Şimdi Ara

Citroen C4 Cactus nasıl ? Alır mısınız? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
2
Favori
32.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeniden Merhaba arkadaşlar buraya sadece olumlu şeyler yazmayı çok ama çok isterdim bu aracı almış biri olarak, ancak ne yazıkki canımı haylice sıkan, ve beni mutlu eden bir kaç olayı sizinle paylaşmadan geçmeyeceğim.

    Topkapı KAR otomotivden 71.100 YTL'ye Citroen C4 Cactus sütlü kahve SHİNE modeli aldım ( en dolusu ).

    Aracı alır almaz malatya gitme durumum oldu hemen ertesi günü gidiş 1100 KM geliş 1100 KM toplamda aracım şuan 2500 KM'de

    Araç düşük hızlarda ve ani hızlanmalarda gerçekten çok iyi, yakıt konusuda beni hayli tatmin etti giderken bir depo ile hız sabitleyici açarak 900 KM gitti gelirken hız sabitleyici açmadım 1150 KM geldi bir depo ile.

    Bu araçtan virajlarda yüksek hızla aşırı bir güven beklemeyin o konuda biraz zayıf ve düz yolda çok sıkıştırsan bile 180 zor görüyor, neyse ztn hız yapmak için alınacak bir araç değil diyip geçiyorum.

    Gelelim asıl ve canımı en çok sıkan konuya zaten yarın Kar otomotive gidip şikayetimi belirteceğim araç 2500 km'de mecidiyeköyde iki yokuş çıktım korkunç bir baskı balata yanık kokusu geldi önemsemedim ilkinde
    ancak 3 gündür ufacık bir yokuş çıksam yada araç zorlansa bile bu koku sert bir şekilde gelmeye başladı daha önce kullandığım hiç bir otomatik araçta böyle bir şey görmemiştim sonuç ne çıkacak merakla bende bekliyorum

    İkinci bir konu alman aracı kullananlar bilmeyenler (benim gibi) bu araçta çok ilginç bir şanzıman var vites geçişleri korkunç sarsıntılı düşününki vites geçişinde araç hızdan %10 düşüyor 2'den 3'e ve 4'e geçişlerde ise çekiçle demire vuruyormuş gibi bir ses geliyor.
    Tüm bunları not ettim yarın gidicem bakalım aracı alırkenki gülen yüzler yine gülecek yardımcı olup sorunumu çözmeyemi çalışacaklar baştanmı savacaklar hep birlikte göreceğiz ha baştan savarlarsa ki daha önce BMW savmıştı şikayette bulunduğum onlarca merci sonucunda,
    kendilerine kök söktürmüştüm bu citroen içinde geçerli olur hiç üşenmem uğraşırım 70 bin ytl gibi bir rakam ödenen sonuçta.

    Konunun devamını paylaşacağım arkadaşlar son olarak şahsi fikrim bu aracı almak isteyenler için alan biri olarak önerim ( BEKLEYİN ) kesinlikle bekleyin.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    Yeniden Merhaba arkadaşlar buraya sadece olumlu şeyler yazmayı çok ama çok isterdim bu aracı almış biri olarak, ancak ne yazıkki canımı haylice sıkan, ve beni mutlu eden bir kaç olayı sizinle paylaşmadan geçmeyeceğim.

    Topkapı KAR otomotivden 71.100 YTL'ye Citroen C4 Cactus sütlü kahve SHİNE modeli aldım ( en dolusu ).

    Aracı alır almaz malatya gitme durumum oldu hemen ertesi günü gidiş 1100 KM geliş 1100 KM toplamda aracım şuan 2500 KM'de

    Araç düşük hızlarda ve ani hızlanmalarda gerçekten çok iyi, yakıt konusuda beni hayli tatmin etti giderken bir depo ile hız sabitleyici açarak 900 KM gitti gelirken hız sabitleyici açmadım 1150 KM geldi bir depo ile.

    Bu araçtan virajlarda yüksek hızla aşırı bir güven beklemeyin o konuda biraz zayıf ve düz yolda çok sıkıştırsan bile 180 zor görüyor, neyse ztn hız yapmak için alınacak bir araç değil diyip geçiyorum.

    Gelelim asıl ve canımı en çok sıkan konuya zaten yarın Kar otomotive gidip şikayetimi belirteceğim araç 2500 km'de mecidiyeköyde iki yokuş çıktım korkunç bir baskı balata yanık kokusu geldi önemsemedim ilkinde
    ancak 3 gündür ufacık bir yokuş çıksam yada araç zorlansa bile bu koku sert bir şekilde gelmeye başladı daha önce kullandığım hiç bir otomatik araçta böyle bir şey görmemiştim sonuç ne çıkacak merakla bende bekliyorum

    İkinci bir konu alman aracı kullananlar bilmeyenler (benim gibi) bu araçta çok ilginç bir şanzıman var vites geçişleri korkunç sarsıntılı düşününki vites geçişinde araç hızdan %10 düşüyor 2'den 3'e ve 4'e geçişlerde ise çekiçle demire vuruyormuş gibi bir ses geliyor.
    Tüm bunları not ettim yarın gidicem bakalım aracı alırkenki gülen yüzler yine gülecek yardımcı olup sorunumu çözmeyemi çalışacaklar baştanmı savacaklar hep birlikte göreceğiz ha baştan savarlarsa ki daha önce BMW savmıştı şikayette bulunduğum onlarca merci sonucunda,
    kendilerine kök söktürmüştüm bu citroen içinde geçerli olur hiç üşenmem uğraşırım 70 bin ytl gibi bir rakam ödenen sonuçta.

    Konunun devamını paylaşacağım arkadaşlar son olarak şahsi fikrim bu aracı almak isteyenler için alan biri olarak önerim ( BEKLEYİN ) kesinlikle bekleyin.

    hımm bu yeni yarı otomatik bayaa iyi diyorlardı demek ki yemişler.

    mcp kullanan biriyim 1'den 2'ye geçerken sarsar biraz o kadar. vites alıştıması gerekiyor bu viteslerde o es geçilmiş olabilir. o kadar sarsması anormal daha önemlisi 3 4 geçişi falan mcp'de hissedilmez. çekiç sesi gelmez. bir tuhaflık var.
    _____________________________




  • ETG6 ile donatılan makyajlı 508'i kullandım. Yaklaşık 7 km ve bol yokuşlu bir güzergahta.

    508'in yüksek güç ve tork değerine rağmen arkadaşın bahsettiği sıkıntılar kesinlikle yok. Çok titiz değilseniz vites geçişleri rahatsızlık düzeyinde hissedilmiyor. Hatta ETG6'nın şu an piyasadaki en stabil robotize şanzıman olduğunu söyleyebilirim.

    Demem o ki kullandığınız Cactus'de kesinlikle bir problem mevcut. Mutlaka peşine düşün bu sorunun. Kıyas açısından aynı şanzımanı kullanan başka bir araç ile deneme sürüşü yapmanızda fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...
  • Az once bi tanesi yanimdaydi. 15 dk yan yana gittik. Gozumu alamadim. Icinde buyuk bi ekran vardi.

    Degisik bir tasarim , jetta ve passat bir ulkede satilmaz o ayri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bu aracı benim gibi almak düşüncesi içinde olan arkadaşlara hitaben yukarda bazı yorumlar sadece karalama içerir.. ben aracı test etmedim ama test eden bi arkadaştan dinledim çok güzel ve başarılı diyor.. ki 300 den fazla satılıp 2 ayda 2. ele 1 tane araç düşmemişse bencede alan memnun demekki..

    http://forum.donanimhaber.com/m_97815091/mpage_2/f_/key_c4%252Bcactus//tm.htm#99135618

    yukarda ki linkte bayi elemanlarının diğer karalamaları ayıp ya milleti saf sanıyorlar heralde bi destek bi belge istemeyeceğiz sanıyorlar.. arkadaşın şanzumanı sorunluymuş ama olduğu gibi susmuş kabul etmiş aracı gülerler adama.. ordada yazdım burda da yazıyorum ya bunu belgele ıspatla resimle videola bişey yap işte inanalım sana..

    yada çık özür dile yaptığın çok çirkin bi davranış...
    _____________________________




  • motorda su kalmayınca hararet yapar mı?Sonuçta kaktüs suya dayanıklı olmalı
    _____________________________
  • Bahcelievler omur yolunda yesilimsi gri tonunda degisik bi renkti ve beyaz tavan airbumblar beyaz felan.. asik oldum resmen araca ...diger arabalar yaninda cok siradan duruyordu trafikte ...cactus se uzayli gibi cok sekerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    istanbul
  • tasarım mantık işi ben beğendim.
    içindeki elektronik zımbırtıları söküp fiyatı -10k yapsalar alabilirdim.

    devrimcimi bence değil devrimci diye ben buna derim çevre-eko bağlamında.
    http://www.uzmanabi.com/galeri/toyota-weme-56401.imo
    _____________________________
    le saray del papel
  • Mazda CX-3 en iyisi önümüzdeki ay geliyor..
    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba.
    Bu aracın 1.2 otomatik versiyonunu almayı düşünüyorum.ancak test araçları hep dizel.
    1.2 otomatik versiyonunu kullanan varsa çekişi yeterli mi bilen kullanan varsa yorum alabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cactus kanat takmış uçuyor deseler gene almam.zevk meselesi belki ama o ne (hadi hafif ifade edeyim alanlara saygısızlık olmasin) kötü bir tasarım öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba.
    Bu aracın 1.2 otomatik versiyonunu almayı düşünüyorum.ancak test araçları hep dizel.
    1.2 otomatik versiyonunu kullanan varsa çekişi yeterli mi bilen kullanan varsa yorum alabilirmiyim?
    Yokmu fikri bilgisi olan arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kesin almak için gittiğim ama son anda arka cam meselesi yüzünden almaktan vazgeçtiğim araba. Hala çok seviyorum ama o arka cam !!!

    Eminim o arabanın arka camı açılsa satış rakamı ikiye katlardı.
    _____________________________
  • slmhzl S kullanıcısına yanıt
    Yazık kardeşim parana, illa gün gelir satarsın.

    http://www.sahibinden.com/arazi-suv-pick-up-citroen-c4-cactus-1.2?sorting=price_asc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 17 Haziran 2015; 19:01:18 >
    _____________________________
    Honda CR-V Otm. Executive 2009
  • Arkadaşlar ben c4 cactus sahibiyim (1.6 dizel otomatik). Hergün İstanbul trafiginde kullanıyorum ve kafanızdaki sorulara birkaç cevap vermek isterim.

    Artıları:

    Aracın tasarımı çok güzel bence, birçok kişinin de ilgisini cekiyor.
    İstanbul şehir için 800 km de bir depo yakıyor. Öyleki aracı aldım alalı halen depo kapagını ezberleyemedim.
    İçi renault captur, mocca gibi eşdeğer arabalardan çok daha ferah, öyleki arka koltukta iki çocuk koltugu ve bir yetişkin (iri birisi degilse tabii.) oturabiliyor.
    Uzun yolda yormayan bir arac. Otobanda 160 km hızda stabil giden bir arac. Dah ayüksek hıza cıkmadım.
    Start/stop gayet iyi calısıyor. Ancak ben tercih etmiyorum, hemen kapatıyorum.
    Bagaj büyüklüğü akranlarına oranla büyük.
    Gayet çevik bir araba, yokuş filan sorun olmuyor onun için,düz yol gibi hızlanıyor.
    Ses sistemi ve klimasını begendim.
    Dokunmatik kontrl paneli çok güzel ve kullanışlı.


    Eksileri:

    Arka camlar kelebek cam, bizim iki cocugumuz oldugundan aslında işimize geldi ancak tercih edilmemesi için bir neden olabilir.
    Otomatik vitesi, otomatikleştirilmiş düz vites oldugundan vites geçişleri düz vitesdeki gibi hissedilebiliyor. Zamanla motor devrini ayarlayarak bunu kontrol edebiliyorsunuz.
    Park vitesi yok. Vİtes D' de brakıp aracı kapatıyorsunuz. Bir eksi midir bilmem ama olmasını tercih ederdim.


    Biz bu aracla bir kaza da yaptık. Şöyleki arkamdaki araca (bmv) baska bir arac carpınca arkamdaki arac da bizim arabaya carpıp 1.5 metre sürükledi. Arkadaki iki arac pert olurken bizimkinin tamponu degişti. Bir kriter midir bilmem ama ben bu kadar az hasarla kurtulmamızın iyi birsey oldugunu düşünüyorum.

    Sormak istediginiz baska sorular olursa cevap vermek isterim.
    _____________________________




  • derya_deniz D kullanıcısına yanıt
    Allah 2 çocuğuna bağışlamış kardeşim, geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Honda CR-V Otm. Executive 2009
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aquarious

    Aracın Euroncap den 4 yıldız alması kafa karıştırıyor.

    o tamamen güvenlik uyarıları ile ilgili bir şey. yoksa çarpışmalarda 5 yıldız alıyor.

    ama fiyatı yüzünden alınmaz, zira yurtdışında c4'den 4000 euro daha uygun fiyata satılırken bizde daha pahalı.

    Cactus ve diğer b suvlar Başlı başına para tuzağı.

    Bugün i30 Ağzına kadar dolu iken oldukça kaliteli iken en donanımlısı 75 bine alınabiliyor. Yine benzer c Sınıfı modeller var.

    Cactus b Sınıfı yani alt Sınıfı kaliteli değil. Altı yüksek değil. Bagajı ve diz mesafesi küçük. Ne anladım o işten üstelik onun da fiyatı 75 bin lira. Tercih etmek için tek sebep Tasarımı olur heralde farklı olmak isteyen alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • C E B R A I L kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, ciddi bir kaza olmasına ragmen kimsenin burnu kamadı çok şükür.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aquarious

    Aracın Euroncap den 4 yıldız alması kafa karıştırıyor.

    o tamamen güvenlik uyarıları ile ilgili bir şey. yoksa çarpışmalarda 5 yıldız alıyor.

    ama fiyatı yüzünden alınmaz, zira yurtdışında c4'den 4000 euro daha uygun fiyata satılırken bizde daha pahalı.

    Cactus ve diğer b suvlar Başlı başına para tuzağı.

    Bugün i30 Ağzına kadar dolu iken oldukça kaliteli iken en donanımlısı 75 bine alınabiliyor. Yine benzer c Sınıfı modeller var.

    Cactus b Sınıfı yani alt Sınıfı kaliteli değil. Altı yüksek değil. Bagajı ve diz mesafesi küçük. Ne anladım o işten üstelik onun da fiyatı 75 bin lira. Tercih etmek için tek sebep Tasarımı olur heralde farklı olmak isteyen alır.


    SUV lar hakkında söylediginize katılıyorum ancan CACTUS SUV kategorisinde bir araba degil.

    SUV almak niyetinde idik ancak kullandıgımız araba SUV iken çok yakıyor diye CACTUS'e gectik. Eger 10lt/100 km sizin için sorun degilse SUV tercih edebilirsiniz.

    Bir de CACTUS'un dizel otomatigi 67 bin iken SUV ların en düşük dizel otomatikleri 78 bin den başlıyordu. aradaki 10 tl fark ve çok yakması açısından tercih etmedik biz.

    Ancak tabii herkezin tercihleri farklıdır. SUV tercih edilebilir.
    _____________________________




  • Bende c4 cactus sahibiyim.
    Dizel otm. Feel donanım 61000 TL.ye aldım. Evet eksileri varmı var.
    Ancak aynı şekilde artıları da var.
    Ben değişik bir araca binmek istediğimden aldım.bu paraya dizel otm.başka araç yok. Tamam bu araç c sınıfı değil belki ama c sınıfı benzinli otm. Almak istedim yine bu fiyata bulamadım.
    Sadece leon var oda 5 yıl sonra teslim :) şaka bi yana araç yok ilgi alaka yok.takasta öldürme politikası. indirim yok bildiğin it muamelesi 60 bin TL.ile rezil olmaktan başka birşey değil.evet güzel araba ama tarzları beni araçtan soğuttu.
    Sonuç olarak benim araç farklı olmak isteyenlere nispeten makul fiyatı ve dizel otm. Kombinasyonu ile herşeye rağmen alternatiftir.
    İyi forumlar arkadaşlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.