Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (374. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.720.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcheek99

    evet ya 29000 ytlye 2. el ne araçlar var 1-2 yaşında onlara bakabilirsin. . ama ben bu iki araç arasında tercih edicem diyosan yine 2. el bak en az 5-6 bin ytl cebinde kalır. bu arada mcv ve era çok farklı sınıf gibi geliyo bana bence kullanım amacını tekrar gözden geçir. sonra pişman olursan helede sıfır almışsan 5000 ytlye malolur sana.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşımın dediği gibi kullanımve ihtiyaçlarınıza göre kararınızı netleştirin,biz buradayız,her zaman yardımcı oluruz

    quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    evet ya 29000 ytlye 2. el ne araçlar var 1-2 yaşında onlara bakabilirsin. . ama ben bu iki araç arasında tercih edicem diyosan yine 2. el bak en az 5-6 bin ytl cebinde kalır. bu arada mcv ve era çok farklı sınıf gibi geliyo bana bence kullanım amacını tekrar gözden geçir. sonra pişman olursan helede sıfır almışsan 5000 ytlye malolur sana.



     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARA ELMAS

    Arkadaşımın dediği gibi kullanımve ihtiyaçlarınıza göre kararınızı netleştirin,biz buradayız,her zaman yardımcı oluruz

    quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    evet ya 29000 ytlye 2. el ne araçlar var 1-2 yaşında onlara bakabilirsin. . ama ben bu iki araç arasında tercih edicem diyosan yine 2. el bak en az 5-6 bin ytl cebinde kalır. bu arada mcv ve era çok farklı sınıf gibi geliyo bana bence kullanım amacını tekrar gözden geçir. sonra pişman olursan helede sıfır almışsan 5000 ytlye malolur sana.



     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    2

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARA ELMAS

    2

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    3

     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_gs06

    quote:

    Orjinalden alıntı: sluck


    quote:

    Orjinalden alıntı: sehakan

    slm arkadaşlar daha doğrusu daciadaşlar. bende mcv laureatte 1.5 dizel var elmas mavisi 2008 modal benim sormak istediğim ben aksesuar takmak istiyorum mesela ön dirsek kol dayanağı takan varmı fiyatı ne kadar markası ne ön dirsek kol dayanağının... birde perde takan varmı nasıl bir perde taktınız kaça mal oldu bunları bilen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim benim msn: hakan_ciftel@hotmail.com sorun halinde msn.den görüşelim...



    Valla,bizim Hakan taktırmıştı,resimlerini de gördüm gayet güzel biseydi bagaj perdesi.Yanlıs hatırlamıyorsam 150 ytl ye Ankara Renault-Mais'te taktırmıştı.


    ewt ama hocam galiba normal perde istiyo bagaj perdesi diyosan bizde var ve 130da taktırmıştır cumhur abimin dedigi gibi ankara maisten altık!!


    Alıntıları Göster
    Selam herkese. Logan lauret 1.6 sahibiyim. atiker sıralı sistem gaz sistemi taktırmıştım. şu anki lpg fiyatlarına göre 93 milyon lpg ile şehiriçinde 505 km yol yaptım. ortala 1 km de 186 lira yakıyor. aynı araca sahip olan arkadaşların durumunu merak ediyorum. 186 iyi midir yoksa fazla mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: formator20

    Selam herkese. Logan lauret 1.6 sahibiyim. atiker sıralı sistem gaz sistemi taktırmıştım. şu anki lpg fiyatlarına göre 93 milyon lpg ile şehiriçinde 505 km yol yaptım. ortala 1 km de 186 lira yakıyor. aynı araca sahip olan arkadaşların durumunu merak ediyorum. 186 iyi midir yoksa fazla mı?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar herkese merhaba.Bende 2005 model inci gri 1.4 Ambiance Pack var 24500 km de.Arabamı satmam gerekti.Yaklaşık 2 ay önce ilan verdim.14000 ytl istiyorum.Birkaç kişi aradı.Ama tekrar aramadılar.Sizce fiyat nasıl? Çok mu istemişim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    Arkadaşlar herkese merhaba.Bende 2005 model inci gri 1.4 Ambiance Pack var 24500 km de.Arabamı satmam gerekti.Yaklaşık 2 ay önce ilan verdim.14000 ytl istiyorum.Birkaç kişi aradı.Ama tekrar aramadılar.Sizce fiyat nasıl? Çok mu istemişim?

    Alıntıları Göster
    kimasızsa bence cok ben 2004 aynıclioyu kısın 14 e sattım kaza boya yoktu arabada benimkide klimasızdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkun oglu

    kimasızsa bence cok ben 2004 aynıclioyu kısın 14 e sattım kaza boya yoktu arabada benimkide klimasızdı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: turkun oglu

    kimasızsa bence cok ben 2004 aynıclioyu kısın 14 e sattım kaza boya yoktu arabada benimkide klimasızdı


    benimki klimalı parksensörlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    quote:

    Orjinalden alıntı: turkun oglu

    kimasızsa bence cok ben 2004 aynıclioyu kısın 14 e sattım kaza boya yoktu arabada benimkide klimasızdı


    benimki klimalı parksensörlü

    Alıntıları Göster
    FORMATOR 20 KARDEŞ
    BENDEDE 2006 MODEL 1.6 LAURETA MODELİ VAR VE BENDE SENİN GİBİ LPG SİSTEMİ TAKTIRDIM. BENİM TAKTIRDIĞIM KİTİN MARKASI LANDİ.
    ALLAH' A ŞÜKÜRLER OLSUN ŞİMDİYE KADAR BİR SORUN ÇIKARMADI. BENİM TAKDIRDIĞIMDA ARAM 17000 KM İDİ. ŞUA NADA İSE 36000 KM DE.
    YAKIT OLAYINA GELİNCE BENİM BULUNDUĞUM YERDE LPG NİN LİTRE FİYATI ŞU ANDA 1.810YTL. ARABAM 1 LİTRE LPG İLE 12 KM YOL YAPIYOR ŞU ANDA.
    BUDA YAKLAŞIK OLARAK 150 YKR EDİYOR. ŞEHİRLER ARASI BU DEĞER DAHA DA AŞAĞILARA İNİYOR. YAKLAŞIK OLARAK 1 LİTRE GAZ İLE 15-16 KM YOL GİDİLEBİLİYOR. TABİ
    90-100KM ARASI HIZLA GİDERSEN.
    BURADA SENİN ARABAYI KULLANMANDA ÖNEMLİ.
    İNŞALLAH YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR. KOLAY GELSİN.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    Arkadaşlar herkese merhaba.Bende 2005 model inci gri 1.4 Ambiance Pack var 24500 km de.Arabamı satmam gerekti.Yaklaşık 2 ay önce ilan verdim.14000 ytl istiyorum.Birkaç kişi aradı.Ama tekrar aramadılar.Sizce fiyat nasıl? Çok mu istemişim?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: erucar

    Arkadaşlar herkese merhaba.Bende 2005 model inci gri 1.4 Ambiance Pack var 24500 km de.Arabamı satmam gerekti.Yaklaşık 2 ay önce ilan verdim.14000 ytl istiyorum.Birkaç kişi aradı.Ama tekrar aramadılar.Sizce fiyat nasıl? Çok mu istemişim?

    Yaklaşık 18500 ytl ye 2005 de aldığınız araç için 14000 ytl fazla gibi, 12-12,5-13000 ytl fiyat ortalama iyidir. Aynı yılda alınan (2005)focus, honda, clio, megan, albea vb araçlar dahi sadece 4000 ytl eksikle satılmaz. Çok sayıda 2005 megan,clio, focus vb araçların 30-35000 ytlye alınıp 22-25000 ytl ye satıldığını görebilirsiniz. Kimse 2005 model, 1,4 araca 14000 vermez, clio bile 13000 eder. Piyasa böyle. Aracınız ne olursa olsun, bineceğiniz kadar binin, en uygun fiyatla satın. İkinci el TR de öldü. En popüler araçlar bile 1-2 yıl sonra 8 ila 12000 ytl arası eksikle satılıyor. Bu kısımdan avrupa birliğine girmiş gibiyiz. Eskiden Alamancılar o güzelim II. el araçları getirirlerdi, sorunca 4000-6000 marka aldık derlerdide inanamazdık. İşte başımıza geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erucar

    Arkadaşlar herkese merhaba.Bende 2005 model inci gri 1.4 Ambiance Pack var 24500 km de.Arabamı satmam gerekti.Yaklaşık 2 ay önce ilan verdim.14000 ytl istiyorum.Birkaç kişi aradı.Ama tekrar aramadılar.Sizce fiyat nasıl? Çok mu istemişim?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: erucar

    Arkadaşlar herkese merhaba.Bende 2005 model inci gri 1.4 Ambiance Pack var 24500 km de.Arabamı satmam gerekti.Yaklaşık 2 ay önce ilan verdim.14000 ytl istiyorum.Birkaç kişi aradı.Ama tekrar aramadılar.Sizce fiyat nasıl? Çok mu istemişim?




    bende 2ay önce aldım arabamı ama 14000 çok gibi


    şahsen ben 12.500e aldım klımalı 40 000 de
    2005ler klımalı 12500-13000
    klımasız 11-11500 arasıydı hatta 10500 e bırakmıştı biri




    2ay önceyse belki o arayan birkaç kişiden biride ben olabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: segahe

    Arkadaşlar 23 gün önce kırmızı ışıkta dururken arkadan bir araç bana çarptı.O günden buyana yedek parça bulunamadığından aracım serviste yatıyor.
    (Logan MVC 2008)renault müşteri hizmetlerini arayıp yardımcı olmalarınıda istememe rağmen halen bir sonuç alamadım.Servis ise sürekli Mail atmamı istiyor.
    Şaşırdım kaldım.Bu ükede Mcv logan arabaların arkadan darbe yemeyeceğini kim garanti edebilir.Yedek parça yok...Ne yapmamı önerirsiniz.Yasal haklarım nedir? Hayal kırıklığına uğradım.Şaşkınım.Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bilmiyorum daha önce verildi mi;ama nette Logan Mcv'nin sanırım Otohaber tarafından yapılan testini buldum(1.5 dci ve 1.6 mpi) ve sizlerle paylaşmak istedim.
    resimleri yükleyince küçüldü;kopyalayın öyle bakın;o zaman yazıları filan daha rahat okunabilir.


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Arkadaşlar bilmiyorum daha önce verildi mi;ama nette Logan Mcv'nin sanırım Otohaber tarafından yapılan testini buldum(1.5 dci ve 1.6 mpi) ve sizlerle paylaşmak istedim.
    resimleri yükleyince küçüldü;kopyalayın öyle bakın;o zaman yazıları filan daha rahat okunabilir.


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


     ... D A C I A   L O G A N   Kulübü ....


    Alıntıları Göster
    başlık çarpıcı ve gerçekçi tabi benim şahsi fikrim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    başlık çarpıcı ve gerçekçi tabi benim şahsi fikrim

    Alıntıları Göster
    Otoshow'da durum tamamen farklı yayınlanmıştı. Eğer test için öncelik bu gibi dergilere verilmezse tamamen karalamaya yönelik eleştiri ve ürünün haksız kötülemesi yapılıyor. OTOHABER çok sıradan ve basit bir dergi, OTOSHOW daki Onno USTA haricinde Türkiyede test güvenilirliğine inanacak başka bir dergi göremiyorum. Bir zamanlar star gazetesi uzanlar zamanında reklam vermiyorlar diye bir süt firmasını karalamak için bir ürünlerini küflendirip haber yapmışlardı. Aslında otohaber haricinde diğer dergiler logan olayına son derece mantıklı ve gerçekçi bakmışlardı. Araştırıp okuyabilirsiniz. Clio dan ne farkı var anlamadım, clio için ne yazmışlar baktınızmı, motor, alt yapı, aksesuvar, kullanım özellikleri nerdeyse birebir, bu haberi şaibeli buldum açıkcası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Otoshow'da durum tamamen farklı yayınlanmıştı. Eğer test için öncelik bu gibi dergilere verilmezse tamamen karalamaya yönelik eleştiri ve ürünün haksız kötülemesi yapılıyor. OTOHABER çok sıradan ve basit bir dergi, OTOSHOW daki Onno USTA haricinde Türkiyede test güvenilirliğine inanacak başka bir dergi göremiyorum. Bir zamanlar star gazetesi uzanlar zamanında reklam vermiyorlar diye bir süt firmasını karalamak için bir ürünlerini küflendirip haber yapmışlardı. Aslında otohaber haricinde diğer dergiler logan olayına son derece mantıklı ve gerçekçi bakmışlardı. Araştırıp okuyabilirsiniz. Clio dan ne farkı var anlamadım, clio için ne yazmışlar baktınızmı, motor, alt yapı, aksesuvar, kullanım özellikleri nerdeyse birebir, bu haberi şaibeli buldum açıkcası.

    Alıntıları Göster
    Ayrıca Logan MCV yi bir TOROS'a benzetip varisi demek, bu kişinin APTAL olduğunun açıkça resmi kanıtı. Ya hayatında hiç toros'a binmemiş veya hayatında dayak yememiş. Torosu gençliğimde belki 8 yıl kullandım. Adama OHA derler bu başlıkla. Testin ne kadar ön yargılı veya başka bir oto üreticinin parasıyla satın alınmış bir TEST sonucu olduğu apaçık ortada. Şimdi arkadaşlar bu test haberine ne kadar inanırsınız size bırakıyorum. Logan ile ilgili ilk defa bu kadar gerçek dışı bir teste rastlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukobir -- 10 Haziran 2008; 21:52:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Ayrıca Logan MCV yi bir TOROS'a benzetip varisi demek, bu kişinin APTAL olduğunun açıkça resmi kanıtı. Ya hayatında hiç toros'a binmemiş veya hayatında dayak yememiş. Torosu gençliğimde belki 8 yıl kullandım. Adama OHA derler bu başlıkla. Testin ne kadar ön yargılı veya başka bir oto üreticinin parasıyla satın alınmış bir TEST sonucu olduğu apaçık ortada. Şimdi arkadaşlar bu test haberine ne kadar inanırsınız size bırakıyorum. Logan ile ilgili ilk defa bu kadar gerçek dışı bir teste rastlıyorum.

    Alıntıları Göster
    DACİA LOGAN MCV TESTİ SONUÇLARI



    testler
    Cebini düşünen babalara

    Dacia’nın ülkemizde satışına yeni başladığı aracı Logan MCV, binek otomobillerle bir MPV’nin avantajlarını bir arada sunmaya çalışırken makul fiyatına paralel sunduğu geniş iç hacim ve donanımlarıyla, ailelere mantıklı bir alternatif sunuyor. Renault tarafından satın alındıktan sonra atağa geçerek ekonomik otomobiller arasındaki yerini sağlamlaştıran Dacia, hem arkasındaki Renault teknolojisi ve gücü hem de doğru pazar hamleleriyle başarısını arttırıyor.


    Diğer Resimler İçin Tıklayın

    Logan’ın Doğu Avrupa ve Orta Asya’daki satış başarısı Dacia’yı cesaretlendirerek aynı platform üzerine daha iddialı bir araç tasarlamaya kadar sürükledi. Sonuç ise bizce oldukça başarılı. Logan MCV, hem tasarımı hem motor seçenekleri hem de fiyatıyla şuan Türkiye pazarında rakibi bulunmayan bir yere konumlanıyor. Görünümü bir station wagon ile MPV arasında olan Logan MCV, boyutları göz önüne alındığına kompakt sınıf bir binek otomobilden farksız. Aslında bu iki yaklaşım bile Logan MCV’nin nasıl bir otomobil olduğunu anlatmak için yeterli. Dacia Logan MCV, kullanışlı bir şehir otomobili olmayı başarırken şuan üzerine perde örtülmüş station wagon sever Türk tüketicisinin ise yeni yıldızı olmaya aday. Zaten Dacia yetkilileri de Logan MCV satışlarının oldukça iyi gittiğinden hatta fabrikanın istedikleri talebi karşılayamadığını belirtiyorlar.



    Kullanışlılık ön planda



    Logan MCV’nin tasarımı oldukça sade. Ön tarafı sedan kardeşi Logan’la tamamen aynı olan Logan MCV arkaya doğru ilerledikçe farklılığını arttırıyor. Arka kısmında dik stop lambaları aracın tasarımını belirlerken tavan rayları ise Logan MCV’nin işlevselliğine işaret eden bir ayrıntı. Çift parçalı asimetrik açılan bagaj kapıları yükleme kolaylığı sağlaması açısından Logan MCV’nin artılarından bir diğeri oluyor. Test aracımız Logan MCV’nin 5 kişilik versiyonu olduğundan bagaj kısmı oldukça genişti. 7 kişilik versiyonu da bulunan Logan MCV’nin düz bagaj zemini aracın yükleme boşaltma işlemini de kolaylaştırıyor. Logan MCV’nin iç mekanına geçtiğimizd tanıdık göstergeler bizi karşılıyor. Logan MCV’nin neredeyse her kumandası daha önceki Renault modellerinden alınmış. Sinyal ve silecek kolları, vites topuzu ve havalandırma çıkışları Logan MCV’nin bilinen ayrıntılarından olurken ön konsolda klima kumandalarının üzerine konumlandırılmış elektrikli cam açma-kapama tuşları Renault Broadway dönemine kadar uzanıyor. Logan MCV’nin ön konsolu ve tuş takımı o kadar sade ve anlaşılabilir tasarlanmış ki bu bölümde herhangi bir ergonomi sorununa rastlamak imkansız. Zaten Logan MCV’nin tek ve en büyük ergonomi problemiyse el frenini altına “gizlenmiş” elektrikli yan ayna kumandası oluyor. İlk tanışma anı gerçekten zahmetli geçen yan ayna kumandası yerini öğrendikten sonra ise el freni kolunun altında olması nedeniyle kullanım zorluğu yaşatarak kullanıcısını zorluyor. Solda devir sağda ise hız tablosu bulunan göstergeler de Logan MCV’nin diğer bölümlerinin olduğu gibi sade tasarlanmış. Bu iki analog göstergenin arasında ise dijital bir bilgi ekranı bulunuyor. Bu dijital bölümde ise yakıt ve motor hararet göstergesi bulunuyor. Ambiance ve Laureate adlı iki donanım paketine sahip olan Logan MCV kullanıcısına bunlara ek donanımlar da sunuyor. Test aracımızda bulunan Laureate adlı üst donanım paketine ek olarak, 2 havayastığı ve ABS’nin bulunduğu güvenlik paketi ile metalik renk ve Packelektrik 2 donanınları da bulunuyordu.



    Ekonomik ve sorunsuz



    1.6 lt benzinli ve 1.5 lt turbodizel motor seçeneğine sahip olan Logan MCV’nin test ettiğimiz modelinde 1.5 litrelik dizel güç ünitesi yer alıyordu. Renault’tan tanıdık motor sorunsuzluğuyla dikkat çekerken 65 HP maksimum güce sahip. Maksimum torku 160 Nm olan bu motorla Logan MCV, performanslı olmasa da çekiş gücü yüksek ve ekonomik bir sürüş sunmayı başarıyor. İlk çalıştırma anında oldukça sesli çalışan Logan MCV, motoru ısındıkça sessizleşirken aracın ses yalıtımının da yetersizliği nedeniyle kabin içinde motor sesi fazlaca duyuluyor. Başarılı bir süspansiyon sistemine sahip olan Logan MCV, sessiz çalışan süspansiyonlarıyla övgüyü hak ediyor. Düşük yakıt tüketimi Logan MCV’nin en büyük avantajlarından birisi olurken testimiz sırasında 100 km’de ortalama 5,5 litrelik yakıt tüketim değerine ulaşmamız aracın ne kadar ekonomik olduğunun en büyük kanıtı.



    Nihat KARATAŞ


    Genel Değerlendirme
    İşçilik 4 Göze batan çok büyük bir işçilik problemi yok.
    Görüş 8 Görüş açıları sorunsuz.
    Performans 3 65 HP'lik motor yetersiz.
    Tüketim 8 Dizel ekonomisi en büyük avantajı.
    Konfor 5 Hem ön hem de arka koltuklarda yeterli diz ve baş mesafesi sunuyor.
    Frenler 5 Arka frenlerinin kampana olması dezavantajı.
    Yalıtım 5 Özellikle motor sesini içeriye fazla alıyor.
    Donanım 5 Donanım seviyesi fiyatı düşünüldüğünde makul.
    Fiyat 7 İddialı bir fiyat etiketine sahip.
    Sonuç 5,6 Özellikle 1.5 litrelik dizel motor seçeneğiyle bir çok kesime hitap edebilen bir araç olan Logan MCV, günlük kullanımların dışında ticari amaçlar için de rahatlıkla kullanılabilir. 7 kişilik koltuk seçeneği ise hem çok çocuklu ailelerin hem de Logan MCV’yi taksi olarak kullanmak isteyenlerin seçenekleri arasına girmesini sağlıyor. 65 HP’lik motor gücü özellikle yüklü kullanımda aracın zorlanmasına neden olurken, yakıt tüketimi göz önüne alındığında başarısı ortaya çıkıyor.
    İkinciel


    Test ve Teknik Verileri

    Teknik Veriler
    Motor: Sıralı 4 silindirli, turbodizel, 8v
    Motor Hacmi: 1461 cc

    Motor Gücü: 65 HP – 4000 d/d
    Max. Tork: 160 Nm – 1700 d/d
    Frenler: Disk/kampana
    Bagaj: 700 lt
    Boyutlar(u/g/y): 4450/1993/1674 mm
    Ağırlık: 1320 kg
    Lastikler: 185/65 R15




    ilan ara
    + Otomobil İlanı Ara
    + Motosiklet İlanı Ara


    ilan ver
    + Otomobil İlanı Ver
    + Motosiklet İlanı Ver

    © Copyright 2007 arabam.com, Her hakkı saklıdır.
    Anasayfa | Haberler | Oto Bilgi | Testler | Motor Sporları | Şirket Haberleri | Danışman | Künye
    Müşteri Hizmetleri : 0212 478 02 34



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukobir -- 10 Haziran 2008; 21:51:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    DACİA LOGAN MCV TESTİ SONUÇLARI



    testler
    Cebini düşünen babalara

    Dacia’nın ülkemizde satışına yeni başladığı aracı Logan MCV, binek otomobillerle bir MPV’nin avantajlarını bir arada sunmaya çalışırken makul fiyatına paralel sunduğu geniş iç hacim ve donanımlarıyla, ailelere mantıklı bir alternatif sunuyor. Renault tarafından satın alındıktan sonra atağa geçerek ekonomik otomobiller arasındaki yerini sağlamlaştıran Dacia, hem arkasındaki Renault teknolojisi ve gücü hem de doğru pazar hamleleriyle başarısını arttırıyor.


    Diğer Resimler İçin Tıklayın

    Logan’ın Doğu Avrupa ve Orta Asya’daki satış başarısı Dacia’yı cesaretlendirerek aynı platform üzerine daha iddialı bir araç tasarlamaya kadar sürükledi. Sonuç ise bizce oldukça başarılı. Logan MCV, hem tasarımı hem motor seçenekleri hem de fiyatıyla şuan Türkiye pazarında rakibi bulunmayan bir yere konumlanıyor. Görünümü bir station wagon ile MPV arasında olan Logan MCV, boyutları göz önüne alındığına kompakt sınıf bir binek otomobilden farksız. Aslında bu iki yaklaşım bile Logan MCV’nin nasıl bir otomobil olduğunu anlatmak için yeterli. Dacia Logan MCV, kullanışlı bir şehir otomobili olmayı başarırken şuan üzerine perde örtülmüş station wagon sever Türk tüketicisinin ise yeni yıldızı olmaya aday. Zaten Dacia yetkilileri de Logan MCV satışlarının oldukça iyi gittiğinden hatta fabrikanın istedikleri talebi karşılayamadığını belirtiyorlar.



    Kullanışlılık ön planda



    Logan MCV’nin tasarımı oldukça sade. Ön tarafı sedan kardeşi Logan’la tamamen aynı olan Logan MCV arkaya doğru ilerledikçe farklılığını arttırıyor. Arka kısmında dik stop lambaları aracın tasarımını belirlerken tavan rayları ise Logan MCV’nin işlevselliğine işaret eden bir ayrıntı. Çift parçalı asimetrik açılan bagaj kapıları yükleme kolaylığı sağlaması açısından Logan MCV’nin artılarından bir diğeri oluyor. Test aracımız Logan MCV’nin 5 kişilik versiyonu olduğundan bagaj kısmı oldukça genişti. 7 kişilik versiyonu da bulunan Logan MCV’nin düz bagaj zemini aracın yükleme boşaltma işlemini de kolaylaştırıyor. Logan MCV’nin iç mekanına geçtiğimizd tanıdık göstergeler bizi karşılıyor. Logan MCV’nin neredeyse her kumandası daha önceki Renault modellerinden alınmış. Sinyal ve silecek kolları, vites topuzu ve havalandırma çıkışları Logan MCV’nin bilinen ayrıntılarından olurken ön konsolda klima kumandalarının üzerine konumlandırılmış elektrikli cam açma-kapama tuşları Renault Broadway dönemine kadar uzanıyor. Logan MCV’nin ön konsolu ve tuş takımı o kadar sade ve anlaşılabilir tasarlanmış ki bu bölümde herhangi bir ergonomi sorununa rastlamak imkansız. Zaten Logan MCV’nin tek ve en büyük ergonomi problemiyse el frenini altına “gizlenmiş” elektrikli yan ayna kumandası oluyor. İlk tanışma anı gerçekten zahmetli geçen yan ayna kumandası yerini öğrendikten sonra ise el freni kolunun altında olması nedeniyle kullanım zorluğu yaşatarak kullanıcısını zorluyor. Solda devir sağda ise hız tablosu bulunan göstergeler de Logan MCV’nin diğer bölümlerinin olduğu gibi sade tasarlanmış. Bu iki analog göstergenin arasında ise dijital bir bilgi ekranı bulunuyor. Bu dijital bölümde ise yakıt ve motor hararet göstergesi bulunuyor. Ambiance ve Laureate adlı iki donanım paketine sahip olan Logan MCV kullanıcısına bunlara ek donanımlar da sunuyor. Test aracımızda bulunan Laureate adlı üst donanım paketine ek olarak, 2 havayastığı ve ABS’nin bulunduğu güvenlik paketi ile metalik renk ve Packelektrik 2 donanınları da bulunuyordu.



    Ekonomik ve sorunsuz



    1.6 lt benzinli ve 1.5 lt turbodizel motor seçeneğine sahip olan Logan MCV’nin test ettiğimiz modelinde 1.5 litrelik dizel güç ünitesi yer alıyordu. Renault’tan tanıdık motor sorunsuzluğuyla dikkat çekerken 65 HP maksimum güce sahip. Maksimum torku 160 Nm olan bu motorla Logan MCV, performanslı olmasa da çekiş gücü yüksek ve ekonomik bir sürüş sunmayı başarıyor. İlk çalıştırma anında oldukça sesli çalışan Logan MCV, motoru ısındıkça sessizleşirken aracın ses yalıtımının da yetersizliği nedeniyle kabin içinde motor sesi fazlaca duyuluyor. Başarılı bir süspansiyon sistemine sahip olan Logan MCV, sessiz çalışan süspansiyonlarıyla övgüyü hak ediyor. Düşük yakıt tüketimi Logan MCV’nin en büyük avantajlarından birisi olurken testimiz sırasında 100 km’de ortalama 5,5 litrelik yakıt tüketim değerine ulaşmamız aracın ne kadar ekonomik olduğunun en büyük kanıtı.



    Nihat KARATAŞ


    Genel Değerlendirme
    İşçilik 4 Göze batan çok büyük bir işçilik problemi yok.
    Görüş 8 Görüş açıları sorunsuz.
    Performans 3 65 HP'lik motor yetersiz.
    Tüketim 8 Dizel ekonomisi en büyük avantajı.
    Konfor 5 Hem ön hem de arka koltuklarda yeterli diz ve baş mesafesi sunuyor.
    Frenler 5 Arka frenlerinin kampana olması dezavantajı.
    Yalıtım 5 Özellikle motor sesini içeriye fazla alıyor.
    Donanım 5 Donanım seviyesi fiyatı düşünüldüğünde makul.
    Fiyat 7 İddialı bir fiyat etiketine sahip.
    Sonuç 5,6 Özellikle 1.5 litrelik dizel motor seçeneğiyle bir çok kesime hitap edebilen bir araç olan Logan MCV, günlük kullanımların dışında ticari amaçlar için de rahatlıkla kullanılabilir. 7 kişilik koltuk seçeneği ise hem çok çocuklu ailelerin hem de Logan MCV’yi taksi olarak kullanmak isteyenlerin seçenekleri arasına girmesini sağlıyor. 65 HP’lik motor gücü özellikle yüklü kullanımda aracın zorlanmasına neden olurken, yakıt tüketimi göz önüne alındığında başarısı ortaya çıkıyor.
    İkinciel


    Test ve Teknik Verileri

    Teknik Veriler
    Motor: Sıralı 4 silindirli, turbodizel, 8v
    Motor Hacmi: 1461 cc

    Motor Gücü: 65 HP – 4000 d/d
    Max. Tork: 160 Nm – 1700 d/d
    Frenler: Disk/kampana
    Bagaj: 700 lt
    Boyutlar(u/g/y): 4450/1993/1674 mm
    Ağırlık: 1320 kg
    Lastikler: 185/65 R15




    ilan ara
    + Otomobil İlanı Ara
    + Motosiklet İlanı Ara


    ilan ver
    + Otomobil İlanı Ver
    + Motosiklet İlanı Ver

    © Copyright 2007 arabam.com, Her hakkı saklıdır.
    Anasayfa | Haberler | Oto Bilgi | Testler | Motor Sporları | Şirket Haberleri | Danışman | Künye
    Müşteri Hizmetleri : 0212 478 02 34

    Alıntıları Göster
    Sayın @yukobir arkadaşım;
    öncelikle "TOFALAŞÇI" gibi bir hitap içine girmeni beğenmedim.

    bana Tofalaşçı diyorsun ama sizin bu kulübünüzde Tofalaşçı olmama rağmen ben de paylaşımlar yaptım;bilgiler aldım;verdim.
    koyduğum testi Logan MCV'yi kötülemek vb. amaçla koymadım;oraya başlık yazan adam afedersin mantığı;aklı o kadarsa benim suçum ne?
    toros'la bu aracı aynı kefeye koyuyorsa(ki başlıktan bu anlaşılıyor) ona diyecek laf yok zaten.
    üstelik dergide testte kötüleyici bir yorum da görünmüyor..

    bu testi sadece sizlerin de bilgisi olsun amacıyla koydum;yoksa araçlarınızı kötülemek adına değil.
    Logan beğendiğim bir araç;fiyatına göre makul;yeterli seviyede;özellikle dizel versiyonu bence b sınıfı alınabilecek ucuz araçların içinde liste başı çekiyor.
    ayrıca arkadaşımın logan'ı var;üstelik modlu;resimlerini filan da yükledim buraya eğer gördüysen..

    eğer ki beni tanısaydın böyle yanlış bir tutuma girmezdin zaten;insanlar hakkında karar vermeden de bi incele;takip et bakalım,sizi bilgilensin diye koydum ben onu;aracınızı kötülemek için hiç değil..

    afedersin ama girdiğin tutum böyle bodoslama;kafadan dan diye girmişsin;yazmışsın..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 7 Haziran 2008; 1:35:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Sayın @yukobir arkadaşım;
    öncelikle "TOFALAŞÇI" gibi bir hitap içine girmeni beğenmedim.

    bana Tofalaşçı diyorsun ama sizin bu kulübünüzde Tofalaşçı olmama rağmen ben de paylaşımlar yaptım;bilgiler aldım;verdim.
    koyduğum testi Logan MCV'yi kötülemek vb. amaçla koymadım;oraya başlık yazan adam afedersin mantığı;aklı o kadarsa benim suçum ne?
    toros'la bu aracı aynı kefeye koyuyorsa(ki başlıktan bu anlaşılıyor) ona diyecek laf yok zaten.
    üstelik dergide testte kötüleyici bir yorum da görünmüyor..

    bu testi sadece sizlerin de bilgisi olsun amacıyla koydum;yoksa araçlarınızı kötülemek adına değil.
    Logan beğendiğim bir araç;fiyatına göre makul;yeterli seviyede;özellikle dizel versiyonu bence b sınıfı alınabilecek ucuz araçların içinde liste başı çekiyor.
    ayrıca arkadaşımın logan'ı var;üstelik modlu;resimlerini filan da yükledim buraya eğer gördüysen..

    eğer ki beni tanısaydın böyle yanlış bir tutuma girmezdin zaten;insanlar hakkında karar vermeden de bi incele;takip et bakalım,sizi bilgilensin diye koydum ben onu;aracınızı kötülemek için hiç değil..

    afedersin ama girdiğin tutum böyle bodoslama;kafadan dan diye girmişsin;yazmışsın..



    Alıntıları Göster
    http://www.dacia-logan-mcv.org/uk/galleries_mcv.html


    Arkadaslar bu siteyi kesinlikle inceleyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sluck

    http://www.dacia-logan-mcv.org/uk/galleries_mcv.html


    Arkadaslar bu siteyi kesinlikle inceleyin.

    Alıntıları Göster
    yukobir arkadasim seni bilgilerine her zaman saygi duyar ve takdir ederim. Yazilarinida begeni ile okurum seviyeli sakin ve dogru yazarsin

    fakat bu soylediklerimi aynen bucakli arkadasim icinde soyleyebilirim

    bence sen yanlis anladim bucakliyi

    saygideger bir paylasimcidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    yukobir arkadasim seni bilgilerine her zaman saygi duyar ve takdir ederim. Yazilarinida begeni ile okurum seviyeli sakin ve dogru yazarsin

    fakat bu soylediklerimi aynen bucakli arkadasim icinde soyleyebilirim

    bence sen yanlis anladim bucakliyi

    saygideger bir paylasimcidir.

    Alıntıları Göster
    Bucaklı arkadaşın kötü bir niyetle o yazıyı koyduğunu düşünmüyorum; biraz sakin olmak lazım
    Yazılardan Logan MCV'yi Toros'la aynı kefeye koyma gibi bir anlam çıkaramadım. Toros'un varisi demişler ama bence aynı anlama gelemez. Kaldı ki keşke Loganlar'ımız da Toroslar gibi olabilse; umarım bunu gelecekte görürüz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    Bucaklı arkadaşın kötü bir niyetle o yazıyı koyduğunu düşünmüyorum; biraz sakin olmak lazım
    Yazılardan Logan MCV'yi Toros'la aynı kefeye koyma gibi bir anlam çıkaramadım. Toros'un varisi demişler ama bence aynı anlama gelemez. Kaldı ki keşke Loganlar'ımız da Toroslar gibi olabilse; umarım bunu gelecekte görürüz...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar hangi yağı kullanıyorsunuz? benim yağ değiştirme zamanım geldi. önceki arabalarımda CAstrol lpg yağını tercih ederdim. SAnırım bu defa da öyle olacak. MAgnatek falan... Ama nedense elf markası bana sıcak gelmiyor. Orijinal yağı dediklerine bakmam shell de olabilir? Evet hangi yağ ve kaç km de değişiyor?

    Bİr öneri:

    Geçenlerde yıkamacıya vermiştim arabayı. Kapılardaki plastik kısımları cif ile öyle güzel çıkardı ki sevindim. Yani cif ile çıkıyormuş. Başka yöntemi olan varsa söylesin.

    Araç Mp3 sorunum:
    Araç mp3'ümde sorun vardı. Sağ olsun bazı arkadaşlar cevaplamıştı. Ses çıkarma işini hallettim. Başka bir Mp3 alarak.

    Üzüntü:
    Bugün Lpg aldım. Bizim burada 1880 olmuş. Dehşet dehşet dehşet !!!!!!




  • 
Sayfa: önceki 372373374375376
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.