Şimdi Ara

Cube U30GT2 Destek,paylaşım,inceleme [Ana Konu] (155. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.223
Cevap
22
Favori
168.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kursad855

    cevabın için tesekkurler, diğer bir baslıktaki sorumada Buyincoinstr kullanıcısı "tablet siparişlerimizin tesliminde sorun yaşamamaktayız, güvenle sipariş verebilirsiniz, saygılarımızla..." seklinde cevap vermis, anladıgım kadarıyla urunun fiyatını farklı gösteriyorlar, ya da farklı bir ayarlamaları var

    Bende yurtdışından getirtmeyi düşünüyorum. Buyincoins ten indirim kodu filan olan var mı acaba :)
  • Arkadaşlar Haziran 2013'te aldığım U30gt2 mi satıyorum. Cihaz temiz, orjinal servisinde pili değişti. kozmetik ve donanım olarak hiçbir sorunu yok. kılıfı ve ekran koruyucusu mevcut. ilgilenenler PM atabilir.

    faturası, kutusu , aksesuarları duruyor.
  • Türkiye'den almayı düşünüyorum bu tabletten. Ancak dışarıda, güneş altında kullanacağım. Camının anti-glare özelliğinin olmamasından dolayı bana mutlaka mat, parlama önleyici ekran koruyucu gerek. Bu tablet ile uyumlu bildiğiniz ya da kesip biçip uydurabileceğim bir mat ekran koruyucunun linkini verirseniz çok sevinirim arkadaşlar. Teşekkürler...
  • tableti ön siparişle 30 gün bekleyip alan biri olarak sizi kınıyorum
    http://www.ucuzcity.com/asp/product/45510/Cube-U30GT2-Full-Paket-Kampanya


    699,00 TL bune




  • Selamlar.Ben de iki gün önce 2.kez servise gönderdim tableti.İlk seferinde tablet açılmıyordu,servisten gelen bilgiye göre sadece şarj aleti bozukmuş,35 tl verip yeni şarj aleti ile geri gönderdiler.Fakat servisten geldikten sonra pil sorunu başladı.Tablet full şarjlı iken en geç yarım saat içinde %70 lere iniyor ve pat diye kapanıyordu.Bakalım ne olacak şimdi.Bu arada forumda cubeservis adına yazan bir arkadaş vardı zamanında.Mesajımı okuyorsa yardım isteyecektim.Telefonla bir türlü ulaşamıyorum şirkete,Bant kaydı çıkıyor,mesajınızı bırakıp kare tuşuna basın diyor.Daha evvel müşteri hizmetleri bağlanıyordu.Aradığım numara 08503031600.Sizlerin bildiği başka numaraları varsa yazabilirmisiniz.
  • bu günden itibaren cube tabletle ve servisle ilgli hiç olumlu düşüncem kalmadı 22-04-2014 te servise gönderdiğim tableti 24-04-2014 de teslim aldılar.yani 1 ay öce tablet servise giriş yapıldı.6 ay önce aldığım tablet 4 defa servise gitti geldi sırayla tüm parcaları arıza yapıyor,bazılarıda aynı arızalardı.degişim yada iade talep ettim bu süre içinde defalarca telefonla görüştüm.sonuçta bu tablet,uzay mekiği degil 1 ay da bir sonuç olmaz mı?zaten tablet benden çok serviste zaman geçirdi.2 arkadaşıma da ilk aldığımda tableti övmüş cube u30gt2 aldırmıştım,hata yapmışım,salaklık yapmışım.
  • Benim tabletin şarzi oldugu halde biraz kullaninca kapaniyor.aacma düğmesinden tekrar acayim diyorum acilmiyor'ancak şarz cihazini taktigimda otomatikman aciliyor' hemen bakıyprum,
    Şarz durumu iyi oldugu halde böyle yapıyor.YARDİM,YARDİM,YARDİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tabletin şarzi oldugu halde biraz kullaninca kapaniyor.aacma düğmesinden tekrar acayim diyorum acilmiyor'ancak şarz cihazini taktigimda otomatikman aciliyor' hemen bakıyprum,
    Şarz durumu iyi oldugu halde böyle yapıyor.YARDİM,YARDİM,YARDİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayney

    Benim tabletin şarzi oldugu halde biraz kullaninca kapaniyor.aacma düğmesinden tekrar acayim diyorum acilmiyor'ancak şarz cihazini taktigimda otomatikman aciliyor' hemen bakıyprum,
    Şarz durumu iyi oldugu halde böyle yapıyor.YARDİM,YARDİM,YARDİM

    Arkadaşım benim tabletle aynı sorunu yaşıyorsun.DSediğin gibi kapanıp açılmıyor,şarja takınca tekrar açılıyor,hala şarj var görünüyor.Ben alalı 6 ay oldu,4 gün evvel 2.kez servise gönderdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evsen81 -- 24 Mayıs 2014; 14:14:00 >
  • karsell K kullanıcısına yanıt
    benimde bugün 1 ay oldu tam geldi mi tabletiniz geçen hafta aradığımda serviste oldugu yapıldıgı zaman haber verileceği söylendi çok kötü inanın bu durumu yaşamak.. Yaşamayan bilemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lanetli_bey

    benimde bugün 1 ay oldu tam geldi mi tabletiniz geçen hafta aradığımda serviste oldugu yapıldıgı zaman haber verileceği söylendi çok kötü inanın bu durumu yaşamak.. Yaşamayan bilemez

    Sürekli arayıp durdum. Zannedersem 32 günde geldi. Tablet pil ve Wifi çekimi yönüyle ilk geldiğinden bile iyi olmuş, yada bana öyle geliyor. Umarım bir daha servise muhtaç olmayız. Sadece pil değişimi için 30 gün beklemek çok sıkıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tabletim değiştirildi.teşekür ederim.umarım aynı sorunları tekrar yaşamayız. @erhan_6
  • karsell K kullanıcısına yanıt
    Amin inşallah kim ister ki tabletinin bozulmasını öyle değil mi inşallah sıkıntı yaşamazsınız
  • Herkez aynı sorunu yaşıyor demekki 02.05.2014 de servise giriş yapmış tabletim hala pil değişimi için bekliyorum. Daha bi çok sorun var tabletde ama hallediceklerini sanmıyorum. Servisi çok kalitesiz kendide öyle tabletin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evett gelelim fasulyenin faydasına bizimde pil ölüyor galiba %20 lere aniden düşüyor ve birden kapanıyor bakalım görücez şimdi atıp tutanları özellikle kargo konusunda ama sanırım önce telden ulaşabilicezmi bakalım offf offf.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar

    Tableti yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum. Şimdiye kadar hiçbir sıkıntısı yoktu çok memnundum ancak son zamanlarda şöyle bi sıkıntı çıkarmaya başladı.

    Tablet şarjı full olduğu halde birden bire kapanıyor. Maksimum 5 dakika kullanabiliyorum. Şarja takınca ise çalışıyor. Ancak kabloda temassızlık var sadece belli bir pozisyonda tutunca şarj alıyor.

    Cihazı Türkiye garantisinden aldım. Hala garantisi mevcut.

    Ancak aklımda şöyle bi soru var. Bu forumu uzun zamandır takip ediyorum ve servis hakkında olumlu hiçbirşey okumadım. Şimdi kararsızım yollasam mı yollamasam mı ? :/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar tablete uygun olan tema görüntüleri var mi acaba iphone tablet veya samsung tablet görunumleri cok hos bizlerde onlarin bu uygulama,duvarkagidi,tuş kilidi acma gibi ozelliklerinden faydalanabiliyormuyuz yardimci olursanz sevinirm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • typersin25 T kullanıcısına yanıt
    Pilin arıza yapmış. Aynı sorundan göndermiştim servise. 20-25 gün sonra pil değiştirilerek gönderildi cihaz. Şu an sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.

    Ayrıca benim de şarj adaptörüm sorunlu. Servis yenisi için 35 TL istiyor. Piyasada 12v 2a herhangi bir tablet adaptörü işimizi görüyor(bunu bana söyleyen müşteri hizmetlerindeki bayandı). 10 TL'den başlayarak yukarı doğru çıkıyor adaptör fiyatları.
  • CUBE YETKILI SERVİSE
    13 AY ÖNCE GARANTI KAPSAMINDA ALMIŞ OLDUĞUM CUBE U30 GT2 TABLETİM PİLDEN KAYNAKLANAN KAPANMA SORUNU HASIL ETTİ BUNA İSTİNADEN 5 HAZ
    İRANDA GÖNDERMİŞ OLDUĞUM TABLETİN 27 HAZİRANDA PİLİN DEĞİŞTİĞİNİ BEDELİNİNDE 60 TL OLDUĞU TARAFIMA TELEFON İLE BİLDRİLDİ.2 YIL GARAN
    TİSİ OLAN BİR ÜRÜNDEN YANİ KULLANICI HATASI İMKANSIZ OLAN PİLDEN KAYNAKLANAN SORUN TARAFIMA BEDELİNİN YÜKLENMESİ ANORMAL BİR DURUM.
    TELEFONDA GEREKCE OLARAKTA BANA BİLDİRİLEN (TABLETİ ŞARZDA İKEN KULLANMAM) BU BANA ÇOK MANTIKSIZ GELDİ.BU ŞUNA BENZİYOR TELEFONUNU
    ŞARZDA İKEN ARAYANA CEVAP VEREMEMEK GİBİ BİR ŞEY LÜTFEN BU HATANIN DÜZELTİLMESİNİ RİCA EDİYORUM M.ÇELİK ÇANAKKALE
  • LÜTFEN BİZLERİ AÇIKLIĞA KAVUŞTURUNUZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayney -- 28 Haziran 2014; 14:33:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.