Şimdi Ara

dereceli eksantirik mili

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle slm arkadaslar bu ekrantirik mili dereceli felan oluyomus ya çok avantajları warmıs bunun hep sitede gözüme carpıyor 280 dereceli mil felan özellikle turkmod da tempralarda bunu nerden bulabilirim bende de bir tempra warda bende alıcam bulursan bi yardımcı olursanız sewinirim bu arada araç yapım aşamasında sıradısı bi tempra yapmaya calsıyorum arkadaslar biraz zman lazım saolun şimdiden
    a.e.o



  • Arkadaşım ilk olarak bu iş çok ince hesaplar ister o denilen dereceler eksantrik milinin subapların krank milinin kaç derece dönüşünce açık kalmasını gösterir. hazır alacaksan modifikasyon parçalarıyla ilgilienenlerden bulursun ancak yaptıracaksan hüner kam şafta bak derimwww.hunerkamsaft.com gereken bilgileri buradan bulursun.. bir diğer husussa;


    bu sistemden aradam akıllı güç alacaksan emme egsoz manifoltlarınında yenilenmesi yakıt ve ateşleme sistemlerininde revize edilmesi ayrıca silindir kapak yollarının genişlemsi ve yapılabiliyorsa subap yuvalarınında büyütülmesi gerekir..
  • www.bestservis.com
    buraya danışabilirsin, rölantinin sinirli olmadığı derecelere sahip bir mil tercih edersen şehir içi günlük kullanımda sorun yaşamazsın ama buna karşılık biraz daha az güç alırsın, mili takmakla olay bitmiyor, chip yapılması şart, onu da onno ustaya yaptırırsan aracın dört dörtlük olur
  • 11 sene sonra konuyu hortlatıyorum.

    2004 model Lada Vega 1.5 16v sahibiyim.

    Araçtan ekstra güç almak istiyorum, bir rus modifiyeciyle wp yazışmalarında bana 264 derece egzantrik ve yazılımla 15, 25 hp arasında güç alabileceğimi söyledi, normalde stock 93 hp benim araba.

    Asıl soru şu? Bu işe girişsek verim alabilirmiyim, ekstra bişey gerekir mi? Önerileriniz nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anaconda hocam, Rus videolarında sitelerinde, Turbo uygulaması da gördüm ben. Turbo daha mantıklı geliyor. Amma maliyetli iş. burda bu arabaya yapan da yok. Boşa emek bence. Daha mantıklı araçlarla denemek lazım. Ayrıca 93 hp değil bence. Rus arkadaşla yazışırken 105 HP dedi. 1.5 16v için. bizde de var malum:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    11 sene sonra konuyu hortlatıyorum.

    2004 model Lada Vega 1.5 16v sahibiyim.

    Araçtan ekstra güç almak istiyorum, bir rus modifiyeciyle wp yazışmalarında bana 264 derece egzantrik ve yazılımla 15, 25 hp arasında güç alabileceğimi söyledi, normalde stock 93 hp benim araba.

    Asıl soru şu? Bu işe girişsek verim alabilirmiyim, ekstra bişey gerekir mi? Önerileriniz nelerdir?

    93hp arabayı 110hp yapıpda ne yapacaksın ki? öyle uçuk kaçık fark olmayacak, işe girişirsen başına bir sürü dert alırsın ayar tutmaz vs. oldu diyelim o maximum gücü verdiği devir artacak sen arabandan 120hp alacaksın ama 6-7k devirleri çevirmen gerekecek buna da tamam diyelim senin arabanın motoru 7-8k devirlerde sağlıklı olacak mı stock parçalarla?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Hüner Kamşaft da üretiyor diye biliyorum. (dum yanlış biliyormuşum, egzantirik mili üretiyorlarmış onlar)
    http://www.hunerkamsaft.com/

    Çok önemli bir parça olduğu için, kendi adıma konuşayım, orjinal parçayı tercih ederdim. Ancak bunu bizim üreticilerimizin kötü mal ürettiği anlamında değil, tamamen kişisel titizliğim sebebiyle söylüyorum.


    EDİT: Düzeltiyorum, hüner sadece egzantirik mili üretiyormuş.


    Şu konudan mesajımdır.
    https://forum.donanimhaber.com/yerli-krank-milleri-icin-gorusleriniz--89436905

    Hüner Kamşaft isimli yerli firma, dereceli egzantrik mili üretiyordu, yıllar önce, halen üretiyor mu bilmiyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TKDEMİR

    Anaconda hocam, Rus videolarında sitelerinde, Turbo uygulaması da gördüm ben. Turbo daha mantıklı geliyor. Amma maliyetli iş. burda bu arabaya yapan da yok. Boşa emek bence. Daha mantıklı araçlarla denemek lazım. Ayrıca 93 hp değil bence. Rus arkadaşla yazışırken 105 HP dedi. 1.5 16v için. bizde de var malum:)

    Evet turbo uygulamaları çok. Hatta benim yazıştığım tuningcide komple setler var 0.5 den 2.5 bara kadar. Setlerin içinde çelik contadan enjektörlere kadar herşey var. Var ama işe girişebilecek babayiğit yok burda. En sonunda başımı alıp Rusya ya gidecem arabayla😀😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    11 sene sonra konuyu hortlatıyorum.

    2004 model Lada Vega 1.5 16v sahibiyim.

    Araçtan ekstra güç almak istiyorum, bir rus modifiyeciyle wp yazışmalarında bana 264 derece egzantrik ve yazılımla 15, 25 hp arasında güç alabileceğimi söyledi, normalde stock 93 hp benim araba.

    Asıl soru şu? Bu işe girişsek verim alabilirmiyim, ekstra bişey gerekir mi? Önerileriniz nelerdir?

    93hp arabayı 110hp yapıpda ne yapacaksın ki? öyle uçuk kaçık fark olmayacak, işe girişirsen başına bir sürü dert alırsın ayar tutmaz vs. oldu diyelim o maximum gücü verdiği devir artacak sen arabandan 120hp alacaksın ama 6-7k devirleri çevirmen gerekecek buna da tamam diyelim senin arabanın motoru 7-8k devirlerde sağlıklı olacak mı stock parçalarla?

    %20, 25 farkı ben anlayamacam öyle mi? Atmosferik motorda %20 azmi? Bravo sana başka bişey demiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,


    quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    11 sene sonra konuyu hortlatıyorum.

    2004 model Lada Vega 1.5 16v sahibiyim.

    Araçtan ekstra güç almak istiyorum, bir rus modifiyeciyle wp yazışmalarında bana 264 derece egzantrik ve yazılımla 15, 25 hp arasında güç alabileceğimi söyledi, normalde stock 93 hp benim araba.

    Asıl soru şu? Bu işe girişsek verim alabilirmiyim, ekstra bişey gerekir mi? Önerileriniz nelerdir?

    93hp arabayı 110hp yapıpda ne yapacaksın ki? öyle uçuk kaçık fark olmayacak, işe girişirsen başına bir sürü dert alırsın ayar tutmaz vs. oldu diyelim o maximum gücü verdiği devir artacak sen arabandan 120hp alacaksın ama 6-7k devirleri çevirmen gerekecek buna da tamam diyelim senin arabanın motoru 7-8k devirlerde sağlıklı olacak mı stock parçalarla?

    %20, 25 farkı ben anlayamacam öyle mi? Atmosferik motorda %20 azmi? Bravo sana başka bişey demiyorum.

    Fark olmayacak demedim, uçuk kaçık bir fark olmayacak dedim, 110-120hp çok atmosferik araç kullandım hiçbiri de performansta tatmin etmedi uğraştığına değmez demek istedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beni bu hali bile tatmin ediyo ama daha iyi olsun. Gaza basmakdan korkmam ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya da bu işlerle uğraşan deli metin var bu tarz geliştirme yapmak isteyenler facebooktan takip edebilirler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.