Şimdi Ara

civic 1.6 ies'de resimdeki parçayı bilen varmı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
2.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 41 gün 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • calacula (1 mesaj) kartal_.1987 (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar arabam civic 2000 1.6 ies bu resimdeki parça nın tıpası kırılmış bu bi sorun yaratırmı orayı kapatmalımıyım sizce eğer bi bilen arkadaş varsa yardım edebilirmi

     civic 1.6 ies'de resimdeki parçayı bilen varmı



    |
    |
  • Slm. Yeni aldığım çıtır kazalı 2004 model düz vitesli civic ls arabamla alakalı bir sorunum var. Aracımda herhangi bir arıza ışığı yanmamasına rağmen araç çalışmıyor. marş basıyor ama motor çalışmıyor. kullanım klavuzunda kontak açtığımda 2 sn. benzin pompasının sesinin gelmesi lazım diyor gelmiyor. gelmiyorsa torpidonun altındaki ana roleleri kontrol et diyor(elektrik varmı diye) kontrol ettim elektrik gelmiyor. eğer elektrik gelmiyorsa direksiyonun altındaki sigorta kutusundan bu ana roleye gelen kablo kopmuş olabilir diyor. işte burada şöyle bişey gözüme çarptı. kullanım klavuzundaki fotoğraflarda ilgili sokette bir kablo bağlantısı görünmesine rağmen benim aracımda aşağıdaki resimdeki soket boş. diğer boş soket ve role yuvalarını araştırdım onlar normalmiş (rolenin biri sadece otomatiklerde var mesela).

    şimdi burada sizden ricam 2002-2005 kasa civic aracı olan bir arkadaşım yada konuya hakim bir arkadaşım bu soketin boş olmasının normalmi, boş deyilse o 6 pinli sokette kaç kablodan oluşan bir jack takılı, en önemlisi bu kabloların renkleri nelerdir? (bu renkleri bilirsem kullanım klavuzundan bu kablonun nereye gittiğini bile bulabiliyorum) Konularında bana yardımcı olabilir mi? Yaklaşık 7 gündür torpidonun tüm parşalarını söktüm bi sonuç elde edemedim. Birde kullanım klavuzunda inertia (cut off switch) ten bahsediyor yüzeysel olarak 2-3 sayfasında. internette aradım öyle bir switch yok. kullanım klavuzunda bahsettiği yere ulaşabildiğim kadarı ile de olmadığı kanaatindeyim.

    Neyse arkadaşlar baya sıkıntı oldu benim için yardımlarınızı bekliyorum.


     civic 1.6 ies'de resimdeki parçayı bilen varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calacula -- 3 Eylül 2011; 21:36:31 >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.