Şimdi Ara

****CHEVROLET KALOS?????? (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.481
Cevap
23
Favori
374.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yarın bır tane 1.4 une bakıcam bakalım ınsallah araç guzeldır ve alırım bugun 1.2 sıne bındım ıcerı cok ses alıyordu umarım yaırnkı oyle olmaz ve kalos sahıbı olurum!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilk aşk

    toplam 10 sayfayıda okudum . özetim şudur kalos alacaklar mutlaka lpg li olmalı ve 1.4 sx modeli olmalı doğrumudur ...doğrumudur derken performans ve yakıt açısından ekonomik olsın diyorlarsa ayrıca sx modellerinde daha fazla özellik var ..


    Dostum yukarıda belirttiğin gibi "mutlaka pg li olmalı ve 1.4 sx modeli olmalı" görüşüne katılmıyorum. SX tabi ki SEden daha iyidir ama bu SE alacağına hiç alma daha iyi gibi bir durum değil.

    Nedenini açıklayayım

    Yaklaşık 1 senedir 2004 model 1.4 8V SE sedan kalos sahibiyim. Ayda yaklaşık 1100-1200 km şehir içi (Antalya) yol yapıyorum yaklaşık 300-320 TL benzin parası veriyorum. Defalarca ölçtüm şehir içinde 100 km'de 8 lt tüketim yapıyorum (bu benim kullanım şartlarımda ölçülen bir değer tabi, başka kullanıcılar daha az veya daha çok tüketiyor olabilirler). Bu da bence gayet normal, etrafımdaki arkadaşlarıma ait aynı sınıftaki farklı marka araçların en azı 7 lt tüketiyor (şehir içi). Buna rağmen onların da başka dezavantajlarını duyuyorum ve gözlemliyorum.

    Genellikle kısa mesafelerde; ne çok seri ne çok yavaş, ortalama bir süratle kullanıyorum. Arabama mümkün olduğu kadar titiz bakarım, periyodik bakımlarını aksatmadan garantisi bitmiş olmasına rağmen yetkili serviste yaptırıyorum (Yağ olarak Castrol Magnatec 10/40 alıp kendim götürüyorum servise). Bor Power da kullanmıştım ama bir faydasını gördüğümü söyleyemem. Hatta daha önceki arabamda da kullanmıştım ama bir daha kullanmayı düşünmüyorum. Belki benim için faydasızdır ya da ne bileyim motoru bitik araçlarda işe yarıyordur veya uzun vadede motoru koruyodur diye düşünüyorum. Yani bana çok gerekli değil gibi geliyor iki kez tecrübe ettikten sonra.

    LPG taktırmadım taktırmayacağım da çünkü motoru uzun vadede yıprattığını düşünüyorum, bagaj kullanımını kısıtladığını düşünüyorum (stepne yerine takılsa bile bu sefer yedek lastik olmaması beni rahatsız ediyor). Ayrıca özellikle kapalı otoparklara almadıkları zaman gıcık oluyorum, Antalya gibi yılın 10 ayı güneşli bir yerde kapalı otoparktan yararlanabilmek çok önemli bence.

    Aracım şuan da 89 binde. Takriben 11-12 bin km kullandım. 1000-1300 kmsi şehir dışı.

    Aldığımdan beri karşılaştığım sorunlar şunlardı:

    Aldığımda tüm kaloslarda olduğunu bu forumdan anladığım salıncak burçlarından gelen ses problemi vardı (önden gıcırtı geliyordu). Sanayide 50 TL karşılığında iki salıncak burcunu da değiştirerek hallettim geçen kış sonunda. Ama ne kadar dayanacak onu bu kış sonunda göreceğiz.

    Motor ikaz ışığı yanıyordu. Oksijen sensöründen dediler. İk tane varmış biri arızalıyımış. Arabayı aldıktan sonra 2-3 ay bu şekilde kullandım. Işığın yanması ve canınızı sıkması dışında bir sorun yaşatmadı. Zaten serviste de % 2 yakıt sarfiyatınızı arttırır başka da bir şey yapmaz demişlerdi, doğru olduğunu gördüm. Sonra ilk periyodik bakımda yetkili serviste değiştiridim kurtuldum. Diğer bakımların dışında sadece bu sensör için 100 küsür TL bir para verdim, ne yalan söyleyeyim pahalı geldi. Ama huyum kurusun araç konusunda çok pimpiriğimdir ışığın yanması acayip sinir ediyordu, şimdi içim rahat.

    Bir de aldıktan kısa bir süre sonnra araba silkele yapmaya başladı. meğerse buji kabloları yıpranmış. Araba kalkarken hatta düz yolda bile giderken bujilerden 1-2sinin düzgün çalışmaması nedeni ile gaza basnca silkeleme yapıyordu. Yine yetkili serviste 50-60 lira verdim değiştirdim. Tamamen sorun ortadan kalktı.

    Bunun dışında 6-7 yaşında bunun gibi orta/alt sınıf bir araba ne gibi ihtiyaçlar duyuyorsa (balata, lastik, triger kayışı vs. gibi) o tip giderlerim oldu. Ha mesela sanırım alındığından beri üzerindeki akü duruyor. Çünkü akü 55 amp. ve piyasada 55 amp. özel marka akü bulmak zor, genelde 60 amp.den başlıyor servisden almazsanız. Bi de bir kaç teknik yazının dışında hiçbir marka falan yazmıyor, ondan değişmediğini sanıyorum. Bu yaz ölçtürdüm hala iyi durumda dediler. Garibime giti çünkü genelde bir akü 2 ila 4 senede biter ve yenisi ile değişir bildiğim kadarıyla. Ama bu ya değişmemiş ya da benden önceki sahibi serviste değiştimiş (gerçi kayıtlarda çıkmadı ama). Neyse yani diyeceğim o ki standart sorunlar dışında önemli bir şey yaşamadım.

    Şimdilik arabam maaşallah yağ gibi gidiyor, oldukça memnunum. ANCAK ÜZERİNE BASA BASA BELİRTMEK İSTERİM Kİ ARABANIN SINIRLARINI BİLEREK, ADRENALİN YAŞAMAYA ÇOK MERAK DUYMAYAN BİRİ OLARAK KULLANIYORUM ve BAKIMLARINI HİÇ AKSATMADAN YAPTIRIYORUM.

    bana göre eksileri de yok değil tabi.

    Klima açıldığında ciddi bir performan düşüşü hissediliyor. Ama 1.4 motor sedan bir çok arabada bu düşüşü hissetmeniz mümkün. Örneğin klima açık yokuş çıkarken veya araç sollarken vites düşürmeniz zorunlu oluyor. Benim şahsi düşünceme göre klimada performans düşüşü yaşamamak için 1000 kg'lık bir arabanın en az 1.6-1.7 motor ve 100-110 beygir veya üstü olması gerekir. Ama benim gibi performansa önem vermeyen, tabir-i caizse aile kullanmı için araba arayan kişiler için göz ardı edilebilir bir durum, bence tabi.. Bunun dışında klima kapalı ike gayet ideal bir performasn sergilediğimi söyleyebilirim. Oldukça seri bir şekilde 90-100 hatta 120 km'ye çıkabiliyorum (tabi oldukça hızlı derken bu özellikte bir araba için yeterli demek istiyorum sportif özellikler taşıyan bir arabaya veya HB bir arabaya göre değill)

    Virajlarda 100 kmnin üzerinde girerseniz gerçekten tedirgin ediyor. Hele bir de frene basarsam savrulacakmış gibi hissedebiliyorum. Ama arabaya alışınca o kadar hızlı girmemeye başladım sorun ortadan kalktı. Bu sanırım jant ebadının küçüklüğünden, arabanın biraz yüksek oluşundan (ki bu bazı durumlarda da avantaj olabiliyor) ve amortisörlerin yumuşak olmasınan kaynaklı. Ama dediğim gibi benim için çok sorun teşkil etmiyor artık.

    Kaportanın sağlamlığı konusunda Allah'a şükür bir tecrübem olmadı, olmaz da inşallah (amin). Ama duyduğum ve bir yakınımda gördüğüm kadarıyla kazalarda çok da sağlam bir araba değil. Ama ülkemizdeki tofaş kuş serisinden elli kat daha iyi olduğunu hatta albea, accent, symbol gibi arabaların da sağlamlıkta çok afaki bir üstünlüğe sahip olduklarını düşünmüyorum. Bu noktada bu paraya bu kadar sağlamlık diyorum. Ama çift AIRBAG ve ABS'nin standart oluşu çok büyük bir avantaj. Bir de lastikerlinizin kaliteli ve sağlıklı olması, bakımlarınızı da aksatmamanız güvenlik için yeterli bence.

    Yol sesi konusunda şikayetim de var. Şehirler arası giderken veya 90-100 km de belli bir süre gidince kabine yol sesi çok geliyor. Ama bu sanırım aynı sınıftaki arabaların çoğunda böyle. Ayrıca lastiklerle de ilgili birşey ama herhalükarda mercedes, bmw, audi sessizliği de beklememek lazım diye düşünüyorum.

    Bunlar dışında bir iki ufak tefek şey daha var "şöyle olsaydı daha iyi olurdu" dediğim. Mesela torpidoda ışık yok ve biraz küçük gibi, bazen sileceklerin camdan temizlediği su eğer ön cam(lar) açıksa içeriye damlıyor, kornası sadece sol ve sağ baş parmakla kullanılabiliyor, önden görüntüsü çok çekici değil (ama aveoda bunu düzeltmişler),

    SONUÇTA: Mükemmel olmasa da bu paraya alınabilecek bu sınıftaki arabalardan ilk 3'e girer bana göre. Hatta bu ara bunu satıp 1-2 yaş daha genç AVEO düşünüyorum ama bütçe meselesi tabi:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ally_07 -- 15 Eylül 2010; 17:33:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkarakoyun

    quote:

    Orijinalden alıntı: kinghenryy

    1.4 16v sedan aracımla 116 liralık benzinle litresi 3.64tl den(31.86lt) 588 km yol yaptım 100ü geçmedim hiç 3 yetişkin artı yarı dolu bagaj ile 100km de 5.41 e tekabül ediyor kuruş olarakta 19.99 kuruş yapıyor(güncel benzin fiyatı ile:3.69tl.)


    Yani siz litre bazında chevrolet teknisyenlerinden daha az yaktırdınız aracı valla bravo...


    Sanırım verilerde bir yanlışlık var. Uzun yolda bile olsa mümkün değil gibi geliyor bana. Dizel gibi olmuş, bunun özel bir sırrı varsa bilmek isterim doğrusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ally_07 -- 15 Eylül 2010; 16:35:00 >
  • defalarca ölçüm yaptım hep yaklaşık değerler çıkıyor tabiki uzun yolda, lastiklerim energy saver bir de yağ olarak mobil kullanıyorum bilmiyorum etkisi varmı, arabam uzun yıllardır bende şehir dışı en çok 6.2 ölçtüm o zamanda klima açık arabada 4 kişiydik ve otobandaydık dolayısıyla hızlıydım tabi hızlıydım derken bir kere 190 yaptım gerisi 120-130 km sabit hızlaydı, en son ölçümüm 6.05 litre oldu 100 kmde, afyon-izmir arası, afyondan izmire gittim 4 yetişkin artı yarı dolu bagaj ile döndüğümde tekrar aynı pompadan fulledim 38.72litre benzin aldım ve km sayacına baktığımda 640 km yapmıştım, genelde 2500 civarı vites değiştirdim ve 110kmyi pek nadir geçtim 2850-2900 devir yapıyor yaklaşık. şehir içi ölçümlerim ise afyon kışın soğuk malum en çok 7.3tü ondanda da zaten havalar eksilerdeydi, genelde depo fulleyerek ölçüyorum bu değerler çıkıyor ve uzun yolda da mümkün olduğunca motor freniyle yavaşlıyorum ve vitesi boşa hiç almıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kinghenryy

    defalarca ölçüm yaptım hep yaklaşık değerler çıkıyor tabiki uzun yolda, lastiklerim energy saver bir de yağ olarak mobil kullanıyorum bilmiyorum etkisi varmı, arabam uzun yıllardır bende şehir dışı en çok 6.2 ölçtüm o zamanda klima açık arabada 4 kişiydik ve otobandaydık dolayısıyla hızlıydım tabi hızlıydım derken bir kere 190 yaptım gerisi 120-130 km sabit hızlaydı, en son ölçümüm 6.05 litre oldu 100 kmde, afyon-izmir arası, afyondan izmire gittim 4 yetişkin artı yarı dolu bagaj ile döndüğümde tekrar aynı pompadan fulledim 38.72litre benzin aldım ve km sayacına baktığımda 640 km yapmıştım, genelde 2500 civarı vites değiştirdim ve 110kmyi pek nadir geçtim 2850-2900 devir yapıyor yaklaşık. şehir içi ölçümlerim ise afyon kışın soğuk malum en çok 7.3tü ondanda da zaten havalar eksilerdeydi, genelde depo fulleyerek ölçüyorum bu değerler çıkıyor ve uzun yolda da mümkün olduğunca motor freniyle yavaşlıyorum ve vitesi boşa hiç almıyorum


    Benim aracımdada energy saver var yeni ve bende mobil kullanıyorum.Bu yaz saroza gittiğimde 120 km ortalama sürat 4 yetişkin bagaj dolu klima hep 1 konumunda açık 330 kmde gaz bitti fulledim.48 tlye doldu.48/330 olarak hesapladığımda 0.145 krş kmde yaktığı LPG değeri.Sizinde aynı şartlarda 6.2 litre benzin tükettiğinizi düşünürsek 6.2*3.64 den 0,225 krş kmde yakmışsınız.Benzinle uzun yol hiç yapmadığımdan lpg ile aradaki farkı da inceledimden evet 6.2 bu şartlarda makul gözüküyor zira lpg litre olarak benzinden fazla tükettiğinden 6.2 litre benzin 7.2 litre lpg gibi bi rakam çıkıyor.Benim aracımda farklı olarak king dragon açık hava filtresi ve bosh 4 tırnak performans bujisi var.




  • arkadaslar 2 seneye yakın kalos kulanıcısı oalrak kalosumu satıp lacettiye transfer ettim gönlumde chevrolet vardı gene tekrardan siiznleyim
  • merhabalar
  • Merhaba arkadaşlar annem için Kalos düşünüyorum.Buldum bir tane ama kalos hakkında pek bilgi sahibi değilim.1.4 Sx 2004 otomatik 45000 de 4 cam otomatik abs airbag cd çalar full yani.15.400 e bıraktı kullananda bayandı.Nasıl fiyat ve değer mi bu paraya arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcoo

    Merhaba arkadaşlar annem için Kalos düşünüyorum.Buldum bir tane ama kalos hakkında pek bilgi sahibi değilim.1.4 Sx 2004 otomatik 45000 de 4 cam otomatik abs airbag cd çalar full yani.15.400 e bıraktı kullananda bayandı. Nasıl fiyat ve değer mi bu paraya arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.



    Net cevap verebilmek için bazı önemli kriterler var. Bu araba HB mi sedan mı? 16V mi 8V mi? LPG'mi? Düz mü otomatik vitesli mi?

    Ama donanım ve km olarak iyi.

    Eğer iyi kullanılmış (yani titiz bir şoför kullanmışsa), bakımlı (lastikler falan yeni değişmişse mesela) ve kazasız ise (hani 10 numara emsalsiz derler ya) ayrıca sedan 16V LPG'li 15000 iyidir. HB 16V LPG'li ise 14 falan eder benim görüşüme göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    Net cevap verebilmek için bazı önemli kriterler var. Bu araba HB mi sedan mı? 16V mi 8V mi? LPG'mi? Düz mü otomatik vitesli mi?

    Ama donanım ve km olarak iyi.

    Eğer iyi kullanılmış (yani titiz bir şoför kullanmışsa), bakımlı (lastikler falan yeni değişmişse mesela) ve kazasız ise (hani 10 numara emsalsiz derler ya) ayrıca sedan 16V LPG'li 15000 iyidir. HB 16V LPG'li ise 14 falan eder benim görüşüme göre.


    Kalosların HB modeli sedanlarından daha çok tuttuğu için piyasası aynı hatta sedanlardan daha yüksek olur genelde bunu chevrolet servisleride söylüyor.Trafiğede baktığınızda da hb sedandan çok daha fazla var.Bu arada satın alınmak istenen aracın fiyatıda max 15000 eder lpgli ise temizliğine görede değişir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkarakoyun


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    Net cevap verebilmek için bazı önemli kriterler var. Bu araba HB mi sedan mı? 16V mi 8V mi? LPG'mi? Düz mü otomatik vitesli mi?

    Ama donanım ve km olarak iyi.

    Eğer iyi kullanılmış (yani titiz bir şoför kullanmışsa), bakımlı (lastikler falan yeni değişmişse mesela) ve kazasız ise (hani 10 numara emsalsiz derler ya) ayrıca sedan 16V LPG'li 15000 iyidir. HB 16V LPG'li ise 14 falan eder benim görüşüme göre.


    Kalosların HB modeli sedanlarından daha çok tuttuğu için piyasası aynı hatta sedanlardan daha yüksek olur genelde bunu chevrolet servisleride söylüyor.Trafiğede baktığınızda da hb sedandan çok daha fazla var.Bu arada satın alınmak istenen aracın fiyatıda max 15000 eder lpgli ise temizliğine görede değişir.



    Araç HB ve LPG yok 16V.Araba çok temiz ama güvenlik konusunda bazı soru işaretleri var kafamda.Biraz araştırdım araba bildiğimiz Daewoo sadece Chevrolet armasını koymuşlar.İlk araba ve acemi bir bayan kullanıcak.




  • arkadasım 2seneye yakın kalos 1.4 16v sx modelini kullandım bu sire zarfında hiç bi skeılde sorun cıakrmadı ve 2 ay önce aracımı satttım ve memnundumda gayet güzel seri ve sessiz çalısması var sunu bilki bir cok markaya tas cıkartır kulaktan dolma duyumlarla hareket etme 206 ve getz den iç hacim oalrak daha geniştir ve dolu bir araçtır eğer memnun kalmasaydım eğer kalosumu satıp tekrardan chev almazdım lacettiye geçiş yaptım gerisini sen düşün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahcoo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kkarakoyun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    Net cevap verebilmek için bazı önemli kriterler var. Bu araba HB mi sedan mı? 16V mi 8V mi? LPG'mi? Düz mü otomatik vitesli mi?

    Ama donanım ve km olarak iyi.

    Eğer iyi kullanılmış (yani titiz bir şoför kullanmışsa), bakımlı (lastikler falan yeni değişmişse mesela) ve kazasız ise (hani 10 numara emsalsiz derler ya) ayrıca sedan 16V LPG'li 15000 iyidir. HB 16V LPG'li ise 14 falan eder benim görüşüme göre.


    Kalosların HB modeli sedanlarından daha çok tuttuğu için piyasası aynı hatta sedanlardan daha yüksek olur genelde bunu chevrolet servisleride söylüyor.Trafiğede baktığınızda da hb sedandan çok daha fazla var.Bu arada satın alınmak istenen aracın fiyatıda max 15000 eder lpgli ise temizliğine görede değişir.



    Araç HB ve LPG yok 16V.Araba çok temiz ama güvenlik konusunda bazı soru işaretleri var kafamda.Biraz araştırdım araba bildiğimiz Daewoo sadece Chevrolet armasını koymuşlar.İlk araba ve acemi bir bayan kullanıcak.



    aslında bir konuyu düzeltmek isterim evet araba Daewoo fabrikasında üretiliyor ve parçaların çoğu Kore malı. Ama örneğin motor Opel motoru, aktarma sistemi keza öyle. Yani önemli organlar GM ve hatta Alman Opel imzasını taşıyor. Yani olay sadece armadan ibaret değil. Bu sene başlarında iş için gittiğim ABD'de washington ve NY şehirlerinde bu arabayı gördüm. oradakilkerde de chevy amblemi var. hatta ekte size orada bizzat kendim çektiğim resmi sunuyorum. BÜYÜK RESİM İÇİN TIKLAYIN: [img=http://img264.imagevenue.com/loc579/th_95781_USA_subat10523_122_579lo.jpg] Olay o kadar basit olsaydı Chevrolet'in merkezi ABD'de, kendi markalarını olumsuz etkileyecek bir ürüne bu amblemi koyarlar mıydı sizce?

    Bu arada kkarakoyun'un vurguladığı gibi HB'lerin daha çok tutulduğu konusuna katılıyorum. Bu da bu modelin talebini dolayısıyla fiyatını arttırıyor. Ama olay beklenti meselesi. Mesela ben sedan araba kullanmayı daha çok seviyorum ve benim yaşam koşullarım için daha kullanışlı olduğundan sedanı tercih ettim. Ama eşime veya anneme alacak olsam, ya da evde ikinci araba konumunda olacaksa ben de HB tercih ederdim.

    Güvenlik konusuna gelince.. Bu fiyata, bu sınıfta, bu yaşta alabileceğiniz accent, albea, symbol, palio, siena, clio gibi arabalardan daha önceki mesajımda da yazdığım gibi çok abartılı bir fark olduğunu sanmıyorum. Bakın yanlız dikkat edin DAHA İYİDİR DEMİYORUM, sadece AŞAĞI YUKARI AYNI benim tespitlerime göre diyorum. Bunun yanısıra almayı düşündüğünüz arabada diğerlerinde olmayan (en azından standart olmayan) ABS ve çift AIRBAG var. Bu durumu da göz önünde bulundurmak gerekir.

    Babamın Albeası var 2007'de 0 km aldık, hala biniyorlar. Ben de yeterince km yaptım. KALOS o arabayla kesinlikle on çeker konfor, güven, oturaklılık gibi konularda (ama itiraf etmem gerekiyor ki çok fazla fark olmasa da o daha az yakıyor). Ha 13-15 bin liraya 10-15 yaşlarında daha sağlam, oturaklı da arabalar alabilirsiniz ama kmsi düşük, temiz bakılmış, kazasız, sorunsuzunu bulma ihtimalinin çok düşük olması bir yana o yaşlardaki metal yıpranmasını da göz önünde bulundurmak gerekir.

    Bu arada kimse yanlış anlamasın arakadaşın almayı düşündüğü arabayı ben satmıyorum:) sadece bu araba konusunda almadan önce ben de araştırma yapmıştım ve çok fazla bilgi kirliliği olduğunu fark ettim. Çoğu insan ön yargılarla yorum yapıyor, tabir-i caizse yiğidi öldürüp hakkını vermiyor.. Ben sadece kendi gözlemlerimi ve görüşlerimi sizlerle paylaşıyorum o kadar. Amacım sadece zamanında benim ve şimdi de arkadaşımızın yaşadığı kafa karışıklığına bir nebze çare olabilmek. Sonuçta ben aldım ve BEKLENTİLERİMİ KARŞILIYOR. Siz de beklentilerinizi belirleyin maddi imkanlarınızı göz önünde bulundurun ve ona göre karar verin. Herkese iyi pazarlar.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ally_07 -- 20 Eylül 2010; 12:08:37 >




  • kinghenryy arkadaşımın dediklerine katılıyorum geçen bende bayramda eskişehir-burhaniye yaptım biraz da oralarda dolaştım dönüşte burhaniye`den benzin aldım tam 31 lt aldı ve toplamda da 540 km yol yapmıştım.ama hızım 90-100 arasındaydı.Çok nadir 110 üzerine çıktım.Aracım 2005 model Kalos 1.2se hb.
  • Selam,
    2006 Kalos'daki Blaupunkt ile mp3 dinleyebilir miyiz? Kendi kaydettiğim (Nero 7 ile) DMS marka CD için "CD Error" hatası veriyor (hiç klasör kullanmadım, sadece mp3'ler var içinde), siz ne marka CD kullanıyorsunuz ve hangi programla ne şekilde kaydediyorsunuz (data, audio vs gibi)? (Bir de oynatabildiği formatları bilen biri ya da link var mı?)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sceptic

    Selam,
    2006 Kalos'daki Blaupunkt ile mp3 dinleyebilir miyiz? Kendi kaydettiğim (Nero 7 ile) DMS marka CD için "CD Error" hatası veriyor (hiç klasör kullanmadım, sadece mp3'ler var içinde), siz ne marka CD kullanıyorsunuz ve hangi programla ne şekilde kaydediyorsunuz (data, audio vs gibi)? (Bir de oynatabildiği formatları bilen biri ya da link var mı?)

    Bendede aynı araç var orjinal blaukpunt cd çaları mp3 okumuyor maalesef.Lacettilerin üstündeki teyplerin sadece bazı versiyonları mp3 okuyomuş.Bu arada eğer teybi değiştirmek istersen mutlaka iyi bişey al.Çünkü eski model olmasına rağmen üstündeki orjinal blaukpuntun ses kristali çok kaliteli.Benim teyp bozulduğunda 90 tlye goldmaster almıştım mp3 çalarlı.Ses kalitesi beş para etmez.Hemen iade adip jvc aldım ondan çok memnunum.




  • ARKADAŞLAR GEÇENLERDE SOL ÖN TEKERİ ÇUKURA DÜŞÜRDÜM USTA SOL AMORTİSÖR ÜST KEPİ PATLAMIŞ DEDİ BU PARÇAYI NERDEN BULABİLİRİM FİYATI NEDİR KABACA BİLGİSİ OLAN VARSA CEVAPLARSA SEVİNİRİM 2004 KALOS 1,4 SX 16 VALF
  • Yaşadığım şehir ve çıkacağım yollar baya bir rampa arkadaşımın 2009 1.2 corsası bayılıyordu.Bende kalos modelini çok beğendim malum bekarız. 1.4 16V seçeneğini alıp + LPG taktırsak rampalarda bir sorun yaşarmıyım sizce ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Yaşadığım şehir ve çıkacağım yollar baya bir rampa arkadaşımın 2009 1.2 corsası bayılıyordu.Bende kalos modelini çok beğendim malum bekarız. 1.4 16V seçeneğini alıp + LPG taktırsak rampalarda bir sorun yaşarmıyım sizce ?


    Araç zaten hafif, 1.4 100 hp motorla hiçbir sorun yaşamazsın.
  • Arkadaşlar bende cumartesi günü micheline energy saver takdırdım aracıma.
    İlk izlenimim;
    -Orjinal lastiklerine göre gerçekten çok konforlu ve sessiz.(bozuk taşlı yollar hariç)
    -Virajlarda araç eskisine göre daha fazla yatıyor ama kesinlikle bırakmıyor.
    -Fren mesafesinde belirgin bir şekilde kısalma oldu.
    Lastilk değiştirmeyi düşünen arkadaşlar var ise kesinlikle öneririm.
    Birde birşey sormak istiyorum ön takımlar`dan lok lok benzeri bir ses geliyor.(rot balans`a götürdüğüm de durumlarının çok iyi olduğunu değişecek bir parçasının olmadığını söylediler.3 aya yakındır böyle bir ses gelmeye başladı sebebi ne olabilir.
    Not:Lastikler değişmeden öncede bu ses vardı.Bozuk yollarda bu ses daha fazla duyuluyor.
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.