Şimdi Ara

CR-V mi, 3008 mi, C5 Aircross mu? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
11.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git

CR-V mi, 3008 mi, C5 Aircross mu?


(En Son Oy Tarihi: 7.1.2024)
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşımda var c5. Harika bir araç. 3008le yarışır. Fiyat avantajı ile c5 derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bediboy

    Carviser youtube kanalında ebru hanım ve Fahir beyin c5 aircross incelemesini izleyin siz de c5 air dersiniz
    OtoSeyiryoutube
    Citroën C5 Aircross - Kedili Test
    https://www.youtube.com/watch?v=-aRnTVZ4JZY


    Ben açıkçası carviser Fahir beyin C5 Aircross almasının altına bir miktar reklam kokusu alıyorum. Yani onu referans almaktan ziyade, dah açok güvendiğim otomobil incelemesi yapan kanalları (linktei C5 Aircross inceleme videosu) ve gerçek sürücülerin yorumlarını dikkate almak daha mantıklı geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usmanoguz -- 10 Haziran 2020; 15:34:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Umarim tez zamanda cozersiniz, Arac yukluyken- hizli - frende sol - sag tam donuslerde mi oluyor ?
    Detay belirtirseniz yararli olacaktir. Tesekkurler
    arac bosken olmasi canımı sıkan durum zaten.Lastige bir tas gelse davlumbazi bile parcalayabilir.sol ve sag tam donuslerde oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3008 ile c5A arasında herşeyden önce malzeme kalitesi farkı var, ben de her ikisini de inceledikten sonra 3008 de karar kalmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainTeeemo kullanıcısına yanıt
    Anladım belki toe ayarlari ile ilgilidir. Servis dışında iyi bir rot servisi İstanbul'da iseniz maslak birol gibi bir yerlere götürebilirsiniz belki.

    Servislerde rot isinden pek anlamıyor olabilirler. (Ne yazik ki )

    Bu görülen bir problem mi sizin araciniza özel mi ?
    Lastik havalari normal değil mi (zaten kontrol etmissinizdir) fabrikalar 45psi basar çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baştan söyleyeyim, araçlarla ilgili olarak teknik anlamda yorum yapacak, akıl verecek bilgi sahibi değilim 👍
    Sadece şunu söylemek istiyorum:
    C5 Air crosu ilk çıktığından beri YouTube videolarında (Abartısız söylüyorum gördüğüm hemen her inceleme videosunu izledim... Çoğu kez bazı zamanlarda durdurup geri alıp bir daha izledim 😃) İnternette aracı görüp test sürüşü yapanların yorumlarını zevkle ve ilgiyle okudum..
    Ta ki fırsatını bulup bayide bu aracı bizzat, kanlı canlı gördüğümde maalesef hayal kırıklığı oldu 😬
    Her zaman dediğim gibi zevkler ve renkler tartışılmaz ve her düşünceye saygım sonsuz ama aracı yakından görüp, içine binince, sağına soluna dokununca hiç içime sinmedi (Bilemiyorum, belki de ben çok fazla beklenti içine girerek gittim oraya)
    Araç yakından bir SUV dan ziyade Citroen Berlingo gibi bir şey göründü gözüme 🤭
    YouTube videolarında bunu fark edemiyor insan demek ki...

    Tüm bunların dışında fiyatı, yakıtı, motoru, şanzıman, konfor, iç malzeme kalitesi vs vs..... En başta dediğim gibi Bunlardan bağımsız olarak görüşümü belirtmek istedim Hepsi Bu...
    Başlığı açan arkadaşa hangi aracı alacaksa şimdiden hayırlı olsun dileklerimle 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SUV'a yakın olsun diyorsanız CRV derim. Diğerlerine göre eksileri performans biraz düşük. Yakıt olarak 3'ü de yaklaşık seviyede yakarlar, bariz bir fark yoktur. İkinci elde 3008 çok daha güçlü, CRV ve C5 benzer ikinci ele sahip. CRV'nin artısı genişlik ve 4*4.
    Tasarım öznel olduğu için kişiye özel. Bence CRV sonra 3008 en son C5.
    Ben eylül 2019'dan beri almaya çalışıyorum, alamadım artık umudum yok bütçeyi aştı çoktan. İyice inceleyin en çok beğendiğinizi alın. Zaten araba bulmak çok zor artık, üstüne üstlük astronomik fiyatlara rağmen. Ben de 3008 ile CRV arasında karar gidip geldim. Araç bulamadım tabi sonra bir anda C5 buldum, anlaştım sonra eve geldim, içime sinmedi fiyatlar yükseliyor diye C5 bulduğum için almayayım içime sineni alayım dedim, vazgeçtim. Kasım 2019 sonra da patladı gitti... Yükseldikçe yükseldi sonra o fiyata almadım bu fiyata almak zoruma gitti gitti gitti almadım sonra istesem de alamaz oldum. Ben arabaya ortalama 9 sene binerim. Al işte C5 i sonra sat 6 ay sonra, bir yıl sonra, ama yok alma satma konusunda muhafazakar olunca, alma satmayı tabu yapınca olmuyor. Almadık şimdi enayiliğime doymuyorum sahibindende, forumlarda gezip duruyorum avare avare. Sana kolay gelsin. Allah gönlüne göre versin.




  • CaptainTeeemo kullanıcısına yanıt
    Aracın davlumbaz kısmı dar tasarlanmış,sıkıntı var, o yüzden 19 jant ta 205 taban takmak zorundasın. 3008 de aynı.
  • vitisvinifera68 V kullanıcısına yanıt
    Araçları yeni değil mi? Lastik fabrika boyutlarında gelmiştir diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle bu üç araç içinden hangisini almazdınız diye sorulmuş olsa kesinlikle c5'i almazdım. Araç alma arifesindeyken test etmiştim araç sanki ticari mpv karışımı gibi bir hissiyat uyandırmış o yüzden elemiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Anladım belki toe ayarlari ile ilgilidir. Servis dışında iyi bir rot servisi İstanbul'da iseniz maslak birol gibi bir yerlere götürebilirsiniz belki.

    Servislerde rot isinden pek anlamıyor olabilirler. (Ne yazik ki )

    Bu görülen bir problem mi sizin araciniza özel mi ?
    Lastik havalari normal değil mi (zaten kontrol etmissinizdir) fabrikalar 45psi basar çünkü
    maalesef Giresun'da ikamet ediyorum ve düzgün toe yaptırabileceğim bir yer yok,lastik havaları da normal.birkaç araçta daha çıkmıştı forumda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainTeeemo kullanıcısına yanıt
    Kolay gelsin, zaten tam tur çevirip zorlamaktan her zaman kaçının derler usta şoförler.

    Belki Citroen - PSA tr'e ileterek bir ilerleme kaydettirebilirsiniz.

    Ufak bir video ve servis kayitlariniz ile birlikte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Crv kasisleri çok sert hissettirir fakat c5 aircross aşırı yumuşak hissettirir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3008 derim tasarım olarak süper
  • Herkesin C5 Aircross'un tipini beğenmesi bir bana mı garip geldi ? Hadi ön farlar neyse de araç yandan ve arkadan aşırı çirkin. Konfor vs. de önce olabilir ama lütfen görsel olarak C5 demeyin, göz var izan var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Yeni CRV güzel araba ama motor şanzıman ikilisi berbat. 300 milyar verip benzinli 192 hp araba alıpta o performans verilerini asla kabul edemem.

    C5 ise acaip çirkin bir araba hem içten hem dıştan dolayısı ile onu elerdim. (bu görecelidir beğenen olabilir) Motor ve şanzıman çok iyi.

    3008 ise hem dıştan hemde içten çok güzel bir araba. Motor ve şanzıman olarakta çok iyi. Dolayısı ile 3008 seçerdim.

    Lakin 3008 için 317.000 tl vermezdim. 250.000 tl civarına prime edition alırdım.
    Crv c5 ve 3008den en az 200kg daha ağır ve 4çeker bir araç
    Bunlar da doğrudan performansına etki eder.
    Sadece kağıt üstünden saniyelere bakıp yorum yapmayın.

    Konu sahibine de gelince yerden yükseltilmiş bir otomobil mi istiyorsun yoksa gerçek bir 4çeker araç mı kararını ver cevap zaten belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cqr52

    Crv c5 ve 3008den en az 200kg daha ağır ve 4çeker bir araç
    Bunlar da doğrudan performansına etki eder.
    Sadece kağıt üstünden saniyelere bakıp yorum yapmayın.

    Konu sahibine de gelince yerden yükseltilmiş bir otomobil mi istiyorsun yoksa gerçek bir 4çeker araç mı kararını ver cevap zaten belli.

    Alıntıları Göster
    kağıt üstünden bakmıyorum direk gerçek performans değerlerine bakıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.