Şimdi Ara

2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.540
Cevap
205
Favori
646.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Geçen gün yeni corsa yı inceledim. Clio ile arasında ciddi fark var ve clio bence çok daha kaliteli izlenimi verdi. Bugün alacak olsam tercihim yine clio olurdu. 1lt lik fark olabilir evet ama birazda sürüş tarzı ile ilgili bir konu bu. Benim 7.2 ortalamanın yarısı agresif sürüştü. Daha önce sakin kullanımda 6.5lt (300km) ortalamaları gördüm. 1.0 ile 1.3 arasında dediğin gibi vergi avantajı var sadece. Vergiyi dert etmeyenler kesinle 1.3 almalı. Performans inanılmaz farklı. Bugün son kasa C180cdi ile kapıştık, resmen duman ettim. Aferimi bir kez daha aldı benden araba :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam olay yakıtla ilgili, kalite farkı zaten Clio lehine. Ancak gerek ekonomi, gerekse de gücün yola aktarımı hususlarında Corsa bariz avantajlı. Şanzıman çok fark ettiriyor. CVT tamamen konfor odaklı bir şanzıman. EAT8 ve EDC ekonomiye yatkın, gücü yola çok daha iyi aktarıyor. Tüketimler bunu ortaya koyuyor.

    Bakalım birkaç binden sonra da böyle olacak mı, göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 29 Mayıs 2020; 17:44:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    1.0 motoru alırken daha az ödüyorsunuz haliyle. MTV'de düşük. 1.3 az yaksa bile aradaki farkın kapanması için epey kilometreler yapılması gerekli. Performans odaklı düşündüğüm için 1.3 aldım. 1.0'ın ekonomisi, alırken ve mtv kaynaklı. Performans önemli değilse, 1.0'da kalmanız bana göre mantıklı olur. Tabii sizin kullanım tarzınızı, beklentilerinizi bilemem.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Captur için 1.33 tercih edebilirim, Clio'da artık 1.33'e falan geçme niyetim yok açıkçası. Captur bir tık daha ağır olabilir, 1.33 + EDC'nin de etkisiyle. Daha sağlıklı olur diye düşünüyorum.
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    1.33 Captur Clio'ya göre daha ağır olacağı için muhtemelen 140-160hp 240-260nm güç çıkışına sahip olur.
  • Fiyat ne olacak acaba. Clio dan 10-20bin TL fazla olur mutlaka ama fark ciddi anlamda fazla olur, full modeli 200bini fazla geçerse ölü doğar. Demedi demeyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Merhaba bana da 1.0 tce x tronic pek ekonomik gelmedi nette izlediğim videolara göre... şehir dışı 110 120 sabit ne kadar yakıyor. Bence reno cvt kullanarak hata etti. Edc olsaydı hem ekonomik hem performanslı olurdu. Cvt tüketimi arttıracağı gibi performansıda gölgeleyeceğini düşünüyorum. Belkide mühendisler bu aracı alan lpg de takar edc yi bundan kullanmayalım dediler. Motor lpg uyumlu sanırım zaten mpi yazıyor özelliklerde. edc olsaydı keşke şanzuman...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kaplan261 kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Aracı alalı 3.5 ay oldu 1960 km yol yaptım %90 şehir içi yakıt ortalama 6 litre civarında ve cvt şanzıman çok uyumlu çalışıyor araçtan beklentinize göre kişisel tercihler değişecektir ama performans yakıt ve şanzıman uyumu gayet memnunum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abt404 A kullanıcısına yanıt
    Cvt şanzuman en sorunsuz olandır. Bilerek bozmadıktan sonra en az 500.000km gider. Tek eksi yönü kayış sistemi olması nedeniyle tepkimesi ve ara hızlanması biraz zayıftır. 132bg Lil auris imde öyleydi mesela. Kaldı ki, 100bg lik clio yu taşıması zaten zor. Yakıt ekonomisi iyidir. Dediğin gibi beklentilerle ilgili bir konu tamamen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Auris konusunu anlayamadım benimde bi önceki aracim otomatik vites 132 bg auristi aurislerde cvt şanzıman yok yarı otomatik robotik şanzuman var bi yanlışınız olmasın aurisin vites geçişi berbattı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abt404 A kullanıcısına yanıt
    Hocam ortalama hızınız nedir? İstanbul trafiği mi? Hangi modda kullanıyorsunuz aracı, Eco mu? Tam olarak bilgisayarda kaç ortalamanız, o önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 1 Haziran 2020; 18:30:13 >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Merhaba aydında kullanıyorum ara şehir ici kısa mesafe ortalama hız 30- 40 km şu an ekranda gösteren ortalama 6.1 lt eko mod hiç kullanmadım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abt404 A kullanıcısına yanıt
    Auris 132bg araç cvt dir. Vites sistemi kayıştır. Cvt ler sonsuz ve tek vites olmasına karşılık vites atma hissi için yarı otomatize sistemle desteklenir. Tam anlamıyla cvt şanzumandır. Dizel modelleri yarı otomatik yığılarak geçen vitestir ki, insanı arabadan soğutur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sanırım kullandığımız araçlar birbirinden farklı idi 2008 benzini 1.6 auris di benim aracim yarı otomatik mmt şanzıman vardı ve vites geçişleri çok kötüydü kalibrasyon ayarı icin sürekli servise gittiğim için cvt olmadığını biliyorum 2008den sonra üretilen yada diesel olanlar cvt olabilir bilgim yok o konuda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abt404 A kullanıcısına yanıt
    Multi Mod ve Multi Drive S diye modele göre iki tip otomatik şanzıman kullanıyor. Hybrid'de ise e-cvt
  • Kaplan261 kullanıcısına yanıt
    1.0 motorun LPG versiyonu da tanıtılmıştı. Satışa ne zaman sunulacak bakalım.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Şu an 1.3 Clio'yu ağzına kadar doldurduğumuzda 213.000TL yapıyor. Ötv indirimi gelmezse, Captur gelesiye 240'ı bulur.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    İlave eklemeleri kastetmemiştim. İlk çıktığı fabrikasyon standart full olanı kastettim. B ve C segment bir çok araba markası full modeline seçenekleri eklediğimizde 30-50bin lira ilave maliyet çıkar zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abt404 A kullanıcısına yanıt
    Evet arabalarımız farklıymış. Bendeki 2014 yeni kasa diye çıkan modeldi. 132bg, cvt şanzuman multidrive S diye adlandırılıyordu. Vites geçişini hissettirmez ve sarsmazdı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Toyota'nın fulünü alınca, araç hakikaten full oluyor. Biz de full anlayışı farklı. Ev döşer gibi donanım döşüyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.