Şimdi Ara

CS: GO Bahis ve Maç Takip Platformu [ANA KONU]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
53.948
Cevap
272
Favori
1.266.557
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1669 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Antikapc

    niyeki ne işe yarıycak takımları değiştirmen ? boşa gitmesin itemler

    SFG'nin oranı artıyor chaps'ın düşüyor. Buda oynayanlara bi baskı oluşturuyor. Veya bunu ben size ben bunu oynadım diyip psikolojik etki altına alıp söylemeden değiştirebilirdim gibi gibi vs vs
    _____________________________
    Nick : dgndgn
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dgndgn2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Antikapc

    niyeki ne işe yarıycak takımları değiştirmen ? boşa gitmesin itemler

    SFG'nin oranı artıyor chaps'ın düşüyor. Buda oynayanlara bi baskı oluşturuyor. Veya bunu ben size ben bunu oynadım diyip psikolojik etki altına alıp söylemeden değiştirebilirdim gibi gibi vs vs

    yani sence chaps alır mı ? ona göre bende değiştiriyimde 2,3 kuruş bişey kazanalım
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1669 Mesaj

    İnşallah alırlar diyelim. Söylenenlere ve yazılanlara göre chaps'e satıcaklar herhalde. Ters manyelde olabilir bilemiyorum.
    |
    |
    Bahsedilenler: Antikapc
    _____________________________
    Nick : dgndgn
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dgndgn2

    İnşallah alırlar diyelim. Söylenenlere ve yazılanlara göre chaps'e satıcaklar herhalde. Ters manyelde olabilir bilemiyorum.

    bu mesajdan sonra hemen değiştiriyorum thechapse şu maç satma olayında maçı satandan çok senin lafına güvenirim.O NiP-Dignitas maçı neydi öle yav



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    bu TheChaps ne berbat takım ya keşke değiştirmeseydim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    salak bunlar yaa midde awp olduğunu bilion yine de short ta kendini gösterion
    biz bile dust 2 oynarken smoke atıyoruz mide
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj
    Abi BGuard maçı vermiş. Bende Safe.G ye oynayacaktım sonra Killing Spree turnuvasına beddua edip oynamamıştım. Almışlar ya la.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    varımı yoğumu es4x e yatırdım.kazanırsa 6.45.Kaybederse lounge biter benim için



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SnowJon

    varımı yoğumu es4x e yatırdım.kazanırsa 6.45.Kaybederse lounge biter benim için

    bende 4 attım es4xa throwlar karşısı belki diye bakalım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    372 Mesaj
    envanterde 0.17 dolarlık item kaldı bastım es4xa a yatarsa üzülmem kazanırsak çok sevinirim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    822 Mesaj
    Oran artıyor gittkçe şimdi de 7.14 oldu value



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1346 Mesaj
    Aces'e attık bir şeyler
    |
    |
    _____________________________

    Steam ID: kaynare

    CPU: i5 760 || CPU COOLER: Corsair H100i || MAINBOARD: Asus p7p55d || RAM: Corsair XMS3 8GB DDR3 2000Mhz || GPU: Sapphire HD7850 2gb OC || SSD: Kingston V300 || HDD: 500gb Seagate 7200 rpm 16mb sata3 || CASE: Corsair 400R || PSU: Corsair Cx 750 Watt 80+ || Display: LG E2250V 21,5 inç 1920x1080 LED HDMI || HEADSET: Sound Blaster Tactic 3D Rage || MOUSE: Steelseries Kinzu V2 Pro || KEYBOARD: Logitech K200
    Çalışanlarının yarısına yakını asgari ücret alan ve asgari ücretin, açlık sınırının altında olduğu bir ülke hayal edin ve hükümetinden çok memnun bir halk.
  • Yüzbaşı
    291 Mesaj
    Bugünkü maçlar için tahminleriniz nelerdir ?

    Faith vs Unnamed
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    291 Mesaj
    Valla alması gerekiyor, aşırı bir yüklenme var Faith'e inşallah ters tepmez 0.70 centlik bahis yaptım. Tutarsa 3 dolara yakın para..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1038 Mesaj
    Unnamed bastım ben.
    |
    |
    _____________________________
    Referanslarım: Panini78 - nazmi2934 - Genc - sfeax - techniquest35 - HecqiixZ27
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    maçları canlı olarak nerden izleyebiliriz beyler bilen var mı?
    _____________________________
    Game Of Thrones , Sherlock , Dexter , Breaking Bad , Prison Break , Supernatural , Orphan Black , House M.D , Teen Wolf , Vikings , Penny Dreadful , Suits , The Originals , Spartacus , Chuck , Fringe , Hannibal , The OZ , Bitten , Boardwalk Empire , Constantine , Dominion , Arrow , The Flash.
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Orda bahis sayfasında canlıya geçince altta stream direkt görünüyor zaten.

    Bugünde 5 dolar attım Reason a mouz u zaten daha önce yendi yeni oyuncularıda eskilerine göre daha iyi bana göre mouz da pek değişiklik yok. Reason alır gibime geliyor.

    Bana göre oynamayın genede siz :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neadiatre -- 6 Temmuz 2014; 12:54:44 >
    |
    |
    EA7 Olimpia Milano kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    58 Mesaj
    Reason vs mouz maçının sonu ne olur beyler?

    Ben Reason'a vereceğim fakat emin değilim.
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Dediğim gibi Reason daha önce mouz u yendi. Ama o eski takımıydı. Şimdi daha iyi oyuncuları var ama mouz un kadrosunda 1-2 değişiklik var. Reasonun alması büyük ihtimal ve oranıda var ben 5 dolar attım valla.

    Genede başkalarıda yazsın bir şeyler.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    EfeKrm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1617 Mesaj
    mouza 20 dolarlık basmayı düşünüyorum ama botlar açılmadı devamlı full diyor
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
kolayoto.com
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.