Şimdi Ara

dCi vs tdi vs tdci vs hdi vs crdi vs cdti vs multijet (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
103
Cevap
0
Favori
13.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Uzun kilometreler yada yakıt tüketimi değilde, dayanıklılık olarak konuşacak olursak Toyota D4D üzerine tanımam. Biz bu motoru hor kullandık. Yağsız bıraktık. İçine bilmediğimiz bir ton katkı maddesi attık. En dandik yakıtları kullandık. -27 derecede, +45 derece çalıştırdık. Bakın hiç abartmıyorum, tek marşta çalışmadığı bir gün olmadı. Ne rölantisi dalgalanır ne ses/titreşim yapar. 0.5 saniyede marşını alır gider. Aracın diğer tüm parçaları eskidi fakat motoru hala saat gibi çalışır. Bahsettiğim araç 2006 model. Kendi aracım 2017 model ama bu toyotaya daha çok güveniyorum.

  • 1.6cdti tam otomatik tork konvertörlü şanzımana sahipken,
    1.6crdi yari otimatik dct denen dsg tipi şanzimana sahip..

    Tork konvertor performansı bir miktar azaltir yakiti arttırır ama yolda bırakmaz,

    Dsg tip baskı balatalı sanzimanlar daha az yakar daha performanslı ama ne zaman patlayacağı belli değil en son serviste renault edc baskı balata değişimi icin 8.000tl fiyat verilmişti şimdi ne olmuştur bilmiyorum 12.000tl lere gelmiştir büyük ihtimal..

    Sorunun ana sebebi ise durmaya yakin bile 2.vitesi uylaması , o yüzden dur kalk trafikte ve sehir içi yokuş çikarken manuel modda kullanıyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.