Şimdi Ara

colt ilk 2 ay izlenim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.273
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,

    yaklaşık 2 ay önce 1.3 amt invite colt aldım, izelnimlerimi paylaşmak istedim,

    YAKIT:
    ilk depo ile toplam 650 km, bunun 150 km si şehirlerarası, kalanı şehir içi (6,9 litre/100 km)
    bayramda eskişehir-emirdağ-ankara-eskişehir arası 600 km yaptım, 31 litre tüketti, (5,17 litre/100 km) (genelde 90-110 km aralığında seyir ile)

    KONFOR - GÖRÜŞ - YALITIM
    iç hacim fazlasıyla yeterli, özellikle yükseklik ve arka alanın genişliği rahatlık hissi yaratıyor, araca ilk defa binenin ilk yorumu çok genişmiş oluyor
    klima gayet işlevsel, kısa zamanda istenilen sıcaklığa ulaşabiliyorsunuz.
    koltukta anlamadığım bir rahatsızlık var, ilk kullanırken belimi baya ağrıttı, sonradan heralde doğru ayarı buldum ağrı sorunu çözüldü, gene de koltuk bence çok rahat değil.
    bagaj küçük görünse de işlevsel, arka koltuk oynatabilme opsiyonu ile bence yeterli (üç kişilik bir aileyiz, biri de bebek)
    ses sistemi yeterli tek eksiği MP3 çalar olmaması

    yan aynaların büyüklüğü çok güzel, arka net görülüyor (yan aynalar arkdaki aracı oluğundan daha uzakta gösteriyor, kitabında da yazıyor)
    dikiz aynası küçük, (arka cam küçük olduğu için böyle tasarlanmış olabilir)
    sağa ve sola dönüşlerde görüş yan direkler nedeniyle kapanıyor, eğilmek zorunda kalıyorum, gıcık bir durum.
    aracın önünü göremediğimden park ederken sıkıntı çekiyorum, henüz alışamadım, alışınca sorun çözülecek gibi.
    dijital bilgi ekranı güneş tersten geldiğinde okunmuyor

    yalıtım sıfır, araç motor, yol, çamurluklara çarpan çakıl ve çamur seslerini olduğu gibi alıyor, araca binenlerin ikinci yorumu çok gürültülü oluyor. dizellerdeki keçeleri ve tabana da yalıtım yaptırmayı düşünüyorum, öncesi farklı jızlarda kaç db ses geldiğini ölçeceğim aynı yolda yalıtımdan sonrasını da ölçeceğim, sonucu paylaşırım (şubat gibi)


    VİTES - PERFORMANS
    otomatikte şehir içi kullanırken vites geçişlerini çok geç yapıyor, özellikle 1. den 2. ye geçiş çok geç, motor resmen bağırıyor, gereksiz zamanlarda vites küçültüyor, şehirlerarası da zaten genelde 6. viteste gidiyor, yokuşlarda geriye kaçması ve geçişlerin hissedililr düzeyde olması nedeniyle, yakıt avantajı da yoksa yada azsa (olduğunu söylüyorlar) bence AMT gereksiz.
    otomatikte hızlanma da yeterli değil.
    yokuşlarda zorlanıyor gibi, hızlı girmezseniz ve yokuş dik biraz da uzunsa çekiş düşüyor, o kadar beygir napıyor anlamadım.

    aklıma gelenler bunlar,

    bir kaç da sorum olacak,

    1. yakıt tüketim göstergesi araç 4 saat çalışmazsa sıfırlanıyor yazıyor kitapta, ilk kullanımdan bu yana ortalamayı hiç bir şekilde göremez miyiz?
    2. araç zaman zaman sola çekiyor, sürekli olmadığından teraddüt yaşadım, lastik havalrında problem yok, servise göstereceğim ama benzer problemi yaşayan var mı acaba?
    3. araçla birlikte verdikleri 12V soketi var, onu nereye takacağız, çakmak yerine uymuyor, başka yer de bulamadım.

    teşekkürler...







  • ortalamayı hakkıyla tutturmuşsun. hatta yeni araç için iyi bile.
    Bilgi ekranı için ışık arttırma seçeneği var. kitapçıkta anlatıyor. ben hep farlar açık dolaştığım için bu ışığı arttırma seçeneğinden faydalanamıyorum. araç farlar açık olunca gece zannediyor sanırım. yine kısıyor ekran ışığını.
    vites geçişlerine alışırsın. aslında 1-2 geçişi dediğin gibi geç biraz. ama 2 ye geçince de o kadar çabuk 1 e düşürmüyor. özellikle dik yokuşlarda araç 1-2 arasında tereddüd edebilir. en iyisi ya çok hızlanmamak. ya da hızlanmışken hızı korumak için gaza daha fazla yüklenmek. dediğim gibi motor sesi ile birlikte vites geçişlerine de alışırsın. ben otomatikte kullanırken motor sesine göre gaza hafif daha basıp vites yükselteceği yeri buluyorum. sonra bırakıyorum. vites geçiyor. hatta öyle ki bazen kaptırıp sanki 7. vites var gibi yüksek hızlarda bile alışkanlıkla gaza az basıp çekiyorum. sen de alışırsın.
    yokuşta çekişi beğenmemişsin. ama unutma 95 beygir de olsa araç 6000 devirde o beygiri verir. ama yokuşta sana tork gerekir. onun içinde max tork 4000 devirde olduğundan az bağırtacaksın ki çekiş max olsun.
    yakıtı dert eden birisiysen zaten aracı yokuşta hızlandırma derim ben. zaten tavsiye edilen de yokuşa hızlı girmek ve gaza hep aynı basmak. araba yavaşlasa bile. aracı aynı hızda tutmaya çalışırsan yakıt uçar. zaten fazla gazlarsan da yine vites küçültür.
    otomatikte hızlanma yeterli. ben bu gün gazı kökleyerek 4 viteste 160 km ye çıktım. hızlanma yeterli ancak gecikmeli olabiliyor. zira yeterli şekilde gazı köklediğinde (kökleme miktarına ve araç hızını bağlı olarak) zaman zaman 3 vites aşağı düştüğü bile oluyor. istersen dene. 6. viteste kökle. araç fırlayınca da düze çekip vitese bak. ama 3 vites düşürmek biraz aracı düşündürüyor. onun yerine ya elinle vitesi küçülterek fırla (arka arkaya 2(bazen 3) kere geri çek). ya da emin olmadan fırlama.
    sorularına gelince:
    1- hayır göremezsin. yapabileceğin tek ekstra iş. 4 saat dolmadan elinle verileri sıfırlamak olabilir. bunu araç haraket halinceyken de yapabilirsin. sadece kitapçıktaki gibi ayarları manuele çekmen ve cd üzerindeki butona 5 sn kesintisiz basman gerek. hepsi sıfırlanır.
    2- araç sola eğer sadece sen varsan içinde çeker. ağırlık şöför yönünde olduğundan. ama rahatsız edici ise git bir servise göster. benim aracım 1 yılını doldurdu hiç rot balans yemedi. ama bu gün iki kişiyken denedim sola çekme neredeyse yok.
    3- 12 v soketten neyi kastettin anlamadım. ben aracı alırken öyle bir şey yoktu.
    hayırlı günler.




  • Merhaba,

    Yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkürler. Yakıt tüketiminiz normal. Yorumlarınız da zaten genel yorumlarla aynı.

    Sola çekme bende de oluyor sanki. Uzun yolda farkettim. Hakkaten solda sadece ben oturduğumdan olabilir buna bir dikkat edeyim.
  • @ müceviş

    paylaşımınız için teşekkürler...size kısa ve öz bir soru sormak istiyorum : Colt aldığınıza memnun musunuz; yani pişman değilim olsa bir daha yaprdım diyor musunuz? :)
  • o soket bagajdaki akü giriş soketi olmasın?

    bagaj lambasının tersi istikamette yuvarlak yuvasu var ama üstü kapalıdır yeni coltlarda bende takılıydı.

    kapaklı bir şey üzerinde 12 v yazıyot.

    hayırlı günler.
  • tekrar merhaba,

    araç alırken bence en önemli şey bol özellik düşük fiyat ve düşük yakıt. bu nedenlerle aldığıma memnunum, aynı fiyata gene alırım. (ama mesela jazz ın fiyatı çok çok düşşeydi belki pişman olurdum.)

    zaten ciddi anlamda beğenmediğim tek tarafı gürültüsü, onu da bilerek aldım,

    Not: soket gerçekten bagajda olabilir ona bakacağım, sola çekme olayına da servise gene de bir sorayım, gazı kökleme olayını da deneyeceğim, yorumlarınız için teşekkürler...


    sevgiler, saygılar...
  • sıfır almış olduğunuz bir aracın hangi marka olursa olsun 1000-2000 km yapana kadar aşırı performan bekleyemezsiniz ve araç açılana kadar beklenmemelidir.Aracınızın farları yanıkken gece moduna geçerek ekran ışığını daha düşük ışık moduna alır(rahatsız olmamanız için) ve ekran ayarlarından ışığını ayarlayabilirsiniz. Sıfır aldığınız araçta 2000 km ye kadar %20 oranına varan fazla yakıt yakma sürecini yaşarsınız ki ilerleyen günlerde yakıtınızın düştüğünü, aracın performansının arttığını göreceksiniz ve bizlerle paylaşmanızı bekliyoruz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • merhaba müceviş,
    öncelikle aracın hayırlı olsun. Sanırım sende Eskişehir desin. ilk izlenimlerin aracın yakıtı vs oldukça makul. bende düz vites olanı var ve Amt almadığıma açıkçası pişmanım. Amt ler mt lere göre daha ekonomik görünüyor. Ben yakıt ort. olarak senin verilerini pek yakalayamadım. malum Eskişehir trafiği sanırım İst. trafiğinden berbat, dur kalk yapmadan 1 km yol gitmek nerde ise imkansız. özellikle şehir merkezinde her 100-150 mt de kırmızı ışık var birde tramvay geçiyorsa vay halimize.. neyse senin bahsettiğin sehir içi ve dışı ort. gayet iyi.

    soruların için;

    1- evet ekranda 4 saatte ort. yakıt ve ort. hız sayacı sıfırlanıyor. kullanma klavuzunu dikkatle okursan bu veriler 2 farklı şekilde ekranda gösterilebiliyor. manuel ve otomatik. araç her çalıştığında 4 saatte bir silinen veriler Auto olanı birde manuel var. manueli istediğimiz zaman göre biliriz. manuelde ise aracın ilk hareketinden itibaren genel ortalam yakıt ve ort. hız verileri sakşanmakta.(tabi eğer Dısp tuşuna 5 sn basıp sıfırlamadı isek) Manule geçmek içinse ortç yakıtın gösterildiği gösterge panelin sağında ve solunda bulunan tuşları kullanmak gerekiyor. bu tuşlardan göstergenin sağında bulunan tuşlara önce üsteki sonra alttakibe birlikte bastığımızda kısa bir bip sesi ile göstregede manuel yazısı görünüyır ve sonra ise dısp tuşu ile değitirdiğimiz yakıt vs durumları 4 saatte bir silinmeyen haliyle görünüyor. tabi bu sürekli değil araç stop edilip tekrar çaıştığımda gene autoya geçiyor. yada aynı işlemi biz yaparak kendimiz değiştirebiliyoruz. belki bieaz karışık anlatmışımdır ama bunların hepsi kitapçıkta yazıyor. ama sürekli ekrandaki bilgiler silinmesin istersen serviste araç ilk çalıştığında manuel modda çalışması sağlanıyor.

    2-sola çekme olayını hiç farketmedim yada şöyle söyleyeyim hiç dikkat etmedim.

    3- soketten kastın sanırım üzerimde 12v yazan soket kapağı ilk aldığımda bende de vardı. bende kullanacak bir yer bulamadım şimdi ya küllün içinde yada torpidoda duruyor. bizim araçlarda bagajda 12v çakmak girişi yok.




  • 2- 2 kişi binin düz olduğuna inandığınız yolda direksiyon düzken bırakın bi tarafa doğru gitmesi yoksa bi sorun yoktur. lastiklerin hepsine bakın iç ve dış kısımlarında farklı yıpranmalar varsa rot baansına baktırmakta yarar var.

    amt ile mt arasında tek fark amtnin 6 vites olmasından oluşan ekonomikliği. eğer manuel olanı da 6 vites olsaydı onda da benzerr yakıt değerleri tutturulabilirdi.
  • yokuşlarda araç devirden düşüyor... düşer çünkü gaza ayağımızın ucuyla basıp giderken yokuşta da ... aynısı olacak sanıyoruz... ama öyle değil tabiki de... yokuşun ortasında 3. viteste dokun biraz bakalım ... 4 e 5 e hatta 6 ya bile atarsın vitesi...

    neden böyle yapmamızın ilk nedeni... bence...

    gürültü... bir aracı geçerken sanki böyle motorun son gücünü kullanıyoruz gibi ses çıkıyor... ortalama bir devirdeyim halbuki... geçtiğim aracın şöförü yüzüme bakıyor... sanki ben aracı yırttırıyorum da onu ancak öyle geçiyorum gibi... yokuşta da aynı... motor sesi bu araçta normal... ama sanki araç çekmiyor da ben bağırtıyorum aracı... böyle düşünmemek veya motorum güçsüzmüş gibi ses çıkarmasını önlemek için... gaza yüklenmeyince... hangi araç olsa çıkmaz pedala o kadar basarak...

    ikinci nedeni... 5,5 yakıt ortalamasına alışmış olan... ve sürekli dijital ibrelerde olan gözüm (vay ibre vay)... 15-16 ortalamaları çok kısa süreliğine de olsa... hoş karşılamıyor... ve ortalamayı 10 un altına indirirsen 45 eğimli yokuşta yine gitmez araç... bu da normal... görme anlık ortalamayı... müziği aç az biraz... fırla çık 120 ile yokuşu... kim ne diyebilir... biraz da ekonomi meselesi...

    ***

    trigerin zincir olmasından kaynaklandığını düşündüğüm cık cık sesi... ilk çalıştırmadan sonra.. motor az biraz ısınınca kesiliyor... bu ilk çalıştırma sesleri yine bence her araçta olur...

    ****

    bende 16 jant lastik vardı... 205 yanak... marshall performans tipi idi... lastikler yeni olmasına rağmen... sol kolumun yorulduğunu hissediyordum... rot balans iki defa yaptırdım... düzelmedi... aracımın arka tarafındaki kazadan kaynaklanan hafif bir eğim... arka sağ tekerin hafif yatıklığının bunun sebebi olduğunu düşünüyordum... denge mili değiştirecektim az daha...

    ama son rot balansçı... ön lastikleri iç dış yapmış... bir süre araç çekmedi... sonra yine başladı... dediğim gibi aracın arkasını yarım şasi dahil değiştirecektim... aynı balansçıya gitmişim iyi ki... senin sorunun bu lastikler dedi... iki tane kumho aldım... yanak 45 idi 50 yaptım... çap 205 idi 195 e düştüm... jant yine 16... güzelliğinden fazla birşey kaybetmedi... ama çekme işi bitti... kesinlikle... artık sol kolum yorulmuyor... ve arka tekerdeki çok hafif eğimi artık görmüyorum...




  • yakıt ekonomisi bence hepsinin üstünü örter... allah nazardan saklasın.. 90 ytl ye 520 km yaptım... tamam yakıt biraz ucuzladı ve ben 90-100 ortalamayı aşmadım... ama km'de 170 kuruş yakacak... 1,5 benzinli motor... daha ne isteyebilirim ki...

    3 kişi ankaradan denizliye 105 ytl bilet... artı 70 kilo bagaj... artı evden eve... ulaşım için artı 30 ytl taksi, dolmuş, ankaray vs. ... avantaja bak...

    bunlar neyse de... afyon da istediğin yerde dur kalk...

    afyon dedim de... öncesini de yazayım bari... afyona gelmeden 1400 rakımlı köroğlu geçidinin hemen altında... köroğlu-cumhuriyet dinlenme tesisleri.. temiz havalı ormanlık bir yer... sucuklu yumurta, bak kaymak ve çay... kahvaltı için... 13 ytl mi verdim ne... üç kişi giriştik ucundan ekmekle... ne yapalım harçlık bitince... yalnız sucuk cumhuriyet sucuğu olacak illaki...

    cumhuriyet sucuğu dedim... detayını vereyim... köroğlunda kilosu 21 ytl... afyon-uşak-izmir-antalya kavşağındaki cumhuriyet tesislerinde ise 23 ytl... herkes orada duruyor ya... kırıyorlar parayı... ekmek kadayıfına 12 ytl diyor kilosuna... yuh... kaymağı da 8 ytl den işletecek... yemezler...

    altımda colt var... fiyatları daha önceden bildiğim için... afyonda girmedim çevreyoluna... vurdum şehir içine... hemen otogar karşısında cumhuriyet sucuklarının bayisi var... ver oğlum 18 ytl den üç kangal... afferim... kaymak kaça... 5 ytl... iyi sar iki tane... ekmek kadayıfı nerede... şu arada mı... kemal abimin selamı var... ok... tazesinden... kilosu 6 ytl... (vay anam tam yarı fiyatı tesise göre).... içimden tabi... on liralık olsun... eyvallah....

    şimdi altımda özel araç olmasaydı dalabilir miydim şehir içine...

    eeee bunun herhangi bir özel araç ile de yapabilirsin... doğru...

    ama 90 liralık yakıtla denizliye gelip... üstüne üstlük burada hala turlayabiliyorsan... colt demek lazım... bana sucuklu yumurtayı yediren...

    saygılar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: turizmpsikoloğu
    ama son rot balansçı... ön lastikleri iç dış yapmış... bir süre araç çekmedi... sonra yine başladı... dediğim gibi aracın arkasını yarım şasi dahil değiştirecektim... aynı balansçıya gitmişim iyi ki... senin sorunun bu lastikler dedi... iki tane kumho aldım... yanak 45 idi 50 yaptım... çap 205 idi 195 e düştüm... jant yine 16... güzelliğinden fazla birşey kaybetmedi... ama çekme işi bitti... kesinlikle... artık sol kolum yorulmuyor... ve arka tekerdeki çok hafif eğimi artık görmüyorum...

    bizim jantlara takabiliyomuyuz? çok iyi ben bi fiyat araştırması yapayım
  • Selam arkadaşlar,

    Benim araç 2005 model invite. 14" kapaklı jant var (alaşım değil).

    16" jantı olan arkadaşlarda kaç yanak lastik var? Benim 14" 195/65 olmasına rağmen lastik tamponlara sürter gibi geliyor(yani sürtümüyor da arada az mesafe var bence) 16" jant nasıl sığıyor araca?

    Seneye çelik jant taktırmayı düşünüyorum. Sığarsa 16" taktıracağım. = yüzden soruyorum.
  • @ turizmpsikoloğu

    sizin kadar nicki ile müsemma olan birini tanımıyorum :)
  • liseyi afyonda okumuştum, emirdağlıyım (afyonun ilçesi), Afyonu da hiç sevmem ama gene de Afyona gidip (colt ile) sucuk ekmek yiyesim geldi be.


    quote:

    Orjinalden alıntı: turizmpsikoloğu

    yakıt ekonomisi bence hepsinin üstünü örter... allah nazardan saklasın.. 90 ytl ye 520 km yaptım... tamam yakıt biraz ucuzladı ve ben 90-100 ortalamayı aşmadım... ama km'de 170 kuruş yakacak... 1,5 benzinli motor... daha ne isteyebilirim ki...

    3 kişi ankaradan denizliye 105 ytl bilet... artı 70 kilo bagaj... artı evden eve... ulaşım için artı 30 ytl taksi, dolmuş, ankaray vs. ... avantaja bak...

    bunlar neyse de... afyon da istediğin yerde dur kalk...

    afyon dedim de... öncesini de yazayım bari... afyona gelmeden 1400 rakımlı köroğlu geçidinin hemen altında... köroğlu-cumhuriyet dinlenme tesisleri.. temiz havalı ormanlık bir yer... sucuklu yumurta, bak kaymak ve çay... kahvaltı için... 13 ytl mi verdim ne... üç kişi giriştik ucundan ekmekle... ne yapalım harçlık bitince... yalnız sucuk cumhuriyet sucuğu olacak illaki...

    cumhuriyet sucuğu dedim... detayını vereyim... köroğlunda kilosu 21 ytl... afyon-uşak-izmir-antalya kavşağındaki cumhuriyet tesislerinde ise 23 ytl... herkes orada duruyor ya... kırıyorlar parayı... ekmek kadayıfına 12 ytl diyor kilosuna... yuh... kaymağı da 8 ytl den işletecek... yemezler...

    altımda colt var... fiyatları daha önceden bildiğim için... afyonda girmedim çevreyoluna... vurdum şehir içine... hemen otogar karşısında cumhuriyet sucuklarının bayisi var... ver oğlum 18 ytl den üç kangal... afferim... kaymak kaça... 5 ytl... iyi sar iki tane... ekmek kadayıfı nerede... şu arada mı... kemal abimin selamı var... ok... tazesinden... kilosu 6 ytl... (vay anam tam yarı fiyatı tesise göre).... içimden tabi... on liralık olsun... eyvallah....

    şimdi altımda özel araç olmasaydı dalabilir miydim şehir içine...

    eeee bunun herhangi bir özel araç ile de yapabilirsin... doğru...

    ama 90 liralık yakıtla denizliye gelip... üstüne üstlük burada hala turlayabiliyorsan... colt demek lazım... bana sucuklu yumurtayı yediren...

    saygılar...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: catalyst

    Selam arkadaşlar,

    Benim araç 2005 model invite. 14" kapaklı jant var (alaşım değil).

    16" jantı olan arkadaşlarda kaç yanak lastik var? Benim 14" 195/65 olmasına rağmen lastik tamponlara sürter gibi geliyor(yani sürtümüyor da arada az mesafe var bence) 16" jant nasıl sığıyor araca?

    Seneye çelik jant taktırmayı düşünüyorum. Sığarsa 16" taktıracağım. = yüzden soruyorum.

    orjinal tavsiye edileni 205/45/R16 83H
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth


    quote:

    Orjinalden alıntı: catalyst

    Selam arkadaşlar,

    Benim araç 2005 model invite. 14" kapaklı jant var (alaşım değil).

    16" jantı olan arkadaşlarda kaç yanak lastik var? Benim 14" 195/65 olmasına rağmen lastik tamponlara sürter gibi geliyor(yani sürtümüyor da arada az mesafe var bence) 16" jant nasıl sığıyor araca?

    Seneye çelik jant taktırmayı düşünüyorum. Sığarsa 16" taktıracağım. = yüzden soruyorum.

    orjinal tavsiye edileni 205/45/R16 83H


    Sizin lastiğin çapı benimkinden küçük bile oluyormuş o zaman. Buradan hesaplanabilir:

    http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14




  • ama yanak olmadığından kalitesiz lastikte balon yapma riski var. şu anda öndeki lastikler nankang marka çin malı sanırım. arkada continentaller var baya düşündürüyo açıkçası. hava soğuduğundan mıdır nedir. 1500 devirde kavrama tuttuğunda bile kayıyor lastikler nasıl iş anlamadım. arkadakilerle öndekileri ilk bahara kadar yerlerini mi değiştirsem acaba

    yalnız lastikleri böyle yapmayı düşünüyosan zincir takamıyorsun kitapçığında öyle yazıyor yanlış hatırlamıyosam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 16 Aralık 2008; 1:33:39 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _opeth

    ama yanak olmadığından kalitesiz lastikte balon yapma riski var. şu anda öndeki lastikler nankang marka çin malı sanırım. arkada continentaller var baya düşündürüyo açıkçası. hava soğuduğundan mıdır nedir. 1500 devirde kavrama tuttuğunda bile kayıyor lastikler nasıl iş anlamadım. arkadakilerle öndekileri ilk bahara kadar yerlerini mi değiştirsem acaba

    yalnız lastikleri böyle yapmayı düşünüyosan zincir takamıyorsun kitapçığında öyle yazıyor yanlış hatırlamıyosam.


    Neden? Yanak küçük mü geliyor?

    Zincirsiz olmaz ki nabıcaz kış günü?

    Bir de arkadakilerle öndekileri değiştirme bence. Tutmayan lastiklerin arkada olması çok daha güvensiz. Kış lastiğin varsa onları takıp kışı geçir derim.




  • 205/45/R16 kış lastiği ben bulamadım gördüysen link verir misin?
    kitapçık şu an yanımda değil tam olarak nasıl yazdığını hatırlamıyorum. çamurluğa filan zarar vereceğinden sanırım.

    eğer sen bu lastikten almayı düşünüyosan eski jantların kış lastiği takmak üzere tutabilirsin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.