Şimdi Ara

Chevrolet Captiva 2.0 D HİGH (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
3
Favori
148.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca caddye binen bir insan ondan sonra başka bir araca bindiğinde yakıttan dolayı hüsrana uğrayan çok insan var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • `bELa ` kullanıcısına yanıt
    2,2 dizel 2013 captiva LT , 7 kisilik.Yakit tuketimi sehir ici 10litre.Yol tutusu, hizlanmasi, tum donanimlari(full elektronik) harika.Fakat acilabilir bagaj camindan devamli ses geliyor.Yapamamislar, olmamis.75 km de iken farkettim.Servis cozum bulamiyor.
  • emrakkn kullanıcısına yanıt
    ARABA 2011 MODEL BEYAZ ÇOK TEMİZ SİZCE BUNDAN İYİSİ YOKhttp://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=183337091 Araç en dolusu fiyatida uygun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bugra8033 -- 29 Ekim 2014; 16:52:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende megane sportla kapıştım gelemedi nolucak şimdi :D
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Uzun araştırmalar sonucu satın aldığım 2007 Captiva High model aracım hakkında deneyimlerimi paylaşmak istedim.

    Daha önce 2004 Infiniti Fx35, 2004 Porsche Cayenne gibi araçlarım oldu. Elbette ki en keyifle kullandığım aracım FX35`di. Son dönemde ise bazı iş yatırımlarım sebebiyle daha düşük fiyata araç almam gerekti, fakat SUV, jeep segmentinden de uzaklaşamadığım için alternatifler arasında en şık araç olan Captiva`yı almaya karar verdim.

    Öncelikle şunu belirteyim ki, verdiğim her kuruş helal olsun. Gerçekten çok çok memnunum. Yorumlara baktığımda gerçekten çok şaşırıyorum ve çoğunun gerçek kullanıcılar tarafından yazılmadığını düşünüyorum.

    Araç için çok yakıt tükettiği yazılıyor sürekli. Şu ana kadar ki 4000 km kullanım deneyimime göre; Şehir içi sürekli trafik içerisinde olmama rağmen 9.5 lt, şehir dışı ise ortalama 140-150 km hızda 8.5 lt civarı yakıt tüketti. Elbette ki kullanıma göre değişen bir değer bu. Sonuçta trafikte hızlı gitme şansınız zaten yok, ama her boşlukta gaın dibine kadar basıp, spor araba gibi kullanmaya kalkarsanız, her araba gibi iş değişir. Bu tüketimin çok olduğunu düşünen SUV segmentinde araç almasın arkadaş. 1.4 Polo Dizel al olsun bitsin. Sonuçta 2 ton ağırlığında 2.0 lt Dizel motora sahip bir araç kullanıyorsun, ne yakması gerekiyor ki? Muadilleri ne yakıyor ve araç fiyatı ne? çok sıksan 100km`de 1 lt tasarruf eder bunun yanında. Bu mu sorun? Yılda 20.000 km yol yapsan, 200 lt fazladan yaktım dersin. O da yılda 700 TL civarı para yapar şu anki yakıt değerinde.

    Aracın özelliklerini yazmama gerek yok sanırım. Gerçekten çok donanımlı. Ama en önemli kısmı beni çok şaşırttı ki o da karlı havadaki performansı. Önce İstanbul`da yağan yoğun karda test ettim ve hiçbir sorun yaşamadım. Sonrasında ise Kayak tatili için eşim ve küçük bebeğimle gittiğim Bolu Kartalkaya`da kullandım. İnanın 50 cm kar olan bölgede, ne kar ne buz, hiç birşey yolculuğuna zerre engel olmadı. Muhteşem bir performansla, sanki asfaltta gidercesine keçi gibi dağa tırmandım ve hiç kayma problemi yaşamadan da iniş yaptım. Hele ki o yolda gidemeyip zincir taktırmak zorunda kalan son model 2 tane Range Rover görünce çevredeki herkesin ağzı açık kaldı. Tam da o anda, 4 günlük tatil boyunca yağan karın içine gömülmüş ve neredeyse hiç görünmeyen arabanın, bulunduğu yerden patinaj bile çekmeden karları yarıp nasıl çıktığını görmeniz lazımdı. Üstelik Kış Lastiğim bile yoktu üzerinde.

    Motor hakkında ise hangi ustaya sorsam, herkesin ortak görüşü genel olarak çok sorunsuz bir araç olduğunu.

    Sonuç;

    Bu aracın araştırmasını yapan arkadaşlara en büyük tavsiyem, kesinlikle hiçbir olumsuz yorumun etkisinde kalmasınlar. Verdiğiniz her kuruşu hak eden bir araç sahibi olacaksınız. Bu fiyat aralığında daha iyi bir alternatif yok zaten.

    Bu yorumu birkaç platformda aynen paylaşıyor olacağım. Umarım bir faydası olmuştur.




  • bende Chevrolet Captiva düşünüyorum, fakat çevremdekiler, Chevrolet Türkiyeden çekildi, arıza sonrasında parça sıkıntısı çekersin diyorlar, yedek parçanın zor bulunacağını söylüyorlar. Bu araca sahip olan ya da bu aracın servis işleri ile meşkul arkadaşlar bu konuda bilgi verirlerse çok seviniriz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turhantg

    Merhaba Arkadaşlar;

    Uzun araştırmalar sonucu satın aldığım 2007 Captiva High model aracım hakkında deneyimlerimi paylaşmak istedim.

    Daha önce 2004 Infiniti Fx35, 2004 Porsche Cayenne gibi araçlarım oldu. Elbette ki en keyifle kullandığım aracım FX35`di. Son dönemde ise bazı iş yatırımlarım sebebiyle daha düşük fiyata araç almam gerekti, fakat SUV, jeep segmentinden de uzaklaşamadığım için alternatifler arasında en şık araç olan Captiva`yı almaya karar verdim.

    Öncelikle şunu belirteyim ki, verdiğim her kuruş helal olsun. Gerçekten çok çok memnunum. Yorumlara baktığımda gerçekten çok şaşırıyorum ve çoğunun gerçek kullanıcılar tarafından yazılmadığını düşünüyorum.

    Araç için çok yakıt tükettiği yazılıyor sürekli. Şu ana kadar ki 4000 km kullanım deneyimime göre; Şehir içi sürekli trafik içerisinde olmama rağmen 9.5 lt, şehir dışı ise ortalama 140-150 km hızda 8.5 lt civarı yakıt tüketti. Elbette ki kullanıma göre değişen bir değer bu. Sonuçta trafikte hızlı gitme şansınız zaten yok, ama her boşlukta gaın dibine kadar basıp, spor araba gibi kullanmaya kalkarsanız, her araba gibi iş değişir. Bu tüketimin çok olduğunu düşünen SUV segmentinde araç almasın arkadaş. 1.4 Polo Dizel al olsun bitsin. Sonuçta 2 ton ağırlığında 2.0 lt Dizel motora sahip bir araç kullanıyorsun, ne yakması gerekiyor ki? Muadilleri ne yakıyor ve araç fiyatı ne? çok sıksan 100km`de 1 lt tasarruf eder bunun yanında. Bu mu sorun? Yılda 20.000 km yol yapsan, 200 lt fazladan yaktım dersin. O da yılda 700 TL civarı para yapar şu anki yakıt değerinde.

    Aracın özelliklerini yazmama gerek yok sanırım. Gerçekten çok donanımlı. Ama en önemli kısmı beni çok şaşırttı ki o da karlı havadaki performansı. Önce İstanbul`da yağan yoğun karda test ettim ve hiçbir sorun yaşamadım. Sonrasında ise Kayak tatili için eşim ve küçük bebeğimle gittiğim Bolu Kartalkaya`da kullandım. İnanın 50 cm kar olan bölgede, ne kar ne buz, hiç birşey yolculuğuna zerre engel olmadı. Muhteşem bir performansla, sanki asfaltta gidercesine keçi gibi dağa tırmandım ve hiç kayma problemi yaşamadan da iniş yaptım. Hele ki o yolda gidemeyip zincir taktırmak zorunda kalan son model 2 tane Range Rover görünce çevredeki herkesin ağzı açık kaldı. Tam da o anda, 4 günlük tatil boyunca yağan karın içine gömülmüş ve neredeyse hiç görünmeyen arabanın, bulunduğu yerden patinaj bile çekmeden karları yarıp nasıl çıktığını görmeniz lazımdı. Üstelik Kış Lastiğim bile yoktu üzerinde.

    Motor hakkında ise hangi ustaya sorsam, herkesin ortak görüşü genel olarak çok sorunsuz bir araç olduğunu.

    Sonuç;

    Bu aracın araştırmasını yapan arkadaşlara en büyük tavsiyem, kesinlikle hiçbir olumsuz yorumun etkisinde kalmasınlar. Verdiğiniz her kuruşu hak eden bir araç sahibi olacaksınız. Bu fiyat aralığında daha iyi bir alternatif yok zaten.

    Bu yorumu birkaç platformda aynen paylaşıyor olacağım. Umarım bir faydası olmuştur.
    Chevrolet Captiva 2.0 D LTZ 2012 model 180 bin de dizel otonatik ve full + full bir araç bende bunu almayı düşünüyorum fiyat olarak 81500 pazarlık payı ile indirim ne olur bilemem ama bu kaasa nasıl alınır mıı?




  • konuyu biraz hortlatacağım ama belki de soru işareti olan insanlara cevap verebilirim

    1.5 senedir 2011 LT High model c100 kullanıyorum. Önceklikle yakıt 9.2 şehir içi ortalama 8 civarı falan oluyor izmir den karadenize kadar ankaradan antalyaya kadar gitmediğim yer kalmadı araç ile. Konforu muazzam seviyede yok çok yakıyor yok kalitesiz diye bilgisi olmadan fikri olan insanlara itibar etmeyin 4x4 araç için 9-10 litre yakıt muazzam derecede normal 14-15 diyenler olmuş 11 i geçtiğini görmedim o da çok sıkıştırıp izmir trafiğinde zorladığım halde. Ayrıca konfor olarak araç çok tatmin edici üzerince Chevrolet değil de Audi ya da Vw logosu olsa idi şu piyasada 200.000 TL nin altında zor bulunurdu bu araba. Şanzıman vites geçişleri güzel gayet keşke 4x4 ü kendimiz ayarlayabilseydik ve şanzıman 5 değil de 6 ya da 7 ileri olsaydı daha da rahatlatırdı otomobili. Youtube üzerinde Captiva ile ilgili çok videom mevcut mtdoganci isminden ulaşabilirsiniz yakıt tüketimi, performansı, dpf sorunu, hararet sorunu vs ile ilgili bir çok içerik yaptım. Arabayı kullanmamış insanların sözüne çok itibar etmeyin özellikle 4x4 bir otomobilden clio yakıt verisi bekleyenlerin.


    Keyifli forumlar.

     Chevrolet Captiva 2.0 D HİGH



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtdoganci -- 6 Mayıs 2021; 14:27:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtdoganci

    konuyu biraz hortlatacağım ama belki de soru işareti olan insanlara cevap verebilirim

    1.5 senedir 2011 LT High model c100 kullanıyorum. Önceklikle yakıt 9.2 şehir içi ortalama 8 civarı falan oluyor izmir den karadenize kadar ankaradan antalyaya kadar gitmediğim yer kalmadı araç ile. Konforu muazzam seviyede yok çok yakıyor yok kalitesiz diye bilgisi olmadan fikri olan insanlara itibar etmeyin 4x4 araç için 9-10 litre yakıt muazzam derecede normal 14-15 diyenler olmuş 11 i geçtiğini görmedim o da çok sıkıştırıp izmir trafiğinde zorladığım halde. Ayrıca konfor olarak araç çok tatmin edici üzerince Chevrolet değil de Audi ya da Vw logosu olsa idi şu piyasada 200.000 TL nin altında zor bulunurdu bu araba. Şanzıman vites geçişleri güzel gayet keşke 4x4 ü kendimiz ayarlayabilseydik ve şanzıman 5 değil de 6 ya da 7 ileri olsaydı daha da rahatlatırdı otomobili. Youtube üzerinde Captiva ile ilgili çok videom mevcut mtdoganci isminden ulaşabilirsiniz yakıt tüketimi, performansı, dpf sorunu, hararet sorunu vs ile ilgili bir çok içerik yaptım. Arabayı kullanmamış insanların sözüne çok itibar etmeyin özellikle 4x4 bir otomobilden clio yakıt verisi bekleyenlerin.


    Keyifli forumlar.

    bir akradaşımda captiva, diğerinde de kardeşi opel antara vardı. kalitesiz olduğu doğru, düğmeleri palio kalitesinde. koltukları güzel ama...


    arkadaşımın 2 defa yakıt hortumu fırladı, en sonunda araba patlayacak yanıp gideceğiz diyip kızdı, sattı. izmir'de 11 lt yakabilir ama istanbul'da çok yakıyor gerçekten. dizel bir araç için çok fazla suv bile olsa.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    bir akradaşımda captiva, diğerinde de kardeşi opel antara vardı. kalitesiz olduğu doğru, düğmeleri palio kalitesinde. koltukları güzel ama...


    arkadaşımın 2 defa yakıt hortumu fırladı, en sonunda araba patlayacak yanıp gideceğiz diyip kızdı, sattı. izmir'de 11 lt yakabilir ama istanbul'da çok yakıyor gerçekten. dizel bir araç için çok fazla suv bile olsa.



    Alıntıları Göster

    Palio kalitesi çok uç bir benzetme olmuş alakası yok bu araç istanbulda da kullanıldı 11 in üzerinde hiç yakıt sarfiyatı olmadı dediğim gibi Düzgün bir araç ve araç sahibinden bildi almakta fayda var mesela hortumlar fırladı demek yerinden çıkma demektir o hortumu düzgün bağlayamayan ustada sorun aramak lazım. Ayrıca bir suv un kaç lt yakmasını bekliyorsun hocam sen ? 2 tona yakın bir aracın ?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtdoganci

    Palio kalitesi çok uç bir benzetme olmuş alakası yok bu araç istanbulda da kullanıldı 11 in üzerinde hiç yakıt sarfiyatı olmadı dediğim gibi Düzgün bir araç ve araç sahibinden bildi almakta fayda var mesela hortumlar fırladı demek yerinden çıkma demektir o hortumu düzgün bağlayamayan ustada sorun aramak lazım. Ayrıca bir suv un kaç lt yakmasını bekliyorsun hocam sen ? 2 tona yakın bir aracın ?



    Alıntıları Göster

    aracı sürdüm, düğmelerine de dokundum. teşbihte hata yok, bir 3008'in düğmeleri çok daha kaliteli. ucuza suv yapıcaz diye gerçekten kaliteyi zorlamışlar.


    hortumu fabrikadaki usta düzgün bağlayamadı, sonra da servisteki usta düzgün bağlayamadı. iki ihtimal var; ya ustalar kötü ya da malzeme. her ikisi de ya kırk katır ya kırk satır gibi malesef, iyi bir yere çıkmıyor.


    araç ağır ve 4x4. işte bu ikisi de sıkıntı. bu ikisi de birleşince çok yakıyor. 11 istanbul için iyimser bir rakam. istanbul'da benim passat (suv değil, o koca tekerler ve rüzgar direnci yok, çok daha hafif, çok daha yeni teknoloji, motoru daha tutumlu, dsg klasik otomatiklerin tersine daha çok değil daha az yaktırıyor vs.. vs..) bile -akıcı trafikte- 7 lt civarı yakıyor. yoğun trafiğe girdiğinde captiva malesef 11lerde falan kalamıyor.


    yani şimdi captiva'ya yönelen biri neden captiva düşünür? suv istiyordur ama 3008'e, QQ'ya parası yetişmiyordur. büyük hata olur, çünkü çok yakıyor bu alet. parası anca yetişen birini üzer.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 6 Mayıs 2021; 17:41:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    aracı sürdüm, düğmelerine de dokundum. teşbihte hata yok, bir 3008'in düğmeleri çok daha kaliteli. ucuza suv yapıcaz diye gerçekten kaliteyi zorlamışlar.


    hortumu fabrikadaki usta düzgün bağlayamadı, sonra da servisteki usta düzgün bağlayamadı. iki ihtimal var; ya ustalar kötü ya da malzeme. her ikisi de ya kırk katır ya kırk satır gibi malesef, iyi bir yere çıkmıyor.


    araç ağır ve 4x4. işte bu ikisi de sıkıntı. bu ikisi de birleşince çok yakıyor. 11 istanbul için iyimser bir rakam. istanbul'da benim passat (suv değil, o koca tekerler ve rüzgar direnci yok, çok daha hafif, çok daha yeni teknoloji, motoru daha tutumlu, dsg klasik otomatiklerin tersine daha çok değil daha az yaktırıyor vs.. vs..) bile -akıcı trafikte- 7 lt civarı yakıyor. yoğun trafiğe girdiğinde captiva malesef 11lerde falan kalamıyor.


    yani şimdi captiva'ya yönelen biri neden captiva düşünür? suv istiyordur ama 3008'e, QQ'ya parası yetişmiyordur. büyük hata olur, çünkü çok yakıyor bu alet. parası anca yetişen birini üzer.



    Alıntıları Göster

    3008 ya da QQ dediğin araçların fiyatı bu araçtan 2 kat daha pahalı teknolojileri daha yeni ayrıca bu saydıklarının yanıda 4x4 özelliğini ve arazi kabiliyetini de eklersen o iki marka ile Captivayı aynı kefeye koymak hata olur doğru söylüyorsun SUV isteyen 3008 ya da QQ ye bakmalı arazi aracı isteyen Captivaya. Malzeme kötü dediğin motor ve bütün aksamlar insignia 2.0 da epica da ve saab da aynı şekilde kullanılıyor ama Captivanın hortumları kötü diyelim biz. Fiyat performans aracıdır fiyatına bakılıp ona göre haraket etmekte fayda var benim söylediğim normaliteler arazi aracı üzerinden olan deneyimlerim şehir içinde 6 lt yakan QQ, 3008, kadjar, sportage vs bu tür suv araçları ile karşılaştırmıyorum. Bu ağırlıkta sürekli 4x4 bir araç için 11 lt çok normal ha LT kasasına geçersen 8 LT yakıta düşer o da 4x2 ve 6 ileri şanzıman olduğundan kaynaklıdır mesela o ağırlıktaki bir araç için muazzam yakıt verisi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtdoganci

    3008 ya da QQ dediğin araçların fiyatı bu araçtan 2 kat daha pahalı teknolojileri daha yeni ayrıca bu saydıklarının yanıda 4x4 özelliğini ve arazi kabiliyetini de eklersen o iki marka ile Captivayı aynı kefeye koymak hata olur doğru söylüyorsun SUV isteyen 3008 ya da QQ ye bakmalı arazi aracı isteyen Captivaya. Malzeme kötü dediğin motor ve bütün aksamlar insignia 2.0 da epica da ve saab da aynı şekilde kullanılıyor ama Captivanın hortumları kötü diyelim biz. Fiyat performans aracıdır fiyatına bakılıp ona göre haraket etmekte fayda var benim söylediğim normaliteler arazi aracı üzerinden olan deneyimlerim şehir içinde 6 lt yakan QQ, 3008, kadjar, sportage vs bu tür suv araçları ile karşılaştırmıyorum. Bu ağırlıkta sürekli 4x4 bir araç için 11 lt çok normal ha LT kasasına geçersen 8 LT yakıta düşer o da 4x2 ve 6 ileri şanzıman olduğundan kaynaklıdır mesela o ağırlıktaki bir araç için muazzam yakıt verisi.



    Alıntıları Göster

    malzemeden kastettiğim motor-şase vs.. değil iç plastik kalitesi bariz kötü. hortum bir örnek. bu malın genel işçilik veya malzeme kalitesi için bir işaret olabilir.


    arazi aracı konusuna gelince captiva'nın arazi yeteneklerini bilmiyorum, çok da önemli değil, genel kullanıcı için 4x4'ün dahi önemi yok. hala 11 lt'de ısrar ediyorsun. izmir'de falan yaşıyorsun söylediklerinden anladığım kadarıyla, istanbul'da 11 mümkün değil.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    malzemeden kastettiğim motor-şase vs.. değil iç plastik kalitesi bariz kötü. hortum bir örnek. bu malın genel işçilik veya malzeme kalitesi için bir işaret olabilir.


    arazi aracı konusuna gelince captiva'nın arazi yeteneklerini bilmiyorum, çok da önemli değil, genel kullanıcı için 4x4'ün dahi önemi yok. hala 11 lt'de ısrar ediyorsun. izmir'de falan yaşıyorsun söylediklerinden anladığım kadarıyla, istanbul'da 11 mümkün değil.



    Alıntıları Göster

    Evet izmirde yaşıyorum ısrar ettim bir durum yok izmir içi 9.3 lt tüketim sıkıştırınca 11 lt istanbul trafiğinde 1 hafta kullandım 11 lt idi tüketim 12 demedi yakıt olayını tetikleyecek yüzlerce neden olabilir motorda çok yakması için. Ben burda kullanıcı olarak yorum yapıyorum sen tanıdıklarının araçları üzerinden yorum yapıyorsun iç plastik kalitesi bariz kötü demek saçma olmuş çünkü plastik çok az yeri var genelde konsol vs deri kaplı plastik kullanılan yerler de gayet kaliteli plastik bahsettiğin araçlar ile bu araç arasında yaş farkı var yıpranma süreci vs ayrıca kötü olan bir trim yok arabada şahsen deri konsol tavan kaplaması vs zamanına göre gayet kaliteli. Neyse konu uzar zevk meselesi 4x4 ün önemi olmayan bir jip in de benim gözümde bir jipliği yok şunu söylemek istiyorum senin bahsettiğin araçlar ile bu aracın kullanım amacı farklı o araçlar ekonomi için şehir içinde jip gibi gözüksün biraz büyük olsun insanlar tercih etsin diye üretilen araçlar ha 208 ha 3008 ha note ha QQ. Captiva tamamen bir jip kullanıcısı yaylalara çıkıyor doğuda engebeli yollarda kullanıyor vs kullanım yerlerine göre değerlendirelim mesela ben izmirde kimsenin bilmediği yolları patika olan koylara giderken kullanıyorum kamp yapıyorum 10 sene sonra yaylalara çıkma amaçlı kullanılan bir QQ ya da 3008 ile (ki zor bulursun kimse tercih etmez ) 2011 model bir captivayı yan yana koy aradaki farklı anlarsın hangisinin malzemesi daha çok dökülüyor. Konuyu özetleyecek olursak kamp yayla ve engebeli yollar için kullanılan bir otomobil olan Captivanın ne yakıtı fazla ne de malzemesi kalitesiz.


    Keyifli forumlar.





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.