Şimdi Ara

D4-D lere ChipTuning... (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
1
Favori
30.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tork zaten 240 (overboost ile 260) beygir gücü artarken tok hiç artmayacak mı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    2009 Ford Focus 1.6TDCI 109hp modeli..


    aracınızdan bugüne dek 150 den fazla programlamışımdır..

    yaklaşık 135 hp güç alabiliyoruz..


    250 Nm üstü torku daha geniş bir bandda alabiliyorsunuz..Tek depoyla 1280 km gidebilen müşterilerim var..

    500 ytl ye 35 dakikada biter...

    Göztepe Oto sanayi sitesindeyiz

    Yumurtacı abdi bey cd..No:72 GKM Garage Mantar Tuning

    0 537 466 08 58
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karaşahin_2008

    Tork zaten 240 (overboost ile 260) beygir gücü artarken tok hiç artmayacak mı?



    %18 oranında tork artışı gerçekleşir.
  • Bayramda Adana da olacağım arkadaşlar..

    Giderken Ankara ya uğrayacağım ve orda birkaç araç chipleyeceğim..

    Ankara ve Adana lılara duyrulur..

    irtibat no: 0 537 466 08 58
  • 1)çevreyi daha fazla kirleteceğimiz söyleniyor.yakıtta düşecek..bu bir çelişki
    2)rail denilen bir birimin basıncı %20 artacak ve motorun ömrü uzayacak..bu da bir çelişki.
    3)genelde herkese 500tl civarı fiyat verilmiş peşinde %10 iskonto bile önerilmiş hatta karar verin fiyatı hallederiz diye de eklenmiş. gittigidiyor 800ytl diyor..bu bayağı büyük bir çelişki
    4)TTE den daha titiz çalışan bir firma olduğu söylenmiş..burada çelişecek tartışılacak bir durum göremiyorum..toyota dünyanın ar-ge devi..ama fiyat performans denirse anlayabilirim..burada da TTe nin 2-3 katı fiyatlar talep ettiği söz konusu olmuş.fiyatlardan haberim yok ama gittigidiyor fiyatını çarpı 3 yaparsak o fiyata bırakın box tunning i turbo kit bile alabilirsiniz..

    genel olarak ön yargılı yaklaşımlardan nefret ederim ancak bu ürüne pek de inancım yok açıkçası..%20 nin çok büyük bir orandır diye düşünüyorum ve motor toleransları dahilinde olduğuna katılmıyorum..uzun bile diyemiyorum,orta vadede mazot pompası veya enjektör problemleri bizleri üzebilir.torkun 500rpm daha düşük devirlerde alındığı söyleniyor..bu motorlar turbo olmadan birer hiçtir..turbo da 1800rpm den itibaren devreye girer..eğer box denilen parça turboya müdahale etmiyor ise buna katılmak ta pek mümkü değil..bir toyota teknisyeninin yetersiz bilgiye sahip olması söz knusu değil,öyleyse bile bunu söylemek benim haddime değildir. ancak bizim eksik bilgiye sahip olmamızdan kaynaklı bir açıklama yetersizliği var sanki.

    herkese saygılar




  • benim uzman motor ve rektefiye ustalarından öğrendiğim modifiye demek motor ömründen yemek demek..%20 performans En Az %20 parçaların ömründen yer..Bu işleri yapanlar hobi amaçlı arabalar kullanıyor...100bg arabayı 170-180bg yapıyor ancak pazar günleri şehrin ünlü caddesinde keyif yapmak o araçla ilgili klüp toplantılarına katılmak vs..sizlerde düşük fiyata performans istiyorsunuz ancak siz bu modifiyeli arabalara eşlerinizi çocuklarınızı atıp tatile işe gidiyorsunuz..Yaris Corolla gibi araçlara binen kimselerin ekonomik profillerini tahmin etmek çok ta zor değil..yılda 20.000km yapan birinin modifiye işine girmesini,nacizane fikrim, hiç uygun bulmuyorum..ayrıca halen eksik bilgilendirildiğimiz kanaatindeyim..satıcı satışına bakar tabii ki..TTE de üretiyor benzer ürünler ama alıcılar bir miktar yakıt sarfiyatını göze alıyorlar,ayrıca bu arabalar gündelik amaçlarla kullanılmıyor!!

    ürünü övmeye çalışmak yerine biraz daha objektif(satışta imkansız gibi bişey) yaklaşılsa belki inancım artabilirdi..bakalım sorularıma ne cevap gelecek..özellikle asrfiyatın düşüp emisyonun artması noktasında arada yakıt yerine ne yakıyoruz çok merak ediyorum..bekleyip görelim...






  • quote:

    Orjinalden alıntı: microbe__

    benim uzman motor ve rektefiye ustalarından öğrendiğim modifiye demek motor ömründen yemek demek..%20 performans En Az %20 parçaların ömründen yer..Bu işleri yapanlar hobi amaçlı arabalar kullanıyor...100bg arabayı 170-180bg yapıyor ancak pazar günleri şehrin ünlü caddesinde keyif yapmak o araçla ilgili klüp toplantılarına katılmak vs..sizlerde düşük fiyata performans istiyorsunuz ancak siz bu modifiyeli arabalara eşlerinizi çocuklarınızı atıp tatile işe gidiyorsunuz..Yaris Corolla gibi araçlara binen kimselerin ekonomik profillerini tahmin etmek çok ta zor değil..yılda 20.000km yapan birinin modifiye işine girmesini,nacizane fikrim, hiç uygun bulmuyorum..ayrıca halen eksik bilgilendirildiğimiz kanaatindeyim..satıcı satışına bakar tabii ki..TTE de üretiyor benzer ürünler ama alıcılar bir miktar yakıt sarfiyatını göze alıyorlar,ayrıca bu arabalar gündelik amaçlarla kullanılmıyor!!

    ürünü övmeye çalışmak yerine biraz daha objektif(satışta imkansız gibi bişey) yaklaşılsa belki inancım artabilirdi..bakalım sorularıma ne cevap gelecek..özellikle asrfiyatın düşüp emisyonun artması noktasında arada yakıt yerine ne yakıyoruz çok merak ediyorum..bekleyip görelim...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: microbe__

    1)çevreyi daha fazla kirleteceğimiz söyleniyor.yakıtta düşecek..bu bir çelişki
    2)rail denilen bir birimin basıncı %20 artacak ve motorun ömrü uzayacak..bu da bir çelişki.
    3)genelde herkese 500tl civarı fiyat verilmiş peşinde %10 iskonto bile önerilmiş hatta karar verin fiyatı hallederiz diye de eklenmiş. gittigidiyor 800ytl diyor..bu bayağı büyük bir çelişki
    4)TTE den daha titiz çalışan bir firma olduğu söylenmiş..burada çelişecek tartışılacak bir durum göremiyorum..toyota dünyanın ar-ge devi..ama fiyat performans denirse anlayabilirim..burada da TTe nin 2-3 katı fiyatlar talep ettiği söz konusu olmuş.fiyatlardan haberim yok ama gittigidiyor fiyatını çarpı 3 yaparsak o fiyata bırakın box tunning i turbo kit bile alabilirsiniz..

    genel olarak ön yargılı yaklaşımlardan nefret ederim ancak bu ürüne pek de inancım yok açıkçası..%20 nin çok büyük bir orandır diye düşünüyorum ve motor toleransları dahilinde olduğuna katılmıyorum..uzun bile diyemiyorum,orta vadede mazot pompası veya enjektör problemleri bizleri üzebilir.torkun 500rpm daha düşük devirlerde alındığı söyleniyor..bu motorlar turbo olmadan birer hiçtir..turbo da 1800rpm den itibaren devreye girer..eğer box denilen parça turboya müdahale etmiyor ise buna katılmak ta pek mümkü değil..bir toyota teknisyeninin yetersiz bilgiye sahip olması söz knusu değil,öyleyse bile bunu söylemek benim haddime değildir. ancak bizim eksik bilgiye sahip olmamızdan kaynaklı bir açıklama yetersizliği var sanki.

    herkese saygılar


    yeteri kadar araştıramamışsınız..yanlış şeyler biliyor ve söylüyorsunuz..

    kur devamlı oynuyor..bu arada ben rapid in distribütörlüğü pozisyonundan bayii liği statüsüne geçtim buda rakamları etkiledi..

    Artık Rapid de satmıyorum..Yanlızca Reflash yöntemi ile Chiptuning yaparak zaten rapid in TTE nin yaptıklarını yapabiliyorum..

    Modüller yakıt miktarını erken arttırmaya başladıklarından eksoz gazı debisi erken yükselmeye başlar bu erken yükselen eksoz gazı debisi turbonun daha erken devire kalkmasını sağlar.. böylelikle tork daha düşük devirlerde gelir..




  • Yeni Yılın Mutlu, Huzurlu, Verimli geçmesi ve Herşeyin Gönlünüzce olması dileğiyle,



    Mutlu Yıllar..



    Mehmet Gazihan

    Megachips
  • Güncel
  • Güncel
  • Güncel..
  • benim birkaç sorum olacak,
    chip olayıyla fazla ilgilenmiyorum şimdilik bizim corolla daha çok yeni ama box olabilir diye düşünüyorum.

    powerbox ta şehir dışı ve şehir içi kullanımda yakıt durumu eski haline göre ne oluyor?

    örnek veriyorum araç stock şeklindeyken 100 km/h hızda 2000dd de seyrediyorken, powerbox ile aracın 100 km/h hızdaki devri düşüyor mu?

    motora veya mazot pompasına uzun vadede bir zararı oluyor mu?
  • mehmet bey 1.4 d4d lerde suan son durum ne?

    kac beygire cikiyor? 0-100 e kac saniyede ulasiyor? fiyati ne kadar oldu?

    chip haricinde performansi artirmak icin + ne yapilabilir?

    katalizor iptali faydali olur mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ßl@ckboy

    benim birkaç sorum olacak,
    chip olayıyla fazla ilgilenmiyorum şimdilik bizim corolla daha çok yeni ama box olabilir diye düşünüyorum.

    powerbox ta şehir dışı ve şehir içi kullanımda yakıt durumu eski haline göre ne oluyor?

    örnek veriyorum araç stock şeklindeyken 100 km/h hızda 2000dd de seyrediyorken, powerbox ile aracın 100 km/h hızdaki devri düşüyor mu?

    motora veya mazot pompasına uzun vadede bir zararı oluyor mu?


    Chip niye düşünmüyorsunuz ??

    Box oluyorda Chip neden olmuyor ??

    Garantiyi , geriye döndürülebilirliğini fln geçin, tarih oldu onlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UnreaCHaBLe

    mehmet bey 1.4 d4d lerde suan son durum ne?

    kac beygire cikiyor? 0-100 e kac saniyede ulasiyor? fiyati ne kadar oldu?

    chip haricinde performansi artirmak icin + ne yapilabilir?

    katalizor iptali faydali olur mu?



    0-100 2 saniye iyileşiyor..

    sağlıklı olarak 110-115 hp agresif ayarla 125 hp alınabilir..

    fiyat 500 TL..

    Eksoz filtre +yakıt basınç regülatörü kullanılabilir..istenirse NOS sistemi bağlarız..150 hp olur..nos la 190 hp ye çıkacaktır..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orjinalden alıntı: ßl@ckboy

    benim birkaç sorum olacak,
    chip olayıyla fazla ilgilenmiyorum şimdilik bizim corolla daha çok yeni ama box olabilir diye düşünüyorum.

    powerbox ta şehir dışı ve şehir içi kullanımda yakıt durumu eski haline göre ne oluyor?

    örnek veriyorum araç stock şeklindeyken 100 km/h hızda 2000dd de seyrediyorken, powerbox ile aracın 100 km/h hızdaki devri düşüyor mu?

    motora veya mazot pompasına uzun vadede bir zararı oluyor mu?


    Chip niye düşünmüyorsunuz ??

    Box oluyorda Chip neden olmuyor ??

    Garantiyi , geriye döndürülebilirliğini fln geçin, tarih oldu onlar..


    Mehmet Bey, "Garantiyi , geriye döndürülebilirliğini fln geçin, tarih oldu onlar.." derken ne demek istediginizi biraz daha acabilir misiniz?

    Yakin bir gecmiste bu konuyu arastirmistim. Chip-tuning bazi araclarinda geri alinabilirken bazi araclarda geri alinamiyormus. Hatta toyota serviste bilgisayara baglandiginda "KM ile oynanmis" ya da "Program hatasi" gibi mesajlar veriyormus. Bu ne kadar dogrudur bilgi verir misiniz?

    Saygilar,




  • Bahsettiğiniz KM ile oynanmış veya Program hatası gibi arızalar doğru yapılmayan işlemlerden sonra olabilr..

    Ama sağlıklı bir chiptuning işlemi sonrasında bunların hiçbiri yaşanmıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orjinalden alıntı: UnreaCHaBLe

    mehmet bey 1.4 d4d lerde suan son durum ne?

    kac beygire cikiyor? 0-100 e kac saniyede ulasiyor? fiyati ne kadar oldu?

    chip haricinde performansi artirmak icin + ne yapilabilir?

    katalizor iptali faydali olur mu?



    0-100 2 saniye iyileşiyor..

    sağlıklı olarak 110-115 hp agresif ayarla 125 hp alınabilir..

    fiyat 500 TL..

    Eksoz filtre +yakıt basınç regülatörü kullanılabilir..istenirse NOS sistemi bağlarız..150 hp olur..nos la 190 hp ye çıkacaktır..



    Eksoz filtre +yakıt basınç regülatörü nün maliyet ve ömrü nedir? uygulanmış bir sistem var mıdır?




  • Kendi arabama uygulanmış durumda..

    maliyet 2000 TL kadar..Chiple beraber anahtar teslim..
  • Sn Chip Tuning Uzmanı,

    Ben chip tuning işlemini servisin anlayıp anlayamaması konusuna takıldım.
    Uzun zamandır o kadar yazı okudum ki kafam allak bullak oldu.
    Bir yerde okuduğuma göre ECU açılıp, lehim işlemi gibi bir şey de yapılıyormuş sanırım chip tuning yapılırken.
    Eğer böyle bir işlem yapılıyorsa servis bunu anlayabilir değil mi?
    Lehim işlemi kıllandırdı beni açıkçası (tabi böyle bir durum varsa)

    Bir de aracı test sürüşüne vs alırlarsa anlaşılabilir diye de tırsıyorum.
    Malum araç bayağı ataklaşıyormuş.
    Böyle bir durumda şüphe etseler ve araştırsalar anlaşılabilir mi?

    Ramazan sonrası ekonomik durumumu toparlayıp, chip tuning uygulaması yaptırmak istiyorum. İnşallah tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIRADANUS -- 6 Ağustos 2009; 14:07:00 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.