Şimdi Ara

CONTİNENTAL Mİ MİCHELİN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
0
Favori
28.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ne yazık ki hem kuruda hem de hafif ıslak zeminde hızım düşük olmasına rağmen conti yaklaşık bir ayda iki kez kaydı, ABS devreye girdi. Ben de ıslak performansının michelinden iyi olmasını bekliyordum, fakat hayal kırıklığına uğradım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hurts

    Michelin boşuna alman markası değil

    Michelin hiç Alman markası değil ki.
  • "Energy Saver" bütçe odaklı bir lastiktir. "Conti Premium Contact 5"'e hiçbir şekilde rakip olamaz.

    Şu markanın yanakları zayıf oluyor diye bir tabir de yanlıştır. Lastikleri seçerken Hız ve yük kodlarına bakarsınız. Hız endeksi ve yük endeksi yüksek olan lastikler ve RF veya XL logolu lastikler yanak bakımından çok daha güçlüdürler.

    Aracınız 1600kg ise güçlendirilmiş yanaklı veya en azından V hız koduna sahip bir lastik almak riski azaltır. Tabi bu durumda lastiğin daha gürültülü ve belki de sert olacağını da söyleyebiliriz. Örneğin Ben yokohoma C Drive 2 kullanıyorum 215-55-16 93 W XL. Bu lastiğin ses indeksi 74db.. Emsal modeller 69-71 arasında geziniyor.

    Lastiklerdeki diğer nokta ise Treadware değeridir. Bu değer ne kadar yüksek ise et dayanımı o kadar iyi olacaktır.

    İstediğiniz lastiğin ebatını ve modelini google a yazıp EU LABEL şeklinde aratırsanız Avrupa Birliği tarafından yakıt, fren ve gürültü testlerinde aldığı puanları A,B C D gibi verimlilik şemasında görebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Hangi modelleri arasında kaldınız bari onu söyleseydiniz..

    Bizim araçta conti premium contact var ıslak zemin performansı çok iyi 9/10 sessizlik 7/10 kuru zemin frenleme yol tutuş 6/10 diyebilirim..

    michelin energy saver ve conti Premium contact 5

    O zaman conti akar diyorum hayırlı olsun diyorum

    teşekkür ederim uzun ömürlülüğü veya km olarak belirtebileceğiniz bir şey var mı

    Hocam forumda konusu vardı conti pc5 in..

    Bridgstone dan daha yumuşak michelin den daha sert, goodyear tadında yani orta halli tatlı sert..

    Yaşadığınız bölge çok yağış alıyorsa kışları karla karışık yağmurluysa conti rahatlıkla götürür sizi..

    o kadar baktım ama bulamadım tam olarak bir karşılaştırma yoktu, evet kışları yağmurlu özellikle de kar yağışlı bir yerde yaşıyorum. uzun seyahatlere çıkıyorum, yıllık 30.000 rahat yapıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    "Energy Saver" bütçe odaklı bir lastiktir. "Conti Premium Contact 5"'e hiçbir şekilde rakip olamaz.

    Şu markanın yanakları zayıf oluyor diye bir tabir de yanlıştır. Lastikleri seçerken Hız ve yük kodlarına bakarsınız. Hız endeksi ve yük endeksi yüksek olan lastikler ve RF veya XL logolu lastikler yanak bakımından çok daha güçlüdürler.

    Aracınız 1600kg ise güçlendirilmiş yanaklı veya en azından V hız koduna sahip bir lastik almak riski azaltır. Tabi bu durumda lastiğin daha gürültülü ve belki de sert olacağını da söyleyebiliriz. Örneğin Ben yokohoma C Drive 2 kullanıyorum 215-55-16 93 W XL. Bu lastiğin ses indeksi 74db.. Emsal modeller 69-71 arasında geziniyor.

    Lastiklerdeki diğer nokta ise Treadware değeridir. Bu değer ne kadar yüksek ise et dayanımı o kadar iyi olacaktır.

    İstediğiniz lastiğin ebatını ve modelini google a yazıp EU LABEL şeklinde aratırsanız Avrupa Birliği tarafından yakıt, fren ve gürültü testlerinde aldığı puanları A,B C D gibi verimlilik şemasında görebilirsiniz.

    energy saver bütçe odaklı derken neyi kastettin fiyat olarak ucu olduğunu mu




  • michelin Fransız malı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Hangi modelleri arasında kaldınız bari onu söyleseydiniz..

    Bizim araçta conti premium contact var ıslak zemin performansı çok iyi 9/10 sessizlik 7/10 kuru zemin frenleme yol tutuş 6/10 diyebilirim..

    michelin energy saver ve conti Premium contact 5

    O zaman conti akar diyorum hayırlı olsun diyorum

    teşekkür ederim uzun ömürlülüğü veya km olarak belirtebileceğiniz bir şey var mı

    Hocam forumda konusu vardı conti pc5 in..

    Bridgstone dan daha yumuşak michelin den daha sert, goodyear tadında yani orta halli tatlı sert..

    Yaşadığınız bölge çok yağış alıyorsa kışları karla karışık yağmurluysa conti rahatlıkla götürür sizi..

    o kadar baktım ama bulamadım tam olarak bir karşılaştırma yoktu, evet kışları yağmurlu özellikle de kar yağışlı bir yerde yaşıyorum. uzun seyahatlere çıkıyorum, yıllık 30.000 rahat yapıyorum

    Kar için birşey diyemem hocam açıkcası bişey beklemeyin sonuçta yazlık dediğimiz lastikler bunlar..

    Ancak su birikintisinde yağmurda vs içiniz rahat olsun, kuru zeminde de fena değil..

    Yılda 30 bin km yaparsanız iki yıl sonra 60 binde lastiklerin tadı kaçar malumunuz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR


    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Hangi modelleri arasında kaldınız bari onu söyleseydiniz..

    Bizim araçta conti premium contact var ıslak zemin performansı çok iyi 9/10 sessizlik 7/10 kuru zemin frenleme yol tutuş 6/10 diyebilirim..

    michelin energy saver ve conti Premium contact 5

    O zaman conti akar diyorum hayırlı olsun diyorum

    teşekkür ederim uzun ömürlülüğü veya km olarak belirtebileceğiniz bir şey var mı

    Hocam forumda konusu vardı conti pc5 in..

    Bridgstone dan daha yumuşak michelin den daha sert, goodyear tadında yani orta halli tatlı sert..

    Yaşadığınız bölge çok yağış alıyorsa kışları karla karışık yağmurluysa conti rahatlıkla götürür sizi..

    o kadar baktım ama bulamadım tam olarak bir karşılaştırma yoktu, evet kışları yağmurlu özellikle de kar yağışlı bir yerde yaşıyorum. uzun seyahatlere çıkıyorum, yıllık 30.000 rahat yapıyorum

    Kar için birşey diyemem hocam açıkcası bişey beklemeyin sonuçta yazlık dediğimiz lastikler bunlar..

    Ancak su birikintisinde yağmurda vs içiniz rahat olsun, kuru zeminde de fena değil..

    Yılda 30 bin km yaparsanız iki yıl sonra 60 binde lastiklerin tadı kaçar malumunuz..

    sağolun hocam 60.000 gitsin yeter ama 15-20.000 de biter diyenler oldu canım sıkılmıştı bunları duymak iyi oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    "Energy Saver" bütçe odaklı bir lastiktir. "Conti Premium Contact 5"'e hiçbir şekilde rakip olamaz.

    Şu markanın yanakları zayıf oluyor diye bir tabir de yanlıştır. Lastikleri seçerken Hız ve yük kodlarına bakarsınız. Hız endeksi ve yük endeksi yüksek olan lastikler ve RF veya XL logolu lastikler yanak bakımından çok daha güçlüdürler.

    Aracınız 1600kg ise güçlendirilmiş yanaklı veya en azından V hız koduna sahip bir lastik almak riski azaltır. Tabi bu durumda lastiğin daha gürültülü ve belki de sert olacağını da söyleyebiliriz. Örneğin Ben yokohoma C Drive 2 kullanıyorum 215-55-16 93 W XL. Bu lastiğin ses indeksi 74db.. Emsal modeller 69-71 arasında geziniyor.

    Lastiklerdeki diğer nokta ise Treadware değeridir. Bu değer ne kadar yüksek ise et dayanımı o kadar iyi olacaktır.

    İstediğiniz lastiğin ebatını ve modelini google a yazıp EU LABEL şeklinde aratırsanız Avrupa Birliği tarafından yakıt, fren ve gürültü testlerinde aldığı puanları A,B C D gibi verimlilik şemasında görebilirsiniz.

    energy saver bütçe odaklı derken neyi kastettin fiyat olarak ucu olduğunu mu

    Evet. İlla Michelin olacaksa ve Premium HP gibi modeller almayacaksanız Michelin energy saver plus tercih edebilirsiniz.




  • conti contact 5 ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: deklanşör

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    "Energy Saver" bütçe odaklı bir lastiktir. "Conti Premium Contact 5"'e hiçbir şekilde rakip olamaz.

    Şu markanın yanakları zayıf oluyor diye bir tabir de yanlıştır. Lastikleri seçerken Hız ve yük kodlarına bakarsınız. Hız endeksi ve yük endeksi yüksek olan lastikler ve RF veya XL logolu lastikler yanak bakımından çok daha güçlüdürler.

    Aracınız 1600kg ise güçlendirilmiş yanaklı veya en azından V hız koduna sahip bir lastik almak riski azaltır. Tabi bu durumda lastiğin daha gürültülü ve belki de sert olacağını da söyleyebiliriz. Örneğin Ben yokohoma C Drive 2 kullanıyorum 215-55-16 93 W XL. Bu lastiğin ses indeksi 74db.. Emsal modeller 69-71 arasında geziniyor.

    Lastiklerdeki diğer nokta ise Treadware değeridir. Bu değer ne kadar yüksek ise et dayanımı o kadar iyi olacaktır.

    İstediğiniz lastiğin ebatını ve modelini google a yazıp EU LABEL şeklinde aratırsanız Avrupa Birliği tarafından yakıt, fren ve gürültü testlerinde aldığı puanları A,B C D gibi verimlilik şemasında görebilirsiniz.

    energy saver bütçe odaklı derken neyi kastettin fiyat olarak ucu olduğunu mu

    Evet. İlla Michelin olacaksa ve Premium HP gibi modeller almayacaksanız Michelin energy saver plus tercih edebilirsiniz.


    hocam arasında kaldım da conti ile michel fiyatları aynı cekti lastikçi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    conti contact 5 ...

    neye göre
  • valla açıkacası 3 ü bende var...alacağım zaman 5 i yoktu..neye göre derseiz..test sonuçları iyi..düz mantıkla gidersek 3 iyi ise 5 daha iyi dir :)
  • Conti CPC5 ile Energy Saver değil,Primacy 3 karşılaştırılır.2 lastikte frenlemede iyidir.Ben Michelin sevdiğim için Primacy 3 alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu energy saver , effiency grip tarzı lastikleri hiç sevmiyorum. Sonuç olarak yuvarlanma direnci daha az olan bir lastik türü. 3 kuruş ekonomi için onu alıcagıma testlerde yol tutuşu konusunda 1. olan lastiği alırım daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    valla açıkacası 3 ü bende var...alacağım zaman 5 i yoktu..neye göre derseiz..test sonuçları iyi..düz mantıkla gidersek 3 iyi ise 5 daha iyi dir :)

    teşekkür ederim yorumunuzu değerlendirmeye aldım perşembe gün nasipse alıcam o zamana kadar da bir karar vereceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg

    Conti CPC5 ile Energy Saver değil,Primacy 3 karşılaştırılır.2 lastikte frenlemede iyidir.Ben Michelin sevdiğim için Primacy 3 alırdım.

    ben ikisini de hiç kullanmadım ama lastikçi karşılaştırdı ikisini ben değil hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Şu energy saver , effiency grip tarzı lastikleri hiç sevmiyorum. Sonuç olarak yuvarlanma direnci daha az olan bir lastik türü. 3 kuruş ekonomi için onu alıcagıma testlerde yol tutuşu konusunda 1. olan lastiği alırım daha iyi.

    yol tutuşu konusunda birinci olan lastik hangisi
  • Arkadaşlar ben yatıyorum hepinize iyi geceler perşembeye kadar bütün yorumlarınızı değerlendireceğim. Saygılarımla
  • daha önce kullanmış biri olarak, kesinlikle michelin energy saver diyorum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.