Şimdi Ara

DENON AV RECEIVERS (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.604
Cevap
96
Favori
266.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anfinin kumandasından seçim yapmadan (sat/cable)da iken, digitürkü kapatınca, tv ye bağlı externalden filmnin sesi geliyordu, digitürkü kapatınca çıt sesi sonrası filmin sesini alabiliyordum. söylediklerinizi zaten denedim ama olmadı. hdmı control açık ve kapalı iken de denedim, olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lagordiyan

    Arkadaslar 1 yıl gibi bir süredir denon 1311 avr kullanıyorum. 1-2 aydır devam eden bir sorunum var. Film izlerken sık sık cihaz kapanıp kırmızı ısık yanıp sonmeye basladı. Actıgım zaman tekrar acılıyor ve tekrarlıyor bazende 1 defa bu olay oluyor daha sonra fılmın sonuna kadar hıcbırsey olmuyor.

    Forumda bır arkadasın daha olmus ve verilen cevaplarada goz attım. Hoparlorlerı yenı bır kablo alıp tekrar deneyecegım ama bundada aynı sonucu alırsak cıhazdamı sorun vardır acaba?



    Geçen ay bende ona yakın bir durum olmuştu yukarıda yazmıştım. Makinaya reset attım sandım atamamışım sonra adam akıllı yaptım ertesi gün sonra açıldı. Sonra çalıştı yine kapandı. Anladım ki sorun amfi girişlerinde değil kulelerin girişlerinde. Ses kablolarında kolon arkasına bağlarken birbirine değdiğinden olsa gerek cihaz güvenlik için kilitlemiş kendini büyük ihtimal. Kabloları sıfırdan dikkatlice kurdum güzelce ayırdım oldu. Valla bozuldu sandım yepyeni makina inme gelecekti




  • 1.5 senedir AVR-1311 kullanıyorum,son 1-2 haftadır film izlerken veya ps3 oynarken cihaz donuyor.
    film izlerken ya da oyun oynarken hiç bir sorun yok ancak işim bittikten sonra cihazı kapatmak istediğimde veya ses açma kapama herhangi bir işlem yapmaya çalıştığımda hiç bir müdahale yapılamıyor.

    Tek çare cihazı fişten çekmek.
    Bu sorunun kesin çözümü nedir? Kabloların bağlantısı ile ilgili diyen arkadaşlar olmuş,yabancı forumlarda ise bu sistemin bug'ı olduğu iletilmiş.Garanti kapsamında cihazın versiyonu güncellendiği yada cihaz parça değişikliği gibi seylerden soz edilmiş.

    Bu konuda aynı sorunu yaşayan ve çözümü olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Bu arada bu cihazın güncel versiyonu vs nedir? denon'un sitesinde download altında bu ürünün işletim sisteminin adı geçmiyor bile???
  • vokial ; cihazınızı aldığınız yer veya kendi imkanlarınızla servisine gönderin veya götürün......

    AVR-1311'in versiyonunu öğrenmek içinse cihaz kapalıyken cihazın önünde ekranının sağ alt tarafındaki DİMMER VE STATUS düğmelerinin ikisine birden basılı tutarken cihazınızı alet üzerindeki standby düğmesine basarak açın elinizi dimmer ve status düğmelerinden yaklaşık 7-8sn sonra çekin cihaz açılacak , sonra status düğmesine her bastığınızda cihazın versiyonunu göreceksiniz . Vokail muhtemelen sizinki ver:00,75 :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serolok

    vokial ; cihazınızı aldığınız yer veya kendi imkanlarınızla servisine gönderin veya götürün......

    AVR-1311'in versiyonunu öğrenmek içinse cihaz kapalıyken cihazın önünde ekranının sağ alt tarafındaki DİMMER VE STATUS düğmelerinin ikisine birden basılı tutarken cihazınızı alet üzerindeki standby düğmesine basarak açın elinizi dimmer ve status düğmelerinden yaklaşık 7-8sn sonra çekin cihaz açılacak , sonra status düğmesine her bastığınızda cihazın versiyonunu göreceksiniz . Vokail muhtemelen sizinki ver:00,75 :(


    serolok cihazın versiyonu söylediğin gibi 00.75

    Bu problemin kaynağı bu versiyon ile mi alakalı?

    Daha yeni bir versiyon var mı,kendimiz update edemiyor muyuz bu cihazı?




  • Dediğim gibi cihazın teknik servise gitmesi lazım...
  • Teşekkürler,servise götüreceğim.
  • merhaba arkadaşlar,
    yaklaşık 3 yıla yakındır denon avr 1610 kullanıyorum. Dark media playerım 8 ay önce bozuldu, garantisi bitti dediler, tamir etmediler, neyse
    samsung lcd den usb'ye eksternal hard disk bağlayarak, filmleri izliyordum.
    15 gün oldu taşındım, lcdyi amfiye hdmı ve optik ile bağladım. digitürk amfiye sadece hdmı ile bağlı. media player zaten yok
    digitürk izlerken sorun yok. lcd'nin usb sine bağlı filmlerde görüntü var, ses yok...15 gündür ara ara uğraşıyorum olmadı, daha önce nasıl bağlamıştım çözemiyorum,yardım lütfen
  • arkadaşlar merhaba,
    denon 2311 sahibiyim. bu aralar upgrade'e kafayı taktım ama maalesef bir döküman yada görsel yardım bulamadım. denon web sitesinde firmware download için cihazın seri numarasını istiyor fakat benim cihazımda seri numarası etiketi de yok. Upgrade hakkında bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
    Herkese şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iravul

    arkadaşlar merhaba,
    denon 2311 sahibiyim. bu aralar upgrade'e kafayı taktım ama maalesef bir döküman yada görsel yardım bulamadım. denon web sitesinde firmware download için cihazın seri numarasını istiyor fakat benim cihazımda seri numarası etiketi de yok. Upgrade hakkında bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
    Herkese şimdiden teşekkürler.

    Merhabalar,
    Denon 2311'de upgrade opsiyonu olmadığını biliyorum. Model 3311'den itibaren upgrade yapılabiliyor ve yapılan upgrade, airplay özelliği ilave ediyor.
  • AVR3313 çıkmış oda ne 3 HDMI çıkış var yooook artık

    Cihaz güzel görünüyor...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: HI-DEF-MAN

    AVR3313 çıkmış oda ne 3 HDMI çıkış var yooook artık


    Cihaz güzel görünüyor...
    Süper görünüyor. 1911 var bende de şu kumanda olayı kastı evde bi sürü kumanda oldu hdmi cec denedim televizyonla oldu ama çok yavaş ve sadece aç kapa ses kıs/aç var denemeye devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cankusa -- 9 Mayıs 2012; 16:11:16 >
  • Herkese selamlar. Denon 1611 anfi + ps3 + projeksiyon baglantisini yapamiyorum. Ps3 u hdmi kablosuyla anfinin "Game hdmi" portuna bagliyorum, Projeksiyonu da yine hdmi kablosuyla "Monitor out " portuna bagliyorum. Projeksiyondan goruntu alamiyorum. Anfi araci olup goruntuyu projeksiyona gondermiyormu? Ps3 u optik kablo ile anfiye, hdmi ile projeksiyona mi baglamaliyim illa? :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swordfish

    Herkese selamlar. Denon 1611 anfi + ps3 + projeksiyon baglantisini yapamiyorum. Ps3 u hdmi kablosuyla anfinin "Game hdmi" portuna bagliyorum, Projeksiyonu da yine hdmi kablosuyla "Monitor out " portuna bagliyorum. Projeksiyondan goruntu alamiyorum. Anfi araci olup goruntuyu projeksiyona gondermiyormu? Ps3 u optik kablo ile anfiye, hdmi ile projeksiyona mi baglamaliyim illa? :/


    4-5 saat ugrastim, forumlari arastirdim,İbret olsun diye yaziyorum. Sorunu cozdum.Digiturk marka 2.5 m lik Hdmi kablosu yerine, 1.8 lik bir hdmi kablosu taktim monitor out'a sorun cozuldu. gel de kafayi yeme. Saygilar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vokial

    1.5 senedir AVR-1311 kullanıyorum,son 1-2 haftadır film izlerken veya ps3 oynarken cihaz donuyor.
    film izlerken ya da oyun oynarken hiç bir sorun yok ancak işim bittikten sonra cihazı kapatmak istediğimde veya ses açma kapama herhangi bir işlem yapmaya çalıştığımda hiç bir müdahale yapılamıyor.

    Tek çare cihazı fişten çekmek.
    Bu sorunun kesin çözümü nedir? Kabloların bağlantısı ile ilgili diyen arkadaşlar olmuş,yabancı forumlarda ise bu sistemin bug'ı olduğu iletilmiş.Garanti kapsamında cihazın versiyonu güncellendiği yada cihaz parça değişikliği gibi seylerden soz edilmiş.

    Bu konuda aynı sorunu yaşayan ve çözümü olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Bu arada bu cihazın güncel versiyonu vs nedir? denon'un sitesinde download altında bu ürünün işletim sisteminin adı geçmiyor bile???

    hocam aynı cihaz bende de var tabi aynı sorunu var.

    bende durum biraz farklı, cihaz sürekli enerjiye bağlı değil sadece çalıştıracağım zaman fişini takıp açıyorum.
    ilk taktıgımda kısa süre sonra donuyor ses alıyorum fakat kapatma düğmesi dahil ne kumandadan nede cihazın üzerindeki düğmelerden hiçbir sonuç alamıyorum tek çezüm fişini çekmek oluyor.
    fişini çekip taktıktan sonra birdaha donma yaşanmıyor.

    garantisi devam ediyor, uygun zamanda servise götürmeyi düşünüyorum.

    edt : birde merak ettim cihazı nerden almıştınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reyta -- 10 Mayıs 2012; 22:56:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HI-DEF-MAN

    AVR3313 çıkmış oda ne 3 HDMI çıkış var yooook artık

    Cihaz güzel görünüyor...





    denonun türkiye sitesinde göremedim, nerde çıktı acaba varmı satan bildiğiniz bir yer, 3312 modelini 1 ay önce almıştım, ama 3313 çok şık duruyor varsa alıcam kısmetse,

    satılık 3312 1 aylık ve faturalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reyta

    quote:

    Orijinalden alıntı: vokial

    1.5 senedir AVR-1311 kullanıyorum,son 1-2 haftadır film izlerken veya ps3 oynarken cihaz donuyor.
    film izlerken ya da oyun oynarken hiç bir sorun yok ancak işim bittikten sonra cihazı kapatmak istediğimde veya ses açma kapama herhangi bir işlem yapmaya çalıştığımda hiç bir müdahale yapılamıyor.

    Tek çare cihazı fişten çekmek.
    Bu sorunun kesin çözümü nedir? Kabloların bağlantısı ile ilgili diyen arkadaşlar olmuş,yabancı forumlarda ise bu sistemin bug'ı olduğu iletilmiş.Garanti kapsamında cihazın versiyonu güncellendiği yada cihaz parça değişikliği gibi seylerden soz edilmiş.

    Bu konuda aynı sorunu yaşayan ve çözümü olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Bu arada bu cihazın güncel versiyonu vs nedir? denon'un sitesinde download altında bu ürünün işletim sisteminin adı geçmiyor bile???

    hocam aynı cihaz bende de var tabi aynı sorunu var.

    bende durum biraz farklı, cihaz sürekli enerjiye bağlı değil sadece çalıştıracağım zaman fişini takıp açıyorum.
    ilk taktıgımda kısa süre sonra donuyor ses alıyorum fakat kapatma düğmesi dahil ne kumandadan nede cihazın üzerindeki düğmelerden hiçbir sonuç alamıyorum tek çezüm fişini çekmek oluyor.
    fişini çekip taktıktan sonra birdaha donma yaşanmıyor.

    garantisi devam ediyor, uygun zamanda servise götürmeyi düşünüyorum.

    edt : birde merak ettim cihazı nerden almıştınız?

    Media markt'tan almıştım. Servise götürdüm ve versiyon güncellemesini yaptılar,cihazı çok fazla çalıştırmadım ancak 1 kere açıp epey uzun bir süre çalıştı ve sorun ortadan kalkmış gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vokial
    quote:

    Orijinalden alıntı: reyta
    quote:

    Orijinalden alıntı: vokial
    1.5 senedir AVR-1311 kullanıyorum,son 1-2 haftadır film izlerken veya ps3 oynarken cihaz donuyor.
    film izlerken ya da oyun oynarken hiç bir sorun yok ancak işim bittikten sonra cihazı kapatmak istediğimde veya ses açma kapama herhangi bir işlem yapmaya çalıştığımda hiç bir müdahale yapılamıyor.
    Tek çare cihazı fişten çekmek.
    Bu sorunun kesin çözümü nedir? Kabloların bağlantısı ile ilgili diyen arkadaşlar olmuş,yabancı forumlarda ise bu sistemin bug'ı olduğu iletilmiş.Garanti kapsamında cihazın versiyonu güncellendiği yada cihaz parça değişikliği gibi seylerden soz edilmiş.
    Bu konuda aynı sorunu yaşayan ve çözümü olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
    Bu arada bu cihazın güncel versiyonu vs nedir? denon'un sitesinde download altında bu ürünün işletim sisteminin adı geçmiyor bile???

    hocam aynı cihaz bende de var tabi aynı sorunu var.
    bende durum biraz farklı, cihaz sürekli enerjiye bağlı değil sadece çalıştıracağım zaman fişini takıp açıyorum.
    ilk taktıgımda kısa süre sonra donuyor ses alıyorum fakat kapatma düğmesi dahil ne kumandadan nede cihazın üzerindeki düğmelerden hiçbir sonuç alamıyorum tek çezüm fişini çekmek oluyor.
    fişini çekip taktıktan sonra birdaha donma yaşanmıyor.
    garantisi devam ediyor, uygun zamanda servise götürmeyi düşünüyorum.
    edt : birde merak ettim cihazı nerden almıştınız?

    Media markt'tan almıştım. Servise götürdüm ve versiyon güncellemesini yaptılar,cihazı çok fazla çalıştırmadım ancak 1 kere açıp epey uzun bir süre çalıştı ve sorun ortadan kalkmış gözüküyor.
    hocam istanbulda servise götürdüysen eger hangi servise götürdün bilgi verebilirmisin.




  • Merhaba,
    Acaba aranızda 3311i airplaye upgrade edebilen varmi? Ben bir türlü beceremedim. "Your Upgrade ID is either not valid or has already been activated. Please check your information and enter the correct Upgrade ID and Model Number. If you continue experiencing problems please call Customer Service at 1-201-762-6665." deyip duruyor uyuz oldum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sİzin register numarasını başkası kullanmış. Satın aldığınız yere başvurup yeni register no almalısın. (Faturanın fotokopisini mail yada faksla isteyebilirler.)
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.