Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (743. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.467
Cevap
83
Favori
1.899.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 741742743744745
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    nihayet ruhsata işlettim bitti yeni ruhsatımı aldım

    ruhsat (çift yaprak) 117 TL

    muayene 135

    egzoz emisyon 25

    sızdırmazlık 25

    bir de projei almaya gittim 80 lira yol parası bu yoklukta valla güya kar edicez....şimdi temmuzda vergisi gelir sonra sigortası gelir....ilk muayeneye girdiğim de oh iki sene daha muayene derdi yok demiştim ne çabuk geldi....

    Hayırlı olsun lpg sinan usta.. lpg yi yenimi taktırıp işlettin yoksa vardı da muayeneyi mi bekledin. ben taktırmaya karar vermiştim ki ev alma durumu ortaya çıktı eğer ev alabilirsem satacağım arabayı onun için lpg işini bekletiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    benim egzoz muayenesinde katolizör değeri yüksek çıktı nedir bu katolizör değeri bu araba işi iş değil ya valla en son satacam gidecek elli türlü işi var hep para hep para iyi ki lüksü var yani

    abi bildiğim kadarıla katalizör zararlı gazı, zararsız gaza ceviren bir parca. tam emin degilim ama yapılan birsey deil katalizörü degiştirceksin galiba.
    ek bir bilgi vereyim aracınızdaki katalizörü cıkartırsanız aracınız 7,8beygir dahada güclenir. muaynede katalizörsüz araclara geciş yok. .



    Katalitik konvertör egzos gazı içerisinde bulunan zararlı(özellikle yanmamış) gazları tamamen yakan çevreye daha az zararlı hale getiren bir parça.Eski arabamın katalitik konvertörü tıkanmıştı yenisi 4 yıl önce 1.000TL olduğu için söktürmek zorunda kaldım.O zaman merak ettim egzos susturucusuna benzeyen bu parçanın içinde ne var diye.İçinde seramikten yapılmış ince ince kanalları olan dışı izole edilmiş bir yapı var.Haraket eden bir mekanizma yok ama sanat eseri gibi ince ince kanallar gerçkten çok hoş bir görünümü vardı.O zaman araç muayeneleri bu kadar düzenli yapılmadığından biz o parçaya benzeyen susturucuyu yerine taktırmıştık.Arabanın gücünde hissedilir bir artışı olmuştu.
  • tuner manu
    tuner preset
    tuner list var

    tuner manu da otomatik arama yapıyor.
    tuner preset te kayıtlı kanlları değiştiriyor
    tuner list te de 50 tane radyo kanalını hafızaya alıyor. sadece o kanallar arasında geçiş yapıyor.

    problem şu ki ben istediğim frekansı ayarlayamıyorum. mesela atıyorum 89.5 i ayarlayamıyorum kendim.

    navigasyon çalışır tabi ki ama bu navigasyon cihazlarının fm transmitter olayı var ya. navigasyon radyo yayını yapıyor. navigasyonun frekansıyla radyonun frekansını eşleştirince navigasyondan çıkan sesleri arabanın hoparlöründen dinleyebiliyoruz.

    acaba navigasyonu herhangi bir frekansa ayarlayıp açsam, radyo otomatik olarak navigasyonun frekansında durur mu?

    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    buna ek olarak ben de bir soru sormak istiyorum benim radyoda manuel ayarlama olmuyor. 3 tane seçenek var: tuner list, tuner preset, bir de otomatik arama var(ingilizcesi aklıma gelmedi) tuner preset de kayıtlı kanallar değişiyo sadece, diğer her iki seçenekte de otomatik arama yapıyo radyo. sırf bu yüzde navigasyon cihazı alamıyorum. navigasyon aletinin fm transmitter özelliğini kullanmayacağım için

    hocam durumu bende tam anlayamadım ama
    tuner prest...listede kayılı olan radyo frekanslarını karıştırıp calmanızı saglar.
    tuner list....... listede kayıtlı olanını sırayla calmayı saglar.

    otomatik arama zaten manuel sayılmazmı. bende hep manuel de kullanırım, sehirler arası yolculuk yaptıgımda radyo cekmediğinde manuelde olmasına ragmen devamlı kendi kendine kanal aramaya başlıyor.
    navigasyonu olayını hiç anlamdım, şahinede taksan çalısır.
  • hayırlı olsun usta,artık lpg ile bol bol, hayırlı gezmeler diliyorum. projeyi montajla beraber vermeleri gerekirdi ama vermemişler demek ki.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    nihayet ruhsata işlettim bitti yeni ruhsatımı aldım

    ruhsat (çift yaprak) 117 TL

    muayene 135

    egzoz emisyon 25

    sızdırmazlık 25

    bir de projei almaya gittim 80 lira yol parası bu yoklukta valla güya kar edicez....şimdi temmuzda vergisi gelir sonra sigortası gelir....ilk muayeneye girdiğim de oh iki sene daha muayene derdi yok demiştim ne çabuk geldi....


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    nihayet ruhsata işlettim bitti yeni ruhsatımı aldım

    ruhsat (çift yaprak) 117 TL

    muayene 135

    egzoz emisyon 25

    sızdırmazlık 25

    bir de projei almaya gittim 80 lira yol parası bu yoklukta valla güya kar edicez....şimdi temmuzda vergisi gelir sonra sigortası gelir....ilk muayeneye girdiğim de oh iki sene daha muayene derdi yok demiştim ne çabuk geldi....
  • LPG 6 AYDIR VARDI AMA muayeneyi bekledim işletmek için tuv turk de egzoz muayenesini yaptırıken adam dedi ki lpg li katalitik konventörlü araçlar genelde geçemiyor sanayiye gidiyorlar onların makinesinden geçiyor hepsi diyor .benzin de hiç bir sorun yok bütün değerler normal ama lpg ye geçinde değerler biraz yüksek cıkıyor ikinci kez denedi sonra da kıl payı geçti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon
    tuner manu da otomatik arama yapıyor.
    tuner preset te kayıtlı kanlları değiştiriyor
    tuner list te de 50 tane radyo kanalını hafızaya alıyor. sadece o kanallar arasında geçiş yapıyor.

    problem şu ki ben istediğim frekansı ayarlayamıyorum. mesela atıyorum 89.5 i ayarlayamıyorum kendim.

    navigasyon çalışır tabi ki ama bu navigasyon cihazlarının fm transmitter olayı var ya. navigasyon radyo yayını yapıyor. navigasyonun frekansıyla radyonun frekansını eşleştirince navigasyondan çıkan sesleri arabanın hoparlöründen dinleyebiliyoruz.

    acaba navigasyonu herhangi bir frekansa ayarlayıp açsam, radyo otomatik olarak navigasyonun frekansında durur mu?


    hocam rds modu acıksa otomatik olmasada otomatik görevini görüyor binevi. kanalda cızırdama veya iyi frekans cekmiyorsa bir diger kanala gecer. yani otomatik olarak sıradaki kanala geçer.
    misal rds modu acıksa 90.5 ,6,7,8,9 gibi frekans ayarlarını tek tek geçemezsiniz.
    ekranda yazar rds diye siz o modu kapatırsanız, hertürlü cızırtılı kanalı cekmeye baslar ,sizin istedigniz gibi olur 90.5,6,7,8 kanallarını kendiniz ayarlarsınız.
    bende rdsli kullanıyorum, kaliteli ve net müzik dinlemek icin .

    navigasyon olayına gelince, fm transmiter gibi özelliği varsa aracın radyosundan bagımsız calısır bir sorun teşkil etmez gibi geliyor.
    ama olay söylese navigasyon cihazına müzik yüklersen fm transmiter özelliği devreye girer.
    navigasyonun radyosundan ,fm transmiter ile aracı eşletiremezsin.

    çünkü navigasyonun yazılımları buna müsade etmez. radyo ile fm transmiter farklı şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 25 Mart 2011; 0:56:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: broadcast33


    quote:

    Orijinalden alıntı: bunyas288


    quote:

    Orijinalden alıntı: broadcast33


    quote:

    Orijinalden alıntı: varagele46

    Taban iç döşemeleri de siyah yapmışlar ve önceki symbolüme göre onlarda kalitesiz ve eğreti duruyorlar.
    Araçla birlikte güya hediye verilen paspaslarda kalitesiz. Şaft üstünü kapatmıyor. Biraz çamur olmuşlardı. Dün araç şampuanıyla fırçalayıp yıkadım. Kuruduğunda üzerinde lekeler kaldı. Üstelik çok ta sertler.

    Taban halısı gerçekten kirlenmeye çok müsait ve paspaslar çok küçük bu nedenle daha önce de arabama yaptırdığım halıdan symbole yaptırdım.Fitilli çelik halı diye bir malzeme var piyassda döşemeciler bilir.Bu malzeme iki cins birisi biraz daha kalın diğeri ince ve yumuşak eni 2.20 ve bizim arabalara 1 metre yetiyor.Ben bu malzemeyi arka taraf tek parça olacak şekilde ortadaki kısmıda kaplayarak döşemecime aracın üstünde kestirdim.Ön koltukların altındaki çıkıntılara kadar dayandı bu nedenle hiç kımıldamıyor.Çocuklar istedikleri gibi inip biniyorlar.Arabanın taban halısının üstüne sökülüp temizlenebilen bir taban halısı daha kaplatmış oldum.Onun üzerinde kauçuk paspasları koydum.Bu işlemi arabayı teslim aldığım ilk günlerde yaptım dolayısla orjinal taban döşemesi pırıl pırıl kaldı.Toplam maliyet 35+15 50 TL .

    Hocam mümkün olursa resim paylaşırmısın ..

    Hocam resimleri nihayet çektim en kısa zamanda yükleyeceğim.



     CLİO SYMBOL GRUBU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    nihayet ruhsata işlettim bitti yeni ruhsatımı aldım

    ruhsat (çift yaprak) 117 TL

    muayene 135

    egzoz emisyon 25

    sızdırmazlık 25

    bir de projei almaya gittim 80 lira yol parası bu yoklukta valla güya kar edicez....şimdi temmuzda vergisi gelir sonra sigortası gelir....ilk muayeneye girdiğim de oh iki sene daha muayene derdi yok demiştim ne çabuk geldi....

    HAYIRLI OLSUN HOCAM TECRÜBELERİNİ ANLATTIĞIN İÇİN TŞKEDERİZ
  • Ön yolcu tarafı

     CLİO SYMBOL GRUBU
  • AYRICA LPG İLE İLGİLİ önemli bi husus ssızdırmazlık raporunu ilk defa alırken mutlaka lpg yi taktıdığınız ilden almanız gerekiyor yani proje ve sızmazlığı aldıysanız geri kalanını istediğiniz yerde yaptırabilirsınız
  • broadcast33 abi senin kendi paspasların harbi kücükmüş. yaptırdıgın keçeyi begendim güzel olmuş . parasını hak ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    AYRICA LPG İLE İLGİLİ önemli bi husus ssızdırmazlık raporunu ilk defa alırken mutlaka lpg yi taktıdığınız ilden almanız gerekiyor yani proje ve sızmazlığı aldıysanız geri kalanını istediğiniz yerde yaptırabilirsınız

    abi hersey bittikten sonra temiz bir oh çekmişsindir bayag bi ugrastırıcı iş. :) verdiğin bilgiler icin tskler .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    AYRICA LPG İLE İLGİLİ önemli bi husus ssızdırmazlık raporunu ilk defa alırken mutlaka lpg yi taktıdığınız ilden almanız gerekiyor yani proje ve sızmazlığı aldıysanız geri kalanını istediğiniz yerde yaptırabilirsınız

    abi hersey bittikten sonra temiz bir oh çekmişsindir bayag bi ugrastırıcı iş. :) verdiğin bilgiler icin tskler .

    aynen leon hocam ya ne işlerle uğraşıyoruz varya kafamı kaşıycak vaktim yaw BIKTIM BU HAYATTAN :D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    broadcast33 abi senin kendi paspasların harbi kücükmüş. yaptırdıgın keçeyi begendim güzel olmuş . parasını hak ediyor

    Teşekkür ederim leon hocam.Fitilli çelik halı kesinlikle kımıldamıyor bir nevi araca göre kesilmiş halı paspas gibi oldu kauçuk paspası sadece aksesuar gibi kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanusta

    benim egzoz muayenesinde katolizör değeri yüksek çıktı nedir bu katolizör değeri bu araba işi iş değil ya valla en son satacam gidecek elli türlü işi var hep para hep para iyi ki lüksü var yani

    abi bildiğim kadarıla katalizör zararlı gazı, zararsız gaza ceviren bir parca. tam emin degilim ama yapılan birsey deil katalizörü degiştirceksin galiba.
    ek bir bilgi vereyim aracınızdaki katalizörü cıkartırsanız aracınız 7,8beygir dahada güclenir. muaynede katalizörsüz araclara geciş yok. .




    hahaha yeni izledim ya yok böyle birşey adam haklı beyler gidiore gidior tmm işte:D
  • leon kardeş cevabın için teşekkürler. peki rds yi nasıl kapatabilirim? bi de buna cevap verirsen çok makbule geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excharon

    leon kardeş cevabın için teşekkürler. peki rds yi nasıl kapatabilirim? bi de buna cevap verirsen çok makbule geçer.

    rica ederim abi .şuan aklımda degil ama yarın bakar söylerim. yinede bilen arkadaşlar varsa görünce yazarlar rsd nin ayarını.
  • selamlar symbol külübü.
    cuma günü itibariyle 2007 model Clio Symbol 1.4 Authentique gümüş gri alarak aranıza katılmanın mutluluğunu yaşıyorum. değerli deneyimlerinize ihtiyacım var. öncelikle aracım 82000 km de mimgas lpg kitli ve ankarada bir polis memurundan 15000 tl ye aldım. aracı üç ustaya gösterdim arka tamponun ve sağ ön çamurluğun değiştiğini, arka bagaj kapağının boyalı olduğunu ilerek aldım. aldığım adam arabanın triger setinin değiştiğini söyledi. size ilk sorun bu:
    bu yaştaki ve bu kmdeki triger seti değişmiş midir?
    ikinci olarak da aracım sabah ilk çalıştığında benzinde rahat bir şekilde çalışıyor fakat lpg ye geçeceği anda stop ediyor. bir kaç denemeden sonra anca lpgye geçiyor. (motor sıcak olduğunda bu problem olmuyor) bunun sebebi ne olabilir?
    son olarak da arabama yaz girerken hangi bakımları yaptırmalıyım? bir memur olarak bu araba beni üzer mi? önceki aracım 2004 fiat punto 1.4 beni biraz üzmüştü de....
    şimdiden hepinize teşekkür ederim
  • kardeşi öncelikle araban hayırlı olsun , kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah sana.
    ben de bir yıl önce imzamdaki arabayı 15.500 e almıştım lpg siz. iyi bir fiyata almışsın bence. bildiğin gibi yürüyen takımlara zarar gelmemişse arabanda değişen parçaların önemi yok bence. ama arkadan iyi bir kaza yaşamış araba sanırım . bizimkilerin trigeri 60000 km de filan değişiyo ya da 5 yıl . trigerin değişmesi normal.

    stop etmesi ise tamamen lpg sisteminden den kaynaklanan bir şey , lpg sistemini bakıtrman gerekiyo. lpg ile yaşadığın problem her lpg li aracın %70 inin yaptığı bir problem zaten.

    lpg problemine geçici bir çözüm olarak arabayı ilk çalıştırdığında ayağını gazdan kesmemelisin lpg ye geçinceye kadar. el freni debriyaj ile durabilirsin.

    bakımla ilgili de arabayı yeni aldığın için komple bir bakıma sok bence,kilometresi 4 yaşındaki bir arabaya göre fazla çünkü. komple bakıma sokmazsan için rahat olmaz her arabaya bindiğinde "acaba?" dersin.
    quote:

    Orijinalden alıntı: ayteking

    selamlar symbol külübü.
    cuma günü itibariyle 2007 model Clio Symbol 1.4 Authentique gümüş gri alarak aranıza katılmanın mutluluğunu yaşıyorum. değerli deneyimlerinize ihtiyacım var. öncelikle aracım 82000 km de mimgas lpg kitli ve ankarada bir polis memurundan 15000 tl ye aldım. aracı üç ustaya gösterdim arka tamponun ve sağ ön çamurluğun değiştiğini, arka bagaj kapağının boyalı olduğunu ilerek aldım. aldığım adam arabanın triger setinin değiştiğini söyledi. size ilk sorun bu:
    bu yaştaki ve bu kmdeki triger seti değişmiş midir?
    ikinci olarak da aracım sabah ilk çalıştığında benzinde rahat bir şekilde çalışıyor fakat lpg ye geçeceği anda stop ediyor. bir kaç denemeden sonra anca lpgye geçiyor. (motor sıcak olduğunda bu problem olmuyor) bunun sebebi ne olabilir?
    son olarak da arabama yaz girerken hangi bakımları yaptırmalıyım? bir memur olarak bu araba beni üzer mi? önceki aracım 2004 fiat punto 1.4 beni biraz üzmüştü de....
    şimdiden hepinize teşekkür ederim
  • clio iyi bir tercih umarım sizi üzmez aracın modelinden markasından cok eski binicleri cok önemli ayrıca fiyatı da cok cazip iyi almışssın mesela ben 28binde almıştım aracımı ve araca yağ ve buji baımından başka hiçbir bakım yaptırmamışlardı ben aldıktan sonra lpg taktırdım ve yaptırdığım bütün bakımları not aldım parçaların fatularını bakım tarihlerini ve değişen parçaların hepsi bir zarfda torpido da duruyor.....
  • 
Sayfa: önceki 741742743744745
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.