Şimdi Ara

>> Citroen Saxo Kullanıcıları <<

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
6
Favori
147.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroen Saxo Kullananlar varsa burada araçlar hakkında paylaşımda bulunmak isteyen yazabilirler...
    İsteyen resimler koyar ve bize tüyo vermek isteyen arkadaşlar burdan yazabilirler..
    Sorunları parça fiyatları vs..
    Performansı arttırmanın ve genel hatlarıyla >> Citroen SAXO << ...Bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustang -- 24 Mayıs 2009; 16:05:18 >



  • MERHABAA RKADAŞLAR

    10 000 TL EN FAZLA 12 000 TL CIVARINDA CİTROEN SAXO TEMİZ 1.4 1.6 16V BENZINLI YADA DIZEL VARMIDIR?
    VARMIDIR DIYORUM KUSURA BAKMAYIN SAHIBINDEN DE BAKTIM GUZEL ARAC YOK.
    SU ARACI GORDUM RESMEN HARIKA ALLAH KAZASIZ BINDIRSIN SAHIBINI
    YADA BU SEKILDE RAAC VARMIDIR?

    MESELA ORNEK:

    http://www.modifiyem.com/garaj-resim/citroen-saxo-26-b.jpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    MERHABAA RKADAŞLAR

    10 000 TL EN FAZLA 12 000 TL CIVARINDA CİTROEN SAXO TEMİZ 1.4 1.6 16V BENZINLI YADA DIZEL VARMIDIR?
    VARMIDIR DIYORUM KUSURA BAKMAYIN SAHIBINDEN DE BAKTIM GUZEL ARAC YOK.
    SU ARACI GORDUM RESMEN HARIKA ALLAH KAZASIZ BINDIRSIN SAHIBINI
    YADA BU SEKILDE RAAC VARMIDIR?

    MESELA ORNEK:

    http://www.modifiyem.com/garaj-resim/citroen-saxo-26-b.jpg


    Fotografta gördügünüz araç VTR 1.6 Saxo 1. nesil araçtır. Saxo 1.4i ve 1.5 dizel seçenekleri oldukça ekonomik araçlardır.Dönemindeki eşdeger şehir araçlarına göre atak sayılabilir ancak VTR, VTS gibi daha üst donanım ve performansa dayalı modelleri satın alınırken dikkat edilmesi gereken seçeneklerdir, mutlaka servis kaydını istemeli ve motor,alttakım,turbo ve şasilerini gözden geçirmelisiniz.
    Dizel olan seçenek atmosferik oldugu için sizi tamamen ekonomik anlamda tatmin edebilir performans beklentisi taşımayın.1.4 seçenekli model ş.dışı 5.2 Lt gibi bir tüketime sahip Lpg li ise 6-6,5 lt. tüketimi var.860 kg oldugu için seri oldugu söylenebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    MERHABAA RKADAŞLAR

    10 000 TL EN FAZLA 12 000 TL CIVARINDA CİTROEN SAXO TEMİZ 1.4 1.6 16V BENZINLI YADA DIZEL VARMIDIR?
    VARMIDIR DIYORUM KUSURA BAKMAYIN SAHIBINDEN DE BAKTIM GUZEL ARAC YOK.
    SU ARACI GORDUM RESMEN HARIKA ALLAH KAZASIZ BINDIRSIN SAHIBINI
    YADA BU SEKILDE RAAC VARMIDIR?

    MESELA ORNEK:

    http://www.modifiyem.com/garaj-resim/citroen-saxo-26-b.jpg


    Fotografta gördügünüz araç VTR 1.6 Saxo 1. nesil araçtır. Saxo 1.4i ve 1.5 dizel seçenekleri oldukça ekonomik araçlardır.Dönemindeki eşdeger şehir araçlarına göre atak sayılabilir ancak VTR, VTS gibi daha üst donanım ve performansa dayalı modelleri satın alınırken dikkat edilmesi gereken seçeneklerdir, mutlaka servis kaydını istemeli ve motor,alttakım,turbo ve şasilerini gözden geçirmelisiniz.
    Dizel olan seçenek atmosferik oldugu için sizi tamamen ekonomik anlamda tatmin edebilir performans beklentisi taşımayın.1.4 seçenekli model ş.dışı 5.2 Lt gibi bir tüketime sahip Lpg li ise 6-6,5 lt. tüketimi var.860 kg oldugu için seri oldugu söylenebilir.

    Alıntıları Göster
    860 KG OLDUGUNDAN SAVRULMA GIBI TEHLIKESI VARMIDIR?
    YILDA 1 KEZ 3000 KM YAPILACAK SONRA EVDEN ISE ISDEN EVE GIDICELEK?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    860 KG OLDUGUNDAN SAVRULMA GIBI TEHLIKESI VARMIDIR?
    YILDA 1 KEZ 3000 KM YAPILACAK SONRA EVDEN ISE ISDEN EVE GIDICELEK?



    Araç ebatlarına ve agırlıgına göre iyi bir yol tutuşu sergilemektedir.Bugüne degin belki de kullanım karakterimden ötürü ben yol tutuşu ile ilgili bir problem yaşamadım.120 km hızı nadiren geçerim ancak hız tutkunu biri iseniz önerebilecegim bir araç degildir hatta bu sınıfta hiçbir araç ebatlarından dolayı yeteri kadar güvenli olmayacaktır. Direksiyon dönüş çapı 10,9 mt gibi yüksek bir deger olmasına ragmen bozuk yollarda ve yüksek hız altında güven veren bir kullanım sunuyor.4000 devir sonrası açıkcası hem aracın küçük olusundan hemde yol gürültüsünü içeriye aldıgından ben ayagımı gazdan çekiyorum.iş-ev arası için oldukca ideal hatta şehir trafiginde her yere kolayca girip çıkabilmesi sebebi ile uzun zamandır toplu taşım araçlarına binmedim diyebilirim.




  • selamlar. saxo eydek parça fiyatları hakkında bilgi lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavria

    selamlar. saxo eydek parça fiyatları hakkında bilgi lütfen.

    Hangi parçaları?

    Bulunabilirligi mi ; yoksa fiyatları mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavria

    selamlar. saxo eydek parça fiyatları hakkında bilgi lütfen.

    Hangi parçaları?

    Bulunabilirligi mi ; yoksa fiyatları mı?

    Alıntıları Göster
    sn. details, her ikisi de. Tşk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavria

    sn. details, her ikisi de. Tşk.

    Peugeot 106 ve Saxo aynı platformda üretilmiş araçlardır.Hemen hemen tüm parçaları birbiri ile aynıdır.Sıfır ve yan sanayi parça bulabileceginiz gibi çıkma parça da bulabilirsiniz. Küçük bir şehirde yaşıyor olsanız dahi online yedek parça satan birçok firmada da kredi kartı ile ürün alabilirsiniz.Şahin Dogan kadar ucuz olmasa bile güncel araçların kesinlikle çok daha altında yedek parçasını alabilirsiniz. 106 GTI ve Saxo VTS performansa yönelik araçlar oldukları için 2. elde kesinlikle kontrol ederek almanız gereken araçlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    quote:

    Orijinalden alıntı: tavria

    sn. details, her ikisi de. Tşk.

    Peugeot 106 ve Saxo aynı platformda üretilmiş araçlardır.Hemen hemen tüm parçaları birbiri ile aynıdır.Sıfır ve yan sanayi parça bulabileceginiz gibi çıkma parça da bulabilirsiniz. Küçük bir şehirde yaşıyor olsanız dahi online yedek parça satan birçok firmada da kredi kartı ile ürün alabilirsiniz.Şahin Dogan kadar ucuz olmasa bile güncel araçların kesinlikle çok daha altında yedek parçasını alabilirsiniz. 106 GTI ve Saxo VTS performansa yönelik araçlar oldukları için 2. elde kesinlikle kontrol ederek almanız gereken araçlardır.

    Alıntıları Göster
    bende 2003 saxo 1.5d var. istanbul trafiginde ideal :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musti_x

    bende 2003 saxo 1.5d var. istanbul trafiginde ideal :)

    Alıntıları Göster
    citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?

    Ağır kronik problemleri bildigim kadarı ile yok, ben dahil çevremde 3 kullanıcısı var, bakımlı oldugu sürece motor ve mekanik problem pek baş göstermiyor. Ben ilk satın aldıgımda bana oldukca güven veren bir aileden teslim aldıgımdan dolayı açıkcası bir başkasının fikrine ihtiyaç duymamıştım,onlardan önceki sahibi hor kullanmış oldugu için bende alttakım ve görsel problemler çıktı. Yayları kesildigi için alttakım çok çabuk yıpranıyordu, dikkat etmeli ve mümkünse orjinal helezonlu olmasını tercih etmelisin.Ben o güne degin hiç 2. el araç almadıgım için oldukca tecrübesizdim.VTS ve VTR modellerini kazasız bulabilmen çok zor ihtimal kazasız olsalar dahi motor,turbo(VTS için),şanzıman ve yürüyen aksamı mutlaka kontrol ettirmelisin genelde heyecanlı genç arkadaşlar kullanıyor. 1.4i ve 1.5D modelleri genel halleri ile çok sorunsuzlar, benim aracım henüz 97.000 km'lerde arkadaşımda ise 316 bin km'ye sorunsuz gelmiş 1.5D var. Bulabiliyorsan klimalı olmasına özen göster ve mutlaka çalıştıgını görerek satın al, satıcılar gaz basılırsa çalışacak diyip kompresörü bitik klimalı aracı satmaya çalısabiliyor ( tüm araçlar için geçerli)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?

    Ağır kronik problemleri bildigim kadarı ile yok, ben dahil çevremde 3 kullanıcısı var, bakımlı oldugu sürece motor ve mekanik problem pek baş göstermiyor. Ben ilk satın aldıgımda bana oldukca güven veren bir aileden teslim aldıgımdan dolayı açıkcası bir başkasının fikrine ihtiyaç duymamıştım,onlardan önceki sahibi hor kullanmış oldugu için bende alttakım ve görsel problemler çıktı. Yayları kesildigi için alttakım çok çabuk yıpranıyordu, dikkat etmeli ve mümkünse orjinal helezonlu olmasını tercih etmelisin.Ben o güne degin hiç 2. el araç almadıgım için oldukca tecrübesizdim.VTS ve VTR modellerini kazasız bulabilmen çok zor ihtimal kazasız olsalar dahi motor,turbo(VTS için),şanzıman ve yürüyen aksamı mutlaka kontrol ettirmelisin genelde heyecanlı genç arkadaşlar kullanıyor. 1.4i ve 1.5D modelleri genel halleri ile çok sorunsuzlar, benim aracım henüz 97.000 km'lerde arkadaşımda ise 316 bin km'ye sorunsuz gelmiş 1.5D var. Bulabiliyorsan klimalı olmasına özen göster ve mutlaka çalıştıgını görerek satın al, satıcılar gaz basılırsa çalışacak diyip kompresörü bitik klimalı aracı satmaya çalısabiliyor ( tüm araçlar için geçerli)





    alakanız için teşekkür ederim. bir de parça fiyatları hakkında bir bilginiz var mı? mesela yağ filtresi ne kadar? neden soruyorum. uzun süreli binmeyi planlıyorum. yaklaşık 6-7 yıl kadar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    citroen saxo dizel araçların kronik problemleri var mı?

    bu araçtan almayı düşünoyoruz. yılda 1-2 sefer 3-4 bin km yol yapıyorum. onun dışında haftasonları kullanmak için almayı planlıyorum. sizce bu araç uygunmudur?

    Ağır kronik problemleri bildigim kadarı ile yok, ben dahil çevremde 3 kullanıcısı var, bakımlı oldugu sürece motor ve mekanik problem pek baş göstermiyor. Ben ilk satın aldıgımda bana oldukca güven veren bir aileden teslim aldıgımdan dolayı açıkcası bir başkasının fikrine ihtiyaç duymamıştım,onlardan önceki sahibi hor kullanmış oldugu için bende alttakım ve görsel problemler çıktı. Yayları kesildigi için alttakım çok çabuk yıpranıyordu, dikkat etmeli ve mümkünse orjinal helezonlu olmasını tercih etmelisin.Ben o güne degin hiç 2. el araç almadıgım için oldukca tecrübesizdim.VTS ve VTR modellerini kazasız bulabilmen çok zor ihtimal kazasız olsalar dahi motor,turbo(VTS için),şanzıman ve yürüyen aksamı mutlaka kontrol ettirmelisin genelde heyecanlı genç arkadaşlar kullanıyor. 1.4i ve 1.5D modelleri genel halleri ile çok sorunsuzlar, benim aracım henüz 97.000 km'lerde arkadaşımda ise 316 bin km'ye sorunsuz gelmiş 1.5D var. Bulabiliyorsan klimalı olmasına özen göster ve mutlaka çalıştıgını görerek satın al, satıcılar gaz basılırsa çalışacak diyip kompresörü bitik klimalı aracı satmaya çalısabiliyor ( tüm araçlar için geçerli)





    alakanız için teşekkür ederim. bir de parça fiyatları hakkında bir bilginiz var mı? mesela yağ filtresi ne kadar? neden soruyorum. uzun süreli binmeyi planlıyorum. yaklaşık 6-7 yıl kadar..

    Alıntıları Göster
    Tek tek hatırlayamayacagım ama tüm filtreler yag,hava,benzin ve mazot filtreleri 9-14 tl arasında degişiyor. Kaporta,motor ve yürüyen aksam için yan sanayisi de olan bir araç, ön tampon için 100 tl, üzerinde logo olmayan ön panjur için 45 tl gibi fiyatlar veriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar ge -- 14 Aralık 2009; 23:19:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    Tek tek hatırlayamayacagım ama tüm filtreler yag,hava,benzin ve mazot filtreleri 9-14 tl arasında degişiyor. Kaporta,motor ve yürüyen aksam için yan sanayisi de olan bir araç, ön tampon için 100 tl, üzerinde logo olmayan ön panjur için 45 tl gibi fiyatlar veriliyor.




    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    Tek tek hatırlayamayacagım ama tüm filtreler yag,hava,benzin ve mazot filtreleri 9-14 tl arasında degişiyor. Kaporta,motor ve yürüyen aksam için yan sanayisi de olan bir araç, ön tampon için 100 tl, üzerinde logo olmayan ön panjur için 45 tl gibi fiyatlar veriliyor.




    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..

    Alıntıları Göster
    merhaba

    saxo nun d,zelimi makul yoksa benzinlisimi? acaba?
    2 kişilik bir aile icin ideal mi?
    10 000 8 000 7 000 TL li saxo ücreti nasıldır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H7K7N

    merhaba

    saxo nun d,zelimi makul yoksa benzinlisimi? acaba?
    2 kişilik bir aile icin ideal mi?
    10 000 8 000 7 000 TL li saxo ücreti nasıldır?


    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaslar 2 ay önce saxo 1.4i sıralı sistem LPG (atiker) 98 model satın aldım işlerimden dolayı pek arabayla ilgilenemedim bu zaman zarfında fakat aracın genel olaraka bakımını yaptırdım (filtreler,yağlar,bujiler,buji kabloları,alttakım vs.) fakat aracı aldıgımdan beri kilometre saati calısmıyordu.haftasonu yaptırmayı düşünüyorum onuda yalnız büyük bi sorunum var aracı ilk calıstırdıgımda benzinde kilometresaatiylemi alakalı cözemedim vitesi takıyorum direk motoru kapatıyor devir yükseltip kavrama yapsamda direk 800devire düşürüyor kendini ama tüpe gectiğinde böle bi problem göstermiyor cekisi hızı fena deil acaba benzin sisteminde mi bi sorun var yoksa kilometresaainden bilgi okuyamadıgı içinmi beyin motorumu kapatıyor.aracı makul bi fiyata aldım ama ucuz etin yahnisi yavan olur misali elimde patladı araba .Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardım etsin bana herkeze teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NRJ

    Merhaba arkadaslar 2 ay önce saxo 1.4i sıralı sistem LPG (atiker) 98 model satın aldım işlerimden dolayı pek arabayla ilgilenemedim bu zaman zarfında fakat aracın genel olaraka bakımını yaptırdım (filtreler,yağlar,bujiler,buji kabloları,alttakım vs.) fakat aracı aldıgımdan beri kilometre saati calısmıyordu.haftasonu yaptırmayı düşünüyorum onuda yalnız büyük bi sorunum var aracı ilk calıstırdıgımda benzinde kilometresaatiylemi alakalı cözemedim vitesi takıyorum direk motoru kapatıyor devir yükseltip kavrama yapsamda direk 800devire düşürüyor kendini ama tüpe gectiğinde böle bi problem göstermiyor cekisi hızı fena deil acaba benzin sisteminde mi bi sorun var yoksa kilometresaainden bilgi okuyamadıgı içinmi beyin motorumu kapatıyor.aracı makul bi fiyata aldım ama ucuz etin yahnisi yavan olur misali elimde patladı araba .Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardım etsin bana herkeze teşekkürler

    98 model saxo'da km saati analog'tur.Aracınızda başka bir sorun var öncelikle benzin pompasına baktırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: NRJ

    Merhaba arkadaslar 2 ay önce saxo 1.4i sıralı sistem LPG (atiker) 98 model satın aldım işlerimden dolayı pek arabayla ilgilenemedim bu zaman zarfında fakat aracın genel olaraka bakımını yaptırdım (filtreler,yağlar,bujiler,buji kabloları,alttakım vs.) fakat aracı aldıgımdan beri kilometre saati calısmıyordu.haftasonu yaptırmayı düşünüyorum onuda yalnız büyük bi sorunum var aracı ilk calıstırdıgımda benzinde kilometresaatiylemi alakalı cözemedim vitesi takıyorum direk motoru kapatıyor devir yükseltip kavrama yapsamda direk 800devire düşürüyor kendini ama tüpe gectiğinde böle bi problem göstermiyor cekisi hızı fena deil acaba benzin sisteminde mi bi sorun var yoksa kilometresaainden bilgi okuyamadıgı içinmi beyin motorumu kapatıyor.aracı makul bi fiyata aldım ama ucuz etin yahnisi yavan olur misali elimde patladı araba .Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardım etsin bana herkeze teşekkürler

    98 model saxo'da km saati analog'tur.Aracınızda başka bir sorun var öncelikle benzin pompasına baktırın.



    kadran analog tamamda okucu sensörü var telli deil yani. bugun sanzıma baglı olan sensörü söktüm herangi bi problem göremedim ben fakat sensöre baglı olan kablosunda 12V gelmiordu onu direk akünün artı ucuna bagladım ama yinede bi sonuc alamadım sanırım kilometre saatinde bi sorun var cünkü km sıfırlama yayıda calısmıyor.benzin pompasında bi sorun olsa araba hareket halindeyken tüpten benzine gectiğimde de tekleme motor kapama gibi bişey yapar diye düşünüyorum.arkadasım biraz acıklarsan sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NRJ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Details


    quote:

    Orijinalden alıntı: NRJ

    Merhaba arkadaslar 2 ay önce saxo 1.4i sıralı sistem LPG (atiker) 98 model satın aldım işlerimden dolayı pek arabayla ilgilenemedim bu zaman zarfında fakat aracın genel olaraka bakımını yaptırdım (filtreler,yağlar,bujiler,buji kabloları,alttakım vs.) fakat aracı aldıgımdan beri kilometre saati calısmıyordu.haftasonu yaptırmayı düşünüyorum onuda yalnız büyük bi sorunum var aracı ilk calıstırdıgımda benzinde kilometresaatiylemi alakalı cözemedim vitesi takıyorum direk motoru kapatıyor devir yükseltip kavrama yapsamda direk 800devire düşürüyor kendini ama tüpe gectiğinde böle bi problem göstermiyor cekisi hızı fena deil acaba benzin sisteminde mi bi sorun var yoksa kilometresaainden bilgi okuyamadıgı içinmi beyin motorumu kapatıyor.aracı makul bi fiyata aldım ama ucuz etin yahnisi yavan olur misali elimde patladı araba .Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardım etsin bana herkeze teşekkürler

    98 model saxo'da km saati analog'tur.Aracınızda başka bir sorun var öncelikle benzin pompasına baktırın.



    kadran analog tamamda okucu sensörü var telli deil yani. bugun sanzıma baglı olan sensörü söktüm herangi bi problem göremedim ben fakat sensöre baglı olan kablosunda 12V gelmiordu onu direk akünün artı ucuna bagladım ama yinede bi sonuc alamadım sanırım kilometre saatinde bi sorun var cünkü km sıfırlama yayıda calısmıyor.benzin pompasında bi sorun olsa araba hareket halindeyken tüpten benzine gectiğimde de tekleme motor kapama gibi bişey yapar diye düşünüyorum.arkadasım biraz acıklarsan sevinirim

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar ben geçen sene mayıs ayında aldım SAXO'mu

    1.4i Benzinli 99 model. Ben çok memnunum, alalı sadece normal ihtiyaçtan sanayiye girdim

    (Fren disk, balata değişimi vb)

    Geçen günde rot başlarını ve rot milini değiştirdim , bulunduğum yerin yolları berbat

    kanalizasyon çalışmalarından yollar çukur çukur ön düzeni hep gitti ilçedeki arabaların

    benimde alttan bir gıcırtıya benzeyen bir ses geliyor ama ne olduğunu ustalar çözemedi

    (rotlar o yüzden değişti ama çok hafif azalttı halen devam) önceden asfaltta yapmıyordu sadece çukurlarda yapıyordu ama

    şimdi düz yoldada gıcırtı geliyor (şanzıman yağı bitikmiş, koydurunca bir süre ses koyboldu sonra gene geldi)

    sorun neden kaynaklı olabilir_?




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.