Şimdi Ara

Daemon X Machina (13.09.2019)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj



  • Marvelous Entertainment - First Studios tarafından geliştirilen eski Armored Core oyunlarından yapımcılarında geliştirme takımında olduğu mech aksiyon oyunu Daemon X Machina hem mech hemde karakterinizi geliştirebildiğiniz bir oyun. Son direct yayını ile birlikte yapımcı oyun hakkında fikirlerimizi sorup geri dönüş istediği bir prototip görevler demosu yayınladı. Kesin bir tarih verilmesede oyunun yaz aylarında (2019) çıkacağı söyleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 1 Temmuz 2019; 12:55:21 >







  • Daemon X Machina (13.09.2019)

    Daemon X Machina (13.09.2019)

    Yazıya başlamadan önce hatırlatma gereği duyuyorum. Bu sunulan prototip demo 11.03.09 tarihine kadar oynanabilir olacak. O yüzden denemek istiyorsanız elinizi çabuk tutun. Bu resimdeki benim yapımcının geri bildirimler için yayınladığı demo da düşürdüğüm parçalarla oluşturduğum Mech. Not : Daha iyi parçalar bulup robotumu güncelledim şimdi feci hızlandı. Prototip demo da karşılaştığım en ciddi negatif yönler ise.

    - Gyro kontrollerin olmayışı ki bu kesinlikle oynanış keyfini baltalıyor.

    - Oyunun düzensiz saniye kare oranı.

    En başta bu iki önemli meseleyi çözer ve insanların yakındıkları diğer konuları silah vuruş hissiyatını geliştirirler, düşmanları arkaplandan daha kolay ayırmamızı sağlar, traşlayıp daha güzel bir hale getirirlerse potansiyeli olan bir oyun görüntüsünde. Ben oyunu ilgi çekici bulan biri olarak geri bildirimlerde bulundum. Sanırım demo'yu belli bir süre oynayanları baz alarak mail gönderiyor ve fikirlerini soruyorlar.

    Ayrıca anlaşıldığı üzere oyunda hikaye ve karakterler kısmı da önemli bir yer tutacak lakin demo da ilgimi çeken çok birşey olmadı onun için ana oyuna bakmak lazım. Hem japonca hem inglizce yapabildiğiniz oyunun seslendirmeleri ise oldukça başarılıydı. Demo da baya değiştirebileceğiniz parça var ki bu parçaları indirdiğiniz düşman pilotların araçlarından ele geçiriyorsunuz. Öyle bir yerden satın alamıyorsunuz yani. Bu durum basit düşmanlar da pek zorlamıyor ama pilotların kabiliyetleri ve mech teknolojileri arttıkça iyi parçalara sahip mech'leri indirmeniz zorlaşıyor.

    Bazı parçalar ekstra bir silahtan feragat ederseniz sizin hareket kabiliyetinizi daha da arttırıyor. Mesela Oyun da gökyüzünden aşşağı daha hızlı inmek için ters iticeler var ki işin hız ise baya kullanışlı. Ayrıca bazı ufak detaylarda var misal elinizde kılıç var ise düşman da kılıç benzeri bir silaha sahipse ve aynı anda atak yaparsanız Samurai Shodown hesabı kamera açısı epic bir hal alıp ışık efektleri eşliğinde kısa bir hızlı hızlı tuşa bas anı çıkıyor.

    Peki oyunda sadece mech, robot ne derseniz deyin onu mu güçlendirebiliyorsunuz hayır oluşturduğunuz pilotu da geliştirebiliyorsunuz ve bu geliştirmeler kullandığınız robotunuzun atak gücüne, hızına, isabet oranına kısaca herşeyine katı sağlıyor. Savaş alanında robotunuzdan inip etrafta dolaşabiliyorsunuz ki eğer robotunuz parçalanırsa görevi bitirme şansınız hala oluyor ancak tabi diğer robotların arasında dolaşan küçücük bir karınca misalisiniz.

    Genel mana da ağır ve hafif tasarladığınız iki mech arasında ki hareket kabiliyeti gösteren bir oynanış. Demo da bu arkadaşın kullandığı gibi bir makina oluşturmak için bazı demo görevlerini tekrar etmeniz ve gözünüzü açık tutup takımınızın da indirdiği düşman birimlerin parçalarını almanız şartıyla. Bu na değiyor mu derseniz bence kesinlikle evet.



    GÜNCELLEME :

    Bize sunulan prototip demo aslında oldukça fazla içerik barındırıyor. Unutmadan oyun çıkışıyla birlikte 4 kişi multiplayer olanağı da sunacak yani görevleri isterseniz 4 kişi oynayabileceksiniz. Tek oynarsanız takım arkadaşlarınızı yapay zeka yönetiyor ki fena da iş yapmıyorlar. Bazen güçlü düşmanlardan kaçmak için onların dikkatlerini dağıtmasını oyun mekaniği olarak kullanabiliyorsunuz.

    Tam oyunda kapalı alanlara da giriş yapacağız.
    Daemon X Machina (13.09.2019)

    Hali hazırda parçalarına erişebileceğiniz onları birbirleriyle kombin yapabileceğiniz mech tipleri. Order 2 ve Order 3 görevlerini yaparak (istediğiniz kadar tekrarlayabiliyorsunuz) bu parçalara ulaşılabiliniyormuş. Ben henüz çoğu parçaya erişemedim. Şimdilik söylemeye gerek duyduğum son konu indirdiğiniz düşmanlardan birden fazla parça alamıyorsunuz. O yüzden işinize en çok yarayacağını düşündüğünüz parçaya öncelik verin.

    -Bu arada "Order 3" kale savunma bölümünde Reaper isimli yancısı Sif ile beraber savaşa dalan ve indirilmesi zor bir düşman var ki tek başına kalırsa anında kaçıyor. O mech'i indirmeyi başarabilirseniz oyunda bulunan ışın kılıcı ve sırtınızdan attığınız güçlü silahı düşürme şansınız var. Yalnız uyarayım oldukça dayanıklı. Herkes onun hikaye gereği mutlaka kaçtığını söylüyordu ancak indirilebiliyormuş. ;) İnternette ki japon arkadaşlar sağolsun indirip silahları almışlar ki gördük. Not : Silahları onu suya sokarak almışlar yapması çok zor bir olay robotlarınız suya karşı dayanıksız zarar görüyorlar.

    Bir kere grafiksel olarak müthiş görünmesede hiç beklemeyeceğiniz ufak detaylara dikkat edilmiş.

    - Gökyüzünde ki hareketli bulutların gölgeleri yere vuruyor.

    -Her defasında ateş ettiğiniz aynı nokta misal bina fiziksel zarar görmesede zarar görmüş gibi daha fazla kirli ve bak buraya defalarca ateş etmişsin görüntüsünü veriyor. Belli başlı binalar yıkılabiliyor. Kurşunlarınızın izleri duvarlar da görebiliyorsunuz.

    - Etrafta ki objeleri düşmanlarınıza fırlatabiliyorsunuz. Özellikle tankerler var ki bunları düşmanlara mermi harcamak yerine atmak mantıklı.

    -Yapay zeka hiç fena değil. Özellikle çok yüksekte ve küçük düşmanları indirirken bana doğru gelen çarpsa patlayacak olan yerden bir düşmanın fırlatmış olduğu yakıt tankerini görmek güzeldi. Yani obje tutup fırlatmak sadece bize has bir özellik değil.

    - Düşmana ateş edebildiğiniz gibi kendi arkadaşlarınıza da ateş edebiliyorsunuz bu konu da oyun geniş bir ayarlar kısmı vermiş. İstediğiniz her şeyi açıp kapatabiliyorsunuz. Körlemesine savaşmak isteyene ve ekranda birşey görmek istemeyenlere önerilir. Oyunun ses kısmı da aynı şekilde 5 çeşit ses ayarını açıp kapatıyor alçaltıp yükseltebiliyorsunuz.

    Söylenmesi gereken son bir konu daha var. Oyun sırasında mutlaka dikkatinizi çekmiştir kırmızı bazı şeyler toplayabildiğiniz alanları ama ne işe yaradığı belli olmayan işte onların adı femto sanırım. Onlar ışın silahları, lazerler gibi ekipmanlar için. Yani ışın silahlarının mermileri düşmanlardan düşmüyor. Onları şarj etmeniz gerekiyor gibi birşeyler.

    Sonuç olarak ortada (eğer üstüne düşerek çıkışına kadar düzeltmeler ve geliştirmelere giderlerse ) çok güzel olabilecek bir exc. oyun var.

    Daemon X Machina (13.09.2019)Daemon X Machina (13.09.2019)Daemon X Machina (13.09.2019)Daemon X Machina (13.09.2019)Daemon X Machina (13.09.2019)
    ...

    Müziklerden hiç bahsetmedim ama oyunun en güzel taraflarından biriside o.



    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 27 Şubat 2019; 13:16:40 >




  • Bu muhtemelen prototip demo'yu son kez oynayışımdı. Mecha ve karakterimi olabildiğince güçlendirdim. Umarım yapımcı söylediği gibi oyuncuları dinler ve Daemon x Machina sorunlarından arındırılmış güzel bir oyun olarak piyasaya çıkar. Benzeri pek bulunmayan bir piyasa da umut vaad ediyor.

    Daemon X Machina (13.09.2019)


    Ara sahneler... şu robotlarda ki şükela parçaları ana oyunda bizde alabiliyoruzdur herhalde :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 1 Mart 2019; 13:27:27 >




  • Daemon X Machina (13.09.2019)

    -Prototip Orders adı altında sunulan ve yapımcının görüşlerimizi sorduğu bu demo içerik minimum 10 ay öncesine aitmiş yani 2018 E3 tanıtımında kullanılanla aynıymış.

    -Bu ayın 11'i gibi demo eshop'tan çekilecek hali hazırda konsola indirdiyseniz istediğiniz zaman oynayabilirsiniz bu konuda ise bir kısıtlama yok.

    -Oyunun mekanik tasarımlarını ise birçok anime ve özelliklede Macross serisinden tanıdığımız Shoji Kawamori yapıyor.

    -Müzikleri Ridger Racer, Soul Calibur gibi serilerin müziklerini de hazırlamış Junichi Nakatsuru ve Rio Hamamoto adında bir kişinin imzası var.

    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 5 Mart 2019; 23:36:53 >




  • - Oyunun yönetmeni bir teşekkür eşliğinde geri dönüşleri değerlendireceklerini söyleyen bir mesaj paylaştı.

    Kenichiro Tsukuda, #DaemonXMachina Producer] A big ‘thank you' to those who played the Prototype Missions demo.

    We’re checking all your feedback, and looking at what we can adjust to bring you an even better game.

    Please look forward to the release of the full version!

    Daemon X Machina (13.09.2019)




  • farklı bir oyun bence fena değil
  • DAEMON X MACHINA - Nintendo Switch Trailer - Nintendo E3 2019



    -----

    DAEMON X MACHINA Gameplay Pt. 1 - Nintendo Treehouse: Live | E3 2019



    -----

    DAEMON X MACHINA Gameplay Pt. 2 - Nintendo Treehouse: Live | E3 2019





  • Mech oyunlarını çok severim. Merakla bekliyorum.
  • DAEMON X MACHINA - Demo Feedback Trailer (Nintendo Switch)

  • Oyunda ki önemli bazı karakterleri gösteren bir tanıtım sanırım.

    Düzgün bir oyun olarak çıkıp bir seriye dönüşmesini isterim. Önlerinde daha 3 ayları var bakalım patlayacak mı yoksa Nintendo piyasada pek kimsenin girişmediği türde bir İP sahibi mi olacak.

  • Japonya için pre-order yapanlara erkenden erişebilecekleri bazı küçük içerikler duyurulmuş bu farklı tasarım kostüm gibi. Daha sonra bunların oyuna bedava olarakta ekleneceği yazıyor.

    Daemon X Machina (13.09.2019)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 27 Haziran 2019; 2:21:1 >
  • E3 videolarını doğru düzgün izlememiştim ancak bugün biraz daha dikkatli bakınca ''Femto'' denilen kırmızı renkli güç kaynağının kullandığımız makinaya farklı farklı özellikler de verdiğini gördüm. Silah atak gücü, kalkan defans ve uçuş yetenekleri gibi henüz bilmediğimiz bazı güçler veren bir kaynak. İlginçtir ki bunların hiçbiri Prototip demo da yer almıyordu. Bugüne kadar Femto'nun sadece ışın silahları ve kılıçlarını şarj etmek için kullanıldığını sanıyordum.

    Sarı ile işaretledim ki tam anlamıyla neden bahsettiğimi görebilesiniz. Dikkati mi çeken diğer bir yeni detay ise takım arkadaşımız düştüğünde ve onu tekrardan kaldırmak için hamle yaptığımız da yeni görsel bazı detaylar eklenmiş ki daha hoş göstermiş olayı.

    Daemon X Machina (13.09.2019)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 27 Haziran 2019; 2:21:35 >




  • Famitsu dergi taramaları.

    Daemon X Machina (13.09.2019)Daemon X Machina (13.09.2019)




  • Bu yıl E3 Treehouse içinde oynadıkları bir bölüme ait görüntüler geldi. Direkt eleştiri ile başlayacağım. Ben bu tanıtımlar da neden alt model mech parçalarından ve silahlarından oluşmuş bir mekanik birimi kolay denilecek bir bölümde kullandıklarını anlayamıyorum. Muhtemelen oyunun ilk kısımlarına ait olduğundan böyledir diye düşünüyorum. Yani bir oyunu hiç bilmeyen birine tanıtmak için güzel bir demo değil. Aynı silahlardan ikişer tane alıp takmış aynı silah sesini (silahın seside çok güzel değil) bıdı bıdı duyup duruyorsunuz hoş bir izlemin yaratmıyor oysa ki demo da bile bir yığın silah ve çeşitlilik vardı. Al eline değişik silah ve ekipmanlar sonra şov yap. Maalesef tanıtım, pazarlama bu tür bir oyun için çok önemli ve bu oyunu Treehouse içinde bir türlü tanıtamadılar. Ne hikaye kısmına değiniyorlar ne birşey. Tamam belki oyunu çok fazla açık etmek istemiyorlar ama bu da yeni bir ip için çok doğru bir yöntem değil.

    Mesela video'nun ilk saniyesinde takım arkadaşımız ''DİABLO'' yanımızdan büyük bir hız ile geçip gidiyor peki neden öyle bir mekanik birimi demo ile göstermiyorsunuz ? Ya da koy daha düz ilerleyen kapalı mekan da geçtiğini bildiğimiz bir bölümden birkaç dakika görelim. Daha zor düşmanlar göster, mücadele göster. Bu video da oynayan kişi hiç bir manevra yapmadan 9 dakika boyunca nerdeyse gram hasar almıyor belli ki kolay bir bölüm ya da ayarda. Çok iyi hatırlıyorum ki prototip demo da daha zor iki düşmanın olduğu ve onlardan kaçmak için binaların arkasına saklandığım hatta takım arkadaşlarımı yem ettiğim bir bölüm bile vardı neden onun gibi şeyler göstermemişler. Tamam Treehouse içinde expert modun da vs. kassınlar demiyorum ama yani.

    Bu zayıf tanıtım olayını bir kenara koyarsak oyun her alan da prototip demonun çok ilerisine geçmiş. Yeni ses efektleri, düşman tipleri, kaliteli japonca ve inglizce seslendirme, yeni görsel efektler, daha iyi fps oranı, düşmanlara kilitlenebilme, onları kolayca dost birimlerden ayırabilme, gyro vs. Rahatlıkla piyasada hali hazırda az sayıda olan Mech oyunlarının hepsinden daha profesyonel işi ve iyi durduğu kesin. Unutmadan çok uzakta ki düşmanları dahi görebilmemiz, 3D objelerin, düşmanların biz onlara yaklaştıkça ortaya çıkmaması hep orada durmaları falan gayet iyi teknik açıdan. Türü sevenler için fena olmayacak kaliteli bir exc. oyun geliyor görüntüsünde ben şu an çok daha pozitifim oyuna karşı. Daha önce söylediğim gibi çıkışa kadar hala zamanları var bekleyip göreceğiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kennnn -- 30 Haziran 2019; 18:6:4 >




  • Oyunun kutu tasarımı, kapalı mekan da geçen bir kısımdan ekran görüntüsü ve diğerleri...
    Daemon X Machina (13.09.2019)
    Daemon X Machina (13.09.2019)
    Daemon X Machina (13.09.2019)
    Daemon X Machina (13.09.2019)
    Daemon X Machina (13.09.2019)




  • DAEMON X MACHINA - Demo Feedback Trailer - Nintendo Switch

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.