Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (692. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.617.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 690691692693694
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemertmetin

    ALINTIDIR.
    Tam olarak yapmak istediğiniz bu herhalde







    şu resimlerdeki kapı bandıdaki gri şeyi neyle yapmışlar bende yapacam onu ya?

    Gri veya gümüş renge boyanmış, bende yaptım boyattım

    ben metalik karbon kaplama yaptım. Çok şık oldu




  • Arkadaşlar Renault Clio 1.6 RXT 8V 2000 almayı düşünüyorum.Öğrenci adamım bu yüzden çok masraf açan bir araba alamam,clio bu açıdan nasıldır?.Clioların genel dökülme yaşı sizce kaç kmde başlar.Araçla ilgili genel bilginiz nedir?Birde genel olarak gezerken 130.000 bin 150.000 de güneş yanığından dolayı komple boyalı cliolar gördüm.Aracın orjinal boyası mı dandik yoksa bu araçlar kmsi düşürülmüş olabilir mi?Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...
  • greatalexander kullanıcısına yanıt
    aynı soruların cevabını ben de çok merak ediyorum özellikle km ve boya konusu kafama çok takılıyor.artı olarak bir de rte modeli ile rtx modeli arasında farklar nelerdir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greatalexander

    Arkadaşlar Renault Clio 1.6 RXT 8V 2000 almayı düşünüyorum.Öğrenci adamım bu yüzden çok masraf açan bir araba alamam,clio bu açıdan nasıldır?.Clioların genel dökülme yaşı sizce kaç kmde başlar.Araçla ilgili genel bilginiz nedir?Birde genel olarak gezerken 130.000 bin 150.000 de güneş yanığından dolayı komple boyalı cliolar gördüm.Aracın orjinal boyası mı dandik yoksa bu araçlar kmsi düşürülmüş olabilir mi?Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...

    ben rte modelini kullandım daha önce aynı motor zaten 8v olduğu için sıkıştırma oranı daha yüksek max torkunu 2500 devirde veriyor bunun için araba çok seridir,masraf olayı dersen aldığın araba temizmi ona bak boya işi normal hemen her clio'da olur tavanda ve kaputta güneş yanığı,benim aracım aldığımda 138000 km idiama motor taşgibiyd 200 kadranı devird araba ben bile inanamadım,motora baktır sağlamsa sorun yok,km düşürme olayı her arabada olabilir boya yanığı ile alakası yok,satıcının ne kadar namuslu biri olduğu ile ilgili,siz siz olun arabaya alırken çok dikkat edin iyice kontrol ettirin arabayı boya sorun değil önemli kazası yoksa direklerde sorun yoksa,motor iyiyse önden arkadan büyük darbe almadıysa sorun yok,hep şüpheci davranın o zaman düzgün araba bulursunuz yoksa çamur gibi masraflı arabayı alır gidersiniz




  • Selamın Aleyküm Forumdaşlar,

    1999 Model Clio 1.6 RTE aracım var. Sıfır km. aldım ve şu an 102 bin km. Araç ile ilgili 2 sıkıntım şu;
    > Eskiden araç 180 km. hızda bile güven veriyordu, ancak şuan 140 ile 150 km. arasında düz asfalt yolda(kaymak gibi yolda)
    direksiyon balans ayarı yokmuş gibi titriyor. İşin ilginç yanı düşük hızlarda mesela 120 km. hiç bir titreme yok veya daha üst hızlarda 160-170 km. bu titreme
    belirgin bir şekilde azalıyor.( Tamamen bitmiyor sadece hissedilir şekilde azalıyor.)
    > Yine 140-150 km. arasında direksiyonda boşluk hissediyorum ve araç şerit içinde geziyor ciddi çaba gerektiriyor şeritte tutmak için bu hızda ani fren yaptığımda
    araç savuruyor, çizgisinde yavaşlamıyor. Sorun ne olabilir? Siz üstatlar ne dersiniz?
    1) 4 lastik sıfır, fabrika değerlerindeki ebatlar ve jantlarda fabrika çıkışlı ve düzgünler yamuk yumuk değiller.
    2) 2 kez rot balans yapıldı lastikler sökülüp makinaya takıldı ve araç üzerinde de yapıldı.(Lastikler ilk takıldığında ve 1000 km yol yapıldıktan sonra)
    3) Ön takım komple sıfır yapıldı.
    4) Direksiyon kutusundan şüpheleniyorum ancak direksiyonda da hiç bir sıkıntı yok her şey normal.
    5) Yol durumundan da olmadığına eminim değişik zamanlarda değişik hava şartlarında (rüzgar vs.) ve yollarda denedim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahÇoraplı -- 14 Eylül 2014; 2:58:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemertmetin

    ALINTIDIR.
    Tam olarak yapmak istediğiniz bu herhalde







    şu resimlerdeki kapı bandıdaki gri şeyi neyle yapmışlar bende yapacam onu ya?

    Gri veya gümüş renge boyanmış, bende yaptım boyattım

    ben metalik karbon kaplama yaptım. Çok şık oldu

    o parça çıkıyor mu ordan dostum ya metalik karbon nasıl oluyor bende yapayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemertmetin

    ALINTIDIR.
    Tam olarak yapmak istediğiniz bu herhalde







    şu resimlerdeki kapı bandıdaki gri şeyi neyle yapmışlar bende yapacam onu ya?

    Gri veya gümüş renge boyanmış, bende yaptım boyattım

    ben metalik karbon kaplama yaptım. Çok şık oldu

    o parça çıkıyor mu ordan dostum ya metalik karbon nasıl oluyor bende yapayım

    kapıyı açıp kapı çıtasını geri çek. O küçük parça kapı çıtasının üstünde. Tırnaklı. Dikkat et tırnakları kırma. ben 1 tanesini kırdım. Birde pek bulunmuyor bu parça piyasada. Haberin olsun.

    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/646104/bf98929e-5f13-471e-9171-a788682a7a21.JPG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serci07 -- 15 Eylül 2014; 10:29:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: serci07

    quote:

    Orijinalden alıntı: ketoral


    quote:

    Orijinalden alıntı: CaNeRR

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemertmetin

    ALINTIDIR.
    Tam olarak yapmak istediğiniz bu herhalde







    şu resimlerdeki kapı bandıdaki gri şeyi neyle yapmışlar bende yapacam onu ya?

    Gri veya gümüş renge boyanmış, bende yaptım boyattım

    ben metalik karbon kaplama yaptım. Çok şık oldu

    o parça çıkıyor mu ordan dostum ya metalik karbon nasıl oluyor bende yapayım

    kapıyı açıp kapı çıtasını geri çek. O küçük parça kapı çıtasının üstünde. Tırnaklı. Dikkat et tırnakları kırma. ben 1 tanesini kırdım. Birde pek bulunmuyor bu parça piyasada. Haberin olsun.

    https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/646104/bf98929e-5f13-471e-9171-a788682a7a21.JPG


    Tamam dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar merhaba bende clio 1.4 rta 2000 aracım var tampon altındaki saçma lipi söküp yerine kendi aldığım lipi takmak istiyorum malum indiremiyoruz en azından önden alçak gösterelim öndeki eki nasıl sökebilirim tamponu cıkarmam sartmıdır yoksa başka bi yolu var m kolay yoldan halletsem harika olacak lütfen yardımcı olun kafama takıldı :)
  • gkydmr G kullanıcısına yanıt
    Perçin ya da vidalı olabilir. Her halükarda çok kolay.
    Ben bir benzinlikte kanala girip çıkarıp çekiçle düzeltip geri takmıştım. Daha önceden işlem görmüştü muhtemelen, hem perçinli hem de vidaliydi. Perçinleri kargaburunla sökmüstüm.
    Lip içinde özellikle de tampona bağlantısı yapılan bölümün içinde metal var sanırım, o yüzden çekiçle düzeltebildim.
    Takarken de 7-8 yerden vidayla tutturdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leki L kullanıcısına yanıt
    ya bu kadar zor olmamalı bu işlem ya sanki bana tamponun bir parçası gibi geliyor orjinal eki gibi onu zorlarsam tampon kırılcak hissine kapılıyorum altına baktıgımda hıc bir vida yoktu sadece tamponun vidaları vardı 4 tane onlarda çamurluk altındaki davlunbazı tutuyor ıkısı ıkısıde kapak var altta onu tutuyor :S
  • gkydmr G kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen daha önce hiç ellenmedi ve bu yüzden hepsi perçin. Tamponun en ön alt kısmında bağlantısı olmalı.
    Benimkinde vardı en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabayı ya lifte alıcan yada kanala sok. Tamponu sökmek baya zahmetli. ben Farları mercekli far ile değiştirirken gördüm. Baya meşakatli
  • haklısınz arkadaşlar tamponu sökmek baya uğraştırır arabanın altına gırmek sıkıntı degılde tampondan o lanet parçayı sökmek imkansız görünüyor yada kestirmek mi gerekiyor inanın bi yol bulamadım bilen birinede gidemedim adam montajına bile 30 40 tl fiyat cekiyor ürünü almıştım 20 tlye :D kendim yapacam kafaya koydum bilgisi olan varsa yardımını beklerım
  • gkydmr G kullanıcısına yanıt
    O bölümün resmini çekmen mümkün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuvars10

    Teşekkür ederim, atiker taktırdım simit tank. 1000liraya taktırdım, usta montaj konusunda çok iyi. 17 kuruş yakıyor şuan, çekiş konusunda araç benzinde nasılsa gazda da o. Hiç farketmiyor, tavsiye ederim.

    İzmitte sanayide microfast modeli için 1400tl istiyor yağlama sistemi dahil siz nerede yaptırdınız ? Arada çok fark var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    O bölümün resmini çekmen mümkün mü?

    bugun cekip göndermeye calısıcam teşekkürler :)
  • bobbylone B kullanıcısına yanıt
    ben olsam almazdım hem sedan hem 1.4 8v bence gereksız olur satarkende zorluk cekersınız . 1.4 hb modellerini tercih edin. benzınlı olsa bıle uzmez
  • wolqan48 W kullanıcısına yanıt
    dostum o olay 8v olmasından kaynaklı aynı aracın 2000 modeli var bnede dediğin olay bendede var 16vden şaşmamak lazım bu duruma alışssan iyi olur :)
  • Arkadaslar merhaba yakin zamanda bir clio 2 sahibi olmayi dusunuyorum. Bu yuzden bir kac sorum olacak. Ikinci elinde kirmizi renk tutulan bir renkmidir ? Ortalama piyasa degeri nedir bu araclarin ? Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 690691692693694
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.