Şimdi Ara

CERATO KLÜBÜ (149. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.579
Cevap
37
Favori
404.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim. Sizin aracınızda hayırlı olsun. Gerçekten güzel ve konforlu bir araç. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

    Saygılar.
  • Ben de 2011 model GSL comfort aldım. Umarım hayırlısı olur. Bir multimedya sistem getirtsem arka görüş kameralı montajı çok mu zor olur acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.
    Birşey sormak istiyorum.
    2005-2007 - 1.5 CRDI Kia Cerato'larda turbo sorunu oluyor diyorlar.
    Doğru mu acaba?
    120 binde 2005 model dizel bir kia cerato buldum ama arkadaşlar benzinli al dizelde turbo sorunu oluyor dedi.

    Bilgisi olan arkadaşlar bu konuda bana yardımcı olur mu?
  • 2005-07 arası 1.5 crdi cerato lardaki kronik problem aks sorunu
    oda halloluyor..
    onun haricinde klasikleşen turbo sorunu yok aracın
  • Teşekkürler Volkan Bey.
  • Öner Bey,

    2013 Nisan ayı içerisinde 2006 model dizel cerato aldım. Henüz 58000 de ve motor soğuk iken hafif ıslık sesine benzer bir ses duyuyorum. Bindiğim dizel araçlarda bu sesin hafif düzeyde olması turbonun doğası gereğidir ve normaldir ancak kuvvetli bir şekilde olması turbonun dengesizleştiğini gösterir. Cerato dizeli araştırdığım ve kullandığım 1300 km. içerisinde turbo açısından değerlendirdiğimde kronik bir problemi olmadığını düşünüyorum.

    Günümüzde turbo dizel araçlar yakıt açısından ve atiklik açısından artıları olduğu için özellikle dizel binek modellerin oldukça yaygın hale gelmesiyle beraber bu araçların gerektiği şekilde bilinçli kullanılmadığından, çoğunlukla benzinli bir araç gibi kullanıldığından sorun yaşandığını söylebilirim. Oysa ki dizelin şöförlüğü daha farklıdır, ince ayrıntıları vardır ve kullanımı çok kısa mesafelerde olan araçların turbolarının ömrü doğal olarak daha az ömürlü olabileceğini söyleyebilmemiz mümkündür. Ancak şahsi kanaatim Alman yapımı özellikle de eski model araçların sadece turbosu değil bütün parçaları daha sağlam ve uzun ömürlüdür. Bununla birlikte Cerato dizellerin turbolarınında düzgün kullanım ile birlikte uzun ömürlü olacağını düşünmekteyim.

    Kronik bir problem olarak vitesin yoğun kullanımdan sonra biraz sertleşdiğini belirtmek isterim. Önceki sahibi tarafından böyle bir problem yaşanmadığı söylenmişti. Ancak özellikle şehir içi yoğun kullanımdan sonra zaman zaman vites sertleşmekte, örneğin geri vitese zor geçebilmektedir. Ancak bunun debriyaj sistemindeki merkezlerin değiştirilmesi ile giderildiği bilgisi formun önceki sayfalarında belirtilmektedir.

    Genel olarak aracı tavsiye ederim. Gerçekten güçlü bir dizel, saygılar.




  • Sayın MrVolkan, (Bir önceki mesajı yanlışlıkla Öner Bey olarak yazdım, düzeltilir.)

    2013 Nisan ayı içerisinde 2006 model dizel cerato aldım. Henüz 58000 de ve motor soğuk iken hafif ıslık sesine benzer bir ses duyuyorum. Bindiğim dizel araçlarda bu sesin hafif düzeyde olması turbonun doğası gereğidir ve normaldir ancak kuvvetli bir şekilde olması turbonun dengesizleştiğini gösterir. Cerato dizeli araştırdığım ve kullandığım 1300 km. içerisinde turbo açısından değerlendirdiğimde kronik bir problemi olmadığını düşünüyorum.

    Günümüzde turbo dizel araçlar yakıt açısından ve atiklik açısından artıları olduğu için özellikle dizel binek modellerin oldukça yaygın hale gelmesiyle beraber bu araçların gerektiği şekilde bilinçli kullanılmadığından, çoğunlukla benzinli bir araç gibi kullanıldığından sorun yaşandığını söylebilirim. Oysa ki dizelin şöförlüğü daha farklıdır, ince ayrıntıları vardır ve kullanımı çok kısa mesafelerde olan araçların turbolarının ömrü doğal olarak daha az ömürlü olabileceğini söyleyebilmemiz mümkündür. Ancak şahsi kanaatim Alman yapımı özellikle de eski model araçların sadece turbosu değil bütün parçaları daha sağlam ve uzun ömürlüdür. Bununla birlikte Cerato dizellerin turbolarınında düzgün kullanım ile birlikte uzun ömürlü olacağını düşünmekteyim.

    Kronik bir problem olarak vitesin yoğun kullanımdan sonra biraz sertleşdiğini belirtmek isterim. Önceki sahibi tarafından böyle bir problem yaşanmadığı söylenmişti. Ancak özellikle şehir içi yoğun kullanımdan sonra zaman zaman vites sertleşmekte, örneğin geri vitese zor geçebilmektedir. Ancak bunun debriyaj sistemindeki merkezlerin değiştirilmesi ile giderildiği bilgisi formun önceki sayfalarında belirtilmektedir.

    Genel olarak aracı tavsiye ederim. Gerçekten güçlü bir dizel, saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erciyes Cerato

    Sayın MrVolkan, (Bir önceki mesajı yanlışlıkla Öner Bey olarak yazdım, düzeltilir.)

    2013 Nisan ayı içerisinde 2006 model dizel cerato aldım. Henüz 58000 de ve motor soğuk iken hafif ıslık sesine benzer bir ses duyuyorum. Bindiğim dizel araçlarda bu sesin hafif düzeyde olması turbonun doğası gereğidir ve normaldir ancak kuvvetli bir şekilde olması turbonun dengesizleştiğini gösterir. Cerato dizeli araştırdığım ve kullandığım 1300 km. içerisinde turbo açısından değerlendirdiğimde kronik bir problemi olmadığını düşünüyorum.

    Günümüzde turbo dizel araçlar yakıt açısından ve atiklik açısından artıları olduğu için özellikle dizel binek modellerin oldukça yaygın hale gelmesiyle beraber bu araçların gerektiği şekilde bilinçli kullanılmadığından, çoğunlukla benzinli bir araç gibi kullanıldığından sorun yaşandığını söylebilirim. Oysa ki dizelin şöförlüğü daha farklıdır, ince ayrıntıları vardır ve kullanımı çok kısa mesafelerde olan araçların turbolarının ömrü doğal olarak daha az ömürlü olabileceğini söyleyebilmemiz mümkündür. Ancak şahsi kanaatim Alman yapımı özellikle de eski model araçların sadece turbosu değil bütün parçaları daha sağlam ve uzun ömürlüdür. Bununla birlikte Cerato dizellerin turbolarınında düzgün kullanım ile birlikte uzun ömürlü olacağını düşünmekteyim.

    Kronik bir problem olarak vitesin yoğun kullanımdan sonra biraz sertleşdiğini belirtmek isterim. Önceki sahibi tarafından böyle bir problem yaşanmadığı söylenmişti. Ancak özellikle şehir içi yoğun kullanımdan sonra zaman zaman vites sertleşmekte, örneğin geri vitese zor geçebilmektedir. Ancak bunun debriyaj sistemindeki merkezlerin değiştirilmesi ile giderildiği bilgisi formun önceki sayfalarında belirtilmektedir.

    Genel olarak aracı tavsiye ederim. Gerçekten güçlü bir dizel, saygılar.



    Bilgilendirdiginiz için tskler
    2007 model Cerato 1.6 ex dsl advance sahibiyim..(dizel)
    İlk dizel aracım diyebilirim
    Çok şükür bugune kadar hiç sorunla karşılaşmadım..
    Daha once opel astra-mazda 3 benzinli araçlarımdan sonra yakıtta bu kadar rahat edecegimi hic düsünmemisdim
    Uzun süren araştırmalar sonucunda kronik problemli araçlar listesinde ve kronik problemi kullanıcıyı üzen araçlar listesinde cerato en alt sıralarda diyebiliriz

    Muhakkak dizel araç kullanırken dikkatli ve aracı üzmemek gerek
    ayrıca hakkınıda vermek gerekiyor..Düsük devir yüksek vites mantıgı benzinli araçların aksine dizellerde sorun yaratabiliyor
    Sizin söylediklerinize %100 katılıyorum..




  • o kadar arada kaldım ki anlatamam.
    19.500 tl max param var ve baktığım 3 tane araç var.
    Hyundai elantra 1.6 GLS 16v- 2004 model-85000 km- 17.500 tl
    Hyundai accet era 1.5CRDI (absli)- 2006 model - 104000km - 19.500 tl
    Kia Cerato 1.5 CRDI EX - 2005 model - 120000 km - 19.750 tl

    bu 3 araç arasında gidip geliyorum.
    Daha doğrusu bu 3 marka ve model arasında gidip geliyorum.
    her birinden 3 aşağı 5 yukarı aynı paralara birkaç tane daha buldum.
    3 tane elantra, 3 tane accent era ve 2 tane cerato var bu fiyat aralıklarında.
    ama ben hangisini alacağım konusunda hala net karar veremedim.
    elantranın geniş ve oturaklı bir aile arabası olması beni cezbediyor.
    ayrıca en düşük km de yine elantrada. Ben aldığım araçla bir sorun yaşamazsam 100bin km zaten yapıyorum.
    Biniciyim yani, alıp satma gibi bir huyum yok.
    Sattığım poloya 8 sene bindim mesela.
  • Sayın Öner,

    Bence bu noktada benzinli+tüplü ile dizel arasında bir karar vermeniz gerekiyor. Hyundai Elantra km açısından ve fiyat açısından sizi rahatlatabilir. Ancak dizelin kendine has kullanım stili ve gücü+ekonomikliği ayrı bir husustur. Şayet trafiği rahat bir şehirdeyseniz veya kontağı açtıktan sonra biraz yol yapacaksanız ve daha sabırlı bir sürücüyseniz dizel, yok daha çok kısa mesafelerde soğuk motorda araç kullanacağım diyorsanız benzinli Hyundai yi öneririm. Ancak araç lpg li ise (ki muhtemelen lpg olmasa bile bu benzin fiyatlarıyla lpg taktırırsınız diye düşünüyorum) bu da bir sıkıntıdır. Şayet lpg motordaki subaplardan birisini yakarsa artı masraftır ve kullanım kalitesini ve zevkini gerçekten düşürmektedir. Opel Astra 1998 GLS aracımda bunu yaşadım. Lpg taktırdıktan kısa bir süre sonra aracın subabı yandı. 2009 senesinde yaklaşık 1.250TL gibi bir maliyet ile onarıldı. Kapalı alanlara girememeniz ve çekişteki ister istemez az da olsa güç kaybı yaşanması+lpg ye gelen zamlarla eski avantajını kaybetmesi vb. nedenlerden dolayı şahsi kanaatimce ve yukarıdaki hususlarda sizin kullanım stilinize uyuyorsa bence temiz bir dizel daha mantıklıdır.

    Bununla birlikte bahsettiğiniz araçları da iyi araştırmanız gerekiyor. Örneğin 2006 Hyundai veya 2006 Kia ikisede 1,5 crdi yani aynı motor. Ama hangi koşullarda kullanıldı, düzenli olarak servis kayıtları var mı, bakımları düzgün atlatılmadan yapıldı mı yoksa idare eder denilip kullanıldı mı, araç dizel şartlarına göre mi kullanıldı, sürekli şehir içi dur kalkta mı kullanıldı, kaçıncı sahibi, nereden yakıt aldı, işte dizel araba alırkende daha sonra maliyetlerinizin yükselmemesi için bu ve bunun gibi soruların cevaplarını net bir şekilde almanız gerekmektedir. Zaten bu etkenlerin olumlu olması ya da olumsuz olması ister istemez aracın fiyatına da yansıyacaktır.

    İleri bir tarihte tekrar satmak istediğinizde ise malesef dizellerde fiyat kaybı biraz daha fazla olabilmektedir. Bunun nedeni ise dizelin çok yüksek kilometrelerde bakım masraflarının ve parça değişim fiyatlarının yüksek olmasındandır.

    Araç kalitesi, yol tutuş olarak ise benim önerim Cerato. Kaliteden kastım ise Cerato da sınıfından dolayı daha yumuşak malzemelerin kullanılması, koltuklarının konforlu olması ve bana göre daha ferah olmasıdır. Cerato ya ex diyorsunuz ki bunda 10 hava yastığı+ebd destekli abs fren sistemi+ 4 disk freninin olması+ dijital klimanın olması bence aradaki çok büyük farklardır. Şahsen Accent Era mı Cerato mu diye arada kalsam Cerato yu tercih ederdim. Bahsettiğiniz Cerato nun fiyatında biraz daha pazarlık yapabilirseniz ya da o fiyat aralığında 2007 model ama daha düşük özellikli LX ya da comfort Cerato dizel (2007 dizel modellerde aracın motoru değişmiş 115 bg yükselmiştir) bulabilirseniz daha da iyi olur kanısındayım.

    Saygılar.




  • Açıklayıcı bilgileriniz için çok teşlekkür ediyorum.
    Bulunduğum yerde trafik sorunum yok.
    Aracı kısa mesafede de kullanıyorum uzun yolda da, ara ara Sakarya - Tekirdağ yapıyorum mesela.
    Önceki aracım poloya 2 sene benzin, 6 sene lpg ile bindim, pek bir sorun yaşamadım açıkçası, ama rampalarda çekiş düşüklüğünü farkettim.

    Dizel almayı ben de istiyorum ancak düşük km bulmak cidden sorun. Bulduklarımda da fiyat uçuk.
    Bahsettiğiniz bilgileri öğrenme şansım da çok çok az. Zira ben Sakarya'dayım alacağım araçlar İstanbul'da.
    adamı tanımadığım için bana ne kadar doğru bilgi verir bilemiyorum ancak aracı bir kia servisine götürüp expertiz yaptırarak alacağım.
    Bahsettiğim model Advance modeli değil, yani 10 hava yastıklı, dijital klimalı olan değil, ama comfort modeli. Yani 4 teker disk fren, 4 cam otomatik olan.
    LX modellerinin donanımı çok düşük, arka camları bile elektrikli değil. Onları istemiyorum.

    Yarın iş yerinden isin alıp İstanbul'a gidecek ve listelediğim araçlara bakacağım. Nasipse birini alır dönerim.
    Alamazsam zaten bir süre ara veririm araba araştırmaya. Çünkü yarın İstanbul'a bir gidip gelişim bana 300 tl yi geçecek.
    Zaten baktığım araçlar benim limit fiyatım o nedenle biraz beklemem gerekecek.

    Herşey nasip tabii ki ama en azından kafamda "şu arabayı almaya gideceğim" düşüncesi netleşsin istiyorum.
    3 model de daha önce hiç kullanmadığım, koltuğuna bile oturmadığım modeller.




  • ARKADAŞLAR BENIM 2006 MODEL 1,5 CRDİ EX ARACIM VAR BUGUN YAPTIRDIGIM KONTROLDE TURBOSUNDAN GELEN YAĞ İNTERKOL BORUSUNA GITTIGINI SOLEDILER YANI TURBODAN YAĞ GELIYOR ARACINDA BÖYLE BI ARIZASI OLAN OLDUMU BUNUNLA ILGILI NE YAPTI YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM
  • Ben de 2011 Advance aldım :) Umarım hayırlı olur. Bir de arabanın garanti durumu nasıl oluyor bilgisi olan var mı? Son olarak bendeki arabanın hangi donanım paketi olduğunu nasıl öğreneceğim? Bir de paket sıralaması nasıl oluyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shumin -- 14 Mayıs 2013; 0:09:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar 2006 Cerato 1.5 CRDI EX modeliyle aranıza 1ay önce bende katıldım.
    Aracımdan son derece memnunum tek sorun yakıt tüketimi :(
    2006 model 1.5 dizellerin çelik yada alüm. jant ebatlarını bilen varmı ? aldığımız kişi saç jantlarını verdi fakat ben saç jantları takmak istemiyorum.
    Üzerinde şuanda uzak doğu malı 16inc jantlar var lastik ölçüleride 195.55.r16.
    Ben jant ve lastiklerin arabaya gayet yakıştığını düşünsemde yakıt biraz üzüyor gibi fabrika verileriyle yaktığım yakıtın hiç alakası yok...
    İlgilenen ve bilgilendiren arkadaşlara şimdiden teşekkürler :)
  • Atom-1103,

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. EX Advance modelinde orjinal olarak 205 55 R 16 Lastik ebatları ve buna bağlı olarak 16" alaşımlı jantlar kullanılmaktadır. Bu bilgiler aracın donanımına göre farklılık göstermektedir. Benim aracım da 2006 ex advance ve orjinal bu jant ve lastikleri mevcuttur. Yakıt konusunda da tüketimi belirtmemişsiniz ancak soğuk motorda maksimum tüketimin 100 km de 6 litre olarak biliyorum. Aracınızın yakıt tüketimi bununda üstünde ise servise danışmanızı öneririm.

    Ayrıca formun önceki sayfalarında da yakıt tüketimi ile ilgili konular vardır.

    Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erciyes Cerato

    Atom-1103,

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. EX Advance modelinde orjinal olarak 205 55 R 16 Lastik ebatları ve buna bağlı olarak 16" alaşımlı jantlar kullanılmaktadır. Bu bilgiler aracın donanımına göre farklılık göstermektedir. Benim aracım da 2006 ex advance ve orjinal bu jant ve lastikleri mevcuttur. Yakıt konusunda da tüketimi belirtmemişsiniz ancak soğuk motorda maksimum tüketimin 100 km de 6 litre olarak biliyorum. Aracınızın yakıt tüketimi bununda üstünde ise servise danışmanızı öneririm.

    Ayrıca formun önceki sayfalarında da yakıt tüketimi ile ilgili konular vardır.

    Saygılar.

    Saygı bizden Erciyes cerato
    Benim aracım sadece EX modeli litre olarak birşey söyleyemeceğim ama 240km yolu 80tl ile falan gittim 90-100km hızla (3hafta önce İzmir Pınarbaşından > Gümüldür > Kuşadası > Tekrar P.başına) bakımını sorarsanız yola çıkmadan 2gün önce girdi 150000 bakımına
    Babam benden daha fazla kullandı arabayı direkt olarak jantlara takmış durumda kafayı üzerinde 195.45.r16 lastikler vardı sıfır takılmş aldığımızda gitti 55yanakla değiştirdi titizliğinden.
    Bazı sitelerde 185.65.r15 diye okudum sanırım donanım sınıfına göre değişiyor motor ve kasa aynı olduğu halde.
    Şimdi gidip 15inc jant 195.55.r15 lastik taksak aman aman farklar olurmu onu merak ediyorum motor ve kasa olarakda yormak istemiyorum arabamı çünkü ilk göz ağrım ilk arabam :)
    Yada sizin öneriniz varmı acaba bu konuda 15inc jant alınca nasıl lastik olmalı ?

    Biraz karmaşık yazabilirim kusura bakmayın kafamı kurcalayan çok şey var :)

    Teşekkürler.




  • Atom 1103

    Normal şartlarda aracınız ile 50tl lik yakıtla uzun yolda sabit 90-100 km. hız ile tahminen 240 km. civarında yol yapabilirsiniz. Hesabını yaptığımızda belirttiğiniz rakamlar ile aracınız km de 0,33krş luk yakıt tüketmiş. Şehir içerisinde normal şartlarda -belki- bu rakama ulaşabilirsiniz. Bu nedenle bir problemin olduğu açık. Lastiklerden de olabilir ancak benim aracımda 205 55 r16 lastikler var. Geniş tabanlı yakıt normal düzeyde seyrediyor. Elbetteki tekerlerin ebatları yakıta etki eder ama bu anlattığınız gibi km başına 0,10krş olacak kadar olmamalı. Absürt bir lastik ebatı olursa örn; 205 in üzerinde ince yanak ve çok geniş hız lastiklerinde evet belki daha da çok yakıt tüketimi olur. Ancak kullandığınız lastikler de normal sayılabilecek lastik ölçüleridir. Ceratolarda modele göre lastik ebatları değişir, kanaatim bir önceki sahibine danışmanız olacaktır, buna rağmen aracınız çok yakmaya devam ediyorsa bir önceki mesajda da bahsettiğim gibi servise danışmanızda büyük fayda vardır. Çünkü sorun başka bir yerde de olabilir.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erciyes Cerato

    Atom 1103

    Normal şartlarda aracınız ile 50tl lik yakıtla uzun yolda sabit 90-100 km. hız ile tahminen 240 km. civarında yol yapabilirsiniz. Hesabını yaptığımızda belirttiğiniz rakamlar ile aracınız km de 0,33krş luk yakıt tüketmiş. Şehir içerisinde normal şartlarda -belki- bu rakama ulaşabilirsiniz. Bu nedenle bir problemin olduğu açık. Lastiklerden de olabilir ancak benim aracımda 205 55 r16 lastikler var. Geniş tabanlı yakıt normal düzeyde seyrediyor. Elbetteki tekerlerin ebatları yakıta etki eder ama bu anlattığınız gibi km başına 0,10krş olacak kadar olmamalı. Absürt bir lastik ebatı olursa örn; 205 in üzerinde ince yanak ve çok geniş hız lastiklerinde evet belki daha da çok yakıt tüketimi olur. Ancak kullandığınız lastikler de normal sayılabilecek lastik ölçüleridir. Ceratolarda modele göre lastik ebatları değişir, kanaatim bir önceki sahibine danışmanız olacaktır, buna rağmen aracınız çok yakmaya devam ediyorsa bir önceki mesajda da bahsettiğim gibi servise danışmanızda büyük fayda vardır. Çünkü sorun başka bir yerde de olabilir.

    Saygılar.

    Erciyes Cerato
    Kusura bakmayın yanlış yönlendirmişim sizi aracın üzerindeki lastikler 205.55.r16 imiş. Dün babamla tartışırken söyledi.
    Fakat merak ettiğim aracınız 1.5crdi mi yoksa 1.6crdi olan modelmi sizin yakıt değerleri hangi motor için geçerli benimki 1.5crdi 102hp olan model bu motor modelindede 205.55.r16 kullanıldımı acaba.
    Dün Kia Çelik motora mail attım sağolsunlar 2kişi üstüste aradı fakat onlar orj jantlarının Ex modelinin r15 olduğunu advance modelinin 16 olduğunu söyledi. Bende sormadımki 2006 advance modelindeki motor da 1.5crdi 102hp mi diye yani şuanki durumu kaldırırmı diye. eğer advancede kaldırıyorsa düz mantık benim aracımdada kaldırır diye düşünüyorum.




  • 3 haftadır araç arıyorum.
    bulduğum bütün cerato ex lerde km geri çekilmiş.
    şöyle 120 bin altı bir araç bulsam hemen alacağım.
    araç aramaya 18 bin tl ile çıktım, ama şu an 21000 tl ye kadar yükseldik.
    maalesef 18 bin tl ye temiz araç yok.
    ortalık tokatçı olmuş anasını satıyım.

    Adapazarı'nda oturuyorum, İstanbul, Kocaeli, Düzce, Çayırova
    artık dolşamaktan zaten 1500 tl civarı para harcadım.

    bulduğum bütün araçlar km geri çekilmiş.
    aracını satmak isteyen olursa benimle irtibat kurabilir.
    boya takıntım yok, ancak değişen olursa temiz işçilik olması şartı ile kabul.
    ben biniciyim, aracı alıp satmak değil de uzun süre binmek için alacağım.
  • Atom 1103

    Benim aracım 2006 Cerato EX Advance HB 1,5 crdi 102 bg. 2006 EX Advance'ların orjinal lastik ebatı 205.55.r16 dır. Aracınızdaki yakıt probleminin lastiklerden kaynaklandığını düşünmüyorum.

    Saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.