< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Chery modelleri Türkiye yolunda: İlk sevkiyat gerçekleştirildi (4. sayfa)
-
-
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
%20 doğru olan.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Chery 2 kere fabrika girişiminde bulundu. TR malum gümrük birliğinde. Bizde üretim yaparsa ciddi ihracat ve Avrupa'ya giriş imkanı olur. Konu distribütör, fırsatçı vs konusundan çok öte.
Çinli pek çok üretici var ve -bizde bilinmese de- hepsi dev. Tek modeli Citroen Peugeot Opel toplamından fazla satan markalar var. Adamlar RAnge rover - Jaguar'ı aldılar sildi süpürdüler.
Avrupa markalarının hiçbir şansı yok orta vadede.
-
Heves var da para yok. Alsan da altyapı yok.
Sanayi sitelerinde dev mekanları olan zenginler alıp şehir içi kullanıyorlar. Zengin oyuncağı yani. Alıp şehirlerarası kullanan yok gibi. Şarj da yok zaten. İst - Ankara arası dünyanın en kalabalık rotalarından. 2 slotlu 1 şarj var o da offline çoğu zaman..
-
Viraj alırken çamurluğu sürtsen 2 ay parça beklersin.
Araçta kafa rahat değilse sıkıntı.
-
Neden parça bekleyesin, koca Çinli firma, Çin malı bol ve ucuza üretilen orijinal parçalar, isteseler Türkiye’yi yedek parça doldururlar…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tiggo 7 Pro yu gözüme kestirdim ama tam da bu yüzden mesafeli duruyorum yinede. Bayonun bagaj kapağının bile 1 ayda temin edilemediği yerde Chery nin yedek parça durumu ne olur büyük muamma.
Gelecek, satacak, piyasası oturacak, süreklilik sağlanacak v.s. v.s. uzun ve belirsiz bir süreç, daha önce yaşandığı gibi olmadı deyip giderlerse alanın elinde bombaya dönebilir de.
-
yedek parça konusunda arçelik çamaşır makinesi kapağını 25 gün bekleyerek yerli malına olan güvenim çok yükselmişti bir zamanlar.
-
2010 model chery'si olan bir tandığım var. araba hurdaya çıkmak üzere...
-
adamlar internet sitesinin şifresini unutmuşlar hala 2015 model arabalar kalmıs sıtede . Chery iyi firma ama turkıye dıstrıbutoru cacık
-
Distribütörün sayfası eski, zaten bu sefer aracısız geliyorlar ve kendi adresleri de şu şekilde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben size bir fiyat tahmini yapayım; Omada 5 : 725 bin, Tiggo 7 Pro: 850 bin, Tiggo 8 Pro: 975 bin. Bu fiyatlar lansman fiyatı olacaktır. daha sonra fiyatlar bir miktar artacaktır.. Nisan başı gibi satışlar başlar sanırım..gemi şu an yolda. 2000-3000 dolayında araç geliyor ilk partı olarak..sitesinde test sürüşü ve ön satış açılmış durumda!
-
Bu parca bekleme isi sanki opelde yok, aylardir parca bekleyen arac var konusunu acmis bir arkadas ,corsa gibi bir arac icin hem de .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Youtube da var, Hyundai Bayon bagaj kapağı yurtdışından geliyormuş, 1 ay beklemiş gelmeyince tamir ettirip kullanmaya devam etmiş kullanıcı.
-
gemi yanmış
-
Yanan gemi bu gemi değil, başka bir gemi!
-
Bayon Türkiyede üretilmiyor mu?
-
Omada 5 cok spor hosuma gitti ama tiggo 8 de gemi gibi .. care dogulularda ..avrupalilar arac gondermiyor geleni de toprille satiyorlar ..sizce hangisi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben tiggo7 proyu gözüme kestirdim, içi dışı çok hoş. Omoda 5 çok daha şık ve sportif ama bagajı aile için yetersiz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X