Şimdi Ara

Corsair H80i Vida yerlerinin yalama olması*Corsair Tarafınan Yenisi ile Değiştirildi* (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    quote:

    Orijinalden alıntı: F@ruk

    Bu arada UPS ile yurtdışına 4 KG'lik bir kargo gönderimini hesapladımda 200 USD diyor birde KDV dahil değil bu ne böyle?

    Bildiğim kadarı ile kargo parasını Corsair karşılıyor , eğer öyle değilse yollamam zaten H80i sıfırının fiyatını geçiyor kargo parası

    Onlar sana yollarken Corsair karşılıyor evet ama seninde onlara yollaman lazım onuda Corsair karşılamıyor.
  • hocam tam emin değilim ama diğer H100 değişim konusunda başka bir arkadaş gönderirken de para vermemiş eğer kargo parası olacaksa dediğiniz gibi Hollanda'ya gönderi epey tutar buda ürünün kendi fiyatından pahalı olacağından bir işe yaramaz, birde Corsair UPS kargoyla anlaşmalı heralde çünkü bana UPS kargodan mail geldi makbuz falan vardı Corsair falan bir şey yazıyordu ama yinede tam emin değilim epey karışık işler bunlar şimdi yarım yamalak İngilizcem ile bir daha yazayım bakalım kargo parası vermem diye bakalım ne diyecekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imphetus -- 22 Kasım 2013; 23:39:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    hocam tam emin değilim ama diğer H100 değişim konusunda başka bir arkadaş gönderirken de para vermemiş eğer kargo parası olacaksa dediğiniz gibi Hollanda'ya gönderi epey tutar buda ürünün kendi fiyatından pahalı olacağından bir işe yaramaz, birde Corsair UPS kargoyla anlaşmalı heralde çünkü bana UPS kargodan mail geldi makbuz falan vardı Corsair falan bir şey yazıyordu ama yinede tam emin değilim epey karışık işler bunlar şimdi yarım yamalak İngilizcem ile bir daha yazayım bakalım kargo parası vermem diye bakalım ne diyecekler

    Eğer 30 günü geçmemiş ise Corsair karşılıyormuş yoksa kullanıcı ödemek zorundaymış, resmi forumda konu açmıştım oraya yazmışlar.




  • @F@ruk teşekkürler hocam bilgi verdiğin için kargoyu evden almıyorlar değil mi ? kendimiz şubeye götürüp yollamalıyız heralde ,o konu hakkında bilginiz varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imphetus -- 23 Kasım 2013; 3:04:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    @F@ruk teşekkürler hocam bilgi verdiğin için kargoyu evden almıyorlar değil mi ? kendimiz şubeye götürüp yollamalıyız heralde ,o konu hakkında bilginiz varmı ?

    Malesef yok ama UPS arayın isterseniz aradığınız bilgi onlarda kesin vardır.
  • Arkadaşlar Cumartesi günü UPS kargoya teslim etmiştim elimdeki sıkıntılı H80i soğutucuyu Hollanda'ya varmış gözüküyor birde bu alttaki metinden ne anlıyorsunuz Google çeviriden tam anlamlı bir şey çıkaramadım , kargo parası ödemem diye yazmıştımda Corsair'e

    "We pay for shipping to you for the replacement. You are responsible for the costs of shipping it to us."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imphetus -- 25 Kasım 2013; 22:02:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    Arkadaşlar Cumartesi günü UPS kargoya teslim etmiştim elimdeki sıkıntılı H80i soğutucuyu Hollanda'ya varmış gözüküyor birde bu alttaki metinden ne anlıyorsunuz Google çeviriden tam anlamlı bir şey çıkaramadım , kargo parası ödemem diye yazmıştımda Corsair'e

    "We pay for shipping to you for the replacement. You are responsible for the costs of shipping it to us."

    Değişim için size yollarken biz ödüyoruz diyor ama bize yollarken ücretten siz sorumlusunuz demişler, hocam şimdi siz UPS'e teslim ederken kargo sizden herhangi bir ücret almadı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F@ruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    Arkadaşlar Cumartesi günü UPS kargoya teslim etmiştim elimdeki sıkıntılı H80i soğutucuyu Hollanda'ya varmış gözüküyor birde bu alttaki metinden ne anlıyorsunuz Google çeviriden tam anlamlı bir şey çıkaramadım , kargo parası ödemem diye yazmıştımda Corsair'e

    "We pay for shipping to you for the replacement. You are responsible for the costs of shipping it to us."

    Değişim için size yollarken biz ödüyoruz diyor ama bize yollarken ücretten siz sorumlusunuz demişler, hocam şimdi siz UPS'e teslim ederken kargo sizden herhangi bir ücret almadı mı?

    Hocam Corsair'in göndermeden önce Corsair,UPS kargodan gönderi kargo istek talebi oluşturmuş makbuzlu,barkodlu vs. bir kağıt mail adresime geldi ,açtığı talebin çıktılarını gösterdim , UPS'deki görevli bayan bireysel müşteriler alıcı ödemeli kargo gönderemiyor dedi sadece kurumsal müşteriler gönderebiliyor gibisinden bir şeyler söyledi , fakat bende elimdeki Corsair'in UPS kargodan gönderi istek talebi olan barkodlu kağıdı ,çıktıları gösterdim karşı taraf ödeyecek diye bildiğimden görevli bayana da öyle dedim,görevli çıktıdaki barkodu okuttu tamam deyip teslim aldı,şimdi soğutucum Corsair'e varmış yenisini bekliyorum,inşallah gönderirken kargo parası vermedin diye sıkıntı çıkartmazlar, zaten burdan gönderirken kargo gönderme parası ödemeye kalksam ürünün kendi fiyatını geçiyor diye tahmin ediyorum büyük ihtimalle ne anladım ben o işten gider sıfır mağazadan tekrardan alırım o vakit, bu arada benim ürün alınalı 30 gün olmadı,barkodlu kağıdı ,RMA çıktısını,ürünün faturasını vs.güzelce kutu üzerine yapıştırdım, giderken çıktılardan 2-3 nüsha çıkartı öyle gitmiştim iyikide öyle yapmışım 2 nüshasıda lazım oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imphetus -- 25 Kasım 2013; 22:55:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    quote:

    Orijinalden alıntı: F@ruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    Arkadaşlar Cumartesi günü UPS kargoya teslim etmiştim elimdeki sıkıntılı H80i soğutucuyu Hollanda'ya varmış gözüküyor birde bu alttaki metinden ne anlıyorsunuz Google çeviriden tam anlamlı bir şey çıkaramadım , kargo parası ödemem diye yazmıştımda Corsair'e

    "We pay for shipping to you for the replacement. You are responsible for the costs of shipping it to us."

    Değişim için size yollarken biz ödüyoruz diyor ama bize yollarken ücretten siz sorumlusunuz demişler, hocam şimdi siz UPS'e teslim ederken kargo sizden herhangi bir ücret almadı mı?

    Hocam Corsair'in göndermeden önce Corsair,UPS kargodan gönderi kargo istek talebi oluşturmuş makbuzlu,barkodlu vs. bir kağıt mail adresime geldi ,açtığı talebin çıktılarını gösterdim , UPS'deki görevli bayan bireysel müşteriler alıcı ödemeli kargo gönderemiyor dedi sadece kurumsal müşteriler gönderebiliyor gibisinden bir şeyler söyledi , fakat bende elimdeki Corsair'in UPS kargodan gönderi istek talebi olan barkodlu kağıdı ,çıktıları gösterdim karşı taraf ödeyecek diye bildiğimden görevli bayana da öyle dedim,görevli çıktıdaki barkodu okuttu tamam deyip teslim aldı,şimdi soğutucum Corsair'e varmış yenisini bekliyorum,inşallah gönderirken kargo parası vermedin diye sıkıntı çıkartmazlar, zaten burdan gönderirken kargo gönderme parası ödemeye kalksam ürünün kendi fiyatını geçiyor diye tahmin ediyorum büyük ihtimalle ne anladım ben o işten gider sıfır mağazadan tekrardan alırım o vakit, bu arada benim ürün alınalı 30 gün olmadı,barkodlu kağıdı ,RMA çıktısını,ürünün faturasını vs.güzelce kutu üzerine yapıştırdım, giderken çıktılardan 2-3 nüsha çıkartı öyle gitmiştim iyikide öyle yapmışım 2 nüshasıda lazım oldu.

    30 günlük olmadı ise dert etmeyin hocam, yukarda da yazdım 30 gün olmadıysa ikisinide Corsair karşılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F@ruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    quote:

    Orijinalden alıntı: F@ruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: imphetus

    Arkadaşlar Cumartesi günü UPS kargoya teslim etmiştim elimdeki sıkıntılı H80i soğutucuyu Hollanda'ya varmış gözüküyor birde bu alttaki metinden ne anlıyorsunuz Google çeviriden tam anlamlı bir şey çıkaramadım , kargo parası ödemem diye yazmıştımda Corsair'e

    "We pay for shipping to you for the replacement. You are responsible for the costs of shipping it to us."

    Değişim için size yollarken biz ödüyoruz diyor ama bize yollarken ücretten siz sorumlusunuz demişler, hocam şimdi siz UPS'e teslim ederken kargo sizden herhangi bir ücret almadı mı?

    Hocam Corsair'in göndermeden önce Corsair,UPS kargodan gönderi kargo istek talebi oluşturmuş makbuzlu,barkodlu vs. bir kağıt mail adresime geldi ,açtığı talebin çıktılarını gösterdim , UPS'deki görevli bayan bireysel müşteriler alıcı ödemeli kargo gönderemiyor dedi sadece kurumsal müşteriler gönderebiliyor gibisinden bir şeyler söyledi , fakat bende elimdeki Corsair'in UPS kargodan gönderi istek talebi olan barkodlu kağıdı ,çıktıları gösterdim karşı taraf ödeyecek diye bildiğimden görevli bayana da öyle dedim,görevli çıktıdaki barkodu okuttu tamam deyip teslim aldı,şimdi soğutucum Corsair'e varmış yenisini bekliyorum,inşallah gönderirken kargo parası vermedin diye sıkıntı çıkartmazlar, zaten burdan gönderirken kargo gönderme parası ödemeye kalksam ürünün kendi fiyatını geçiyor diye tahmin ediyorum büyük ihtimalle ne anladım ben o işten gider sıfır mağazadan tekrardan alırım o vakit, bu arada benim ürün alınalı 30 gün olmadı,barkodlu kağıdı ,RMA çıktısını,ürünün faturasını vs.güzelce kutu üzerine yapıştırdım, giderken çıktılardan 2-3 nüsha çıkartı öyle gitmiştim iyikide öyle yapmışım 2 nüshasıda lazım oldu.

    30 günlük olmadı ise dert etmeyin hocam, yukarda da yazdım 30 gün olmadıysa ikisinide Corsair karşılıyor.

    Faruk bey size bir özel mesaj yolladım sizden ricam yazdığım metni İngilizceye çevirmeniz , Google çeviri tam verimli sonuç vermiyor Corsair yetkilisine derdimi anlatamıyorum




  • Herkese iyi akşamlar dilerim arkadaşlar yaklaşık olarak 5-7 günlük bir süreç içerisinde Vida yerleri yalama olan Corsair H80i soğutucumu yollamamın ardından, bugün Corsair firması tarafından gönderilen yeni Corsair H80i soğutucu tarafıma sorunsuzca ulaşmıştır henüz deneme fırsatım olmadı fakat gelen soğutucunun kutusu kapalı ve jelatin kaplıydı
    Burdan Corsair firmasına çok teşekkür ederim, ülkemizdeki herşeye kullanıcı hatası diyen firmalara da örnek olmasını temenni ederim.

    Bu süreç içerisinde konuya mesaj yazan ve özellikle de özel mesaj ile metin çevirme konusunda yardımlarını esirgemeyen @F@ruk hocam'a teşekkürü borç bilirim.
    Corsair gerçekten müşterisine çok önem veren bir firma 5 kuruş kargo parası bile ödemeden soğutucum geldi

    değişim için izlediğim yolları buraya rehber olması için yazıyorum

    1-Öncelikle Global Corsair sitesindeki RMA sisteminden ticket oluşturdum İngilizce olarak sorunumu yazdım
    2-ardından Corsair yetkilisi ürünü satın alma tarihimi ve varsa fatura fotokopisini RMA üzerinden resim olarak eklememi istedi faturayı ekledikten sonra,
    3-Corsair yetkilisi değişimi onayladı ve sanırım ertesi gündü UPS kargodan 2 adet mail geldi Corsair ,UPS kargonun gönderiyi teslim alması için istek oluşturtmuş
    4-UPS'den gelen mailde makbuz gibi barkodlu bir yazı vs. vardı bunun çıktısını alıp bir sorunlu soğutucumun kutusunun üstüne yapıştırdım
    5-ardından Corsair'den gelen diğer RMA numarası ve Corsair'in adresi yazan kağıdında çıktısını alıp onuda kutuya yapıştırdım,kutuya birde ürünün fatura fotokopisini koydum ne olur ne olmaz diye
    6-Yurt dışı gönderi kabul eden bir UPS kargo şubesine gittim,UPS'deki görevli mail ile gelen kağıttaki barkodu tarattı, sıkıntılı soğutucuyu teslim ettim.
    7-teslim ettikten 5 gün sonra ürünün yenisi geldi ve 5 kuruş kargo parası dahi ödemedim Corsair kargo parasınıda kendisi karşılamış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imphetus -- 28 Kasım 2013; 23:33:09 >




  • Gözünüzaydın hocam, hayırlı uğurlu olsun inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F@ruk

    Gözünüzaydın hocam, hayırlı uğurlu olsun inşallah

    Saolun Faruk hocam
  • Bu firmaya bu hareket yakışır,helal olsun!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Corsair'den değişimden sıfır gelen H80i soğutucuyu ancak kurmak nasip oldu fakat kutudan çıkan fanlar için olan "y" kablosu normalden farklı gerçi çok önemli değil fanların ikisinide anakarta direk bağladım fakat bu kablo ne işe yarar merak ettim doğrusu

    Ekleme : @F@ruk bey hocam saolsun ucundaki plastik çıktığını söyledi :) şimdi anladım ucundaki plastik çıkınca oluyor.

     Corsair H80i Vida yerlerinin yalama olması*Corsair Tarafınan Yenisi ile Değiştirildi*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imphetus -- 8 Aralık 2013; 17:28:07 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.