Şimdi Ara

<<CORSAIR RMA YARDIM>> (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
3
Favori
6.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Benim de Corsair H110i GT sıvı soğutucumun vidası kırıldı nasıl bir yol izleye bilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Megaton -- 18 Temmuz 2016; 15:28:27 >
  • Megaton M kullanıcısına yanıt
    tech guru kullanıcısına yanıt
    nereden aldınız tr den aldınız ise

    venktron bakıyor yok amazonda alım yaptınız ise

    direkt corsair iletişim kurulması gerekiyor diye biliyorum

    birde corsair konusunda size yardımcı olucak arkadaş

    var

    @tech guru
  • Türkiyeden aldım garanti belgesi boğaziçi bilgisayara ait yinede vektron mu ilgileniyor acaba?
  • Megaton M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Satın almış olduğunuz ürünün garanti süresi 2 seneyi geçmediyse ve faturasının bir kopyası hala sizde duruyor ise o zaman satın almış olduğunuz mağazaya gidip servis kaydı oluşturabilirsiniz. Onlar ürünü sizin yerinize distribütör firmaya garanti işlemlerinin yapılması için gönderecektir.

    Eğer ürünü satın alalı 2 seneyi geçmiş ama ürünün garanti süresi 2 yıldan fazla ise o zaman faturanın bir kopyası ile ürünü servis kaydının açılması için Boğaziçi Bilgisayar'a gönderebilirsiniz. Mağazalar yasa gereği en fazla 2 senelik süre içerisindeki garanti işlemleri ile ilgilenirler. Garanti süresi 2 yıldan fazla olup da 2 yıl geçtikten sonra arızalanan ürünlerin mağaza yerine direk distribütör firmaya gönderilmesi gerekmektedir.

    Eğer faturanız yok ve ya kaybolmuş ise o zaman garantinin başlangıç süresi ürünün Boğaziçi Bilgisayar deposundan çıktığı gün baz alınır ( kısacası sisteme kayıtlı kanıtlanabilir en güncel tarih baz alınır. )




  • Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Gerekli yerlerle temasa geçtim. Direk Corsair'ın sitesi üzerinden bir kayıt oluşturularak bu işlemin yapıldığını öğrendim. Daha kısa sürüyormuş sanırım. Fatura ve garanti belgesini tarayıp eke koydum. İşlem tamamlanınca da buradan yazarım. Benzer durumda karşılaşacak arkadaşlar için de bir yol gösterilmiş olması adına güzel bilgiler içi teşekkür ederim.
  • tech guru kullanıcısına yanıt
    Hortlamak olucak ama h100i v2 amazondan alıcam arıza olursa türkiye garantisi olur mu olmazsa kimle irtibata geçicm amazon mu corsairin sitesinden mi ingilizcem pek yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corsair C kullanıcısına yanıt
    Ben amazondan h100i v2 alacsğım arıza olursa türkiye garanti değişim olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Squiadtr kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yurt dışından alınan ürünlere direk olarak Corsair'in kendi RMA departmanı bakmaktadır.

    Yurt dışından alınan bir üründe bir problem olursa aşağıdaki linkten RMA ticketı oluşturulması ve ürünün incelenmesi ve problemi olduğu tespit edildiğinde değiştirilmesi için yurt dışına gönderilmesi gerekmektedir.

    https://corsair.secure.force.com/home/home.jsp

    Bu nokrada ürünü gönderimi anında çıkan kargo masrafları kullanıcıya aittir. yeni ürün gönderildiğinde kargo masrafları Corsair'e oluşabilecek gümrük masrafları da yine kullanıcıya aittir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tech guru

    Merhaba,

    Yurt dışından alınan ürünlere direk olarak Corsair'in kendi RMA departmanı bakmaktadır.

    Yurt dışından alınan bir üründe bir problem olursa aşağıdaki linkten RMA ticketı oluşturulması ve ürünün incelenmesi ve problemi olduğu tespit edildiğinde değiştirilmesi için yurt dışına gönderilmesi gerekmektedir.

    https://corsair.secure.force.com/home/home.jsp

    Bu nokrada ürünü gönderimi anında çıkan kargo masrafları kullanıcıya aittir. yeni ürün gönderildiğinde kargo masrafları Corsair'e oluşabilecek gümrük masrafları da yine kullanıcıya aittir.
    sayfaya ulaşamıyorum ...
    forumdan bır arkadastan sıfır Corsair AXi Series AX860i aldım bu urun bozulan urun karsılıgında arkadasa gonderıldı yurt dısı malı tabıkıı ben yaklasık 1.5 2 yıldır bende urun bende arızalandı ben arkadastan jelatınde aldım ılk acan ben oldum yanı urun kendını resetlıyor oyunda vs bır sıkıntısı var belı power basınca 3 5 kere gelıp gıdıyor sonra acılıyor bunun yurt dısı garantısı dewam eder mı tamır vs degısım olur mu 2014 yılında alınmıs olur mu yuardımcı olursan sevnıırım tum evraklar vs var yurt dısı urunun degısımden almıs arkadas
    nasıl yapacaz ne yazmamız lazım araksalar yardımlarınız ıcın sımdıdden teskkeurler sıteye kayıt olduım ama ne yapacagımı bılmıyorum




  • selam 5 yıldır kullandıgım corsair ax860i güç kaynagım bozuldu faturası benim adıma degil fatura tarihi 11.10.2013 hala garantisi var aramadıgım yer kalmadı bogaziçi bilgisayar vectron bilgisayar bana dedikleri ürün dijital trent e ait o firmada kapandı ürünü corsaire siz gönderin diyorlar corsair rma ya kayıt oldum o kadar araştırmama ragmen bir türlü RMA girişi yapamadım bana yardımcı olacak kimse varmı burada çok minnettar olurum ürünün faturası var kabloları tam kutusuda var lütfen konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa bana yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gonuldagi

    Siz cevap verene kadar CORSAIR her işi halleti bile bugünde inşallah 120GB SSD dim 240GB ile değişecek.
    Değiştirdilerde ben 240GB istedim fiyat olarak onun fiyatına almışım.

    Ne tür bir aksilik yaşarsanız yaşayın hiç burdakilerle uğraşmayın PTT 1 günde teslim etmiş görünüyor
    Çarşamba verdim Perşembe istanbuldaydı sonrasını takip edemedim görünmüyor pazar gecesi
    Corsair Hangi ürünle değiştirelim diye soruyordu. Bu gece çıkarsa SSD çarşamba akşamı elimde olur.

    THANK YOU CORSAIR RMA
    Kardeşim merhaba, Corsair'e gönderdiğinde kargo parası vermiş miydin?




  • orhunchill O kullanıcısına yanıt
    geç oldu ama evet ödemiştim.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.