|
Aynı soruna bende sahibim. Modun yanında sarı ünlem var ve oyun Türkçe olmuyor. |
|
_____________________________
|

|
Aynı soruna bende sahibim. Modun yanında sarı ünlem var ve oyun Türkçe olmuyor. |
|
_____________________________
|
|
Anydesk varsa bağlanıp bakabilirim arkadaşlar, bir yerde hata yapıyor olabilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
Türkçe Yama V16 olarak güncellenmiştir. V16 ile oyunun son sürümüne güncellenmiştir. Güncel yamayı sitemizden veya konu içerisindeki linkten indirebilirsiniz. Calypso ekibi olarak iyi oyunlar dileriz... |
|
_____________________________
|
|
hangi sürümle uyumlu |
|
_____________________________
|
|
Orijinal oyunun sürümüne uyumlu hale getirildi. |
|
_____________________________
|
|
Türkçe Yama V17 olarak güncellenmiştir. V17 ile oyunun son sürümüne güncellenmiştir. Calypso ekibi olarak, iyi oyunlar dileriz... |
|
_____________________________
|
|
Merhaba son surum uyumlu mudur? |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, evet uyumlu. |
|
_____________________________
|
|
yamayı yüklediğimde mod kısmına girdiğimde yama 0 kb olarak görünüyor ve böyle bir hata alıyorum geri ana menüye geldiğimde. ayrıca yamayı kaldır dediğimde yama bulunamadı diyor. yardımcı olur musunuz acaba. şimdiden teşekkürler ![]() ![]() |
|
_____________________________
|
|
Oyuna güncelleme gelmiş. Güncelleme geldiği içinde yama patlıyor. Bir kaç gün içinde güncellerim. |
|
_____________________________
|
|
geri dönüş için teşekkür edelim. emeğinize sağlık |
|
_____________________________
|
|
Bekliyoruz hocam. |
| _____________________________ |
|
takipteyiz ustam |
|
_____________________________
|
|
Hocam beklemekteyiz bende de aynı problem var türkçe yama çalışmıyor |
|
_____________________________
|
|
Biliyorum arkadaşlar ama planlarım da yoktu. Planlarımda da farklı işler olduğu için şu an araya sıkıştıramıyorum. 2 3 güne halletmeye çalışırım. |
|
_____________________________
|
|
Vay be... Her oyun güncellemesinde yamayı tekrar yazıyorsunuz öyle mi, Niye ?Yapımcı bi Türkçe dil koymadı diye. Kolay gelsin kral |
|
_____________________________
|
|
Maalesef öyle, oyuna çok fazla güncelleme geldiği içinde uğraştırıyor biraz, v17 yapmışız en son şimdi yakında v18 olacak |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnesHekimoğlu TGIP1 -- 6 Kasım 2025; 1:17:23 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
yama bu sekilde hata veriyor bende EndOfStreamException [ERROR] Error occurred updating 873ecb88f5259273a4e67f4e652505a2 [mods_unmanaged/9259_52/Localization/en-US/Vanilla/en-US.loc] in ParadoxMods EndOfStreamException: Unable to read beyond the end of the stream. at System.IO.BinaryReader.FillBuffer (System.Int32 numBytes) [0x0007a] in <1071a2cb0cb3433aae80a793c277a048>:0 at System.IO.BinaryReader.ReadUInt16 () [0x00000] in <1071a2cb0cb3433aae80a793c277a048>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.LocaleAsset.ReadHeader () [0x0000e] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.LocaleAsset.get_localeId () [0x00010] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.Localization.LocalizationManager.UpdateSource (Colossal.IO.AssetDatabase.AssetChangedEventArgs args) [0x00035] in <4b3a777688504879b49b64d46f7fa6fe>:0 at Colossal.EventBroadcaster`1[TArgs].Notify (TArgs args) [0x0002c] in <ebc05f87204449c4b3c1a18bd02fa28e>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase.NotifyChange (Colossal.IO.AssetDatabase.AssetChangedEventArgs args) [0x00022] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.EventBroadcaster`1[TArgs].Notify (TArgs args) [0x0002c] in <ebc05f87204449c4b3c1a18bd02fa28e>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1[T].NotifyChange (Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetData asset, Colossal.IO.AssetDatabase.ChangeType type) [0x00046] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1[T].Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetDatabaseInternal.AddAsset (Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetData asset) [0x0000e] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.DefaultAssetFactory+<>c__DisplayClass21_0`1[T].<CreateAsset>b__0 (Colossal.IO.AssetDatabase.Identifier id, Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetDatabase db) [0x00022] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.DefaultAssetFactory.CreateAndRegisterAsset[T] (System.Type type, Colossal.IO.AssetDatabase.Identifier id, Colossal.IO.AssetDatabase.IAssetDatabase db) [0x00010] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 at Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1[T].UpdateEntry (System.Type type, Colossal.IO.AssetDatabase.Identifier id, Colossal.IO.AssetDatabase.DataSourceModification modification) [0x000a0] in <3388e6a5b1c04dc0887bd66974a042e8>:0 Colossal.Logging.CustomLogHandler:LogFormat(LogType, Object, String, Object[]) UnityEngine.Logger:LogFormat(LogType, String, Object[]) Colossal.Logging.UnityLogger:Log(Level, String, Exception) Colossal.Logging.UnityLogger:ErrorFormat(Exception, String, Object, Object) Colossal.IO.AssetDatabase.AssetDatabase`1:UpdateEntry(Type, Identifier, DataSourceModification) Colossal.IO.AssetDatabase.FileSystemDataSource:AddEntry(DataSourceModification, Boolean, String, Type, Int64, Int64, Boolean, Hash128, Hash128, String, Boolean, List`1) Colossal.IO.AssetDatabase.FileSystemDataSource:PopulateFromDirectory(String, Boolean, CancellationToken, List`1) Colossal.IO.AssetDatabase.<OnModStatusChanged>d__22:MoveNext() System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:InvokeMoveNext(Object) System.Threading.ExecutionContext:RunInternal(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean) System.Threading.ExecutionContext:Run(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean) System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:Run() System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:InvokeAction(Object) System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:RunCallback(ContextCallback, Object, Task&) System.Threading.Tasks.SynchronizationContextAwaitTaskContinuation:Run(Task, Boolean) System.Threading.Tasks.Task:FinishContinuations() System.Threading.Tasks.Task:FinishStageThree() System.Threading.Tasks.Task`1:TrySetResult(VoidTaskResult) System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder`1:SetResult(VoidTaskResult) System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder`1:SetResult(Task`1) System.Runtime.CompilerServices.AsyncTaskMethodBuilder:SetResult() Game.Threading.<WaitForGPUFrame>d__2:MoveNext() System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:InvokeMoveNext(Object) System.Threading.ExecutionContext:RunInternal(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean) System.Threading.ExecutionContext:Run(ExecutionContext, ContextCallback, Object, Boolean) System.Runtime.CompilerServices.MoveNextRunner:Run() System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:InvokeAction(Object) System.Threading.Tasks.AwaitTaskContinuation:RunCallback(ContextCallback, Object, Task&) System.Threading.Tasks.SynchronizationContextAwaitTaskContinuation:Run(Task, Boolean) System.Threading.Tasks.Task:FinishContinuations() System.Threading.Tasks.Task:FinishStageThree() System.Threading.Tasks.Task`1:TrySetResult(Boolean) System.Threading.Tasks.TaskCompletionSource`1:TrySetResult(Boolean) System.Threading.Tasks.TaskCompletionSource`1:SetResult(Boolean) Game.Threading.<>c__DisplayClass2_0:<WaitForGPUFrame>b__0(AsyncGPUReadbackRequest) |
|
_____________________________
|
|
Yama güncel değil. Yamayı güncelleyeceğim. |
|
_____________________________
|