Şimdi Ara

Chiptuning yaptıranlar - Ne-Nerede-Nasıl? Tecrübeleri paylaşalım.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
218
Cevap
11
Favori
37.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    O zaman sizin ilk önce motor farklılığı olup olmadığı konusunu öğrenmeniz gerekiyor.

    Ben örneği BMW üzerinden götüreceğim.

    1999-2000 323i - 2.5 L M52B25 T, 170 hp (127 kW)
    1999-2000 328i - 2.8 L M52B28 T, 193 hp (144 kW)
    2001-2006 325i - 2.5 L M54B25, 184 hp (137 kW)
    2003-2005 325i - 2.5 L M56B25, 184 hp (137 kW)
    2001-2006 330i - 3.0 L M54B30, 225 hp (168 kW)
    2003-2006 330i ZHP - 3.0 L M54B30, 235 hp (175 kW)
    2001-2006 M3 - 3.2 L S54B32, 333 hp (248 kW)


    gibi.....
    Burada ki M52B25 motor üretici kodudur ve bunların B-U , B-O gibi sürümleri bulunur. Araç ve motor kıyaslarken bunlara bakmalısınız. Aynı motor (Ana kod aynı / version aynı-değil) (ekseriyetle N52 olan kod değişse bile sonrası değişir yada version eklenir-değişir) (N52 kodu değişmişse o zaten artık farklı bir bloktur...)
    ise yıllar için de güncellemeye uğrayabilir atıyorum 175 Hp'lik motor 184 Hp olmuştur. Ana kodu aynıdır ancak aynı motor değildir enjeksiyon sistemi vs. gibi farklılıkları vardır ECU aynı değildir.
    Bunlardan daha fazla inceleyip, tam bilgiye erişebilirsiniz.

    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S65
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N55
    http://www.bgautomotive.co.uk/bgacat/buyerguid.asp?typ=part&result=false&stg=9&part=OS8317
    http://www.bmwheaven.com/database/engine.php

    Bahsettiğim n20b20 motor oluyo..vikipediadan baktım motorlar aynı sadece yazılım farkı var gibi gözüküyo..o zaman doğru bi yazılımla 184 lük motoru 245 e çıkarmak mümkün olur




  • hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.
  • Peki bu motor guclenmiyorsa 1,6 tdı leonumla 1,4 tsi fr ı nasıl 100 - 180 arasi hızlanmada geciyorum. Daha dün uzun yoldan gelirken 1,4 astra turbo sundan tutta ceed, megane, golf falanı filanı hep geride kalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    Boşverin rakamları , kullanırken rakamların hikaye olduğunu anlayacaksınız ve yazılımın tasarlanırken nasıl da günlük kullanımda yoğun tercih edilen durumların gözetildiğini farkedeceksiniz..

    Merhaba,
    yazılımı ücretsiz yükleyeceksiniz, 1 ay içinde memun kalırsam ödeme yapacağım. Beğenmezsem orginal yazılımı geri yükleyeceksiniz, Doğrumu anladım?

    Beyin sökülmeden, yüklemeler başladı ise, kısa vadede randevulaşabiliriz.

    Aynen öyle..

    Beyin sökmeden yüklemeler başlamayacak beklemeyin bosuna..

    piyasada bu işi en iz bırakmadan temiz yapan biziz..

    pm den evet yapılabiliyor demişsiniz.

    1.6 tdi lara artık unlock işlemi için bile beyin sökülmeden yazılım yüklebiliyormu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    O zaman sizin ilk önce motor farklılığı olup olmadığı konusunu öğrenmeniz gerekiyor.

    Ben örneği BMW üzerinden götüreceğim.

    1999-2000 323i - 2.5 L M52B25 T, 170 hp (127 kW)
    1999-2000 328i - 2.8 L M52B28 T, 193 hp (144 kW)
    2001-2006 325i - 2.5 L M54B25, 184 hp (137 kW)
    2003-2005 325i - 2.5 L M56B25, 184 hp (137 kW)
    2001-2006 330i - 3.0 L M54B30, 225 hp (168 kW)
    2003-2006 330i ZHP - 3.0 L M54B30, 235 hp (175 kW)
    2001-2006 M3 - 3.2 L S54B32, 333 hp (248 kW)


    gibi.....
    Burada ki M52B25 motor üretici kodudur ve bunların B-U , B-O gibi sürümleri bulunur. Araç ve motor kıyaslarken bunlara bakmalısınız. Aynı motor (Ana kod aynı / version aynı-değil) (ekseriyetle N52 olan kod değişse bile sonrası değişir yada version eklenir-değişir) (N52 kodu değişmişse o zaten artık farklı bir bloktur...)
    ise yıllar için de güncellemeye uğrayabilir atıyorum 175 Hp'lik motor 184 Hp olmuştur. Ana kodu aynıdır ancak aynı motor değildir enjeksiyon sistemi vs. gibi farklılıkları vardır ECU aynı değildir.
    Bunlardan daha fazla inceleyip, tam bilgiye erişebilirsiniz.

    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S65
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20
    http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N55
    http://www.bgautomotive.co.uk/bgacat/buyerguid.asp?typ=part&result=false&stg=9&part=OS8317
    http://www.bmwheaven.com/database/engine.php

    Bahsettiğim n20b20 motor oluyo..vikipediadan baktım motorlar aynı sadece yazılım farkı var gibi gözüküyo..o zaman doğru bi yazılımla 184 lük motoru 245 e çıkarmak mümkün olur

    Evet elde ki bu kodu alıp araştırmaya devam ettiğimizde sürüm kodlarına ulaşamıyoruz malesef. Elde iki farklı güç sunan N20B20 kodlu bloğumuz varsa bunun sürüm kodları ve farklılıklarına da ulaşabiliyor olmalıydık.
    Araştırıldığında edinilen izlenim birebir aynı motorlar olmadığı. Turbo'ların aynı olmama ihtimali var. Turbo, iç basınçları aynı değil, motor sıkıştırma oranları aynı değil. A , B sürümlerinden bahsediliyor ancak net ayrımlar yok. Buji ve subap'ların aynı :) olması dışında blok içi parçalara dair birşey göremedim. Üst kapağın farklı olduğuna dair görüş mevcut. Net veri bulamamamıza rağmen birebir aynı olmadığını salt yazılım uygulanmasıyla 245Hp'ye ulaşılmamasından anlayabiliyoruz.

    Engine Displacement Power Torque Redline Year
    N20B20 2.0 L (1997 cc/121.25 in³) 180 kW (245 hp) @ 5000 350 N·m (260 lb·ft) @ 1250-4800 7000 rpm 2011
    N20B20 2.0 L (1997 cc/121.25 in³) 163 kW (218 hp) @ 5000 310 N·m (229 lb·ft) @ 1350-4800 7000 rpm 2012
    N20B20 2.0 L (1997 cc/121.25 in³) 135 kW (184 hp) @ 5000-6250 270 N·m (199 lb·ft) @ 1250-4500 ? rpm 2011

    Yeni bir sürüm daha oluşturulmuş.


    görsel olsun dedim.

    Böyle dökümanlar bulabiliyor olmak lazımdı. Servisler elindekileri upload etmeden ayrıntıya kavuşamıyoruz tabi net'den. DB'ler güncel değil.
    http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=50387&d=1165592709

    BMW forumlarından siz de araştırabilirsiniz.
    http://www.bimmerfest.com/forums/archive/index.php/t-562102.html

    Standart yazılım ile 20i'lerin 28i'ler seviyesine çıkarılamadığı bilgiler bulunabilir.
    http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=611674

    Chiptuning çalışmalarında da kısaca baktığımız kadarıyla görüşümüz doğrulanıyor. Motor içi birimlerine müdahale şart, anladığım kadarıyla, neyse...
    Dünya üzerinde hiçbir üretici yada büyük ve genel konuşmayalım BMW gibileri kast edelim, farklı güçler elde ettiği benzer/aynı tanımlı motorlarda tüm parçaları aynı kullanmaz. Aldığımız örnekte de üst güçtekilerin olduğu gibi alt güçtekilerin de kullanıldığı bir çok model var. Üretim maliyetleri düşüncesini devreden çıkarabilir bir durum bu. Dayanım önemli olduğundan üst güce hazır motor sunmak maliyetler açısından mantıklı değil. Niçin up edilebilen bir motoru 28i'lerde farklı olarak sunsunlar. (Kendi servisleri de tuning hizmeti sunuyorlar bu bile farklı donanım kullanmak için yeterli bir sebep bence) Motor satış fiyatları aynı değilmiş. Benzer tartışmaları Audi forumlarında da yaptık. Birebir aynı sanılan farklı ölçeklerde ki motorların incelendiğinde tüm parçalarının aynı olmadığını gördük. Blok, pistin, enjeksiyon zamanlaması ile bitmiyor hani iş biliyorsunuz.

    Kısaca sadece ECU farklı olduğunu sanmıyorum bunu Borusan'ın servis mühendislerine sormak lazım parça farklılıklarını onlar bilir, en net cevabı ancak onlardan alabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 9 Eylül 2012; 9:34:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...

    Chip tuning yapan satmak icin boyle soyluyor.

    alan zaten dunden razi inaniyor. Orasi da burdan farksiz degil kime neyi anlatayim ki..

    Degistir turbonu... Uzerine komple turbo manifoldu downpipe. Xpipe ve guzel bir rear muffler koy.

    Ona gore de guzel bir yazilim yaptir. O zaman 105 HP lik aracin olur 154 HP
    :)




  • bu dediklerini biliyorum ama megane'nın kaput altı pek müsait değil, motorun duruşu yüzünden uygulama yapmak baya zor.
    peki sence benim arabanın gücü kaç hp'dir? agresif yazılım ve box var.. 105 hp midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bu dediklerini biliyorum ama megane'nın kaput altı pek müsait değil, motorun duruşu yüzünden uygulama yapmak baya zor.
    peki sence benim arabanın gücü kaç hp'dir? agresif yazılım ve box var.. 105 hp midir?

    Max 110'dur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bu dediklerini biliyorum ama megane'nın kaput altı pek müsait değil, motorun duruşu yüzünden uygulama yapmak baya zor.
    peki sence benim arabanın gücü kaç hp'dir? agresif yazılım ve box var.. 105 hp midir?

    95e düşmüştür
  • bence 50 hp'dir.. ben kendimi kandırıyorum ya arabayı orjinalinden hızlı sanıyorum...

    kendisinin yaptığı iyi, başkasının yaptığı kötü.. ne güzel dünya..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...

    Chip tuning yapan satmak icin boyle soyluyor.

    alan zaten dunden razi inaniyor. Orasi da burdan farksiz degil kime neyi anlatayim ki..

    Degistir turbonu... Uzerine komple turbo manifoldu downpipe. Xpipe ve guzel bir rear muffler koy.

    Ona gore de guzel bir yazilim yaptir. O zaman 105 HP lik aracin olur 154 HP
    :)

    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraoca2 -- 9 Eylül 2012; 18:39:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...

    Chip tuning yapan satmak icin boyle soyluyor.

    alan zaten dunden razi inaniyor. Orasi da burdan farksiz degil kime neyi anlatayim ki..

    Degistir turbonu... Uzerine komple turbo manifoldu downpipe. Xpipe ve guzel bir rear muffler koy.

    Ona gore de guzel bir yazilim yaptir. O zaman 105 HP lik aracin olur 154 HP
    :)

    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    Neye gore 2 yada 2.5 saniye kisaliyor ?

    0-100 de araci 2.5 saniye asagi indirmek oyle kolay degildi
    r.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    dostum sen ankarada mısın? ankaradaysan benim megane'la senin focusu bir deneyelim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...

    Chip tuning yapan satmak icin boyle soyluyor.

    alan zaten dunden razi inaniyor. Orasi da burdan farksiz degil kime neyi anlatayim ki..

    Degistir turbonu... Uzerine komple turbo manifoldu downpipe. Xpipe ve guzel bir rear muffler koy.

    Ona gore de guzel bir yazilim yaptir. O zaman 105 HP lik aracin olur 154 HP
    :)

    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    Neye gore 2 yada 2.5 saniye kisaliyor ?

    0-100 de araci 2.5 saniye asagi indirmek oyle kolay degildi
    r.

    Sürücü tarafından yapılan 0-100 testine göre hocam

    Peki hocam Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9-9.5 sn'de tamamlıyor?

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    dostum sen ankarada mısın? ankaradaysan benim megane'la senin focusu bir deneyelim..


    Hayır hocam ne yazıkki Ankara'da değilim. Eskişehir'deyim Fakat sizin araçla bizim aracı karşılaştırırsak edineceğimiz bilgi, sizin aracın kaç boy öne geçtiğini öğrenmek olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buraoca2 -- 9 Eylül 2012; 20:26:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...

    Chip tuning yapan satmak icin boyle soyluyor.

    alan zaten dunden razi inaniyor. Orasi da burdan farksiz degil kime neyi anlatayim ki..

    Degistir turbonu... Uzerine komple turbo manifoldu downpipe. Xpipe ve guzel bir rear muffler koy.

    Ona gore de guzel bir yazilim yaptir. O zaman 105 HP lik aracin olur 154 HP
    :)

    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    Neye gore 2 yada 2.5 saniye kisaliyor ?

    0-100 de araci 2.5 saniye asagi indirmek oyle kolay degildi
    r.

    Sürücü tarafından yapılan 0-100 testine göre hocam

    Peki hocam Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9-9.5 sn'de tamamlıyor?

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    dostum sen ankarada mısın? ankaradaysan benim megane'la senin focusu bir deneyelim..


    Hayır hocam ne yazıkki Ankara'da değilim. Eskişehir'deyim Fakat sizin araçla bizim aracı karşılaştırırsak edineceğimiz bilgi, sizin aracın kaç boy öne geçtiğini öğrenmek olur

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 9 Eylül 2012; 20:36:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    hızlı arabaya sahipsin ama kafa ve fikir olarak yavaşsın be attraction...



    Evet ondan dolayi TR de hep ilkleri gerceklestiren modifiyelere imza attim.

    ilklere imza atan bir adam chip tuning'e bok atıyorsa sarhoşken yazıyor demektir. bir daha ayıkken yazın sayın hocam.
    105 hp'den 154 hp'ye yükselmesine siz inanmıyorsunuz. İman power... duayla üfleyerek aldık biz bu gücü...



    sayın üstad, tuningin ombudsmanı attraction, şu benim nacizane arabama da el atsan da, beni yalancı hp'lerden kurtarsan..
    gerçek 150 hp yi görmek istiyorum..

    not: bu fikirlerini techturkey'de paylaşsana...

    Chip tuning yapan satmak icin boyle soyluyor.

    alan zaten dunden razi inaniyor. Orasi da burdan farksiz degil kime neyi anlatayim ki..

    Degistir turbonu... Uzerine komple turbo manifoldu downpipe. Xpipe ve guzel bir rear muffler koy.

    Ona gore de guzel bir yazilim yaptir. O zaman 105 HP lik aracin olur 154 HP
    :)

    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    Neye gore 2 yada 2.5 saniye kisaliyor ?

    0-100 de araci 2.5 saniye asagi indirmek oyle kolay degildi
    r.

    Sürücü tarafından yapılan 0-100 testine göre hocam

    Peki hocam Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9-9.5 sn'de tamamlıyor?

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    Hocam Dyno sonuçlarına inanmıyorsunuz, tamam bunu kabul edelim. Fakat Chip Tuningli bir turbo-dizel araç, aynı aracın Stock halinden daha fazla performans gösteriyor. Hatta aşağıya bir video ekliyorum; 140 Hp'lik Focus 1.6 TDCI Chip Tuning + Downpipe ile; 180 Hp'lik stock 1.6 Insignia Turbo ile 0-100'de kafa kafaya (hadi sizin için , insignia çok az da olsa önde diyelim) bir performans gösteriyor. Chip Tuning'den sonra aracın 0-100 hızlanması 2 sn kısalıyor. (Zaman zaman 2.5 sn'ye kadar artabiliyor bu durum). Peki bu durum nasıl açıklanır? Örneğin 1.6 TDCI 109 hp'lik Focus Chip Tuning'den(Yaklaşık 140 hp güç alındığını düşünürsek) sonra 9-9.5 sn'de 0'dan 100 km hıza çıkıyor. Peki genel olarak düşünürseniz, Hangi turbo-dizel araçlar 0-100 km hızlanmasını 9 sn'de tamamlıyor?(Marka-Model-Motor hacmi-Motor gücü-Tork olarak cevap verirseniz sevinirim.)

    http://www.youtube.com/watch?v=BxnojItufJc&list=UUXF7XFPU7JtxkL7uh2tuJIw&index=13&feature=plcp

    dostum sen ankarada mısın? ankaradaysan benim megane'la senin focusu bir deneyelim..




    Tamam sunu soruyorum bende

    surucu tarafindan yapilan 0-100 derecelerin de skid time lar hesaba katildi mi ?

    Denemenin yapildigi yolda egim %kacti ? Vites atam sureleri ne durumdaydi... ?

    AFR o sira neyi gosteriyordu ? Turbolu araclar da boost dusmeye basladigi an vites degistirmek lazim..

    Deneme yapildiginda arac vakuma dusuruldu mu hic ?

    Ve en onemlisi bunlari hangi cihaz kullanarak olculdu.. Gercekten diyorum 2.5 saniye mumkun degil 0-100 un

    sadece bir yazilim ile asagi inmesi.
    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 9 Eylül 2012; 20:37:10 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.