Şimdi Ara

Cities: Skylines 2 Türkçe Yama ve Kurulumu (Düzenlenmiş Makine Çevirisi) (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
383
Cevap
23
Favori
139.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı soruna bende sahibim. Modun yanında sarı ünlem var ve oyun Türkçe olmuyor.

    _____________________________
  • Anydesk varsa bağlanıp bakabilirim arkadaşlar, bir yerde hata yapıyor olabilirsiniz.

    _____________________________
  • Türkçe Yama V16 olarak güncellenmiştir. V16 ile oyunun son sürümüne güncellenmiştir. Güncel yamayı sitemizden veya konu içerisindeki linkten indirebilirsiniz. Calypso ekibi olarak iyi oyunlar dileriz...

    _____________________________
  • volktyson kullanıcısına yanıt

    hangi sürümle uyumlu

    _____________________________
  • erzard1 E kullanıcısına yanıt

    Orijinal oyunun sürümüne uyumlu hale getirildi.

    _____________________________
  • Türkçe Yama V17 olarak güncellenmiştir. V17 ile oyunun son sürümüne güncellenmiştir. Calypso ekibi olarak, iyi oyunlar dileriz...


    _____________________________
  • Merhaba son surum uyumlu mudur?

    _____________________________
  • SKOR7Y S kullanıcısına yanıt

    Merhaba, evet uyumlu.

    _____________________________
  • yamayı yüklediğimde mod kısmına girdiğimde yama 0 kb olarak görünüyor ve böyle bir hata alıyorum geri ana menüye geldiğimde. ayrıca yamayı kaldır dediğimde yama bulunamadı diyor. yardımcı olur musunuz acaba. şimdiden teşekkürler



    Cities: Skylines 2 Türkçe Yama ve Kurulumu (Düzenlenmiş Makine Çevirisi)


    Cities: Skylines 2 Türkçe Yama ve Kurulumu (Düzenlenmiş Makine Çevirisi)
    _____________________________




  • kutaykut05 kullanıcısına yanıt

    Oyuna güncelleme gelmiş. Güncelleme geldiği içinde yama patlıyor. Bir kaç gün içinde güncellerim.

    _____________________________
  • volktyson kullanıcısına yanıt

    geri dönüş için teşekkür edelim. emeğinize sağlık

    _____________________________
  • volktyson kullanıcısına yanıt

    Bekliyoruz hocam.

    _____________________________
  • takipteyiz ustam

    _____________________________
  • Hocam beklemekteyiz bende de aynı problem var türkçe yama çalışmıyor

    _____________________________
  • Biliyorum arkadaşlar ama planlarım da yoktu. Planlarımda da farklı işler olduğu için şu an araya sıkıştıramıyorum. 2 3 güne halletmeye çalışırım.

    _____________________________
  • Vay be... Her oyun güncellemesinde yamayı tekrar yazıyorsunuz öyle mi, Niye ?Yapımcı bi Türkçe dil koymadı diye. Kolay gelsin kral

    _____________________________
  • ALTAY0011 A kullanıcısına yanıt

    Maalesef öyle, oyuna çok fazla güncelleme geldiği içinde uğraştırıyor biraz, v17 yapmışız en son şimdi yakında v18 olacak  

    _____________________________
  • volktyson kullanıcısına yanıt
    Oyunu bu gün indirdim aslında yamayı mod olarak bekliyordum 1. Oyundaki gibi ama farklıymış hevesimiz kursağımızda kaldı neyse bekliyoruz 4 gözle emeğinize sağlık
    Oyunun güncellemelerinide yamadan sonra kapatmam gerekecek sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnesHekimoğlu TGIP1 -- 6 Kasım 2025; 1:17:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yama bu sekilde hata veriyor bende


    EndOfStreamException


    [ERROR] Error occurred updating 873ecb88f5259273a4e67f4e652505a2 [mods_unmanaged/9259_52/Localization/en-US/Vanilla/en-US.loc] in ParadoxMods


    EndOfStreamException: Unable to read beyond the end of the stream.

     at System.IO.BinaryReader.FillBuffer (System.Int32 numBytes) [0x0007a] in <1071a2cb0cb3433aae80a793c277a048>:0 

     at System.IO.BinaryReader.ReadUInt16 () [0x00000] in <1071a2cb0cb3433aae80a793c277a048>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.LocaleAsset.ReadHeader () [0x0000e] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.LocaleAsset.get_localeId () [0x00010] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.Localization.LocalizationManager.UpdateSource (Colossal.IO.AssetDatabase.AssetChangedEventArgs args) [0x00035] in <4b3a777688504879b49b64d46f7fa6fe>:0 

     at Colossal.EventBroadcaster`1[TArgs].Notify (TArgs args) [0x0002c] in <ebc05f87204449c4b3c1a18bd02fa28e>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase.NotifyChange (Colossal.IO.AssetDatabase.AssetChangedEventArgs args) [0x00022] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.EventBroadcaster`1[TArgs].Notify (TArgs args) [0x0002c] in <ebc05f87204449c4b3c1a18bd02fa28e>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1[T].NotifyChange (Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetData asset, Colossal.IO.AssetDatabase.ChangeType type) [0x00046] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1[T].Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetDatabaseInternal.AddAsset (Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetData asset) [0x0000e] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.DefaultAssetFactory+<>c__DisplayClass21_0`1[T].<CreateAsset>b__0 (Colossal.IO.AssetDatabase.Identifier id, Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetDatabase db) [0x00022] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.DefaultAssetFactory.CreateAndRegisterAsset[T] (System.Type type, Colossal.IO.AssetDatabase.Identifier id, Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetDatabase db) [0x00010] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

     at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1[T].UpdateEntry (System.Type type, Colossal.IO.AssetDatabase.Identifier id, Colossal.IO.AssetDatabase.DataSourceModification modification) [0x000a0] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 

    Colossal.Logging.CustomLogHandler:LogFormat(LogType, Object, String, Object[])

    UnityEngine.Logger:LogFormat(LogType, String, Object[])

    Colossal.Logging.UnityLogger:Log(Level, String, Exception)

    Colossal.Logging.UnityLogger:ErrorFormat(Exception, String, Object, Object)

    Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1:UpdateEntry(Type, Identifier, DataSourceModification)

    Colossal.IO.AssetDatabase.FileSystemDataSource:AddEntry(DataSourceModification, Boolean, String, Type, Int64, Int64, Boolean, Hash128, Hash128, String, Boolean, List`1)

    Colossal.IO.AssetDatabase.FileSystemDataSource:PopulateFromDirectory(String, Boolean, CancellationToken, List`1)

    Colossal.IO.AssetDatabase.<OnModStatusChanged>d__22:MoveNext()

    System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:InvokeMoveNext(Object)

    System.Threading.ExecutionContext:RunInternal(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean)

    System.Threading.ExecutionContext:Run(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean)

    System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:Run()

    System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:InvokeAction(Object)

    System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:RunCallback(ContextCallback, Object, Task&)

    System.Threading.Tasks.SynchronizationContextAwaitTaskContinuation:Run(Task, Boolean)

    System.Threading.Tasks.Task:FinishContinuations()

    System.Threading.Tasks.Task:FinishStageThree()

    System.Threading.Tasks.Task`1:TrySetResult(VoidTaskResult)

    System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder`1:SetResult(VoidTaskResult)

    System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder`1:SetResult(Task`1)

    System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder:SetResult()

    Game.Threading.<WaitForGPUFrame>d__2:MoveNext()

    System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:InvokeMoveNext(Object)

    System.Threading.ExecutionContext:RunInternal(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean)

    System.Threading.ExecutionContext:Run(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean)

    System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:Run()

    System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:InvokeAction(Object)

    System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:RunCallback(ContextCallback, Object, Task&)

    System.Threading.Tasks.SynchronizationContextAwaitTaskContinuation:Run(Task, Boolean)

    System.Threading.Tasks.Task:FinishContinuations()

    System.Threading.Tasks.Task:FinishStageThree()

    System.Threading.Tasks.Task`1:TrySetResult(Boolean)

    System.Threading.Tasks.TaskCompletionSource`1:TrySetResult(Boolean)

    System.Threading.Tasks.TaskCompletionSource`1:SetResult(Boolean)

    Game.Threading.<>c__DisplayClass2_0:<WaitForGPUFrame>b__0(AsyncGPUReadbackRequest)

    _____________________________




  • Ugresk U kullanıcısına yanıt

    Yama güncel değil. Yamayı güncelleyeceğim.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.