyoruz surekli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sunyy2003

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    Karnıbahar
    Ispanak
    Kereviz
    Brokoli
    Turp
    Havuç
    Bal kabağı
    Brüksel lahanası
    Lahana

    Elma
    Ayva
    Nar
    Armut
    Tüm turunçgiller- portakal mandalina greyfurt

    Bunlar ilk aklıma gelen kış sebze ve meyveleri. Kışın 10 kg bezelye alıp ayıklayıp dondurmak mantıklı mı sizce? Annem bazen bezelye falan alıp dondurur. Dondurdukları bitmeden tekrar bahar gelir tazesi çıkardı. Bn de dalga geçerdim. Kaldı ki daha bunun kuru baklagili var, eti tavuğu balığı var.
    Kısacası yazdan sebze meyve alıp dondurma işi bana anlamlı gelmiyor. Hatta yıllar önce electrolux mu bosch mu birisinin avrups sorumlusu türkiyeye geldiğinde şoka uğradığını söylemişti türk kadınlarının bu sebze meyveyi evde dondurma olayını öğrendiğinde. Bize özgü bir durum yani.
    Konserveyi ise daha lezzetli bulurum. Hazır konservedense ev yapımı elbette çpk daha lezzetli ve sağlıklı. Benim karşı oldupum hiçbişey dondurulmasın ya da konserve yapılmasın değil. Bunu abartıp da ayrı bir dondurucu almak ve içini tıka basa dıldurmak. Taze taze et almak varken onu bile tpplu alıp donduranlar var. Balığı kışın ucuzken alıp dondurup yazın yemek mantıklı ama onda da balıkçıların yaptığı gibi dondurma imkanımız olmadığından lezzeti gidiyor. Geçen kış 1-2 adet lüfer ve palamut aldım. 4-5 ay sonra yapayım dedim ama tadı iğrençti ve kimse yiyemedi çöpe attık.

    Hocam peki soyle de diyeyim

    Kisin sebze meyveler daha pahali nuruksel lahanasi olsun enhinar olsun sevmem :) yerim ama sevmem tabu bu bahane degil ama bence olaya sadece bezelye olarak bakmayin
    Ornegin simdi actim ben bizimkini sirf sizin icin baktim bir kac poset yaprak vardi bezelyeler var visneler hazir ornegin kisin visne kompostosu icicez bizim eve misafir veya babam disinda kolay kolay kola yada meyve suyu girmez kendim de recel fabrikasi gezmis biri olarak anlatmayayim bile.hangi sartlarda yapildigini

    Hele et taze taze almaktan bahsetmissiniz hocam acik ve net hic bir kasaba guvenmiyorum kendim kartalda oturuyorum pendik de 1 kartal da 1 kasap var guvendigim daha dun haberlere çıktı bozuk et operasyonu. Sahsen bu sene kurban bayraminin 1 yada 2 gunu bir kucukbas alip dolaba koyup canim istedikce oradan yemeyi düşünüyorum ve en sagliklisinin bu olduguna inanıyorum

    No frost evet bir koku yaratiyor ama derin dondurucu oyle degil en azindan bizdekinden yok oylr bir problem hocam sen gelen yabancilara bakma sasirmis kalmis biz onlar.gibi sabah kahvaltisinda bira ile kek yiyen bir toplum degiliz yada su misir gevregine sut doken yada mc lerde yemek yiyen

    Herkesin kendi dusuncesi ama bixde 2 senedir var cok iyi oldu aldigimiz diyoruz surekli

    Alıntıları Göster
    bugün dedim ki cihazı aldığımız mağazaya gidip oradaki teşhir ürünlerini de inceleyeyim, aynı durumlar onlarda da var mı diye falan, gittim ki aldığımız model yerinde yok. adama sordum biz geçen baktık sanki bi tane vardı burada diye, o gitti diyo. nereye gitti diyorum ayrıntı vermiyor. %500 oradaki teşhir ürününü paketleyip getirdiler. zaten alelacele cihazı teslim edip gitmelerinden huylanmıştım, kutusunun da üstü bantlı falan degildi, yanından yırtınca kutu ayrıldı direk. bizimkilere de durumu anlattım sanırım iade veya değişim için ugraşacagız. sanırım 7 gün içinde cayma 30 gün içinde ayıplı mal değişim veya para iade hakkımız var. benzer durumda bir tecrübesi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Down

    bugün dedim ki cihazı aldığımız mağazaya gidip oradaki teşhir ürünlerini de inceleyeyim, aynı durumlar onlarda da var mı diye falan, gittim ki aldığımız model yerinde yok. adama sordum biz geçen baktık sanki bi tane vardı burada diye, o gitti diyo. nereye gitti diyorum ayrıntı vermiyor. %500 oradaki teşhir ürününü paketleyip getirdiler. zaten alelacele cihazı teslim edip gitmelerinden huylanmıştım, kutusunun da üstü bantlı falan degildi, yanından yırtınca kutu ayrıldı direk. bizimkilere de durumu anlattım sanırım iade veya değişim için ugraşacagız. sanırım 7 gün içinde cayma 30 gün içinde ayıplı mal değişim veya para iade hakkımız var. benzer durumda bir tecrübesi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.

    Bayiler bu konuda çok ahlaksızlık yapıyorlar. Kesinlikle iade edin, yaptığı o ahlak dışı hareketin bedelini ödesin.

    Bence internet veya kurumsal zincir mağazalar daha güvenilir bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Man Down kullanıcısına yanıt
    Eğer iade edebiliyorsanız geri verin. İnsanın içine sinmediyse kullanmaktan da zevk almıyor maalesef. Bayiden eşya alırken on defa teşhir gelmeyecek değil mi diye soruyoruz, eve gelince de her yerini kontrol ediyorum. Geçmişte 2 tane teşhir ürün aldık, o zamandan beri bir daha almayız.

    Derin dondurucu bence kullanışlı bir alet. Bizim burada yazları çok sıcak olduğundan bakliyat ve unları dondurucuda saklıyoruz. Sıcakta hemen kelebeklenme yapıyorlar. Kepekli unları bile dondurucuya koyuyoruz. Bir de gıdaları cihazın kılavuzunda belirtilen şekilde dondurma öncesi hazırlık işlemini yaparsanız renk ve koku sorunu az yaşanır.
  • Weezer kullanıcısına yanıt
    hocam o dedıgın sorun bosch sıemens proflıo alman grubu dolaplarda buz kırma sesınden kaynaklanıyordu.duzelttıler ama artık yenı serılerde yok o ses.
  • önce aldığımız mağazayla görüştük, adam ben malımın arkasındayım bi şey olursa getir diyip babamı kafalamaya kalkmış. yahu bizim derdimiz bu degil ki, derdimiz ayıpsız mal almak. ürünün çalışıp çalışmamasıyla ilgili degil şikayetimiz, tamamen kozmetik. defolu mal olarak almadık ki bunu, 2200 lira saydık kardeşim.

    sonra oradan düzgün bi yanıt alamayınca dün müşteri hizmetlerini aradık, durumu anlattık. bugün servisten eleman aradı, gelirim ama 30-40 liranızı alırım dedi. bayagı bi itirazdan sonra parasız gelmeyi kabul etti. çakal bizim binanın önündeymiş sanırım zaten, para koparma derdindeymiş. bi dk sonra kapı çaldı çünkü.

    gene önceki gün garantiyi başlatan eleman gelmiş. ben buna nasıl teşhir ürünü diyeyim diyor, bu bizim derdimiz degil, biz çagrı merkezine durumu anlattık, onlar sizi gönderdiyse sizin sorunu çözeceginiz içindir falan dedim. köşedeki yerleri gösterdim o hepsinde var diyor, parmak izlerini gösterdim fabrikada bunları makineler takmıyor elbette falan diyor. hadi parmak izine eyvallah dedik yukarıdaki panel oynuyor bunlar takma oldugundan oynar onlar normal diyor ben gene de ısrar ettim fotoğraflarını çekti merkeze göndereyim dedi pek ihtimal vermiyorum vs diyor dedim acelemiz yok bayrama kadar halletsek yeter öyle diyince bayramdan sonraya kalır bunun cevabı falan diyor.

    yahu 7 gün içinde cayma hakkımız yok mu bizim, bunun için nereye başvurmak gerekiyor bunlar oyuna getiriyor sanki bizi.
    gene de dediklerinin doğru olup olmadıgını anlamak için bugün çeşitli bosch bayilerine gidip oradaki dolapları kontrol edip bilgi alacagım. eğer tüm dolaplarda böyle ise ürünü normal kabul edip kullanacağız diğer türlü manevi tazminat davasına kadar gider bu iş, evin huzuru kaçtı bu yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Down -- 26 Eylül 2014; 14:07:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Down

    önce aldığımız mağazayla görüştük, adam ben malımın arkasındayım bi şey olursa getir diyip babamı kafalamaya kalkmış. yahu bizim derdimiz bu degil ki, derdimiz ayıpsız mal almak. ürünün çalışıp çalışmamasıyla ilgili degil şikayetimiz, tamamen kozmetik. defolu mal olarak almadık ki bunu, 2200 lira saydık kardeşim.

    sonra oradan düzgün bi yanıt alamayınca dün müşteri hizmetlerini aradık, durumu anlattık. bugün servisten eleman aradı, gelirim ama 30-40 liranızı alırım dedi. bayagı bi itirazdan sonra parasız gelmeyi kabul etti. çakal bizim binanın önündeymiş sanırım zaten, para koparma derdindeymiş. bi dk sonra kapı çaldı çünkü.

    gene önceki gün garantiyi başlatan eleman gelmiş. ben buna nasıl teşhir ürünü diyeyim diyor, bu bizim derdimiz degil, biz çagrı merkezine durumu anlattık, onlar sizi gönderdiyse sizin sorunu çözeceginiz içindir falan dedim. köşedeki yerleri gösterdim o hepsinde var diyor, parmak izlerini gösterdim fabrikada bunları makineler takmıyor elbette falan diyor. hadi parmak izine eyvallah dedik yukarıdaki panel oynuyor bunlar takma oldugundan oynar onlar normal diyor ben gene de ısrar ettim fotoğraflarını çekti merkeze göndereyim dedi pek ihtimal vermiyorum vs diyor dedim acelemiz yok bayrama kadar halletsek yeter öyle diyince bayramdan sonraya kalır bunun cevabı falan diyor.

    yahu 7 gün içinde cayma hakkımız yok mu bizim, bunun için nereye başvurmak gerekiyor bunlar oyuna getiriyor sanki bizi.
    gene de dediklerinin doğru olup olmadıgını anlamak için bugün çeşitli bosch bayilerine gidip oradaki dolapları kontrol edip bilgi alacagım. eğer tüm dolaplarda böyle ise ürünü normal kabul edip kullanacağız diğer türlü manevi tazminat davasına kadar gider bu iş, evin huzuru kaçtı bu yüzden.

    Hocam suc sende hic zaman kaybetmeden almıyorum bunu diyeceksin alin goturun parami verin sert ve net konusacaksin oyle sacmalik mi olur

    Onlar su an zaman asimi yaptiricak sana istedigin gibi iade edersin bitti ara ortalogi karistir twitter olsun sikayetvat olsun hepsine yaz bak neler pluyor kesinlikle kabul etme 2200 lira az paea mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sunyy2003 S kullanıcısına yanıt
    hocam getrmeleriyle imzayı alıp gitmeleri bir oldu, zaten oradan huylanıp inceledim cihazı.
    bunların haricinde bugun gelen eleman once agız birligi yapmıscasına depodan geliyor bunlar ben nası teshir diyebilirim dedi, ben de bizim iddiamız teshir urunu oldugu degil ayıplı mal oldugu yonunde, hem ben daha sonra aldıgımız yere gidip cihazı incelemek istedim baktım ki yerinde yok sen olsan ne dusunursun dedim, adam diyo ki bayram arifesi derin dondurucular cok satılan urunler. kendi kendini ele vermis oldu boylece. Hani depodan geliyodu urunler?
    Umarım tum bayiler agız birlıgı yapmamıstır da bugun emin olurum kendimden. Pazartesi aldık ama cihaz salı teslim edildi yani o bi hafta salıya gore hesaplanır. duruma gore pazartesi sabahtan tuketici hakem heyetine gidecegiz artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Down

    hocam getrmeleriyle imzayı alıp gitmeleri bir oldu, zaten oradan huylanıp inceledim cihazı.
    bunların haricinde bugun gelen eleman once agız birligi yapmıscasına depodan geliyor bunlar ben nası teshir diyebilirim dedi, ben de bizim iddiamız teshir urunu oldugu degil ayıplı mal oldugu yonunde, hem ben daha sonra aldıgımız yere gidip cihazı incelemek istedim baktım ki yerinde yok sen olsan ne dusunursun dedim, adam diyo ki bayram arifesi derin dondurucular cok satılan urunler. kendi kendini ele vermis oldu boylece. Hani depodan geliyodu urunler?
    Umarım tum bayiler agız birlıgı yapmamıstır da bugun emin olurum kendimden. Pazartesi aldık ama cihaz salı teslim edildi yani o bi hafta salıya gore hesaplanır. duruma gore pazartesi sabahtan tuketici hakem heyetine gidecegiz artık.

    hakeme filan gerek yok sen dediğimi yap twitter dan yardır facebookdan şikayetvar dan sana telle ulaşıp yumuşatacaklar işte merhaba lar ben bilmemne müdürüyüm nasılsınız efendim filan sen direk kardeşim ben sizin saçmalıklarınızla uğraşamam paramı verin alıp gidin makinenızı kesin ve net konuş derhal de benim öyle bir hakkım var siz benimle dalga mı geçiyorsunuz eğer bunu yapmazsanız gider verdiğim paranın on katını harcar sizi dava ederim o elemanın yaptığı telefonlar arıyor para alırım 1 dk sonra zil çalıyor filan hepsini kullan bunların böyle saçmalık olmaz senin sürekli kafanda soru işareti kalacak her gördüğünde acaba diyeceksin ver gitsin makineyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Down

    önce aldığımız mağazayla görüştük, adam ben malımın arkasındayım bi şey olursa getir diyip babamı kafalamaya kalkmış. yahu bizim derdimiz bu degil ki, derdimiz ayıpsız mal almak. ürünün çalışıp çalışmamasıyla ilgili degil şikayetimiz, tamamen kozmetik. defolu mal olarak almadık ki bunu, 2200 lira saydık kardeşim.

    sonra oradan düzgün bi yanıt alamayınca dün müşteri hizmetlerini aradık, durumu anlattık. bugün servisten eleman aradı, gelirim ama 30-40 liranızı alırım dedi. bayagı bi itirazdan sonra parasız gelmeyi kabul etti. çakal bizim binanın önündeymiş sanırım zaten, para koparma derdindeymiş. bi dk sonra kapı çaldı çünkü.

    gene önceki gün garantiyi başlatan eleman gelmiş. ben buna nasıl teşhir ürünü diyeyim diyor, bu bizim derdimiz degil, biz çagrı merkezine durumu anlattık, onlar sizi gönderdiyse sizin sorunu çözeceginiz içindir falan dedim. köşedeki yerleri gösterdim o hepsinde var diyor, parmak izlerini gösterdim fabrikada bunları makineler takmıyor elbette falan diyor. hadi parmak izine eyvallah dedik yukarıdaki panel oynuyor bunlar takma oldugundan oynar onlar normal diyor ben gene de ısrar ettim fotoğraflarını çekti merkeze göndereyim dedi pek ihtimal vermiyorum vs diyor dedim acelemiz yok bayrama kadar halletsek yeter öyle diyince bayramdan sonraya kalır bunun cevabı falan diyor.

    yahu 7 gün içinde cayma hakkımız yok mu bizim, bunun için nereye başvurmak gerekiyor bunlar oyuna getiriyor sanki bizi.
    gene de dediklerinin doğru olup olmadıgını anlamak için bugün çeşitli bosch bayilerine gidip oradaki dolapları kontrol edip bilgi alacagım. eğer tüm dolaplarda böyle ise ürünü normal kabul edip kullanacağız diğer türlü manevi tazminat davasına kadar gider bu iş, evin huzuru kaçtı bu yüzden.

    Garanti kapsamında olan bir üründen servis parası alınmaması lazım. Çağrı merkezine bi sorun derim. Bilinçli müşteriler olarak elbette hakkımızı sonuna kadar arayacağız. Fotoları genel merkeze gönderirim ama ihtimal vermiyorum demek servis elemanına düşmez, sen gönder gerisine oradakiler karar verir. Biz de dondurucu alınca ses sorunu ile karşılaşmıştık, bizimkini evde hallettiler ama iade neden istemedik diye pişman olmuştuk. İnşallah hayırlısıyla halledersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egenin_efesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Man Down

    önce aldığımız mağazayla görüştük, adam ben malımın arkasındayım bi şey olursa getir diyip babamı kafalamaya kalkmış. yahu bizim derdimiz bu degil ki, derdimiz ayıpsız mal almak. ürünün çalışıp çalışmamasıyla ilgili degil şikayetimiz, tamamen kozmetik. defolu mal olarak almadık ki bunu, 2200 lira saydık kardeşim.

    sonra oradan düzgün bi yanıt alamayınca dün müşteri hizmetlerini aradık, durumu anlattık. bugün servisten eleman aradı, gelirim ama 30-40 liranızı alırım dedi. bayagı bi itirazdan sonra parasız gelmeyi kabul etti. çakal bizim binanın önündeymiş sanırım zaten, para koparma derdindeymiş. bi dk sonra kapı çaldı çünkü.

    gene önceki gün garantiyi başlatan eleman gelmiş. ben buna nasıl teşhir ürünü diyeyim diyor, bu bizim derdimiz degil, biz çagrı merkezine durumu anlattık, onlar sizi gönderdiyse sizin sorunu çözeceginiz içindir falan dedim. köşedeki yerleri gösterdim o hepsinde var diyor, parmak izlerini gösterdim fabrikada bunları makineler takmıyor elbette falan diyor. hadi parmak izine eyvallah dedik yukarıdaki panel oynuyor bunlar takma oldugundan oynar onlar normal diyor ben gene de ısrar ettim fotoğraflarını çekti merkeze göndereyim dedi pek ihtimal vermiyorum vs diyor dedim acelemiz yok bayrama kadar halletsek yeter öyle diyince bayramdan sonraya kalır bunun cevabı falan diyor.

    yahu 7 gün içinde cayma hakkımız yok mu bizim, bunun için nereye başvurmak gerekiyor bunlar oyuna getiriyor sanki bizi.
    gene de dediklerinin doğru olup olmadıgını anlamak için bugün çeşitli bosch bayilerine gidip oradaki dolapları kontrol edip bilgi alacagım. eğer tüm dolaplarda böyle ise ürünü normal kabul edip kullanacağız diğer türlü manevi tazminat davasına kadar gider bu iş, evin huzuru kaçtı bu yüzden.

    Garanti kapsamında olan bir üründen servis parası alınmaması lazım. Çağrı merkezine bi sorun derim. Bilinçli müşteriler olarak elbette hakkımızı sonuna kadar arayacağız. Fotoları genel merkeze gönderirim ama ihtimal vermiyorum demek servis elemanına düşmez, sen gönder gerisine oradakiler karar verir. Biz de dondurucu alınca ses sorunu ile karşılaşmıştık, bizimkini evde hallettiler ama iade neden istemedik diye pişman olmuştuk. İnşallah hayırlısıyla halledersiniz.

    Alıntıları Göster
    bugün avm avm gezip dört farklı bosch şubesinde yetkililerle görüşüp, ürünleri inceledim, bazılarına alıcı gibi sıfırdan sordum - birisi 2150'ye kadar indi fiyatta :) - bir tanesine de durumu ayrıntılı olarak anlatıp fotoğrafları gösterdim, özet olarak hiç bi gittiğim şubedeki teşhir ürünlerde bizim üründeki sıkıntılar yok, arka tarafı tertemiz, ön panel sıkıntısız, köşeler tertemiz. fotoğrafları gösterdiğim arkadaş da bu teşhir ürünü dedi direk. hakkınızı arayın, hatta sert konuşun yoksa bana anlattığınız ses tonu size zaman kaybettirmekten başka bi işe yaramaz dedi. dolaplarda parmak izi olmaz, buzdolapları parça parça gelip burada birleştiriliyor ama derin dondurucular direk almanyadan ithal dedi. akşam 9 buçuk gibi eve geldim, konu başlıkları halinde notlar alıp babama müşteri hizmetlerini arattım, o da şimdi oğlum devam edecek deyip bana verdi ben de en başından tüm olayları anlattım, bir kaç kere sözümü kesip gerekli departmana akt derken ben onun sözünü kesip müsade ederseniz tamamlayayım diyip her şeyi anlattım. amacım o ses kaydına her şey kaydolsun ilgili departman belki dinleme gereği duyar. mh'nin dediği yarın gün içinde aranacakmışız bakalım. sonu hayrolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Down -- 26 Eylül 2014; 22:56:55 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.