Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (342. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20.328
Cevap
379
Favori
1.522.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerasuslu

    Galiba ben kendi kendime çok yüksek beklentiye girmişim. Bu paraları verince ve internetteki yorumları falan da okuyunca açıkçası kusursuz bir araca bineceğim diye düşündüm.
    Ben makine mühendisiyim, otomotiv işim olmasa da az çok biliyoruz. Bir de çok titizimdir böyle şeylerde. Keşke motor sesi için yalıtım daha kuvvetli olsa da duymasam.
    Yine de satış temsilcisine söyledim test aracı gelince haber verecek gidip bir de onu deneyeceğim.
    Dizel versiyonun gurultulu oldugu her zaman soylendi bu forumda.Test surusunde bariz bir sekilde gosteriyordu yapanlar bilir. Keske benzinli versiyonu test etseydiniz.bariz bir sekilde farki gorurdunuz.

    Dizel alanlar haklilar ulkemizde yakit fiyatlari malum.Ancak bence hesabi yanlis yapiyoruz.Dizel fiyat olarak onceden benzin ile yari yariya idi.şu an fiyatlar cok yakin.şirketteki dizel arac klima acik 6.5 - 7 leri gosteriyor sehir icinde.

    Bu aracin asil ozelligi konforu ama maalesef dizel versiyon bunu cok baltaliyor.

    Ben konforu tercih ettim ve benzinli aldim.

    Hem konfor hem ekonomiklik bir arada olmali belki ama turkiyede olmaz. 1600 kilo araca 1.5 1.6 dizel olmaz olmamali. 2.0 motor koyulsa iste dizel o zaman sizi hem konforda hemde ekonomiklikte mutlu eder.

    Saygilar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Iki gunde iki cok yakin kaza atlattim. Frenleri iyiymis arabanin

    Not:kafa kafaya baska arabayla gelindiginde carpisma uyarisi calismio. Sanirim stoplari algiliyo sadece. Virajda sollamaya kalkan bi sahinle burun buruna kaldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dmrvizio D kullanıcısına yanıt
    Ben açıkçası benzinliden yanayım her zaman. Önceki aracım da benzinliydi. Bu sefer dedim dizel alayım çok yol yapıyorum. Yine de bayide benzinli sordum satış temsilcisi fiyat farkı yok, benzinli çok yakar vs derken beni ikna etti. Neyse hayırlısı olsun.
    Tahminim ben seneye benzinliye geçerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selomundo

    konfor seti uygulayan var mi kapikolu ici kaplamasi. uygulamasi kolaymi dayanikli mi sesi kesiyor mu
    Ben uyguladim. Uygulamasi biraz dikkat ile kolay.arka kapidan baslayin eliniz alışsın.kapi cepleri malumunuz parfumdu kolonyaydi siselerle dolu. Ses yapmalarini engelllyor.Elinizlede dokundugunuzda guzel premiyum bir his veriyor.çok iyi oldu herkese tavsiye ederim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işte benim tosun.Adını tosun koydum..

    Binada oturanlarda t- roc ve range var..Tosunun arkasina park ettiklerinde kücük kaliyolar..

    Ben bu arabayi seviyorum..


    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün 1100 km lik İstanbul-Kastamonu gidiş gelişini yaptım. Bu araçla ilk kez uzun yola çıkmış oldum. Notlarım:
    Önce eksiler:
    1) Sabah İstanbuldan çıkıp akşam geri döndüm. Her iki yönde de güneşi karşıdan aldım. Resmen piştim. Klima normal modda yeterince soğutuyor ama ön camlara film şart gibi.
    2) İlk dizel arabam ve dizellerin neden az yaktığını anladım. Motor gürültü yapmasın diye gaza basılmıyor. Gürültü alışık olmadığım düzeyde çoktu.
    3) Lastikler latitude M+S. Bence lastik ve yol sesi de yüksekti.
    4) Radyo çok kötü. Doğru düzgün kanal bulamıyor.
    5) Ses sistemi uzun yolda yol ve motor gürültüsüyle yetersiz kalıyor.
    6) Dörtlülerin düğmesini oraya koymak için ağır geri zekalı olmak lazım. Ani yavaşlamak gerekti dörtlüleri yakmak istedim refleksle ve düğmeye ulaşamadım. Şöför koltuk ısıtmanın yanında kocaman alan varken en uzak yere koymak özel çaba ister.
    7) Deri koltuk soğutması yoksa bir işkence aracına dönüşüyor.
    8) Dizelin ilk hızlanması önceki 1.4 TSİ Ateca aracıma göre kesinlikle vasat.
    9) Dokunmatik ekranın menüleri karışık ve zor bulunuyor. Dikkat yoldayken zorladı.
    10) Dijital gösterge paneli çok çok zayıf. Sürüş süresi gibi çok basit bir bilgi, saatin kaç olduğu, hava sıcaklığı vs gibi konvansiyonel göstergelerin verdiği bilgiler bile yok.
    11) saat ve sıcaklık bilgisi sadece orta ekranda var ve farklı menülerde farklı konumlarda çıkıyor. Takibi zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordarren -- 3 Temmuz 2020; 0:28:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Dmrvizio D kullanıcısına yanıt
    Haha ayni ismi koymusuz
    Benim hanim simdi benim arabayi calip ise goturuyor. Soruyorum gunesligi cektin mi tosuna diye. Diyor senin tosun soyle iyi boyle iyi agacin altinda golgede etrafinda yakin arac yok vs
    Renk kombinasyonumuz da ayniymis ama sizinki shine gule gule kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi de artılar:

    1) Hızını aldımı 160 km/s hıza zahmetsiz ulaşıyor. Daha üstünü ben zorlamadım.
    2) Vites dsgyi aratmadı. Seçimler başarılı.
    3) Elektrikli koltuk ayarı başarılı.
    4) Tüketim beklediğimden çoktu. Arada gazlasam da 91 km/s ortalama hızla 1100 km sonunda ortalama 5.9. Ateca ile uzun yolda 7 gibi yakıyordum. Dizelin gürültüsü aradaki 1-2 litreyi unutturuyor. Artı yazayım diye başladım ama eksi oldu.
    5) Yol tutuş gayet başarılı. Virajlarda hiç kopmadı.
    6) Şerit takip başarılı. Bende otoyol sürüş paketi yok ama hız sabitlemeyle otobanda kendimi dinlendirdim. Ancak virajlı yollarda şerit takipi kapatmam gerekti. Yoksa direksiyonla mücadeleye girmek gerekiyor.
    7) Frenlerin dozajı, pedalın ayarı güzel. Acil durumda gayet güvenle çalıştılar.
    8) sol şeritte premiumlara ezilmiyor.
    9) Aynalar büyük ve güzel.
    10) Carplay sorunsuz ve başarılı.
    11) Direksiyon kolay kumanda ediliyor ve her süratte güven veriyor.
    12) Görüş alanı ve açıları başarılı.
    13) Yakışıklı ve heybetli.
    14) Süspansiyon gayet başarılı. Ancak bazen hiç beklemediğim şekilde küçük engebelerde vuruntu yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordarren -- 3 Temmuz 2020; 0:48:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • lordarren L kullanıcısına yanıt
    0 km ruhsatı çıkmamış dizel full exclusive paket almadan satayım o zaman en iyisi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lordarren L kullanıcısına yanıt
    Fahir Talib kendi kanalinda gurultu ile alakali olarak kendi aracinda boyle bir problemin olmadigini, konuyu citroen Turkiye'ye sordugunu soyledi. Onlar da gurultu ile alakali sikayetlerden sonra citroen fabrikasinin iyilestirmeye gittigi cevabini vermisler. Dogrulugunu bilemem. Benim arac benzinli. Boyle bir sorun yasamadim. 140 km/s'ten sonra ruzgar sesi geliyor rahatsiz edici olarak.

    Arac ateca'dan en az 150 kg agir ve tork konvertorlu sanzimana sahip. 150 kg hafif ve cift kavrama sanzimana sahip olsa yuzde 20 daha az yakacagini tahmin ediyorum. 2 dsg'li arac kullandiktan sonra yagli olmadigi surece dsg istemiyorum.

    Bu aracin sevmedigim yonleri multimedya, yol bilgisayari ve direksiyon hassasiyeti. Tuketimi elle sifirlayip olcmek nedir ya hala. Artilarin cogunu da yazmissiniz o yuzden girmiyorum o kisma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klima konusunda şikayetçiyim normalde, ama; dün yüklediğim güncelleme sonrası bugün klima çok iyi soğuttu :)) birçok kişi şimdi ne alaka diyecek. Yarın uzun yola çıkacağım bakalım aynı hissi verecek mi (¬_¬)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinman

    0 km ruhsatı çıkmamış dizel full exclusive paket almadan satayım o zaman en iyisi
    Adet yerini bulsun üzerine 10 bin tl koyda sat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Yakişiyo tosun adı.. Ben hanima verdigimde arabayi kendimi kotu hisdediyom ama yapacak bir sey yok
    Sagolun sizde gule gule kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Tabi bence fahir yalan soyluyo.Gercekten boyle bir sikayet varken ortada onun araba ozel mi yapildi..

    Citroen duzeltme yapacakmis.Bugune kadar sattigi araclari alanlar deneme tahtasimi.Dünya nin parasi veriliyo.Yazik..

    300 k verecem symbol dizel gibi gurultuyle binecem.olsun az yakacak.

    Hatirlayin bizler atmosferik benzinli gucsuz benzinli araclara binerken eskiden onada lpg taktirirdik..derdik ki cok az yakiyo.konfor yol tutus falan hak getire.

    Ilk turbo dizeller geldiginde.Neye hayran kaldik biliyomusunuz cekisine torkuna yokuslarda ne gidiyodu banamisin demiyodu.Gurultu o zamanda vardi ama gormuyoduk.mazot ta yari yariyaydi...iyi gidiyodu..

    Turbo benzinliler geldiginde her sey degisti.Guc geldi yakit tuketimi azaldi ve dedikki ne kadar sessiz.fark ettik.

    Butun olay budur..

    Ve artik dizel gecmis hibrit ve elektirik gelecektir.Dikkat edin Hibrit motorlar hep benzinlidir ve oyle olacaktir.

    Ozellikle fransizler ellerindeki dizel motor stogunu bitirmek icin fiyatlari benzinliyle ayni yaptilar. Cunku yuksek miktar da motor urettiler..Avrupa birligi cevre komisyonlari sirf bunlar yuzunden dizel icin yaptirimlari ötelemek zorunda kaliyo..

    Bu aracin gercekten ne oldugunu gosteren ve kendine hayran birakan benzinli versiyondur.

    Saygilar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu güncelleme olayını nereden takip edebiliriz. Servise uğradığımda karşılayan hanımefendi sizin araçta güncelleme yok dedi sistemden baktı. Dedim internette herkes güncellemiş. Siz de görünmüyor en doğrusu buradan bakılıyor dedi. Doğru mudur acaba?
  • Kerasuslu K kullanıcısına yanıt
    https://www.citroen.fr/ma-citroen/application-mycitroen-et-mise-a-jour-gps/mise-a-jour-gps.html

    Bu link uzerinden sasi numarasi girilerek gorulebiliyor ekran guncellemesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kerasuslu

    Benim araçta da otomatik klima var ve çalışma prensibi sizin söylediğiniz gibi doğru. Ancak sorun şu ki araç dış sıcaklığı 30 derece gösterirken ben 23 ayarlıyorum ancak kanallardan ciddi şekilde soğuk hava gelmesi gerekirken ılık-soğuk arası bir hava geliyor. Yani anlatmak istediğim otomatik klima düzgün çalışsa soğuk hava ile hızlıca içeriyi 23'e kadar indirip sonra stabil şekilde havalandırmaya devam etmeli. Ancak bu araçta 23 yakalamak için önce 18'lere indirip ciddi şekilde soğutup sonra tekrar 23'e çıkmak gerekiyor.
    2005 model clio aracımın kliması manuel 2-3 kademelerinde bu aracın klimasından daha soğuk üflüyordu. 2 dkk'da içerisi buz gibi oluyordu.

    Sırf bu sebepten bir probe alıp ölçüm yapacağım hava kanalları önünde.
    belki de sağlıklı olan içerideki havanın daha geç soğumasıdır. Sonuçta ani ısı değişimleri bedenimiz açısından sağlıklı olmayacaktır.




  • YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    Arkadaki range 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mstf.s



    Arkadaki range 😀
    Tosuna bak tosuna.Hay maşşallah.


    Üstadım sen bu arkadaşi, 520 bmw, a6 2.0 dizeli sol şeritte arkalarından sellektör yaparken görecen.Başlarda yol vermek istemiyolar yakıştıramıyolar sağa geçmeyi..

    1.6 puretech 180 beygir C5 aircross candır.

    Tosuna bak tosuna.

    Güle güle kullanin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.