Ben bu ürünü bugün servise verdim.Nedenleri ise ısınma,sağ USB ye bir donanım takılınca PCnin kapanması ve bataryanın çabuk bitmesi.Bu nedenle 1 defa daha garantiye gitti ürün.Şimdi bu sorun yine ortaya çıkarsa(geldiği zaman)yada bu sorunlardan biri,benim ürün değiştirme hakkım doğacak mı?
Bir de geçen sefer tam 32 iş gününde geldi ürünüm.Tabi ben pek üzerinde durmadım.Ancak bu sefer olursa ürün değiştirmeyi düşünüyorum ancak bunun için ne gibi işlemler gerekir?
Ben ilk aldığımda Office programları vardı.Servise gitti,geldi ürün.Sonra uçtu o programlar.Yine format atılmasını istedim ama bu sefer üzerine basa basa Office programlarının yüklenmesini istedim.Ancak kağıtta bu yazmıyor(bana verilen kağıttaki şikayetler kısmında).
Office ile ilgili yarın bana verilen numarayı arayıp söylesem bir yararı olur mu?
Ve bu sorunları(USB değil ama ısınma gibi sorunları)yaşayanlar var mı?