Şimdi Ara

ÇILDIRMALIK SAMSUNG BEYAZ EŞYA FİYASKOSU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle ilk de fa böyle bir konu açıyorum, konu yanlış yerde ise mazur görün.
    Size Samsung ile hala devam eden ve beni çıldırtan davamı anlatmak istiyorum.
    Bundan tam 11 gün önce Samsung mağazasından bulaşık makinası, çamaşır makinası ve buzdolabı aldım.
    Çamaşır ve bulaşık makinasını beğendik ama buzdolabını biraz mecburiyetten küçük aldık. satıcı arkadaş ısrara tavsiye etti, kampanyalı ürün kaçırmayın dedi.
    Gerçi daha sonra ne zaman uğrasam diğer müşterilere ürün satarken her ürüne kampanyalı diyordu
    Neyse biraz da keseye fazla zorlamayalım dedik ve aldık, eve gelip kurulumu yaptılar, kontrol ettik sorun yok gibiydi.
    Eve de yeni taşınmıştık, sıfır daire daha bir kaç ay önce bitmiş inşaat. hanım çamaşır makinasına perdeleri attı, hemen asalım perdeleri kurusun içeri görünmesin dedi.
    Tabi önce bir kere boş çalıştırdık makinayı, servis elemanlarının dediği gibi yaptık.
    Attık perdeleri dakika 1 gol 1, makina deli gibi sallanıyor, hatta yürümeye başladı. bir müddet bekledik yıkama bitsin bakarız dedik, yıkama bitmiyor.
    45 dakika oldu kapak atmıyor, fişini çektik kapağı açalım dedik içinde su varmış, mutfağa boşaldı. ertesi gün aradık servisi kontrol etti.
    Yalap şap bir şeyler yaptı, tamamdır bu bir daha olmaz dedi, eyvallah dedik. bir daha yapmadı ve şuan çok sessiz çalışıyor.
    sonra bir gece dolaptan bir şey almak için mutfağa gittim, kapağı açtım bir şey dikkatimi çekti. kapak kısmında bulunan harici yumurtalık titriyor tıkırtı yapıyor.
    Dolabı dinledim motordan gelen ses hiç normal değil, yıl olmuş 2018 süper sessiz beyaz eşyalar yapılıyor ama bizim dolap sanki kendisi üşüyor gibi titriyor ve ses yapıyor.
    Bu benim hiç içime sinmedi, bizim eski dolap bile bu sesi yapmıyordu, mağazaya gittim durumu anlattım, servisi gönderdiler baktılar bu durum normal dediler. ya nasıl normal olur dedim bizim eski dolap bu kadar ses yapmıyor dedim, inverter motorlar böyleymiş ses yaparmış dedi. inanmadım iade etmek istiyorum dedim, biz iade alamayız ya da değiştiremeyiz ama daha yeni olduğu için müşteri hizmetlerini ara durumu anlat onlar değişim kabul ediyor dedi.
    aradım müşteri hizmetlerini Emrah diye bir çocuk çıktı, durumu aynen izah ettim, biz değişim ya da aide alamayız, mağaza alır dedi, haydaaaa, gel de dellenme.
    Hatta bana 15 gün içerisinde memnun kalmadığım ürünü iade etme hakkım olduğunu söyledi. Tekrar mağazaya geldim, durum böyle böyle dedim, sen iade alacakmışsın dedim.
    O zaman ben bir Antalya merkeze sorayım dedi, akşam bana dönerler haber veririm dedi. akşam oldu onlarda almayız tükoder'e gitsin demiş.
    Ahmet dellenmesin de ne yapsın, satana kadar canım abim güzel abim, sattıktan sonra derdini marko paşaya anlat.
    Bir hışımla tükodere gittim mi, orada ki sözde yetkili az muhterem çok saygı değer beye derdimi anlattım mı.
    adam bana ne dese iyi, olmaz öyle şey iade edemezsin diyor. neden diyorum, vatandaş olarak senin böyle bir hakkın yok diyor.
    ya hu Samsung kendisi diyor 15 gün iade hakkın var diyor, sen yok diyorsun, bu nasıl bir kraldan çok kralcılıktır ?
    Ben şu bardağı alacağım 3 gün kullanacağım ondan sonra beğenmedim diyip geri iade edeceğim, oh iyi valla, yok öyle şey diyor.
    Vallahi yanlış okumuyorsunuz, yalan söylemiyorum, bunları söyleyen TÜKODER yetkilisi, ya da çalışanı, her neyse.
    Ondan sonra Ahmet sinirli, Ahmet her şeye delleniyor. dedim ya bey efendi sen TÜKODER olarak benim haklarımı savunman gerekmiyor mu, sen burda bana resmen samsung avukatlığı yapıyorsun dedim. biraz tartıştık, işin içinden çıkamayınca amirine devretti. o da baktıkı ortam gergin, tamam beyfendi sen şikayetini yaz, faturalarını getir,bir bilir kişi göndeririz bakar, duruma göre bir sonuca bağlarız dedi.
    Hah dedim, yalan da olsa böyle şeyler söyleyin dedim çıktım ordan dükkana geldim, samsung müşteri hizmetlerini aradım.
    Karşıma 6. defa Emrah çıktı, sözümü kesmesin diye en başından adımı ve nereden aradığımı söyledim, olayı tüm ayrıntısı ile bir soluk da anlattım.
    Emrah robot gibi hep aynı şeyleri söyledi, biz iade alamayız, mağazaya gidin, bla bla bla.
    dedim ki, kardeşim benim bu ürünü 15 içinde iade etme hakkım olduğunu söylüyorsunuz ama mağaza hatta TÜKODER bile böyle bir hakkım olmadığını söylüyor.
    Ben şu an bu görüşmeyi kayıt ediyorum, sizin ağzınızdan bu hakkımın olduğunu onlara da dinletmek istiyorum dedim ve Emrahı bir ateş aldı.
    Beyfendi o zaman görüşmeyi sonlandırıyorum dedi !!!
    neden diyorum, kayıt yapamazsınız diyor
    e sen yapıyorsun diyorum
    biz güvenlik nedeniyle yapıyoruz diyor
    tamam bende kendi güvenliğim için yapıyorum diyorum
    biz kurumsalız diyor
    bende vatandaşım, tüketiciyim diyorum
    kayıdı kapatmazsanız telefonu kapatacağım diyor, yassak gardaşım yassak diyor.
    tak diye suratına kapattım, al sana kayıt sonu
    ama bir daha aradım, Allah arka gözünü kör etsin senin
    Yine Emrah :(
    Koskoca samsung müşteri hizmetleri Emrahın ağzına bakıyor herhalde.
    Çocuğa da bişey diyemiyorum sonuçta çalışan, neyse Emrah baştan anlatmaya gerek var mı, konuş şimdi kaydı kapattım dedim.
    Emrah yine robot modunda, önünde yazanları tekrar ediyor.
    Yahu elinizi vicdanınıza koyun dedim, adam benim hakkımı gasp ediyor, senin de markanı zedeliyor ve sen hiç bir şey yapmıyorsun
    Bu nasıl iştir arkadaş dedim, illa ki o buzdolabını mağazanın önüne götürüp yakayım mı, bunu da video ya çekip sosyal medyaya mı atayım.
    Bu mu isyediğiniz diyorum ama nafile.
    Emrah da çaresiz bla bla demeye devam edip, üç kuruş maaşını kurtarmaya çalışıyor.
    Eğer bu yazıyı okuyorsan hakkını helal et Emrah, bugün sana biraz yüklendim ama elimde değildi.
    Sonuç olarak süreç hala devam ediyor, TÜKODER'e gitsem bir şey olmayacak biliyorum ama yinede şansımı deneyeceğim.
    Bundan sonra beyaz eşya alamdan önce, çalıştırın lan nasıl çalıştığını görmek istiyorum diyecem.
    ya da eve getirin en az 2 gün çalışsın sonra kağıtları imzalayacağım diyeceğim. yazık değil mi ya o kadar para verdim.
    Siz siz olun beyaz eşya alırken, hele de Samsun alırken iyi düşünün, iade ya da değişim için garanti isteyin, paranızı çöpe atmayın.
    Konuyla ilgili görüşlerinizi yazarsanız sevinirim, iyi akşamlar.







  • Beyaz eşya ve Samsung... Baştan hata yapmışsınız. Türkiye'de alınabilecek beyaz eşyalar bellidir. Vestel, Arçelik vb... Samsung gibi sonradan işe girenler kalitesiz servis ağlarıyla filan uğraşırsınız gene iyi servis bulmuşsunuz.

    Geçmiş olsun hocam. Hakem heyetine - tüketici mahkemesine gidin ürün ayıplı diyerek şikayette bulunun belki oradan bir şeyler çıkarsa çıkar sonuçta servis gelmiş bir şeyler yapmış anladığım kadarıyla. Ayıplı olmasa servis tarafından işlem görmezdi. Bunun dışında pek bir sonuç çıkmaz gibime geliyor.
  • Bir hisimla okudum gecmis olsun. Bana da cok dediler samsung al samsung al diye. Patronum diyordu hatta. Benim evde her sey samsung vs kendisi samsung fanidir saatine kadar samsung...



    Neyse ben o zamanlar beko ve bosch marklarini tercih ettim. Gecen bir konu acildi. Samsung sarj aletimin kablosu bozuldu. Garantiden degistirdim adamlar hemen degisti cok iyi dedim patron ne iyisi s.. lan dediniye diyemedim

    Telefonu alinir geri kalan seyler icin cok yol almasi lazim.

    Bu arada bulasik makinasi saglam cikti sanirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PAUL WALKER -- 18 Nisan 2018; 19:15:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • PAUL WALKER kullanıcısına yanıt
    Bulaşık makinesina iş düşecek kadar bulaşık çıkmadı daha ama korkuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.