Şimdi Ara

Crysis 2 için grafik ayarları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar
    uzuuun süren araştırmalarım sonucunda(6dk 35sn) internette, oyunun fanları tarafından keşfedilen konsol komutlarıyla, beklenen grafik patch ini önceden, kendi imkanlarınızla yapma imkanını kaçırmayın.

    dx9 görüntülerini çok daha iyi görebilmek için konsolu "~" aktif hale getirip aşağıdaki commadları girebilirsiniz. ben şahsen denemedim, deneyenler tecrübelerini paylaşırsa seviniriz

    ban (Command)
    ban_remove (Command)
    ban_status (Command)
    ban_timeout = 30 [DUMPTODISK]
    cl_fov = 75 []
    cl_sensitivity = 16.5 [DUMPTODISK]
    cl_sensitivityController = 0.8 [DUMPTODISK]
    cl_sensitivityControllerMP = 0.6 [DUMPTODISK]
    disconnect (Command)
    disconnectchannel (Command)
    gl_GameRules (Command)
    gl_Map (Command)
    g_gamespy_password = []
    g_gamespy_server_region = 1 []
    g_gamespy_unique_nick = []
    g_skipIntro = 1 []
    gl_Map (Command)
    i_mouse_accel = 0 [DUMPTODISK]
    i_mouse_accel_max = 100 [DUMPTODISK]
    i_mouse_smooth = 0 [DUMPTODISK]
    kick (Command)
    kickid (Command)
    map (Command)
    net_lobby_gamespy_online_port = 64100 [DUMPTODISK]
    net_lobby_gamespy_server_ping_wait = 10000 [DUMPTODISK]
    pl_movement.power_sprint_targetFov = 75 []
    quit (Command)
    rcon_command (Command)
    rcon_connect (Command)
    rcon_disconnect (Command)
    r_DrawNearFoV = 55 []
    status (Command)
    sv_bind = 0.0.0.0 [REQUIRE_LEVEL_RELOAD]
    sv_gamerules = SinglePlayer []
    sv_gamerulesdefault = SinglePlayer []
    sv_password = [DUMPTODISK]
    sv_servername = [DUMPTODISK]
    sys_spec_gameeffects = 3 []
    sys_spec_objectdetail = 3 []
    sys_spec_particles = 3 []
    sys_spec_physics = 3 []
    sys_spec_postprocessing = 3 []
    sys_spec_shading = 3 []
    sys_spec_shadows = 3 []
    sys_spec_sound = 3 []
    sys_spec_texture = 3 []
    sys_spec_water = 3 []

    ayrıca oyundaki kilitli commadları açmak için autoexec.cfg dosyasına aşağıdaki komutları ekliyebelirsiniz.
    Önemli: herhangibir değişiklik yapmadan önce oyunun config dosyasının yedeğini alınız.

    variable: cl_motionBlurVectorScale
    type: float
    current: 1.5
    help: Default motion blur vector scale

    variable: cl_motionBlurVectorScaleSprint
    type: float
    current: 3
    help: Motion blur vector scale while sprinting

    variable: g_postEffect.FilterRadialBlurring_Amount
    type: float
    current: 0
    help: Radial blurring amount

    variable: g_postEffect.FilterRadialBlurring_Radius
    type: float
    current: 1
    help: Radial blurring radius

    variable: g_postEffect.FilterRadialBlurring_ScreenPosX
    type: float
    current: 0.5
    help: Radial blurring screen position X

    variable: g_postEffect.FilterRadialBlurring_ScreenPosY
    type: float
    current: 0.5
    help: Radial blurring screen position Y

    variable: g_radialBlur
    type: float
    current: 1
    help: Radial blur on explosions. Default = 1, 0 to disable

    variable: r_MotionBlur
    type: int
    current: 2
    help: Enables per object and camera motion blur.
    Usage: r_MotionBlur [0/1/2/3]
    Default is 1 (camera motion blur on).
    1: camera motion blur
    2: camera and object motion blur
    3: debug mode

    variable: r_MotionBlurMaxViewDist
    type: float
    current: 16
    help: Sets motion blur max view distance for objects.
    Usage: r_MotionBlurMaxViewDist [0...1]
    Default is 16 meters

    variable: r_MotionBlurShutterSpeed
    type: float
    current: 0.004
    help: Sets motion blur camera shutter speed.
    Usage: r_MotionBlurShutterSpeed [0...1]
    Default is 0.004

    variable: r_UseEdgeAA
    type: int
    current: 3
    help: Toggles edge blurring/antialiasing
    Usage: r_UseEdgeAA [0/1/2/3]
    Default is 1 (edge blurring)
    1 = activate edge blurring mode
    2 = activate edge antialiasing mode (previous version)3 = activate Laplace edge antialiasing mode

    variable: r_PostMSAA
    type: int
    current: 1
    help: Enables amortized multisampling.
    Usage: r_PostMSAA [0/1]1: 2x quincunx, 2: 4xmsaa

    variable: r_PostMSAAEdgeFilterNV
    type: int
    current: 1
    help: Enables nvidia's edge filtering/fxaa algorithim.
    Usage: r_PostMSAAEdgeFilterNV [0/1]

    variable: r_PostMSAAMode
    type: int
    current: 2
    help: Enables amortized multisampling.
    Usage: r_PostMSAAMode [1: to enable 2x amsaa with linear blending, 2: to enable 2x amsaa with clamped reprojection]

    Önemli not: ben denemedim ve herhangibir istenmeyen durumda (silahtan çiçek çıkması, yaratıkların size pasta vermesi, nanosuit in gece elbisesine dönüşmesi ve dekoltenizin görünmesi...vb) sorunmluluk kabul etmiyorum. sadece internette bulduğum bilgiyi paylaşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oem84 -- 1 Nisan 2011; 11:10:29 >







  • bunlardan dahası var CRYSIS 2 ANA KONU ya bekliyorum sizi 1-2 gün önce verdim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.