Capcom un R Evil 5 ve Dino Crisis 3 te yaptığı gibi klasik başyapıt serilerini aksiyon dolu rezil rüsva kepaze çöp oyunlara çevirme hatasını yapmazlar umarım. Aksiyona ağırlık verdik demişler abartmasalar bari. 1. oyunda herşey kararındaydı, tonla aksiyon oyunu var piyasada bence adam akıllı survival ve korku olayına ağırlık versinler illa ağırlık verme sıkıntıları varsa.
Kesinlikle katılıyorum bu oyunun en büyük artısı ve türlerinden öne çıkaran farkı "hayatta kalma", "korku", "gerçekçi yakın mücadeleler, organ parçalanmaları vs." gibi noktalardı. Tam bir bilim kurgu-korku filminin içindeymiş hissi uyandırıyordu, bu da insanı sarıyor işte. Umarım 2. oyun da saçma sapan çocukça elimize tarmalı tutturup ortalığı birbirine kattığımız bir oyun olmaz, ağır ağır, gerilimle ilerleyen, kendimizi "İsaac" gibi hissedeceğimiz 2. bir oyun bekliyorum, umarım öyle olur, inşallah öyle olur.
He ya bir de o var Isaac in tipi bilim kurgucu uzay mühendisi tipine pek uymuyordu ilk oyunda. Böyle neblim mülayim hafiften uyuzumsu bir tipi vardı 2. de ifadesini biraz toparlamışlar daha bir kendine güvenli, uzay muzay olaylarına daha bir hakim bir tip modellemişler aferin.
Bu neslin en iyi korku oyunu.Ne Silent Hill,ne RE5 ne de başkası kral artık Dead Space!