Şimdi Ara

civic 1.6 mı? jetta 1.4 mü? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
3.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • civic almam için benim için önemli olan diğer c sınıfında ki en önemli eksiklerini gidermesi gerekli bunlar başlıca,
    dizel motor eksikliği(istediği kadar az yaksın benzinli ben dizel istiyorum)
    bagaj hacmi sınıfında en düşük
    tüm c sınıfı araçlarda olan yağmur ve far sensörü hele ki japon civic te olmayınca bunlar beni düşündürüyor bunlar sizler için ne kadar önemli bilmiyorum ama benim için olmazsa olmazlardan saygılarımla.
  • Jetta ...
  • görünen o ki civic dizel bir araç çıkarmış olsaydı yollardaki üç arabadan biri civic olabilirdi
  • bu aracı da eskisi gibi 10 sene kullanırım diyorsan jetta dan vazgeç.

    1.4 litre 122 hplik bir motor oldukça zorlanmış demektir, ayrıca turbo olduğu için problem çıkarma ihtimali de oldukça fazla.

    honda uzun vadede daha sorunsuz, ayrıca benzer donanımasahip modellerde fiyatları arasında 6-7 bin ytl fark var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oto_glr

    görünen o ki civic dizel bir araç çıkarmış olsaydı yollardaki üç arabadan biri civic olabilirdi


    Aynen öyle
  • civic derim
  • arkadaş 10 sene kullanacağım diyosun civic 6 sene garanti veriyor zaten buda büyük bir avantajdır sorunsuzluğunun yanında bunuda düşün turbo motora bişi olursa pis yakıttan vs. o zaman çok zarar açar başına ama civic bas marşa git 6 sene garanti var bunu kimse hesaba katmamış ayrıca civicin dizel motorları avrupada var ama kötü yakıt yüzünden türkiyeye gelmiyor diye biliyorum. ikisinide test et civic daha sportif bir araba daha alımlı iç mekan yeni günümüzden daha ileride bence..
  • Hocam vw araçları dayanıklılığıyla bilinir. 100 binden sonra jetta dökülmez. Size bunu söyleyenler turbo motoru kastetmişlerdir. Bi motor ister dizel ister benzinli olsun turboluysa risktir. Yakıt kalitesi, kullanım şekli motoru etkileyebilir. O yüzden yıllardır markalar atmosferik motor kullandılar uzun ömürlü olsun diye. Eminim yakıt fiyatları bu kadar yükselmese turbo benzinli motorlar üretilmezdi.

    Bu durumda ben civic tavsiye edeceğim. Uzun yıllar kullanacağım dediğiniz için. Corollaya da bakabilirsiniz. Civice göre daha konforludur. Yakıt da hemen hemen aynıdır.

    Başka bi şey önerin derseniz de kesinlikle focus öneririm. Bu bahsettiğiniz araçlardan daha ucuza alabilirsiniz şu sıralar alacaksanız. En az toyota honda kadar dayanıklıdır, sürüşü mükemmeldir. Yakıt corolla/civicten 100 km de en fazla 1 lt fazla tüketir. Bagaj, kullanım, konfor, yol tutuş, dayanıklılık kriterlerinin tümünü karşılar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pis@gor


    quote:

    Orjinalden alıntı: oto_glr

    görünen o ki civic dizel bir araç çıkarmış olsaydı yollardaki üç arabadan biri civic olabilirdi


    Aynen öyle



    katılıyorum ben de
  • Bütçe sanırım 40-43 felan..Bu iki araç arasından tercih yapılacak olursa Jetta derim..Ancak bu 2 araç dışında şu kriz ortamında D segmentine geçilmeli bence..Bütçeye göre Ford Mondeo öneririm..Şayet ben Passat ile Mondeo arasında kaldım Passat aldım..Ancak bütçenize Mondeo daha avantajlı ve çokta güzel bir araba..Mondeo yu düşün derim haa biraz daha kasıp Passat alırsan süper olur ama bu bütçeye bence Mondeo ilaç gibi olur..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DH-ALEMDAR

    Bütçe sanırım 40-43 felan..Bu iki araç arasından tercih yapılacak olursa Jetta derim..Ancak bu 2 araç dışında şu kriz ortamında D segmentine geçilmeli bence..Bütçeye göre Ford Mondeo öneririm..Şayet ben Passat ile Mondeo arasında kaldım Passat aldım..Ancak bütçenize Mondeo daha avantajlı ve çokta güzel bir araba..Mondeo yu düşün derim haa biraz daha kasıp Passat alırsan süper olur ama bu bütçeye bence Mondeo ilaç gibi olur..

    MONDEO'NUN HATCHBACK (5 KAPILI FİYATI)

    17 Kasım 2008 tarihinden itibaren geçerli Ford Otosan araç fiyatları

    Model Tavsiye edilen anahtar teslim liste fiyatı
    Tavsiye edilen anahtar teslim kampanyalı kredili fiyatı
    Tavsiye edilen anahtar teslim peşin fiyatı

    Mondeo Trend 5K 1.6i 46.225,00 YTL 42.585,00 YTL 42.585,00 YTL
    Mondeo Trend 4K 1.6i 48.260,00 YTL 44.460,00 YTL 44.460,00 YTL
    Mondeo Trend 4K 2.0 TDCi 66.585,00 YTL 61.355,00 YTL 61.355,00 YTL
    Mondeo Trend 4K 2.0 TDCi A/T 70.995,00 YTL 65.415,00 YTL 65.415,00 YTL
    Mondeo Titanium 5K 1.6i 50.695,00 YTL 46.695,00 YTL 46.695,00 YTL
    Mondeo Titanium 4K 1.6i 52.725,00 YTL 48.565,00 YTL 48.565,00 YTL
    Mondeo Titanium 4K 2.0 TDCi 73.345,00 YTL 67.575,00 YTL 67.575,00 YTL
    Mondeo Titanium 4K 2.0 TDCi A/T 77.795,00 YTL 71.670,00 YTL 71.670,00 YTL




  • tsı motor 300 bin km test edilmiş ve sorunsuz tamamlamış bir motor.100 binde biter gibi cümleler kullanan inanlar ya bilgisizliklerinden ya da kıskançlıklarından demiştir
  • hayır ben de katılmıyorum 100 binde biter lafına ama bu kıskançlık lafı ne alaka
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    1.6 civic 125hp ve 1.4tsi 140hp jetta'nın 0-400leri arasında 0.2sn vardır.


    0-100leri çok farklı görünse de 400metrelik bi deparda durumlar farklı olabiliyor


    bu bilgiyi nerden aldın bilmiyorum ama bence pek doğru değil gibi.tamam jetta civicden ağır fakat 15 hp ve 60 küsür nm tork fazlası var.ayrıca torkunu daha uzun süre veren bir motor.eminim daha fazla fark atacaktır.

    not:bu forumdaki insanları anlamak gerçekten zor bir topikte bmw yi geçen araba diğer topikte 1.6 dizel araca geçiliyor (yanlış anlama lafım sana değil)



    Bilgi mod supremum'un veri tabanından alınmıştır. İtiraz eden banlanır




  • ben ıkısı arasında kalsam civic alırdım...jettanın arkası ve onu arasında bı dengesızlık var gibi..passatla yanyana ıken bakın o zaman daha cok goze carpıyor...
    civic derim
  • FORD MONDEO al, bin, garantisi bitince LPG tak, daha çok bin. Yerden yüksek otomobil Türkiye şartlarına daha uygun. CIVIC de çok beğendiğim ve etkilkendiğim bir model, kuzenim en full donanımlısını aldı, peşin 40.000 YTL, deri koltuk, 1.6 motor ve otomatik. Daha geniş ve yüksek olmasını isterdim. JETTA hakkında düşündüklerimi zaten biliyorsunuz. Benim bir şey söylememi bekliyorlar ama bu defa birşey yok.
  • jettanın bagajı geniş ama içerden çalıp bagaja vermişler onuda sölemek lazım.
  • ya bu arabanin alti alcak diyor herkezde ben 2 senedir daha hic surtmedim. ki burda bircok tümsek var saolsun belediye. bilmiyorum honda bolumundede hic alcak oldugundan yakınan yok 100 kusur sayfada. herneyse

    araci 10 yil kullanicaksaniz kesinlikle ve kesinlikle tsi dan uzak durun. turbo motor ariza cikarinca cok buyuk masraf olur. 10 yildada bu buyuk bir risk. ozellikle cok kilometre yapicaginizi goz onunde bulundurursak. ayrica 1.4 tubo motor 125 hp olabilir . ama 140 hp lik 1.4 tsi bile 1.6 125 hp den iyi degildir. goruldugu gibi 0-400 degerleri tamamen ayni. buda 125 hp lik tsi motorun performansinin dahada dusuk olacaginin gostergesidir.
    bagajida jettaya gore kucuk olablir jettaninkini bilmiyorum.ama oyle cok ufak bir bagajda degil 400 litremi neydi galiba
  • Kesinlikle ve kesinlikle TSI'den uzak durmayın. Bilhassa 1.4 TSI 122 HP 16V DOHC motor çok iktisatlı, tasaruflu ve gerektiğinde gücü istediğiniz zaman ve istediğiniz kadar üretebilen ve yine de 5.0 l/100 km gibi dizeli kıskandıracak kadar düşük değerler elde edebilen bir motor. Japon markalar arasında en beğendiğim HONDA'dır ve bence bu iki araç arasında karar verme kriterlerinde motor hakkında konuşmaktan, tartışmaktan vazgeçmemiz gerekir.

    VOLKSWAGEN TSI motordan kesinlikle ve kesinlikle uzak durmayın. Su soğutmalı, çok kaliteli ve sürekli devrede olan, tepkime süresine sahip olmayan bir turboya sahiptir. Düşük devirlerden itibaren yüksek tork değerlerini emrinize sunan güçlü ve kuvvetli bir motordur. HONDA'nın motorlarından geri kalan yanının olacağını sanmıyorum.

    TSI motorları hakkındaki olumsuz düşüncelere bence hiç yer ve gerek yoktur. Turbo motordan korkmaya gerek yok. Her markanın turbolu ve turbosuz motorları var ve her markanın turbolu ve turbosuz motorları arıza yapabilir.

    OPEL INSIGNIA 1.6 180 HP TURBO motorlu araç piyasaya girince ona da "kesinlikle ve kesinlikle turbolu motordan uzak durun" gibi bir ifade kullanılacak o zaman...?!?!?

    T.G.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Kesinlikle ve kesinlikle TSI'den uzak durmayın. Bilhassa 1.4 TSI 122 HP 16V DOHC motor çok iktisatlı, tasaruflu ve gerektiğinde gücü istediğiniz zaman ve istediğiniz kadar üretebilen ve yine de 5.0 l/100 km gibi dizeli kıskandıracak kadar düşük değerler elde edebilen bir motor. Japon markalar arasında en beğendiğim HONDA'dır ve bence bu iki araç arasında karar verme kriterlerinde motor hakkında konuşmaktan, tartışmaktan vazgeçmemiz gerekir.

    VOLKSWAGEN TSI motordan kesinlikle ve kesinlikle uzak durmayın. Su soğutmalı, çok kaliteli ve sürekli devrede olan, tepkime süresine sahip olmayan bir turboya sahiptir. Düşük devirlerden itibaren yüksek tork değerlerini emrinize sunan güçlü ve kuvvetli bir motordur. HONDA'nın motorlarından geri kalan yanının olacağını sanmıyorum.

    TSI motorları hakkındaki olumsuz düşüncelere bence hiç yer ve gerek yoktur. Turbo motordan korkmaya gerek yok. Her markanın turbolu ve turbosuz motorları var ve her markanın turbolu ve turbosuz motorları arıza yapabilir.

    OPEL INSIGNIA 1.6 180 HP TURBO motorlu araç piyasaya girince ona da "kesinlikle ve kesinlikle turbolu motordan uzak durun" gibi bir ifade kullanılacak o zaman...?!?!?

    T.G.

    butun turbolarda oldugu gibi sizin tsidada dusuk devirde performans dusuklugu ve gecikme suresi olur. 140 ve 170 lik lerde turbonu yaninda kompresorde vardir bu gecikme ve dusuk tork olmasin diye ancak 125 hp likde boyle bir luks olmadigi icin klasik torbolarda oldugu gibi gecikme suresi ve dusuk tork kacinilmaz bir gercek. tabiki yuksek devirlere cikanakadar. ayrica turbonun her devirde calismasi vw e veya tsi a ozgu bir ozellik degildir. turbo arac calistigi her anda aktiftir.dusuk devirde kendini kapatmaz.

    ayrica 10 yil veya 100 bin kilometre ve ustu hicbirzaman turbo bir arac icin guvenli olmamistir . sonucta normal bir benzinliye gore yuksek basincta calisan aksamlar cabuk aşinir.ve cikacak en ufak bir sorun cok pahaliya mal oluyor.

    ayrica ben turbo kotu demiyorum. hatta opel insignia almayida dusunmuyor degilim. tabiki bu benim gibi senede 10 bin kilometre yapan ve 5 yil sonra saticak bir insan icin sorun olusturmuyor. ama 10 yil kullanicak icin saglikli oldugunu dusunmuyorm. yoksa turboya karsi bir onyargim var gibi gorulmesin.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.