Şimdi Ara

Dell G5 SE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • @fx57 Abi, umarım bu konuyu görür ve yardımcı olursun.

    Arkadaşlar, yaklaşık 2 hafta önce Hepsiburada üzerinden Dell G5 SE model gaming notebook satın aldım. Ürün Ryzen 5 4600H Amd Radeon RX5600M grafik işlemcili 60 HZ model. Ameliyatlı olduğum için bilgisayarı geç inceledim ve kronik ısınma sorunları vs hariç dünya genelini etkileyen bir sorun farkettim. Bu sorunu farketmeme sebep olan şey pil düşükken şarja takmamdı. Cihazın pili %5 civarındayken şarja taktığımda pil ışığını 4 sarı 1 beyaz şeklinde yanıp söndüğünü, ve bilgisayarın 4-5 dakika şarj almadığını farkettim. İnternette bu konuyu araştırırken bir arkadaşın videosunda gördüğüm kadarıyla, buna sebep olan şey şarj girişinde mevcut olan izolasyon plastiğinin olmamasıydı. Sonradan farkettim ki bu sorun bana özel değilmiş. Teknoloji kanallarına gönderilen tüm laptopların da bu soruna sahip olduğunu farkettim(Fotoğraflarla kanıt sunacağım). Bu konuyu Dell'e ilettiğimde sorunun kullanıcı kaynaklı olduğunu söylediler. Tüm kanıtlarıma rağmen servise gösterin diyorlar ki Dell Global'e anlattığım halde derdimi. Bu konu hakkında ne yapabilirim. Ürünü komple yanlış üretmişler. Acer Predator model laptopumun servisiyle 3 ay uğraştım. Ve tamir edemediler. Sonra iade alıp Dell G5 SE aldım. Yeni ameliyat olduğum için servisle uğraşmak istemiyorum. Bu konuda ne yapabilirim. Ek olarak da, bu laptopun incelemesini yapan Erdi Abi'den yardım istiyorum. Kendisine instagram dan ulaşmaya çalıştım ama başaramadım.


    Dell G5 SE
    Dell G5 SE
    Dell G5 SE
    Dell G5 SE

    Bunlar laptopun izolasyon plastiksiz şarj girişine sahip modelleri, yani hatalı üretimler. Şarj girişlerine dikkatlice bakın.

    Dell G5 SE


    Dell G5 SE

    Bunlar da normalde olması gereken şarj girişi şekli. Parçayı herkese eksik göndermişler. Bu da bataryada ve pilde çeşitli sorunlara yol açıyor.








  • Galiba kimsenin önemsemediği bir konu.
  • Bunun herhangi bir çözümü varmı kullanıcı olarak yapılabilecek yani müdahale edilebilecek birşey mi?
  • Ben garanti kapsamı dışına çıkmadan bu konuyla ilgili bir şey yapamam. Beni üzen şey Dell'in global bir hata yapıp, suçu kullanıcılara atması. Cihazda daha gördüğüm bir sürü sorun var. Ekranı hafifçe kapatınca bile çıt çıt sesler geliyor, kırılacak diye korkuyorum. Fiyatlar belli ve iade etmeyi başarsam bile doğru düzgün bir şey alamam. Bozuk bilgisayarı kullanmaya zorluyorlar insanı. Daha bugün bir teknoloji kanalının incelemesini izledim. Ram değişimi serviste ücretsiz demişler. Fakat kendilerine mail atınca 30 dolar+ KDV diyorlar. Bu marka cidden bu duruma düşmüş olmamalı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.