Şimdi Ara

clio sembol rolanti sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
4
Favori
66.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ARABAMI TEKMELİCEK HALE GELMİŞTİM FAKAT BİRAZ ARAŞTIRDIM.
    TABİ BU SAYFADA BEN SORUNU ÇÖZDÜM DÜKKANIMA GELİN 1000-1500 TL HALLEDERİZ DİYENLEREDE RASTLADIM.


    Eğer sabah ilk çalıştırmada MOTOR SALLANARAK ÇALIŞIYORSA (SİBOP ayarlarınız bozuk olduğu içindir)50-60 tl.AYARI YAPILIYOR.
    Buda aracın devir saatinin düşmesine ve sonuç ta arabanın stop etmesine sepep açıyor
    Birde Hava flitresinin altında arka kısmında Kelebek boğazıda denen bir parça var ve buna bağlı
    (rolenti müşürü 40-50 tl bu arızalı olabilir.)

    ARACIMIDA RENAULT SERVİSİNDE USTA OLARAK ÇALIŞMIŞ ÇORLUDA BİR USTAYA YAPTIRDIM SORUN OLURSA PARA ALMICAM DEDİ DAHA BUNUN ÜSTÜNE NE DENİR ALLAH RAZI OLSUN.
  • aradaşlar bendede aynı sorun var. Normalde araç soğukken çalışınca otomatik jikle devreye girmesi lazım daha önce bu şekilde çalışıyordu. yaklasık 2 ay önce sabahları benzinde aptal aptal çalışmaya başladı. Şu an araç benzinde anormal bi şekilde çalışıyor. gaza geçince düzeliyor. İlk olarak buji kablolarını değiştirdim. daha sonra sırasıyla gaz ayarı sibop ayarı ardından boğaz kelebeğini temizlettim. toplam masrafım 90 tl. değişen tek şey cüzdandan eksilen para . allahtan ustanın muhabbeti çekiliyor. diğer bazı işleri bedava yaptırabiliyoruz. sırada rolanti müşürü var kesin burdan diyo bakalım nasip. Bu arada unutmadan ustanın biride yakıt otomatiği olabiir dedi aklım gitti şerefsizim. sürekli yedek depo kullandığım için bozulmuş olduğunu söyledi inşallah değildir.
  • Araçtaki sorununuz ısı müşürü var ondan kaynaklanjyor olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tusuuama T kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar bende de renault clio 2000 model araç var..Bende arabayı 2013 Aralık ayında aldığımda aynı sorun vardı.Araç ilk çalıştırmada çok zor çalışıyor,benzinden gaza geçinçeye kadar yaklaşık 20 saniye ayağımı sürekli gazda tutmam gerekiyordu yoksa pat diye stop ediyorduİ Gazda bile rölanti düşüp yükseliyordu bazen kendiliğnden stop ediyordu. zmirde 6.sanayi de 2 ustaya gösterdim.İkisi de boğaz kelebeğini temizlediler birisi ayrıca bujileri,benzin filtresini,rölanti motorunu değiştirdi,subap ayarı yaptı fakat hiçbirşey değişmedi üstelik 350 tl. masraf yaptık.Değişen rölanti motoru elimizde kaldı.Çünkü bu usta dediklerimiz hiçbir şeye garanti vermiyorlar.Değişen parça elinizde kalıyor.En sonunda yetkili servise götürdüm. Aracı bilgisayara bağlayıp arızayı tespit ettiler.Manifold basınç kaptörü arızalıymış değiştirdiler ve arıza düzeldi.Yetkili servis pahalı diye gitmiyoruz.Fakat sanayidekiler rast gele iş yaptıklarından daha fazlasını dışarıda veriyoruz.




  • S.A BENİM ARACIM SABAHLARI İLK ÇALIŞTIRDIGIMDA NORMAL OLARAK 1000 DEVİRDE ÇALIŞIYOR SONRA 2000 İLA 1000 ARASINDA DALGALANMA YAPIYOR BU TAKİ 5 KM GİDENE KADAR SONRA DÜZELİYOR Bİ YARDIMCI OLURMUSUNUZ....
  • clioRTA41 C kullanıcısına yanıt
    Nornal.
    Havalar soguk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_yaprak

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_yaprak

    merhaba arkadaşlar. bendede 2005 clio symbol 8v aracım var. üzerinde lovato marka sıralı sistem lpg var. aracım 50 000 km de. aracı sabahları önceden 1 saniyede çalıştırıyorduysam şuanda 2 saniyede çalışıyor. ayrıca aracım gaza geçtikten sonra viteste iken ve debriyaja basılıyken titreme yapıyor. bunun yanında direksiyonu sağa sola çevirirsem rolanti düşüyor ve stop edecek gibi yapıyor. bazen stop ediyor, ayrıca geri vitese attığımda debriyaja basılıykende de stop edecek gibi yapıyor. bunun nedeni ne olabilir. Ayrıca benzindeyken bu tür sorunlar olmamakla birlikte gaz ayarını kendim kalibrize et diyerek herşeyin bilgisayar tarafından benzine göre ayarlanmasını sağlıyorum. şimdiden teşekkürler saygılar

    arkadaşlar arabayı sisteme bağladım ve devir göstergesinde 751 rpm yazıyordu direksiyonu hızlı hızlı sağa sola çevirdiğimde devirin 507 7ye kadar düştüğünü gözlemledim. daha sonra kalibrize et dedim ve ayarlama bittikten sonraki denemde herhangi bir devir düşüklüğü yapmadı. demekki sık sık ayarları bozuluyor lpg 'nin. bu neden böyle oluyor bilen varmı

    arkadaşlar merhaba. arabayı yaklaşık 150 km benzinde kullandım ve lpg için kalibrize yaptım titreme azaldı. ayrıca sübap ayarları bozulmuş onuda 50 tl ye yaptırdım; usta süboplardan 3 tanesi sıkılaşmış 1 tanesi gevşemiş dedi. araç artık tıkır tıkır çalışıyor. arkadaşlar aracın yağını suyunu ve diğer bakımlarının düzenli yaptığınız takdirde herhangi bir sorun yaşamadan sorunsuz sürüş yaşıyorsunuz. iyi günler




  • 2004 clio 1.6 16v aracım var benzinde ve lpgde rölanti sorunum var büyükçekmece silivri civarı önerebileceğiniz usta varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar,3 hafta önce aldığım 2005 model clio 1,2 16v. aracıma hiç lpg takılmadı. çekişinden memnunum fakat araçta seyir halinde giderken debriyaja bastığımda veya boşa attığımda devir göstergesi neredeyse 0 ı gösteriyor, stop ve akü lambası yanıyor falak araç stop etmiyor hafif gaza dokununca ışıklar sönüyor. aracı kaldırırkende gaz ilk başta yemiyor gibi oluyor sonra birz gazada yüklenince atlayarak kalkıyor. usta bosh carbon clean uygulaması yaptır geçer dedi. stop etmiyorsa enjeksiyon sistemin kirlenmiştir ondan yapıyodur dedi. sizce ne yapmalıyım acil yardimlarını bekliyorum.
  • kin_yas K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kin_yas;

    Küçükçekmece Tepeüstünde Seçkin Karbüratör (02125807812) var. Onların ellerinde yetkili servis cihazları, klima cihazı, gaz ayar makineleri ve profesyonel olarak çalışan 10 kişilik bir ekibi var. Eğer fırsat bulup uğrayabilirseniz. Arızanızı Adaptasyon ve gaz ayarı dahil 30-45 dakika içerisinde yapıp, anahtar teslim size verirler. Üstelik ellerin aracınızın tüm yedek parçaları da mevcuttur.

    Hatta servisi donanım haberden bulduğunuzu söylerseniz işçilik indirimi almanız da mümkündür.
  • antikor10 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Antikor10;

    Tecrübelerime dayanarak aracının arızası konusunda sana yardımcı olmaya çalışacağım. Öncelikle aracın net olarak arızasını tespit etmek için görmek gerektiğini belirtmem gerekir.

    Aracın bu şekilde davranmasının bir kaç sebebi olabilir. Sırası ile olasılıkları değerlendirmeye çalışayım.

    1. Aracın ilk kalkarken ki silkeleyerek hareket etmesinin asıl sebebi ateşleme problemidir. (Buji, Buji Kablo veya Bobinin zayıflamış olması olabilir)
    1.1. Bu silkeleyerek kalkma arızası aynı zaman da bir yakıt problemi olarak da değerlendirilebilir. Şöyle ki, Eğer gazdayken yapıyorsa aracın gaz ayarı kısıktır. Eğer benzinde kalkışlarda problem varsa benzin pompası veya pompa haznesinde veya benzin pompasının hortumunda problem olabilir.

    2. Aracın stop edecek kadar devrinin düşmesinin sebebi aracın boğaz kelebeğinin görevinin tam olarak yerine getiremediğini gösterir. Bunun sebebi kelebeğin çalışma ömrünün azaldığını ve revizyon istediğine işarettir. Bu konuda ilk yapılması gereken kelebeğin temizlenip adaptasyon yapılıp denenmesidir.

    Eğer bu işlem sonrasında randıman alınamaz ise kelebeğin tamir edilmesi gerekir. (Boğaz Kelebeği Tamir Konusunda yardımcı olabilirim)

    Arzu ederseniz orjinal cihaz ile ücretsiz arıza tespit yaptırtabilirim.




  • BENDE 2003 MODEL 1.4 8V CLİO VAR SABAHLARI İLK ÇALIŞTIRMADA STOP EDİYORDU VE ZOR ÇALIŞIYORDU MOTOR BİRAZ ISINDIKTAN SONRA NORMALE DÖNÜYORDU BİRDE İLK ÇALIŞTIRDIKTAN SONRA YOLDA GİDERKEN TEKLEME OLUYORDU SANKİ ANLIK ELEKTRİK GİDİP GELİYORMUŞ GİBİ ARABAYI İLERİ GERİ SALLAYIP TEKLİYORDU USTAYA GÖTÜRDÜM BUJİ KABLOLARINI DEĞİŞTİRDİ BOGAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLEDİ AMA SORUN DÜZELMEDİ TEKRAR GÖTÜRDÜM BİLGİSAYARA BAĞLADI ARIZA TESPİTİ İÇİN BİŞEY BULAMADI SONRA BOĞAZ KELEBEĞİNİ SÖKTÜ KELEBEĞİN İÇİNDE RÖLANTİ DÜZENLEYİCİ MOTOR VAR ONU SÖKTÜ KENDİNDE BULUNAN ÇIKMA ORJİNAL MOTORU TAKTI TEKRAR BİLGİSAYARA BAĞLADI BİLGİSAYARDAN TANITIP AYARLARINI YAPTI BANA BUNU BİR HAFTA DENE GEL DÜZELİRSE RÖLANTİ DÜZENLEME MOTORUNU DEĞİŞTİRELİM DEDİ BİR HAFTA ÖYLE KULLANDIM ARACIMIN ÇALIŞMASI NORMALE DÖNDÜ SORUN DÜZELDİ USTAYA GİTTİM TEKRAR RÖLANTİ MOTORU VEYA VALFİDE DENİYOR ORJİNALİNİ SERVİSE SORDUK 210 TL DEDİLER 50 TL YE MAGNET MARELLİ MARKA ALDIM USTA TAKDI BİLGİSAYARA BAĞLAYIP TANITTI AYARINI YAPTI ŞU AN BİR HAFTA OLDU SORUNSUZ KULLANIYORUM. AYNI ARIZASI OLAN ARKADAŞLAR BURDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BU PARÇA TAKILMADAN ÖNCE BOĞAN KELEBEĞİNİN GÜZELCE TEMİZLENMESİ SONRA PARÇANIN TAKILIP BİLGİSAYARA BAĞLAYIP TANITILMASI KOLAY GELSİN.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     clio sembol rolanti sorunu




  • Sallaniyor diyelim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.