Şimdi Ara

Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
2
Favori
10.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepinize merhaba arkadaşlar, Corelli Trivor 3.0 kullanmaktayım, bu ara biraz boştum ve bisikletimle bayağı uzun vakit geçirdim diyebilirim. Kullanım olarak 1000km yi aştım.
    Bisikletin türü hybrid, amacı tur. 1000km'yi aşan deneyimim sonucunda eksik gördüğüm yerleri güncellemeyi ve bisikleti önce eksikliklerini baz alarak sonrasında da kullanım konforumu ve sürüş keyfini artıracak yükseltemeleri yapmaya karar verdim, bu yaptığım yüksetlemeleri ve yapmak istediklerimi, burada sizlerle paylaşacağım.
    Bisikletin dolu ağırlığı hassas tartı ile tarttım 15,23kg. 1000 km'lik bu kullanımım da hiçbir sıkıntı çıkarmadı, bulunduğum yerde maalesef Corelli'nin servisi yok, o yüzden montajı kendim yaptım. Aynı şekilde bakımlarını da.
    Firmanın kısa tanıtım videosu için tıklayınız.
    Bisikletimi piyasada bulunan, eşdeğer diğer tur bisikletlerine nazaran, uygun bir fiyata, 800tlye Sporcupazarı'ndan aldım, bisikletten ve satıcıdan oldukça memnun kaldım, kendisiyle hala irtibat içindeyiz.Havale/eft yöntemi ile 800 tlye, aynı bisikleti alabilirsiniz tıklayınız.
    Dişlilerin boyutlarını ölçmedim, ama şu kadar söyleyebilirim, en yüksek vitesde, gerekli kondisyonla, rahatlıkla 45-50km/h hız yapabilirsiniz.
    Bisikletin üstündeki parça bilgisi için tıklayınız.
    Bisiklet de revoshift denilen vites kolları ve sertlik, kilit ayarı olmayan bir maşa kullanılmış. Uzun turlarda veya sarp yokuşlarda, bu maşanın kilitlenememesi sizin için, yorucu oluyor. Aynı zamanda, revoshift denilen, bu koldan değiştirmeli viteslerde istemediğiniz halde, vites değiştirebiliyorsunuz, çok rahatsız edici olmasa da, iyi bir şey değil.
    Bir diğer beğenmedim nokta ise sele konforu, sele gerçekten bir noktadan sonra(2-3 saat), bedenininiz bir parçası haline geliyor . Padsiz kullanmamanızı tavsiye ederim.
    Tasarım konusuna gelirsek çok şık, hemen hemen her girdiğiniz yerde , dikkatler üstünüzde oluyor ve bir bisiklet muhabbeti açılıyor.
    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    +1000km'lik kullanımımdan sonra, ihtiyaç olarak gördüğüm için irtibatta olduğum satıcıdan, yedek parça olarak, trivor 6.0'da kullanılmış, kilitlenebilir maşayı istedim, ve belirli bir ücret karşılığında gönderdiler, şuan kargoda. Aynı şekilde bisikleti aldığım yerden shimano ef40 vites/fren kolu sipariş verdim. Geldikten sonra fotoğraflarla eski ve yeni halini sizlerle paylaşacağım.
    Corelli Trivor 3.0 almayı düşünen arkadaşların, sorularına elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım.
    Ürünlerim geldi. Gelen maşa Trivor 5.0 'ın maşası ve maşada kaliper yuvası yok, satıcı ile konuştum, çözeceklerini söylediler. Shimano ef40'ın ve gelen elciğin montajını, vites/fren ayarını yaptım.
    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.




    Eski Ön Attırıcım

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.


    Yeni Ön Attırıcım
    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.


    Ve yeni maşam geldi....İki maşa arasında muazzam fark var diyebilirim. Çok daha kullanışlı ve rahat. Corelli firması bir noktada daha takdirimi kazandı. Maşanın çiçeğini çakılı yollamışlar. Çok rahat bir şekilde montajını yaptım.
    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.


    Bisikletimin Son Hali
    Yeni maşa bisiklette o kadar güzel durdu ki şevke geldim resmen. Diğer parçaları da, bir an önce toplamaya bakacağım, bir keskin , bir asabi oldu, bizim Corelli. Zaten tasarımı çok güzel olan bisiklet, iyice dikkat çeker hale geldi.
    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.

    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.





    DEĞİŞTİRDİĞİM PARÇALAR
    Elcik (markasız) :5 TL
    Vites/Fren Kolu Shimano EF40 :85 TL
    Ön Attırıcı Shimano Tourney FD TY510 :50 TL
    ZOOM CH-140-AMLO 700C (KİLİT VE SERTLİK AYARLI) MAŞA :200 TL
    ZOOM Db680 Mekanik Disk Kaliper Ön/Arka :200 TL
    CST XPEDIUM PRO 700x35(2 adet) :200 TL
    BT'WIN GÖBEK MANDALI :30 TL
    SHIMANO TZ21 RUBLE :40 TL





    PARÇA MALİYETİ :810 TL
    BİSİKLET FİYATI :800 TL
    TOTAL :1610 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 10 Eylül 2018; 5:57:29 >







  • Hayırlı olsun hocam ,bisiklet kaç kg dolaylarında , birde corelli markası Türk markası ,diğer Türk markalarından ayıran en önemli özellik ise kadroları Tr de üretiliyor ,diğer markalar gibi Tayvan dan gelmiyor
  • kaan0101 K kullanıcısına yanıt
    Hassas el tartısı ile bizzat ben tarttım 15,23 kg tarttı, bazı sitelerde 15,13 kg olduğu bilgisi mevcut, tartı belki benim doğru merkezden tartmadığım için 100gr fazla tartmış olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 24 Nisan 2018; 5:56:33 >
  • kaan0101 K kullanıcısına yanıt
    carraro da tr de kadro üretiyor hatta el ile birleştiriyorlar hocam

    kendimde carraro sportive 321 var 14.5 kg bendeki 1000 tl iken fiyatı iyi bir indirimli fiyata aldım
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Carraro, accel in değilmi hocam hollanda şirketiydi heralde ben montaj yaptıklarını biliyorumda ,kadro ürettiklerini bilmiyordum



    bu arada bisikletiniz hayırlı olsun iyi pedallamalar , sportive serisinin bir albenisi olmuştur bir ara iyi tutulmuştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaan0101 K kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=OeVHAiVwvDs buyrun hocam izleyebilirsiniz.

    accelin doğru,accell yurtdısında tam nereye bağlı bilmiyorum ama manisada kadro üretimi,birleştirilmesi yapılıyor yani yerli diyebiliriz bence.hala sportive serisi iyi satıyor hocam tabi burada pek kimsede yok ama bisikletforumda iyi bir müşteri kitlesi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crazy Goat

    carraro da tr de kadro üretiyor hatta el ile birleştiriyorlar hocam

    kendimde carraro sportive 321 var 14.5 kg bendeki 1000 tl iken fiyatı iyi bir indirimli fiyata aldım
    Bildiğim kadarı ile sportive 321 sabit maşalı. Sabit bir maşası olmasına rağmen ağırlığı biraz fazla değil mi ? Ya da acaba amortisörlü maşa ile sabit maşa arasında sadece 500gr mı fark var ? Çünkü (giriş seviyesi) aliminyum amortisörlü maşaların genel kütlesi 2.5/2.6 kg, üstünde bulunan setler hemen hemen aynı, sportive 321 bir de bildiğim kadarı ile v frenli, v frenin ağırlığı daha da düşürdüğünü düşünürsek, bence ağır bir bisiklet olmuş.Tabi kadro karbon olmadığı sürece bu muhabbetler bana biraz boş geliyor, ama yine de konu ağırlıksa, Trivor 3.0, Sportive 321'den daha iyi durumda, diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 24 Nisan 2018; 4:55:4 >




  • yskahraman kullanıcısına yanıt
    Hocam sabit masa ama masa bolumunu celik yapmislar 330 da aliminyum masa 13.5 kg bisiklet 321 de celik 14.5 kg olmus

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Siyah rengi var bende ama uretimi bitti :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayırlı olsun parçalar, Ruble tz21 heralde ,mftz31 de en büyük diş 34 yokuşlarda avantaj sağlar çok yokuş çıkıyorsanız işe yarar,bende de tz21 var 28 diş ile şehir içinde çıkamadığım yokuş olmadı şuana kadar , eğer freehub göbek olsaydı kaset ruble olarak shimano cshg20 7li 12-32t yada sramın aynı dişli oranlarında olan kaset rublelerden takılıp hem yokuş hemde düzyol performansı bir nebze daha arttırılabilirdi, tabi bunlar için arka göbekte kaset rubleye uygun olması gerekiyor.


    Birde acera larda 7/8 uyumlu varmı benim bildiğim 8/9 oluyor genelde 7/8 olarak altus var , bende tourneyden altusa geçtim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan0101 -- 24 Nisan 2018; 12:24:10 >
  • kaan0101 K kullanıcısına yanıt
    Öncelikle güzel yorumunlarınız ve ilginiz için teşekkür ederim, çok çok daha iyileri sizin olsun.
    Trivor 3.0 da maalesef çan çin çon lu kardeşlerimizin üretmiş olduğu bir ruble var, tam olarak markasını bilmiyorum, ama gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim, dile kolay, 1230 km gibi bir yolu, bu ruble ile katetdim, çoğu kişi senede bu rakama ulaşamıyor.
    Almayı düşündüğüm ruble ise (evim çok sarp yokuşlara sahip olduğundan, bildiğiniz dağa çıkıyorum) Tz37 Mega-Range. Bu rubleler yokuşlarda büyük kolaylık sağlıyor, bir önceki bisikletim, Tx100'e de takmıştım. Çok rahat oluyor gerçekten ön kaldırarak yokuş çıktığımı bilirim . Gerçi hoş şuan 3. viteste çıkabiliyorum, ama uzun turlardan döndüğüm zaman o yokuş gerçekten çok can sıkıcı oluyor.
    Kasetli rubleye ihtiyacım olduğunu sanmıyorum, çünkü verimli olabilmesi için arka rublenin 8v olması gerek gibi düşüncelere sahip çok insan var, bu konuda detaylı araştırma yapmam ve ona göre hareket etmem lazım. Onun dışında, Trivor 3.0' da takılı ruble ile, en yüksek vitesde, pedalların boşa dönmesi için 50 km+ hıza ulaşmanız lazım, en yüksek kadansta zar zor 2 saat felan sürebiliyorum. O sürattan sonrasına çıkacak kondisyon yok, ama yine de düşüncelerinizi dikkate alacağım, ne kadar gerekli olup, olmadığını bir kendimle tartışmam lazım. Göbekleri de değiştirmeyi düşünüyorum. Çünkü trivor 3.0 da kullanılan göbekte çan çin çonlu abilerimizin bir göbeği.
    Aceraların bende 7 vites'e uyumlu olmadığını biliyordum, ta ki bu RD-M360'ı görene kadar. Hemen hemen her satış sitesinde 7/8v yazıyor. Yine de sizin gibi kuşkuluyum. Çok iyi araştırmadım.
    Corelli Trivor 3.0(800 TL) Kullanıcı Yorumu ve Yaptığım Güncellemeler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 26 Eylül 2018; 19:10:14 >




  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    O halde normal diyebiliriz.
  • yskahraman kullanıcısına yanıt
    Bende 321 ile 7 ayda 1250 km yaptim ama Benim icin az bi rakam bu

    ben üniversiteye bisikletle gidiyorum yolum baya yokuşlu ölüyorum giderken ben de rubleyi değiştirmeyi düşünüyorum ileride



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crazy Goat -- 24 Nisan 2018; 22:39:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayırlı olsun kardeş.

    bende kron tx 150 var. gecen sene aldim.

    turlara cikiyorum, yasadigim koy rampalari bol bir yer.

    ilk alirken sadece işe gider gelirim diye aldim ama turlara girince bu bisiklet yetersiz kalıyor.

    ekibe ayak uyduramiyorum.

    corelli, fiyat olarak guzel bisikletler yapmis ama kalite nasil bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öner kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, kalite konusunda aklınızda bir şüphe olmasın, gayet memnunum ve hiçbir sıkıntı çıkarmadı diyebilirim, bir önceki konuya yazdığımı buraya da cevaplanmamış sayılmaması için yazıyorum :
    "Yazmaya başlamadan önce, yokuşlardaki performansınızı artırmak için, dişlilere ve ya aktarıcılara bel bağlamak bence çok mantıklı değil.Daha iyi aktarıcılara sahip olmanız, daha hızlı bir şekilde rampa çıkacağınız anlamına gelmez, ya da daha az yorulacağınız, bir bisikletteki kadro hariç hemen hemen her şey de geçerli. En önemli nokta kondisyon, tx100 ü uzun zaman kullanmış biri olarak söylüyorum bunu. +20.000 km yol yapmışımdır.
    Öncelikle, maşanın kilitlenebilir bir maşa olması önemli gerçekten yokuşlarda ve düzgün yollarda maşayı kitleyerek kayıbı minimize edebilirsiniz, ama burada bir diğer önemli konuda bütçe.
    Maşaya ayırabileceğiniz bütçeyi düşünmeniz lazım, bakım ve tamir konusunda çok bilgili değilseniz, fiyat aralığı düşük olan o maşaların, düzenli bakımları yapılmazsa, zamanla başınızı ağrıtacağı ve problem çıkaracağı bir gerçek.
    Birçok insan çok kaliteli bileşenlere gider, ya da amortisörden feraget eder. Fakat bana göre mekanikten azcık anlıyorsanız, aslında hepsi çözülebilecek basit problemlerdir.
    Burada sizin bütçeniz nasıl bir maşa tercihinde bulunacağınız belirleyen en önemli faktör. Corelli firması üst düzey maşalara sahip, bisiklet bulundurmuyor. Suntour, Zoom gibi markalara ait amortisörler var. Ve benim bisikletimde şuan Trivor 6.0 da takılı olan amortisör mevcut ve gayet memnunum. Hemen hemen boş olduğum hergün +100km sürüş yapıyorum. Ve bisikletim 21 vites, tourney aktarıcı set mevcut. Shimano kendi kitapçığında Tourneyi şehir içi kullanım ve küçük turlar için , altusu nispeten daha uzun turlar için, acerayı ise arazi şartları için tavsiye ediyor.
    Tourney ile yaklaşık 2000km yol katettim, bana mısın demedi, altında acera setli arkadaşlar rampalarda gerimde kaldıklarında o hava attıkları aceralar, tiagralar onları kurtarmadı. Yani donanımın önemi yok demiyorum, tabi ki önemli ama kondisyon yokken manasız.Bisikletim 8,5 kg diye hava atıp kendisi 170cm 95 kg arkadaşlarım var :D Tourney setimi herhangi bir sıkıntısız devam ediyorum kullanmaya. Tabi bunda zamanında zinciri değiştirmek ve sürekli bakımlarını yapmak çok önemli bir etken.
    Gelelim hala kararlıysanız, sizin istekleriniz karşılayacak, acera/deore setli 27/30 vitesli corelli bir tur bisikleti bulmaya speedo 4.0 full deore 30vites bir tur bisikleti.http://www.corelli.com.tr/bisikletler.php?lng=tr&kid=81&bisiklet=speedo_40
    İhtiyaçlarınızı iyi belirleyip ona göre bir bisiklet almanız dileğiyle."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 16 Mayıs 2018; 0:48:43 >




  • @yskahraman merhabalar sizin bu bisiklet hakkında yaptığınız yorumu dikkate alıp corelli trivor 3.0 aldım ve memnunum benim size birkaç sorum olacak,öncelikle bisiklette aynakoldan memnun değilim çok dandik geldi aynı problem sizde de var mı benim aynakolumun dişlileri çok kalitesiz arada bir zincir kaçıyor ve dış kısmı çin malı plastik olduğundan hiç hoşuma gitmedi kırılgan bir malzeme daha kaliteli bir aynakol alma düşüncesindeyim ne önerebilirsiniz ben şahsenhttps://urun.n11.com/bisiklet-yP87435518edek-parca/shimano-fc-m131-aynakol-takimi- bu ürünü beğendim ama ön aktarıcının bu ebatta bir dişliyle uyumlu çalışmayacağı endişesindeyim yardımcı olursanız sevinirim ikinci olarak ruble shunfeng marka bir çin mahsulu sizinde belirttiğiniz gibi daha kaliteli bir ruble şart benim sorum yeni aldığınız (Shimano Megarance Ruble 7v) ruble nasıl ben de ona göre rublemi değiştireceğim ve son olarak bisikletinize 700x35 lastik almak istediğiniz söylemişsiniz ama üzerinde bulunan orijinal lastik 700x38 ebatında 3mm fark var herhangi bir sorun çıkarır mı bu incelikte bir lastik? ayrıca bu kadar değişiklik ve modifikasyona rağmen neden seleyi aynı bıraktınız bence selesi çok rahatsız (şimdiden teşekkürler)




  • Her şeyden önce yoğun iş tempomdan ötürü, geç yazdığım için özür dilerim. Zincirin sürtmesinin sebebi aynakol değil vites ayarının düzgün yapılamaması, ön aktarıcısına ince bir ayar yaparsanız, kullanmaya devam edebilirsiniz ki ben hala aynı aynakolu kullanmaya devam ediyorum değiştirmeye gerek duymadığım için gösterdiğiniz aynakol iyi midir kötü müdür pek bir şey söyleyemem, konu hakkında bilgim yok.

    Rubledende aslında gayet memnundum fakat 1000 kmyi aşınca sağa sola oynamaya başladı mecburiyetten değiştirdim biraz, konuyu güncellemedim değişiklik yaptığım çok parça var.14/24 bence profesyonel olmayan biri için gayet uygun 14/34 dişli oranına sahip megarange rublenin 34 ünü taktığımdan beri bir kere nurdağında kullandım ki yürüsem daha hızlı giderdim sanırım (: çok da gerekli değil bence megarange onun yerine 14/24 shimano kullanmanız daha efektif olur ve bence değiştirmelisiniz.

    Dış lastik olarak 700x35 700x38 700x40 takabilirsiniz,hiç bir problem olmaz

    İnanırmısınız bilmem ama totoşum alıştı sanırım seleye, değiştirmeye gerek duymuyorum herhangi bir acı çekmiyorum üstüne padsiz kullanıyorum



    @Blackwolf42



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 26 Eylül 2018; 19:9:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba yorumlarınıza bakarak bisikletin aynısından aldım. Ayna kolda vites ayarı bozuktu onu yaptırdım servisi zorlaya zorlaya servis çok umursamaz çünkü.
    Ama problem bitmedi bu seferde arka ruble yalpalama yapıyor vede disk yamuk gibi frene bastığımda diskin yamuk olduğunu hissedecek şekilde frende bırakıp çekme yapıyor. servise bunu söylediğimde bu durumun normal onlar 10-15 gün bisikleti kullanıp getir bi bakalım devam ederse tamirini yapalım dedi benimde içime sinmedi bu sorun nedendir acaba sizde de oldu mu kullandıkça düzelir mi?-
  • replax_1907 kullanıcısına yanıt
    Diskin yamukluğu kargo esnasında olmuş olabilir, benim bisikletimde öyle bir problem olmadı.Benzeri bir durumu hiç yaşamadım ilk haftalar frenlerim çok iyi tutmuyordu, zamanla frenler rodajını tamamlayınca geçti,sürtme gibi bir problemim yoktu.Hiç yaşamadım dersem yeridir.

    Rublesi dandik, ama 1000 km felan kullanımı geçince bende sağa sola hareket etmeye başlamıştı. Onuda değiştirdim zaten.

    Diskte bir yamukluk olduğunu sanmıyorum açıkçası genelde, iyi paketleyip gönderiyorlar, belki kaliperin ayarı iyi yapılamamış olabilir. Ben bisikleti tamamıyla kendim montajladığım için belki de bu bahsettiğiniz sorunları yaşamadım. Bulunduğum yerde aktif bir servisi olmadığı için servis konusunda yorum yapamayacağım.

    Başka bir bisikletçiye götüründe demek istemiyorum, madem yakınınızda servisi var, kafalarına vura vura yaptırın. Sonuçta o adamlar Corellinin servisiyle sizi hiçbir türlü mağdur etmemeleri lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yskahraman -- 22 Eylül 2018; 17:14:54 >




  • yskahraman kullanıcısına yanıt
    ruble hareketleri baktım çoğu bisiklette var normal galiba kaliperin ayarına da cuma günü bırakıcam bisikleti servise yapsın artık servis.
    Bisiklet hoşuma gitti ama şu ufak tefek sorunlarda çözülürse dahada memnun olucam. Hız konusunda tatmin etti açıkçası 45 km/h yaptım çok güzel bir akıcılığı var .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.