Şimdi Ara

Cupra Formentor ANA KONU (137. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.780
Cevap
183
Favori
411.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • midnight_poet kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun hocam,impulse'larda cam tavan yoktu normalde diye hatırlıyorum size ekstralı araç denk gelmiş olabilir 👍🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • fatihsar kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim evet ben de tavana şaşırdım yani olmasa düşünürdüm gerçekten çünkü tavan yüksekliği biraz alçakta gibi hissetttiriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • midnight_poet kullanıcısına yanıt
    güzel denk gelmiş hocam, kazasız belasız inşallah 🙏🏻

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İstanbul trafiği ve Kocaeli körfez arası günlük kullanımda yakaladığım değerler. Rejen düşükte kullanarak salınım yaparak sürüyorum . Zaten frene basınca öncelik batarya şarj oluyor. Oldukça memnunum yakıttan ve performanstan

    Cupra Formentor ANA KONU

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İmpulse donanımlarda phev araçlarda cam tavan yok, 1.5etsi araçlarda cam tavan var. Denk gelme olayı değil, farklı araçlar bunlar

    _____________________________
  • mimras M kullanıcısına yanıt
    vay anasını karman çorman olaylar o zaman her motorun her paketide ayrı o zaman 👍🏻😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Impulse %45 ötv baremine girsin diye cam tavanı çıkarmış olmalılar, ki benim için uygundu bu aracı kaçırmadım, araçtan şarj kablosu da çıktı
    Mesela BMW 230e yi %30 ötv ile aldık nisanda, onda şarj kablosu bile yoktu:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • mimras M kullanıcısına yanıt

    Impulse pakette cam tavan yok, opsiyonel olarak eklenmiş şekilde gelmiş araç.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İmpulse pakette cam tavan yok evet opsiyonel olarak eklenmiş şekilde geldi Türkiye'ye bunda hemfikiriz. Fakat bu ay ilk defa gelen 1.5 etsi motorlu impulse donanımlı araca opsiyon olarak cam tavan eklenmiş.

    Geçen ay ülkemize gelen ve tükenen 1.5 e-hybrid motor seçenekli impulse donanımlı araçta %45 vergi diliminde kalması için cam tavan ve hatta renk seçeneği bile gelmedi. Rengini opak değilde metalik isteyince bir anda vergisi %75 oluyordu çünkü geçen yıl teslalarda yaşanan muhabbet gibi.

    Olay tam olarak bundan ibaret, geçen ay gelenlerle bu ay gelen araçları karıştırmayalım. Cam tavan denk geldi değil yani olay.

    _____________________________
  • Arkadaşlar, bugün aracımı 2. kere şarj ettim. Sonra şarj bitince kablo kilidi açmıştı, ben de çıkardım kapağı kapatmak için iteledim kapak yarım kapandı. ne olduğunu anlamak için biraz çekerek kapağı açtım. kapağı içeri alan vida mekanizma takılmış gibi :( sonra reddit deki problemleri gördüm. Kronik bir sorun gibi. Forumda sorun yaşayan var mı acaba? çözümü var mı? servis yolu göründü gibi...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bugün araca bindim çalıştırdım biraz hareket ettim ve karşıdaki hız tabelasını okudu. Kadranın sağ üst köşesinde 30 hız limiti tabelasını gösterdi. Bi süre sonra tekrar bu konumda kullanılamıyor uyarısını vermeye başladı. Anlık olarak tr de olduğunu algılayamayıp çalıştı gibi oldu. Var mı yaşayan?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: descartes46

    Arkadaşlar, bugün aracımı 2. kere şarj ettim. Sonra şarj bitince kablo kilidi açmıştı, ben de çıkardım kapağı kapatmak için iteledim kapak yarım kapandı. ne olduğunu anlamak için biraz çekerek kapağı açtım. kapağı içeri alan vida mekanizma takılmış gibi :( sonra reddit deki problemleri gördüm. Kronik bir sorun gibi. Forumda sorun yaşayan var mı acaba? çözümü var mı? servis yolu göründü gibi...
    reddit
    From the CupraFormentor community on Reddit: Charging point flap not closing properly
    https://www.reddit.com/r/CupraFormentor/comments/1dlrxo5/charging_point_flap_not_closing_properly


    Konu bu arkadaşlar, servisteyim bakalım ne olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • mimras M kullanıcısına yanıt

    Etsi ve e-hibrit aracın farkı nedir? Bana aracımın mld hibrit olduğu belirtildi. Plugin hibrit mi demek istediniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi midnight_poet -- 15 Ekim 2025; 15:28:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • midnight_poet kullanıcısına yanıt
    Phev kombine +50bg fazla ama araba ağır, etsi da sunroof var dendi... ilk farklar bunlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Bugün test sürüşü yaptım araç 1-2 vites tepkimeleri çok iyi sonraki hızlanma herhalde benzine geçtiğinden olsa gerek daha normal geldi. Süspansiyonları sert fakat bende mini e-countryman var ondan daha yumuşak. Ses yalıtımı da güzel. Motorun sesi kötü değil. Dijital ekran dizaynı başarılı. Özellikle klimanın açma kapama kısmı ekranda çok iyi yere konumlandırılmış.

    Lakin Direksiyon bana hayli sert geldi. Yani elektrikli direksiyon gibi değil sanki. Bu konuda kullanıcı yorumları nedir bileniniz var mı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi midnight_poet -- 15 Ekim 2025; 16:23:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • midnight_poet kullanıcısına yanıt

    midhibrit elektrik yok düşün. hibrit olan gerçekten yarı yarıya şarj etmen vs gereken bi yapı. Ama bizim midhibrit geçenlerin elektrikle alakası yok :)

    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • Eagle.BJK kullanıcısına yanıt
    bize hibrit diye iteledikleri beladan başka bişey değil,alternötürü aküsü derdi bitmiyor 😁

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • fatihsar kullanıcısına yanıt

    Hikaye ya. Yetmezmiş gibi start stopu kapatsan bile sanki hala açıkmış gibi dururken fln benzinle elektrik arası geçişi iliklerinde hissettiriyor. Bildiğin start stop etkisi yaratıyor. Yakıta etkiside sıfır bence!

    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • Ben geçişlerde problem görmedim elektrik benzin arasında geçiş hissetmek isteyenleri corolla’ya alalım. 2 sene kullandım kurtuldum çok şükür. Cupra ile alakası yok. Benim araçla ilgili hoşuma gitmeyen tek öğe direksiyon sertliği oldu. Genelde böyle mi yoksa 2025 model 26kmdeki yeni test aracına mı özgüydü anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • midnight_poet kullanıcısına yanıt

    Araç tam dururken tekrar çalışır gibi olmuyor mu yani :)

    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - SS - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 - 64GB |
    | Play Station 4 - Fifa 22 |
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.